دوره آموزش تعمیرات و سرویس دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر اسپرسوساز-118فایل

قیمت محصول

14 تخفیف

قیمت اصلی 730,000 تومان بود.قیمت فعلی 630,000 تومان است.

تا کنون 2,520 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/11/14

حجم آموزش: 7.49 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/14

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/11/14

حجم آموزش: 7.49 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

در جهان امروز به خصوص در میان جوانان، قهوه یکی از عادات روزمره مردم شده است. اسپرسو یا همان قهوه به حدی میان مردم محبوب شده است که دستگاه اسپرسو ساز علاوه بر کافه‌ها و بعضی رستوران‌ها به خانه‌ها هم راه یافته است.

دستگاه اسپرسوساز هم مانند بسیاری از وسایل برقی دیگر ممکن است خراب شود و برای تعمیر آن جامعه نیازمند افراد متخصص است. همچنین این دستگاه از دیگر لوازم برقی موجود در خانه یا کافی‌شاپ‌ها حساس‌تر بوده. زیرا دارای قطعات کوچک و شکننده است. به همین دلیل تعمیر اسپرسوساز را باید به فردی ماهر بسپارید.


دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز 118فایل به صورت صفر تا صد نه تنها نحوه تعمیر اسپرسوساز را به صورت جامع و کامل به شما آموزش می دهد. بلکه دوره‌ی آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز با آشنایی دستگاه و قطعات تشکیل دهنده آن آغاز شده است. این دوره به دلیل آموزش صفر تا صد مسائل مختلف در مورد دستگاه اسپرسوساز، برای تمامی افراد جامعه که به یادگیری این حرفه علاقه مند هستند مناسب است. شما می‌توانید پس از پایان این دوره با یک تعمیر کار مجرب برابر باشید. در نتیجه در انتخاب خود بسیار دقت کنید تا بهترین و جامع‌ترین دوره‌ی آموزشی را بگذرانید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.


 

اولین باری که دستگاه اسپرسوساز به دنیا معرفی شد، سال 1884 میلادی در یک نمایشگاه عمومی در کشور ایتالیا بود. فردی به نام آنجلو موریوندو (Angelo Moriondo) این دستگاه را ساخته بود. اسپرسوساز یک دستگاه قهوه ساز پایه است و فقط برای ساخت اسپرسو از آن استفاده نمی‌شود. بسته به میزان حرارت آب و موارد دیگر می‌توان برای ساخت قهوه‌های دیگری مانند دوپیو نیز از آن استفاده کرد. افرادی که از خوردن این نوشیدنی تلخ لذت می‌برند حتما در منزل یا محل کارشان یک دستگاه اسپرسوساز برای درست کردن این نوشیدنی دارند. این دستگاه مانند دیگر لوازم خانگی ممکن است روزی دچار مشکل شود و به درستی کار نکند که در این صورت باید دست به تعمیر آن زد. این دستگاه از قطعات ریزی تشکیل شده است که تعمیر و عیب یابی آن باید با دقت بیشتری انجام شود. برای یادگیری و تعمیر این دستگاه می‌توانید از پکیج آموزش تعمیر دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید.

آموزش تعمیر اسپرسوساز 118فایل با بیش از 7 ساعت ویدئو آموزشی به آموزش گام به گام تعمیر اسپرسوساز پرداخته است. آموزش تعمیر‌اسپرسوساز با آشنایی قطعات و دستگاه آغاز شده و با نحوه تعویض و تعمیر قطعات آسیب دیده ادامه می‌یابد. شما در قسمت آشنایی با اسپرسوساز با نحوه قرارگیری قطعات دستگاه و نحوه کارکرد آنها آشنا خواهید شد. همچنین مشکلات بیان شده است و شما با نحوه عیب‌یابی و حل مشکلات آشنا می‌شوید.

در این مجموعه شما با دستگاه‌های تجاری و خانگی اسپرسوساز آشنا خواهیدشد و شیوه عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها را فراخواهید گرفت. شما در قسمت تعمیر اسپرسو ساز ابتدا با نحوه تعویض قطعاتی که قابل تعمیر نیستند، آشنا می‌شوید. سپس شیوه‌ی صحیح سرویس و تمیزکاری دستگاه اسپرسوساز را یاد می‌گیرید و درادامه بصورت قدم به قدم با تعمیر قطعات مختلف دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. برای یادگیری مجموعه آموزش تعمیر‌اسپرسوساز نیاز به پیش زمینه خاصی ندارید. چرا که آموزش تعمیر‌اسپرسوساز بصورت گام به گام بوده و افراد مبتدی مشکلی برای یادگیری نخواهند داشت.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  630.000 ⇒ 730.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد تعمیر اسپرسوساز در ایران

تعمیر دستگاه اسپرسوساز بسته به نوع خرابی و ایرادی که در آن ایجاد شده هزینه متفاوتی خواهد داشت. همچنین نسبت به نوع برند و مدل دستگاه اسپرسوساز و نوع قطعه‌ای که خراب شده این هزینه می‌تواند بین 100 هزار تومان تا 2میلیون تومان متغیر باشد. بنابراین درآمد تعمیرکاران این حرفه متغیر خواهد بود. تنها چیزی که باعث افزایش درآمد این افراد می‌شود داشتن تجربه و مهارت کافی برای تعمیر اسپرسوساز است که شما می‌توانید برای بالا بردن تجربه و مهارت خودتتان از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید. 

اما اگر بخواهیم با یک حساب کتاب سر انگشتی درآمد شما را حساب کنیم میتوان اینگونه عمل کرد :
همانطور که در بالا اشاره کردیم هزینه سرویس دستگاه ها متفاوت است اما اگر به طور میانگین مبلغ دریافتی شما را برای تعمیر هر دستگاه 500.000 تومان در نظر بگیریم شما با تعمیر دو دستگاه در روز به درآمد 30.000.000 تومانی میرسید!!!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر اسپرسوساز

برای وارد شدن به این حرفه یعنی شروع حرفه‌ی تعمیرات اسپرسوساز به سرمایه چندانی نیاز ندارید و با داشتن کمترین میزان سرمایه و خرید تجهیزات اولیه این شغل می‌توانید به راحتی مشغول به کار شوید. حتی بسیاری از افراد تعمیرات اسپرسوساز با برندهای مختلف را در منزل انجام می‌دهند و نیازی به اجاره مغازه نیز ندارند و می‌توانند به صورت سیار کار کنند. علاوه بر آن امکان کار کردن در شرکت‌های خدماتی و تعمیراتی مختلف نیز برای این افراد وجود دارد که به صورت ماهیانه و پورسانتی حقوق خود را دریافت می‌کنند.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر اسپرسوساز

اسپرسوساز امروزه به عنوان یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد،‌ به خصوص برای کسانی که به نوشیدنی قهوه علاقه دارند داشتن این دستگاه بسیار اهمیت دارد. گاهی اوقات ممکن است که اسپرسو ساز با مشکلاتی مواجه شود که نیاز به تعمیر داشته باشد در بعضی موارد مشکلات به وجود آمده برای دستگاه بسیار ساده بوده و قابل رفع است و تعمیر اسپرسوساز باعث می‌شود در هزینه صرفه جویی شود و اگر در کافی شاپ یا محل کارتان نیاز به اسپرسو داشته باشید به راحتی این مشکل حل می‌شود. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و به راحتی می‌توان بعد از یادگیری این حرفه وارد بازار کار شد. امکان کار به صورت آزاد و خود اشتغالی وجود دارد.

چرا تعمیر اسپرسوساز را فرا بگیریم؟

از آنجایی که لوازم خانگی جز ضروریات خانه و زندگی هستند باید تهیه شوند و از طرفی به دلیل بالا بودن هزینه‌های آن‌ها باید مراقبت‌های زیادی از آن‌ها انجام شود تا مشکلی نداشته باشند. با یادگیری تعمیر اسپرسو ساز شما می‌توانید به راحتی این دستگاه را تعمیر کنید. همچنین می‌توانید با تعمیر اسپرسوساز کسب و کاری برای خودتان راه اندازی کنید. برای یاد گرفتن این حرفه می‌توانید از پکیج تصویری آموزش تعمیر اسپرسوساز استفاده کنید.

با توجه به افزایش قیمت‌ها، امکان خرید یک وسیله برقی جدید از جمله دستگاه اسپرسو ساز بسیار سخت است. معمولا بیشتر مردم در صورت خرابی وسایل برقی سعی در تعمیر آن دارند. از این جهت یادگیری تعمیر اسپرسو ساز می‌تواند یک فرصت شغلی خوب برای افراد به دنبال داشته باشد.همچنین پیشنهاد می‌شود اگر دستگاه اسپرسوساز دارید و می‌خواهید بدون‌ هزینه سرویس و تعمیر کنید مجموعه آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز را از دست‌ ندهید.

آموزش تعمیر اسپرسوساز 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر اسپرسوساز!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع تعمیر اسپرسوساز

به طور کلی می‌توان گفت این حرفه یعنی تعمیر اسپرسوساز را می‌توان به صورت تجربی و با شاگردی کردن در کنار استاد کار این حرفه آموخت و نیازی به تحصیلات عالیه و مدرک‌های تحصیلی مختلفی نیست. اما بسیاری از افراد با داشتن مدرک حرفه‌ای این شغل مجوزهای لازم را برای راه اندازی مغازه خود دست پا می‌کنند. آموزشگاه‌های مختلفی وجود دارند که به آموزش این حرفه به افراد علاقمند می‌پردازند. همچنین می‌توانید از پکیج‌های آموزش تعمیرات اسپرسوساز برای یادگیری این حرفه استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر اسپرسوساز چقدر است؟

تعمیر اسپرسوساز یک کار فنی و جز مشاغل تعمیرات لوازم خانگی محسوب می‌شود و هر کسی که می‌خواهد وارد این حرفه شود ابتدا باید خودش را محک بزند و ببیند می‌تواند در این حرفه موفق شود یا خیر. از انجایی که این حرفه یک کار عملی و جز مشاغلی است که نیاز به تکرار و تمرین دارد و تقریبا داشتن اطلاعات به روز از برندهای مختلف دستگاه اسپرسوساز را می‌طلبد. بسته آموزش تعمیر صفر تا صد اسپرسوساز به شما کمک می‌کند به بهترین شکل این حرفه را یاد بگیرید و حداقل زمان یادگیری برای تعمیر این دستگاه را در کمتر از دو ماه رغم می‌زند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر اسپرسوساز

برای شروع و راه‌اندازی شغل تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر دستگاه اسپرسوساز بعد از تهیه مکان مناسب این حرفه به یکسری تجهیزات و وسایل برای تعمیرات نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

لوازم مورد نیاز این حرفه پیچ گوشتی، انبردست، المنت، فیوز، برد الکتریکی  و… است که با توجه به خرابی هر قطعه برای تعمیر این دستگاه‌ها استفاده می‌شوند. برند و مدل اسپرسوساز، قیمت قطعات مورد استفاده برای دستگاه اسپرسوساز نیز روی وسایل و قطعات این دستگاه می‌تواند موثر باشد. به طور کلی  به هر اندازه کیفیت و برند دستگاه اسپرسوساز بالاتر باشد، هزینه تعمیرات آن نیز بیشتر خواهد شد و همچنین وسایل و تجهیزات بهتری نیاز خواهید داشت.

در پایان آموزش تعمیر اسپرسوساز چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری این حرفه یعنی تعمیر دستگاه اسپرسوساز که یکی از دستگاه‌های پایه‌ ثابت کافی‌شاپ‌ها است می‌توانید در مواقع ضروری و در اسرع وقت این دستگاه‌ها را تعمیر و از این طریق کسب درآمد کنیم. همچنین می‌توانیم به صورت قراردادی در شرکت‌های مختلف تعمیراتی استخدام و مشغول به کار شویم. اگر قهوه خور یا اسپرسو خور ماهری هستید یادگیری تعمیر این دستگاه به برطرف شدن مشکل خودتان در مواقع لزوم، کمک شایانی خواهد کرد. پکیج آموزش تخصصی تعمیر اسپرسوساز به شما کمک می‌کند با اصول و نکات مهم این حرفه آشنا شوید.

پس از مشاهده تمامی ویدئوهای آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز شما با تمامی قطعات و اجزای دستگاه اسپرسوساز آشنا خواهید شد. توانایی کامل عیب یابی و تعمیر دستگاه و توانمندی لازم جهت ورود به حرفه ی تعمیرات لوازم برقی به صورت فردی و یا استخدام در مراکز بزرگ تعمیرات لوازم خانگی برقی را خواهید داشت.

بازار کار تعمیر اسپرسوساز در ایران چگونه است؟

داشتن درامد بالا در هر شغلی رابطه مستقیمی با میزان توانایی و مهارت فرد در آن حرفه دارد. به طور کامل‌تر باید بگوییم، با پیشرفت تکنولوژی وسایل هم متناسب با آن‌ها پیشرفت می‌کنند و کارهای انسان را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهند. دستگاه اسپرسوساز از قطعات مختلفی درست شده است که اگر هر کدام از این قطعات دچار ایراد شوند کل عملکرد سیستم را مختل می‌کنند. اگر اسپرسوساز معیوب شود هزینه خریدن دستگاه جدید بسیار زیاد خواهد بود. برای همین بهتر است در صورت امکان قطعه مورد نظر را تعمیر کرد یا آن را تعویض نمود. زیرا تعمیر برخی وسایل مثل دستگاه اسپرسوساز  به صرفه‌تر از خرید آن خواهد بود. بنابراین به خاطر همین عوامل میزان تقاضا برای تعمیر اسپرسوساز بیشتر است و همین باعث می‌شود بازار کار تعمیر کاران این حرفه رونق زیادی داشته باشد. دوره آموزش تخصصی تعمیر دستگاه اسپرسو به شما کمک می‌کند به راحتی وارد این حرفه شوید و صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید.

افزایش تعداد کافه‌ها در شهر و گرایش‌ بسیاری از افراد به قهوه واسپرسو، باعث‌ افزایش استفاده از دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی وتجاری شده‌است. از این رو فراگیری آموزش‌های لازم برای تعمیر اسپرسو ساز می‌تواند فرصت‌های شغلی زیادی را برای شما ایجاد کند.همانطور که گفته شد دستگاه اسپرسو ساز تبدیل به یک وسیله پرکاربرد برای مردم ایران شده است. به همین جهت امکان خرابی و بروز مشکلات مختلف برای آن زیاد می‌باشد. بنابراین افراد جویای کار می‌توانند با فراگیری مجموعه آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوند.

درآمد تعمیر اسپرسوساز در جهان

اسپرسوساز جز لوازم خانگی محبوب در سرتاسر جهان است و این دستگاه منحصر به فرد در کافی‌ شاپ‌ها، در رستوران‌ها، منازل و… مدل‌های مختلف نوشیدنی را آماده می‌کند که اسپرسو پایه‌ی ثابت همه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود. از این رو این شغل یعنی تعمیر دستگاه اسپرسوساز در جهان نیز از درآمد خوبی برخوردار است. در خیلی از کشورها به خصوص کانادا، آلمان و… برای مشاغل فنی جایگاه و کد مخصوصی تعریف کرده‌اند که از مزایا و حقوق‌های خوبی برخوردار هستند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید این شغل برای مهاجرت می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. شما برای مهاجرت به مهارت و توانایی در این زمینه نیاز دارید و با داشتن حداقل سابقه کاری در حدود 3 الی 5 سال به راحتی بعد از مهاجرت می‌توانید مشغول به کار شوید و درآمد خوبی داشته باشید. برای افزایش توانایی و مهارتتان ما استفاده از پکیج تصویری آموزش حرفه‌ای تعمیر دستگاه اسپرسوساز را پیشنهاد می‌کنیم.

آشنایی با دستگاه اسپرسو ساز

1 ساعت

تعمیر و تعویض قطعات دستگاه اسپرسوساز

2 ساعت

تعمیر دستگاه اسپرسوساز

4 ساعت

هنگامی که لوله های داخلی دستگاه اسپرسوساز بوش شما خراب شود مشکل نشت آب رخ می دهد. در این حالت تعویض لوله های معیوب، ترک خورده و شکسته با لوله های سالم بهترین راه حل است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
1. مسلما اسپرسو جوشیده مزه خوبی ندارد. به‌ طور کلی وقتی اسپرسو جوشیده است یعنی اصول آماده سازی آن به‌ هم‌ ریخته است. 2. تنظیم نبودن ترموستات می‌تواند از دلایل بروز چنین مشکلی باشد. 3. بعضی از این ترموستات‌ها قابل تنظیم هستند و بعضی دیگر باید با مدل مشابه تعویض شوند و قابل تنظیم نیستند. 4. ترموستات به وسیله پیچ و مهره در جای خود فیکس شده است. 5. پیچ‌ها را باز کنید، ترموستات معیوب را خارج و آن را جایگزین کنید.
در صورت رقیق بودن اسپرسو در دستگاه از نکات زیر برای تعمیرات اسپرسوساز در محل استفاده کنید: 1. اگر می‌خواهید اسپرسو با کیفیت مطلوب تولید کنید، نباید از آب جوش یا آب گرم در مخزن اسپرسو ساز استفاده کنید. 2. در غیر این صورت قهوه تولیدی رقیق خواهد بود. 3. همچنین میزان قهوه خشکی که در دستگاه می‌ریزید نباید کم باشد
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 28 نظر ثبت شده است

14 دیدگاه برای دوره آموزش تعمیرات و سرویس دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز+مدرک معتبر

  1. پناهی

    سلام چند درصد از آموزشتون برای دستگاهای صنعتی هستش

    • پشتیبان 118 فایل

      با سلام و احترام، بله دستگاه های صنعتی هم در این دوره توضیح داده شده اند. سپاس از همراهی شما

  2. ملکی

    سلام
    آیا امکان ارسال پستی به صورت DVD امکان پذیر است در ضمن امتیاز باید بعد از مشاهده آموزش داده شود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله امکان دریافت دی وی دی نیز وجود دارد . با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  3. ابوالفضل

    سلام.. ببخشید اگه فقط ویدئو تعمیرات اسپرسوساز های صنعتی و بخوام موجود هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. شماره پشتیبانی 02128423118
      سپاس از همراهی شما

  4. صالح

    سلام آموزش شامل دستگاه های صنعتی میشه؟ یا فقط خونگی؟؟ توی عکسای دوره دستگاه صنعتی ندیدم.

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      ویدئو های آموزشی هم دستگاه های صنعتی و هم خانگی را شامل می شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. Mohamad Reza.S

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره دارای 6 ساعت آموزش در قالب 2 عدد DVD می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. Naser.Miri1997

    میشه توی DVD برام بفرستین؟ الان دسترسی به اینترنت ندارم دانلود کنم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ شما می توانید دوره‌های خود را از طریق پست در قالب DVD دریافت نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  7. خاکپور

    بازار کاریش چجوریه؟ خبری ندارین؟!!!!!؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به افزایش قیمت‌ها، امکان خرید یک وسیله برقی جدید از جمله دستگاه اسپرسو ساز بسیار سخت است. معمولاً بیشتر مردم در صورت خرابی وسایل برقی سعی در تعمیر آن دارند. از این جهت یادگیری تعمیر اسپرسو ساز می‌تواند یک فرصت شغلی خوب برای افراد به دنبال داشته باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. /Porya

    کلاس حضوریاتون چنده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوست عزیز، مجموعه 118 فایل در حال حاضر تنها دارای دوره‌های آموزشی به صورت فایل‌های ویدیویی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. amir_313

    دستگاه رو روشن کردم، پمپ که روشن شد شروع کرد به سروصدا مشکلش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این حالت معمولاً به دلیل نبود آب در مخزن اسپرسوساز ایجاد می‌شود. اگر در مخزن آب بود بهتر است از یک متخصص جویای مشکل شوید.
      سپاس از همراهی شما

  10. moein.sekandari49

    فقط واسه تعمیر خانگیه یا واسه تعمیرکار شدنم خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز برای تمامی افراد جویای کار و علاقمند به حوزه تعمیرات لوازم برقی و همچنین فارغ التحصیلان و دانش آموزان مراکز کاردانش و فنی حرفه‌ای می‌تواند بسیار مناسب باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. keysan

    چه چیزایی رو یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربرگرامی، خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر اسپرسوساز در بخش توضیحات این محصول در سایت 118 فایل قرار داده شده که می‌توانید آن را مطالعه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  12. rava.e

    این محصولتون رو چجوری سفارش بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی ما به شماره 22221240-021 نسبت به دریافت این محصول اقدام فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  13. شهاب همایون فر

    تا چه حد بهمون آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید با فراگیری مجموعه آموزش تعمیر‌ اسپرسوساز به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوند.
      سپاس از همراهی شما

  14. Sedna.ghafour

    فقط دستگاه های تجاری رو یاد میده؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ این دوره دارای آموزش تعمیر دستگاه‌های خانگی نیز می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,520

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3227

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد