آموزش تعمیر ایکس باکس

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر ایکس باکس_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

285,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/6/31

حجم آموزش: 10.06 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/6/31

زمان آموزش: 19 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/6/31

حجم آموزش: 10.06 گیگابایت

زمان آموزش: 19 ساعت

با ورود به فصل تابستان طرفداران کنسول‌های بازی و به خصوص ایکس باکس افزایش یافته است. ایکس باکس یکی از بهترین و پرطرفدارترین کنسول‌های بازی برای کودکان، نوجوانان و جوانان است. ناگفته نماند که ایکس باکس و به صورت کلی تمامی کنسول‌های بازی، به‌ شدت می‌توانند روی ذهن و تمرکز کودکان و نوجوانان تأثیر بگذارد. استفاده بیش از حد از کنسول‌های بازی ممکن است باعث خراب شدن آن‌ها شود. با این حال هر وسیله‌ای که خراب می‌شود و امکان عوض کردن آن را نداریم؛ گاهی مجبور به تعمیر آن هستیم. تعمیر ایکس باکس بسیار به صرفه‌تر از تعویض آن است. به همین دلیل آموزشگاه 118فایل یک دوره‌ی آموزشی در خصوص آموزش تعمیر ایکس باکس را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

دوره‌ی آموزش تعمیر ایکس باکس 118فایل با بیش از 19 ساعت ویدئوی آموزشی به شما تمامی اصول تعمیر ایکس باکس را آموزش می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی دارای 5 بخش متفاوت می‌باشد که در ادامه به صورت مفصل با این بخش‌ها آشنا خواهید شد. دوره‌ی آموزش تعمیر ایکس باکس 118فایل را می‌توانید را می توانید همین حالا از طریق ثبت نام در سایت دریافت کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر ایکس باکس به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش تعمیر ایکس باکس ،در بخش اول، به مسایلی چون آسیب به مادربرد، آموزش باز کردن ایکس باکس، تصویر خروجی بد، تیک داشتن و گیر کردن تصویر، تعویض آی سی، مشکل نخواندن دیسک و صفحه ی سیاه یا سبز موسوم به صفحه ی مرگ می پردازد.

بخش دوم اختصاص به 5 ویدئوی کاربردی درمورد ضبط بازی، تعمیر دیسک خراب و خش دار، باز کردن ایکس باکس بدون تجهیزات خاص و رفع ارور دارد.بخش سوم مسایل مختلفی مانند تعمیر کلی دسته، بازوی بلوری و آموزش باز کردن ایکس باکس را پوشش می دهد.بخش چهارم مخصوص تعمیر کنترلر است و در ان باز و بسته کردن دسته، لحیم کاری قطعات، تعمیر دامپر و راهنمای قطعات آموزش و شرح داده شده است.در نهایت در بخش پنجم به صورت تخصصی به نحوه ی ارتقای هارد دیسک و پارتیشن بندی آن همراه با پشتیبان گیری و بازیابی با ویندوز و لینوکس آشنا می شویم.

تعمیرات ایکس باکس یکی از مهم ترین تعمیرات کنسول هاست که گاهی بسیار ساده انجام می شود و گاهی نیازمند ابزارها و اقدامات خاصی می باشد. این آموزش علاوه بر رفع ایرادهای این کنسول محبوب مایکروسافت، برای کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازیابی، بازگرداندن به تنظیمات کارخانه و تنظیم مجدد، ارتقای نرم افزار و سخت افزار مانند هارددیسک و … نیز کاربرد دارد.

ایکس باکس چیست ؟

ایکس باکس یکی از بهترین و پرطرفدارترین کنسول‌های بازی برای کودکان، نوجوانان و جوانان است که به‌ شدت می‌تواند روی ذهن و تمرکز آن‌ها تأثیر بگذارد. ایکس باکس در واقع یک کنسول بازی قوی برای اجرای بازی انواع بازی‌ها است. این کنسول بازی کیفیت بسیار خوبی دارد و تولید شرکت مایکروسافت است که در ابتدا در سال ۲۰۰۱ وارد بازار شد و سپس در امریکا، استرالیا و اروپا نیز گسترش پیدا کرد. ایکس باکس انواع گوناگونی دارد که هر یک از آن‌ها امکانات مختلفی دارند. همان‌ طور که می‌دانید با گذشت زمان ایکس باکس‌های جذاب‌تری به بازار روانه شدند که هر یک پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر از سری‌های قبلی خود هستند که این موضوع خود باعث شده‌ است که برای تعمیر این‌گونه وسایل به متخصصان احتیاج باشد.

مزایای تعمیر ایکس باکس

با توجه به اینکه بازار فروش دستگاه‌های ایکس ‌باکس بسیار داغ و پررونق است و همچنین با توجه به این موضوع که تمامی افراد در هر سنی می‌توانند از این کنسول‌های بازی استفاده کنند، می‌توان بازار کار این شغل را بسیار مناسب دانست.تعمیر ایکس باکس شغلی متنوع و جذاب است و برای افرادی که به بازی‌ها علاقه‌مند باشند نیز می‌تواند مناسب باشد. این کار جزو کارهای پاره ‌وقت محسوب می‌شود، بنابراین برای افرادی که وقت کافی برای انجام کار را ندارند می‌توانند مناسب باشد. درآمد حاصل از این رشته بالا است. برای این کار نیاز به سرمایه و یا پیش‌نیاز خاصی نیست. آموزش تعمیر ایکس باکس می‌تواند برای هر فردی مناسب باشد و بنابراین محدودیتی ندارد.

چرا تعمیر ایکس باکس 118فایل را فرا بگیریم؟

امروزه بیشتر افراد در اوقات فراغت خود مشغول به بازی با کنسول های گیم خود می شوند که یکی از کنسول های محبوب نیز ایکس باکس است. با توجه به فراگیر شدن کنسول ایکس باکس، تعمیرات این کنسول نیز بیشتر شده است. از آنجایی که قیمت کنسول ایکس باکس بالا است، افرادی کمی بعد از خراب شدن آن اقدام به خرید یک کنسول جدید می کنند و بیشتر آنها به فکر تعمیر کنسول خود می افتند. اگر شما هم به این حرفه ی پر سود علاقمند هستید، پیشنهاد ما مجموعه آموزش تعمیر ایکس باکس است که تمام مطالب و مباحث این حرفه را کاملا در اختیار شما گذاشته و آموزش می دهد.

آموزش تعمیر ایکس باکس مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر ایکس باکس!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش تعمیر ایکس باکس

برای تحصیل در زمینه ایکس‌ باکس باید بدانید که رشته مشخصی که بتواند این حرفه را به متقاضیان آموزش دهد وجود ندارد. اما افراد علاقه‌مند به تحصیل در این زمینه می‌توانند در رشته برق و کامپیوتر تا حدودی با این رشته آشنا شوند. البته همان‌ طوری‌که ذکر شد برای یادگیری رشته تعمیر ایکس باکس نیازی به هیچ مدرک و مجوز خاصی نیست. اما افراد باید قبل‌ از هر کاری در این زمینه آموزش ببیند که این آموزش می‌تواند از طریق کلاس‌های حضوری یا دوره‌های آموزشی غیرحضوری نیز صورت بگیرد. همان‌ طوری که می‌دانید در کلاس‌های حضوری آموزش تعمیر انواع ایکس باکس معایبی وجود دارد که افراد ترجیح می‌دهند بیشتر از دوره‌های آموزشی غیرحضوری آن استفاده کنند. دوره آموزش صفر تا صد تعمیر ایکس باکس این فرصت را به افراد علاقه‌مند به این دستگاه‌ها می‌دهد که بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بیشترین مطالب و تکنیک‌ها و ترفندهای شغل تعمیر ایکس باکس آشنا شوند. همچنین دقت داشته باشید که این آموزش به‌ صورت مبتدی تا پیشرفته است و برای افرادی که در سنین مختلف قصد یادگیری آن را دارند می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرد.

مدت زمان یادگیری آموزش تعمیر ایکس باکس چقدر است؟

بسته به نوع آموزشی که افراد برای تعمیر ایکس‌ باکس در نظر می‌گیرند مدت زمان آموزش تعمیر کنسول بازی ایکس باکس برای آن‌ها متفاوت خواهد بود. اما باید دقت داشته باشید که این مدت‌ زمان به انگیزه و علاقه فرد به میزان یادگیری او نیز بستگی خواهد داشت. به‌ عنوان مثال فردی که به آموزش تخصصی تعمیر ایکس باکس علاقه زیادی داشته باشد می‌تواند این آموزش‌ها در مدت زمان کمتری یاد بگیرد. اما به‌طور کلی در صورتی‌ که فردی بخواهد این آموزش را از طریق دوره آموزش تعمیر ایکس باکس یاد بگیرد این مدت‌ زمان به چیزی حدود ۱ ماه می‌رسد. در این حالت افراد می‌توانند با توجه به غیرحضوری بودن آموزش‌ها آن‌ها را در مدت زمان کمتری نیز یاد بگیرند، اما میانگین مدت زمان یادگیری آن همان ۱ ماه است. در این حالت افراد علاقه‌مند به آموزش تعمیر ایکس باکس می‌توانند این رشته را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بیشترین مطالب یاد بگیرند.

ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر ایکس باکس

همان‌ طور که می‌دانید برای شروع هر کاری نیاز است که افراد ابتدا با ابزار و وسایل مورد نیاز این شغل آشنا شوند. در تعمیر ایکس باکس نیز شما به ابزار و تجهیزات پیشرفته احتیاج خواهید داشت تا بتوانید از طریق آن‌ها انواع مشکلات موجود در دستگاه‌های ایکس باکس را به‌ راحتی حل نمایید. به‌ همین منظور در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از این ابزارها بپردازیم:

 

1. برد ایکس باکس

2. هارد ایکس باکس در انواع مختلف

3. انواع آچار

4. قاب دسته ایکس باکس

5. انواع پیچ گوشتی

6. دکمه

7. لنز ایکس باکس

8. آنالوگ دسته

9. فنر

 

10. باتری

11. پتانسیل متر اصلی

12. درایو کامل ایکس باکس

13. رسیور بی‌سیم دسته ایکس باکس

14. ذغال دسته ایکس باکس

15. کابل و تسمه

16. پوسته محافظ آداپتور

17. ابزار اسپاتول

18. خمیر سیلیکون و غیره 

سرمایه لازم برای شروع تعمیر ایکس باکس

برای برآورد میزان سرمایه مورد نیاز تعمیر ایکس باکس باید ابتدا بدانید که از شغل خود چه انتظاری دارید. بنابراین لازم است که پیش‌نیازهای آن را در نظر بگیرید و بعد این میزان سرمایه را تخمین بزنید. دقت داشته باشید که میزان سرمایه در شهرهای مختلف، متفاوت است. اما به‌طور کلی تمامی افرادی که قصد راه‌اندازی این شغل را دارند، باید بدانند که میزانی از سرمایه خود را باید صرف آموزش تعمیرات ایکس باکس نمایند تا بتوانند از این طریق ابتدا مهارت خود را افزایش دهند. بعد لازم است که ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری نمایند که این میزان سرمایه در افراد مختلف گوناگون است. زیرا که بسیاری از افراد بسته به نوع تعمیری که انجام می‌دهند نیاز به ابزار یا وسایل پیچیده‌تری دارند. در این حالت ممکن است فرد دیگری به آن‌ها احتیاج نداشته باشد. در ادامه بسیاری از افراد هستند که قصد دارند برای خود مغازه راه اندازی کنند که باید برای این مورد نیز مبلغی را در نظر بگیرند. به‌طور کلی میزان سرمایه مورد نظر برای شغل تعمیر ایکس باکس چیزی حدود ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

در پایان آموزش تعمیر ایکس باکس چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش تعمیر ایکس باکس یاد می‌گیرند که چطور انواع قطعات ایکس‌ باکس را بشناسند. همچنین آن‌ها با نحوه عیب‌یابی تمامی قطعات موجود در ایکس‌ باکس آشنا شده و یاد می‌گیرند که چطور هر یک از آن‌ها را تعمیر و تعویض نمایند. همان‌ طور که می‌دانید ایکس باکس‌ها انواع گوناگونی دارند که در این آموزش به نحوه تعمیر بسیاری از آن‌ها اشاره خواهد شد. در نظر داشته باشید که آموزش‌ها کاربردی هستند و افراد پس‌ از طی کردن آن‌ها می‌توانند به‌ سرعت وارد بازار کار شده و از درآمد خوب این رشته استفاده کنند. همچنین افراد قادر خواهند بود که از فرصت‌های شغلی متنوعی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به تدریس یا راه‌اندازی مغازه فروش کنسول بازی یا قطعات آن اشاره کرد.

در انتهای آموزش تعمیر این کنسول شما با تمام مباحث این حرفه از قبیل عیب یابی سخت افزاری و تعمیر انواع ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، تعمیر پورت اچ دی ام آی،مشکل خارج نشدن و نخواندن دیسک، نداشتن تصویر و روشن شدن چراغ مرگ و غیره آشنا خواهید شد و می توانید کسب و کار خود را راه بیندازید.

مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس در زمینه ی سخت افزار کاملا جامع بوده و با تماشای آن ها می توانید تمام مشکلات سخت افزاری ایکس باکس را رفع کنید. از دیگر موضوعاتی که بعد از اتمام آموزش ها به آن مسلط خواهید شد، تعمیر کنترلر کنسول است.

بازار کار تعمیر ایکس باکس در ایران چگونه است؟

امروزه با توجه به زیاد شدن تعداد کنسول های ایکس باکس و قیمت بالای این کنسول ها، بیشتر افراد بعد از خرابی این کنسول به فکر تعمیر آن می افتند. بیشترین افرادی که برای تعمیر کنسول اقدام می کنند، صاحبان گیم‌نت ها هستند. این دلایل نشان دهنده بازار کار خوب تعمیر ایکس باکس است.

اگر تاکنون به کنسول‌های بازی مانند ایکس باکس و پلی ‌استیشن فقط به‌ عنوان یک بازی نگاه کرده‌اید باید بگوییم که کاملاً اشتباه کرده‌اید. زیرا که این‌گونه بازی‌ها تنها برای گذراندن اوقات فراغت کاربرد ندارند بلکه این کنسول‌های بازی جذاب می‌توانند به‌ عنوان یک منبع درآمد بسیار خوب نیز مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع محبوبیت اینگونه وسایل به‌ حدی زیاد است که استفاده بیش‌ از حد از آن‌ها و کاربرد گسترده در بین جوانان باعث شده‌ است که در این دستگاه‌ها مشکلاتی به وجود بیاید. در این حالت می‌توان گفت که با توجه به شرایطی که برای این‌گونه کنسول‌های بازی وجود دارد تقاضا برای تعمیر آن‌ها بسیار افزایش یافته است و البته به دلیل بازار کار اشباع نشده‌ای که تعمیر ایکس باکس دارد می‌توان درآمد خوبی را برای این رشته در نظر گرفت. زیرا افراد کمی هستند که در این حرفه فعالیت می‌کنند و البته تقاضای مشتریان برای آن زیاد است. با توجه به‌ همین موارد می‌توان گفت که بازار کار شغل تعمیر ایکس باکس و سایر کنسول‌های بازی بسیار خوب و مناسب است.

درآمد تعمیر ایکس باکس در ایران

همان‌ طوری‌ که ذکر شد برای رشته تعمیر ایکس باکس بازار کار خوبی می‌توان متصور شد که این بازار کار خوب خود باعث افزایش درآمد افراد می‌گردد. دقت داشته باشید که درآمد حاصل از تعمیر ایکس باکس به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. از جمله این عوامل می‌توان به نوع تعمیری که افراد انجام می‌دهند، میزان دستمزد آن‌ها، شناخته شدن، میزان مهارت، میزان سابقه فرد اشاره کرد. همچنین لازم است توجه داشته باشید که با توجه به تخصصی بودن کار تعمیر ایکس باکس هرچقدر افراد بتوانند در این زمینه مهارت خود را بیشتر افزایش دهند درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنند. علاوه‌بر این دقت داشته باشید که از طریق فرصت‌های شغلی متنوع می‌توان در شغل تعمیرات ایکس باکس به درآمد خوبی دست پیدا کرد. از جمله این راه‌ها می‌توان به تدریس اشاره کرد. در واقع افراد علاوه‌بر تعمیر دستگاه‌های بازی از طریق آموزش تعمیر دستگاه ایکس باکس به افرادی که علاقمند به ان باشند نیز می‌توانند باعث افزایش درآمد خود شوند.

آموزش تعمیر ایکس باکس

11 ساعت

آموزش تعمیردسته ایکس باکس و عیب یابی دستگاه

1 ساعت

تعمیر ایکس‌باکس وان

3 ساعت

تعمیر و ارتقای هارد ایکس‌باکس سری 7

3 ساعت

جیتگ

1 ساعت

دیگر اشکال رایج در این دستگاه سه چراغه شدن است که می‌تواند به دلیل استهلاک درایور ایکس باکس با استفاده از dvd های خش دار و یا شل شدن و از جا کنده شدن کابل برق کنسول رخ بدهد. در صورت بروز چنین اشکالاتی توصیه می شود در اسرع وقت به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات ایکس باکس مراجعه کرده و سرویس های مرود نظر را بر روی دستگاه اعمال نمایید. توجه به سوریس های دوره ای ضمن رفع اشکالات احتمالی، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه دارد.
در ایکس باکس ۳۶۰ بیشترین مشکل در عدم اجرای بازی بدرستی از روی دیسک است.
پیش از پرداختن به اشکالات رایج در ایکس باکس، ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که بسیاری از اشکالات پیش آمده در این دستگاه را می توان با نگهداری درست و توجه به سرویس های دوره ای، کنترل کرد. به عبارتی دیگر، اگر چه برخی خرابی ها در ایکس باکس متداول بوده و با گذشت عمر مفید ایکس باکس در آن مشاهده می شود، اما با سرویس دوره‌ای و نگهداری درست از آن می‌توان از بروز این خرابی ها پیشگیری کرد.
سرویس فن و تمیز کردن مجرای هوا برای داغ شدن ایکس باکس تعویض خمیر سیلیکون برای جلوگیری از داغ شدن مجدد تعویض فن ایکس باکس در صورت لوزم ریبال کردن ایکس باکس
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر ایکس باکس

  1. فرهاد سبزکار

    ایکس باکس وان کی هک میشه و اگه هک بشه چه خاصیت خوبی پیدا می کنه یا اصلا فرق نمی کنه مثلا بازی های ایکس باکس ارزونن میشه اصلشونو خرید مثل سونی4 نیست که گرون باشن اگه بشه یه توضیحی بدین؟؟؟؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ایکسباکس وان فعلا هک نشده و مشخص هم نیست که چه زمانی هک بشود یا اینکه اصلا هک بشود یا نشود.
      سپاس از همراهی شما

  2. soroosh

    من ایکس باکس360 داشتم بعد از سه ماه همون بازی هارو که می ذارم بازی رو نمی خونه نمی دونم حالا اشکال از لنزشه یا اینکه بازی ایراد داره!! می خواستم بدونم این اشکال تو ایکس باکس وانم اتفاق می اوفته و این اتفاق مربوط به چیه اگه می دونین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لنز کنسولهای جدید خیلی خیلی نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته. همچنین اینکه مایکرسافت دقت بیشتری روی ایکسباکس وان نسبت به ۳۶۰ کرده و از نظر گرمایی دیگه چنان مشکل نداره.
      سپاس از همراهی شما

  3. arash.parsa

    چرا بازی در XBOX اجرا نمیشه؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مشکل اجرا نشدن بازی در ایکس باکس 360 یا سایر ورژن‌های ایکس باکس گاهی از تمیز نبودن دیسک ناشی می‌شود برای رفع این مورد لازم است دیسک را تمیز کنید. اگر با این ترفند مشکل حل نشد، بازی را روی کنسول نصب و وضعیت را بررسی کنید. در صورتیکه مشکل از درایور دی وی دی است.
      سپاس از همراهی شما

  4. tavakoli_arya

    چرا دیسک در کنسول ایکس باکس خوانده نمی‌شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از مشکلات رایج کنسول ایکس باکس نخواندن دیسک در دستگاه است. در این شرایط بازی‌ها در دستگاه شناسایی نشده و اجرا نمی‌شوند. اغلب این وضعیت، نشان دهنده ایراد در سیستم اپتیک یا همان لنز دستگاه و یا آلوده بودن لنز است. این مشکل با تعویض اپتیک یا تمیز کردن لنز توسط تعمیرکار ایکس باکس برطرف می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. vahid.r.p

    سلام هزینه ارسال مجموعه چقده؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. امیر تنها

    روشن شدن سه چراغ ایکس باکس معنیش چیه؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روشن شدن سه چراغ موجود روی کنسول، از داغ شدن بیش از حد قطعات دستگاه خبر می‌دهد. این مشکل که با نام سه چراغه شدن ایکس باکس شناخته می‌شود، باید توسط تعمیرکار ایکس باکس برطرف گردد. این مشکل اغلب روی کنسول‌های ایکس باکس قدیمی مشاهده شده و در ورژن‎‌های جدید، کمتر به وجود می‌آید.
      سپاس از همراهی شما

  7. m.ali_s

    ایکس باکس وان ریجن خاصی داره؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ایکسباکس وان هم بله ریجن بندی داره. ریجن های فعلی اروپا و یا امریکا هستن. ریجن هاش اصلا مهم نیست. فقط به اداپتور برق نیاز دارن. ریجن بدون اداپتور هنوز عرضه نشده.
      سپاس از همراهی شما

  8. rahaa

    سلام این مجموعه به چند زبان ترجمه شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه بهمراه زیرنویس تحت الفظی فارسی است و در صورت درخواست مشتری می توان زبان اصلی فیلم و انگلیسی را نیز در اختیار مشتری قراردهیم.
      سپاس از همراهی شما

  9. nakisa

    سلام بعد از سفارش مجموعه چند روزه به دستمون میرسه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. یاشارشریفی

    سلام ببخشید اگر ایکس باکس وان حک شود بعضی از قابلیت هایش از کار می افتد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله معمولا قابلیت بازی آنلاین متوقف می شود و ممکن است مشکلات دیگر هم ایجاد گردد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2652

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz