دوره آموزش تعمیرات، عیب یابی و سرویس کولر گازی اسپلیت|آنلاین|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

25 تخفیف

599,000 تومان

تا کنون 1,890 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/11/3

حجم آموزش: 23.68 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1402/05/10

زمان آموزش: 17 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/11/3

حجم آموزش: 23.68 گیگابایت

زمان آموزش: 17 ساعت

کولرگازی یکی از لوازم سرمایشی پرکاربرد به ویژه در مناطق گرمسیر می‌باشد. می‌توانید در هر ساختمان اداری و مسکونی نمونه‌های مختلفی از آن را مشاهده ‌کنید. با وجود افزایش کولر گازی نیاز جامعه به تعمیر آن نیز افزایش یافته است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال یه شغل با درآمد بالا هستید؛ تعمیر کولر گازی را به شما معرفی میکنیم. با این حال قبل از هرچیزی باید تعمیر کولر گازی را به درستی آموزش ببینید.


آموزشگاه 118فایل با معرفی یک دوره جدید در خصوص آموزش تعمیر کولر گازی، شما را به راه‌های موفقیت نزدیک کرده است. مجموعه تعمیر کولرگازی 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است. آموزش تعمیر کولرگازی فرصت‌های شغلی متفاوتی را می‌تواند برای افرادی که مایل به انجام این کار هستند به وجود بیاورد. همچنین این دوره برای کسانی که هیچ اطلاعات و شناختی به قطعات کولر گازی ندارند مناسب خواهد بود. پس از پایان دوره آموزش تعمیر کولرگازی به یک فرد متخصص تبدیل خواهند شد به گونه‌ای که می‌توانند همانند یک تعمیرکار حرفه‌ای شروع به کار کنند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای تعمیر کولر گازی  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


آموزش تعمیر کولرگازی با ارائه ویدیوهای فراوان و جامع توانسته به معرفی، بررسی و رفع تمام عیوب تجهیزات کولر گازی به گونه‌ای دقیق و کاربردی بپردازد.  در آموزش تعمیر کولرگازی شما با تمامی اجزاء کولرگازی، طرز کار و مشکلات احتمالی آن آشنا خواهید شد.

در نتیجه با مشاهده آموزش تعمیر کولرگازی می‌توانید بدون نیاز به تعمیرکار، خود نیز به عنوان فردی متخصص به رفع مشکلات و ایرادات پیش آمده در کولرگازی گام بردارید. کولرگازی نیز مانند هر وسیله دیگر دچار مشکلاتی می‌گردد که برخی از این مشکلات به راحتی بدون نیاز به تخصص خاصی و با کمی توجه به سیستم آنها می‌تواند رفع گردد.

اما در موارد دیگر نیز برای تعمیر آن‌ها نیازمند به تعمیرکارهستیم تا بتواند با توجه به دانسته‌های خود و آگاهی از ساختار و سیستم کولرگازی مشکلات و عیوب پیش آمده را برطرف کند. آموزش تعمیر کولر گازی همه عیوب کولرگازی در سطوح مختلف را به صورت کامل آموزش داده و در بخش نخست آموزش تعمیر کولرگازی به رفع کلیه مشکلات مربوط به تهویه مطبوع، عیب‌یابی و تعمیر کلی کولر، تست عملکرد بخش‌های مختلف کولر (ترموستات، خازن‌ها، موتورفن، سنسورها، عملکردهای مولتی متر و غیره) پرداخت است.

در ادامه‌ی آموزش به بررسی اتصالات مختلف و ایمنی انواع مبردها، انواع دستگاه‌های اندازه‌گیری تهویه مطبوع و موارد بسیار دیگری می‌پردازد. آموزش تعمیر کولرگازی در بخش دوم همچنان مشکلات بخش‌های مختلف کولرگازی را طی ویدیو‌های جامعی در آموزش تعمیر کولرگازی بیان می‌شود.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  599.000 ⇒ 799.000

درآمد تعمیر کولرگازی در ایران

به‌ طور کلی باید بدانید که درآمد شغل تعمیر کولرگازی تا حد بسیار زیادی به مهارت و اطلاعات شما بستگی دارد. البته سابقه کار، رضایت مشتری و مکانی که شما در آن کار تعمیر کولر گازی را انجام می‌دهید روی درآمد شما مؤثر هستند. اما به‌‌طور کلی با توجه به بازار کار خوبی که این کار دارد می‌توان درآمد آن را بالا در نظر گرفت. همچنین فرصت‌های شغلی زیادی برای ورود به این رشته وجود دارد. افراد می‌توانند برای کسب درآمد در این رشته به ‌صورت شاگردی کار کنند یا این‌ که حتی می‌توانند برای نمایندگی تعمیر کولر گازی رزومه ارسال کنند و از این طریق استخدام شوند.

همچنین بسیاری از افراد هستند که از طریق همکاری با سایت‌ها و برنامه‌های مختلف فعال در این زمینه درآمدزایی می‌کنند. البته شما در صورتی‌ که به هیچ‌ یک از این زمینه‌ها علاقه نداشته باشید با اجاره یا خرید یک مکان برای تعمیر کولر گازی نیز می‌توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. یکی از فرصت‌های شغلی که از طریق تعمیر کولر گازی می‌توانید به دست آورید این است که با آموزش تعمیر کولر گازی به دیگران نیز باعث افزایش درآمد خود شوید.

بهتر است بدانید درآمد این کار بیشتر فصلی است و در فصل های گرم سال سال درآمد خیلی خوبی خواهید داشت و همینطور در برخی شهر های گرمسیری این درآمد همیشگی است. اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی از درآمدتان داشته باشیم میتوان اینطور عمل کرد:
اگر شما برای هر تعمیر یا سرویس به طور میانگین 500 هزار تومان درآمد داشته باشید با داشتن روزانه دو مشتری میتوانید به درآمد 30.000.000 درماه برسید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر کولر گازی

همان طور که می‌دانید سرمایه بخش جدانشدنی از راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار است. مقدار سرمایه‌ای که افراد برای مشاغل مختلف در نظر می‌گیرند متفاوت است. برای شغل تعمیر کولر گازی خوشبختانه نیاز به سرمایه بسیار زیادی نیست.

مواردی که روی سرمایه‌ی مورد نیاز برای شغل تعمیر کولر گازی مؤثر هستند مربوط به شرکت در کلاس‌های آموزش جامع تعمیر کولر گازی و یادگیری آن و هزینه‌های مربوط به شروع راه‌اندازی این شغل است. در ابتدا شما به یک میزان سرمایه احتیاج دارید تا بتوانید دانش فنی خود را در این زمینه بالاتر برده و با کسب مهارت و تخصص بیشتر در این زمینه بتوانید وارد بازارکار شده، فعالیت کرده و کسب درآمد داشته باشید.

بعد از این کار شما نیاز دارید که ابتدا ابزارآلات و وسایل مورد نیاز برای سرویس و تعمیر کولر گازی را تهیه نمایید و بعد اقدام به کار کنید. در این حالت افراد می‌توانند به‌ صورت شاگردی و کارآموزی شغل خود را شروع کنند یا این‌ که مکانی را برای خود انتخاب کرده و بسته به اجاره یا خرید آن میزان سرمایه آن را مشخص کنند. جالب است بدانید با توجه به بازارکار خوبی که این رشته دارد در مدت زمان کوتاهی این سرمایه بازمی‌گردد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری آموزش تعمیر کولر گازی

1. تعمیر و سرویس به‌ موقع کولر گازی باعث کارایی بیشتر و افزایش طول عمر آن می‌شود.

2. سرویس کولرگازی به‌ صورت سالیانه هزینه مربوط به تعمیرات کولر گازی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

3. تعمیر کولر گازی تا حد بسیار زیادی باعث کاهش مصرف آب‌ و برق می‌شود و به‌ همین میزان هزینه‌های مربوط به آن را کاهش می‌دهد.

4. این کار برای افرادی که تمایل دارند در این زمینه فعالیت کنند می‌تواند دارای بازار کار خوب و درآمد مناسب باشد.

5. این کار می‌تواند به‌ عنوان شغل دوم و پاره‌ وقت نیز انجام بگیرد.

6. در تعمیر کولر گازی نیاز به سرمایه زیادی نیست.

7. این رشته ساده بود و پیچیدگی‌های زیادی ندارد.

چرا تعمیر کولرگازی را فرا بگیریم؟

کولرگازی یکی از لوازم سرمایشی پرکاربرد به ویژه در مناطق گرمسیر می‌باشد و در هر ساختمان اداری و مسکونی نمونه‌های مختلفی از آن را مشاهده می‌کنید. به همین دلیل آموزش تعمیر کولر گازی برای همه افراد لازم و ضروری می‌باشد.

آموزش تعمیر کولر گازی برای کسانی که هیچ اطلاعات و شناختی به قطعات کولر گازی ندارند مناسب خواهد بود و پس از پایان دوره آموزش تعمیر کولرگازی به یک فرد متخصص تبدیل خواهند شد به گونه‌ای که می‌توانند همانند یک تعمیرکار حرفه‌ای شروع به کار کنند.

آموزش تعمیر کولرگازی فرصت‌های شغلی متفاوتی را می‌تواند برای افرادی که مایل به انجام این کار هستند به وجود بیاورد. با توجه به بازار کار مناسب و خوبی که این رشته برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دارد، دارای درآمدهای نسبتاً بالایی است. آموزش آن ساده بوده و همه افراد می‌توانند آن را فرا بگیرند. قیمت آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی نسبت‌ به آموزش سایر رشته‌ها مناسب‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه‌تر هست. با یادگیری تعمیر کولر گازی دیگر برای تعمیر کولرهای گازی خود نیاز به سرویس کاران ندارید و خود می‌توانید این کار را انجام دهید. با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان کسب درآمد نمود.

آموزش تعمیر کولر گازی فرصت‌های شغلی متفاوتی را می‌تواند برای افرادی که مایل به انجام این کار هستند به وجود بیاورد. با توجه به بازار کار مناسب و خوبی که این رشته برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دارد، دارای درآمدهای نسبتاً بالایی است. آموزش آن ساده بوده و همه افراد می‌توانند آن را فرا بگیرند. قیمت آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی نسبت‌ به آموزش سایر رشته‌ها مناسب‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه‌تر هست. با یادگیری تعمیر کولر آبی دیگر برای تعمیر کولرهای آبی خود نیاز به سرویس کاران ندارید و خود می‌توانید این کار را انجام دهید. با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان کسب درآمد نمود.

آموزش  تعمیر کولرگازی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر کولرگازی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع آموزش تعمیر کولرگازی

از آنجایی‌ که تعمیر کولر گازی یک شغل فنی محسوب می‌شود نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و نیاز نیست برای ورود به این شغل مدرک خاصی را به دست آورد. البته باید دقت داشته باشید که تحصیلات در این زمینه می‌تواند تا حد بسیار زیادی به افراد کمک کند. به‌ همین منظور افرادی که تمایل به تحصیل در این رشته دارند می‌توانند در رشته‌های فنی‌ حرفه‌ای شرکت کرده و از این طریق مدرک کسب کنند. البته برای یادگیری این رشته روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد از جمله می‌توان به دوره‌ آموزش کامل تعمیر کولر گازی اشاره کرد. این آموزش‌ها از طریق مربیان مجربی تهیه شده‌اند و مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند. همچنین آموزش‌ها کامل و جامع هستند و افراد را برای ورود به بازار کار از این طریق آماده می‌کنند.

آموزش تعمیر موتور و کمپرسور کولر گازی

در دوره آموزشی تخصصی تعمیرات کولر گازی و اسپیلت یکی از قسمت های مهم آموزش تعمیرات موتور و کمپرسور کولر گازی است.
موتور کولر گازی یک موتور الکتریکی است که با استفاده از برق، کمپرسور را می‌چرخاند. و کمپرسور وظیفه فشرده سازی گاز را دارد در این فرایند، گاز فشرده شده و دمای آن افزایش می‌یابد. سپس، گاز فشرده شده به یک مبدل حرارتی می‌رسد که هوا را از محیط خارجی عبور می‌دهد. هوا با تماس با لوله‌ها و سیستم خنک کننده، حرارت خود را به گاز منتقل می‌کند و در نتیجه هوا سرد می‌شود. سپس، هوای سرد توسط یک فن به فضا منتقل می‌شود و در نتیجه فضا سرد می‌شود. این فرایند تا زمانی که دمای محیط به مقدار مورد نظر برسد، ادامه می‌یابد.

همانطور که میبینید این دو قطعه اساس کارکولر گازی را انجام میدهند و شما در این دوره به صورت تخصصی در کنار آموزش تعمیر دیگر بخش های کولر گازی ، تعمیر موتور و کمپرسور کولر گازی را نیز آموزش خواهید دید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر کولر گازی چقدر است؟

شغل تعمیر و سرویس کولر گازی از جمله مشاغلی است که با توجه به سادگی که دارد نیاز به زمان یادگیری خیلی زیادی ندارد و نسبت‌ به مشاغل دیگر مدت زمان یادگیری آن کمتر است. اما بسته به میزان یادگیری هر فرد، علاقه او و روش یادگیری که انتخاب می‌کند این مدت‌ زمان می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند از طریق گذراندن دوره آموزش کامل تعمیر کولر گازی این رشته را فرا بگیرند باید بدانند که آن‌ها درنهایت در کمتر از ۱ هفته می‌توانند در این رشته به تخصص خوبی دست پیدا کنند و با افزایش مهارت در آن در این رشته فعالیت نمایند.

در پایان آموزش تعمیر کولرگازی چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتهای آموزش تعمیر کولر‌گازی توضیح دما و فشار اشباع، تست و تعویض سوییچ فشار کوره، تعویض دو ترموستات، توضیح و تست اتصالات و سیم کشی، جدول شارژ سوپرهیت، چک کردن مبرد بدون داشتن درجه، حقایق فیلترهای تهویه مطبوع و غیره را علاقمندان به تعمیر کولرگازی فرا می‌گیرند.

در پایان آموزش تعمیر کولرگازی توصیه می‌کنیم یک دوره کارآموزی در کنار یک فرد مجرب را بگذرانید که نکات و تکنیک‌هایی که در آموزش  تعمیر کولرگازی فراگرفته‌اید را به صورت عملی انجام دهید تا با مشکلات کولرگازی بهتر و بیشتر آشنا شوید.

بازار کار تعمیر کولرگازی در ایران چگونه است؟

تعمیر لوازم برقی خانگی در حال حاضر به دلیل تکنولوژی پیشرفته که در آن‌ها به کار رفته یک شغل با درآمد نسبتاً خوب به شمار می‌رود. کولرهای گازی جدید هم همانند سایر لوازم برقی از تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده از این رو تعمیر کولرگازی برای بسیاری از افراد دشوار شده است.

از این رو نیاز به نیروی متخصص بیشتر از قبل احساس می‌شود. برای ورود به تعمیر کولر گازی نیاز به یک کارگاه و یک سری تجهیزات دارید که با فراهم کردن سرمایه مورد نیاز می‌توانید در ماه بیش از 8 الی 15 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

آشنایی با قطعات و نحوه کار هرکدام

3 ساعت

نحوه نصب کولر

3 ساعت

عیب یابی و سرویس کولر

3 ساعت

رفع نشتی و تمام شدن گاز

2 ساعت

رفع مشکلات رایج در انواع کولر گازی

2 ساعت

رفع سرد نکردن کولر

1 ساعت

نحوه تعویض انواع قطعات

2 ساعت

تعمیر فن و ترموستات

2 ساعت

بله، این آموزش جامع بوده و تمیز کاری و بررسی کندانسور کولر گازی در آن بیان شده است.
بله، در آموزش جامع تعمیر کولر‌گازی 118 فایل به این سرفصل پرداخت شده است.
شما غیر ابزار عمومی به ابزار تخصصی برای این کار نیاز خواهید داشت. ابزار تخصصی شامل: لوله برمسی، پرچ کن یا لاله کن، منیفولد سرویس، مولتی‌متر، پمپ وکیوم، ترمومتر، مانومتر و دستگاه فنر خم کن لوله ی مسی می‌باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 28 نظر ثبت شده است

14 دیدگاه برای دوره آموزش تعمیرات، عیب یابی و سرویس کولر گازی اسپلیت|آنلاین|+مدرک معتبر

  1. SAFARI

    یه سری آموزش در مورد پیشگیری از خرابی کولر رو میخاستم.
    توی این دوره آموزش میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره آموزشی، پیشگیری از خرابی کولر رو هم ارائه میدهد.
      سپاس از همراهی شما

  2. adel78.10

    سلام
    من میخام تازه این آموزش رو شروع کنم باید دانش فنی داشته باشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، برای یادگیری تعمیر کولر گازی نیاز به دانش فنی دارید، اما این پکیج شامل آموزش‌های کامل و راهنمایی‌های مفیدی است که به شما کمک می‌کند تا این دانش را به دست آورید.
      سپاس از همراهی شما

  3. علی آبادی

    راهنمایی برای پیدا کردن عیب کولر رو هم آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      بله روش های جهت عیب یابی کولر در این دوره آموزشی موجود است.
      سپاس از همراهی شما

  4. کرمانی 76

    آموزش تون شامل ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر کولر گازی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله تمامی تجهیزات لازم برای تعمیر کولرهای گازی در این پکیج موحود است.
      سپاس از همراهی شما

  5. شهاب‌الدین قطب زاده

    برادر من اگر قرار یود زیرنویس بخونم که کتابش رو میخریدم، واقعا فکر نمیکنید نیاز هست به خریدار بگید که زبان اصلی هست

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مشخصات دوره داخل سایت کامل توضیح داده شده و همچنین کارشناس فروش هنگام خرید شما این مطلب رو خاطرنشان میکنند.
      سپاس از همراهی شما

  6. کامران ای تی

    سرویس سالیانه تا چه حد مهمه برای کولر گازی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سرویس سالیانه را حتما جدی بگیرید چرا که در صورت عدم سرویس مصرف برق دستگاه شما بالا رفته و پرتاب باد دستگاه کم می شود و در دراز مدت آسیب جدی به دستگاه می زند. حتی کولرهای آبی سالی یکبار سرویس و تعویض پوشال می شوند…
      سپاس از همراهی شما

  7. shahriar55

    نوع کلاس آب و هوایی در کولرگازی به چه معناست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سه نوع منطقه آب و هوایی وجود دارد : ۱.سردسیر ۲. معتدل (تی وان) ۳. گرمسیر (تی تری).بیشتر کولرها نوع T1 هستند و مناطق معتدل را پوشش داده مانند نیمه شمالی ایران و شهر تهران یا کرج. این کولرها تا دمای حداکثر ۴۳ درجه سانتی گراد و جدیدا بعضی سازنده ها تا دمای ۴۶ درجه سانتی گراد کارکرد دارند.
      سپاس از همراهی شما

  8. ارشیا

    کولرگازی پنجره ای در چه ظرفیتی تولید می شوند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معمولا در دو ظرفیت اصلی ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ بی تی یو اما برخی شرکت ها ممکن در ظرفیت ۱۲۰۰۰ هم تولید کنند. این کولرها می توانند فقط سرد یا سردوگرم بوده و بعضا به ریموت کنترل دستی مجهز میباشند.
      سپاس از همراهی شما

  9. saeeddashtgerd

    کولرگازی پرتابل چگونه کار می کند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کولر پرتابل یا به اصلاح کولرهای قابل حمل مانند مدل پنجره ای یک تکه بوده و تمام قطعات در یک قاب قرار داشته و زیر دستگاه چرخ برای حرکت وجود دارد.پشت کولر پرتابل یک لوله خرطومی از جنس پلاستیکی وجود دارد به قطر حدودا ۱۵ سانتی متر که گرمای موتور را به بیرون هدایت می کند
      سپاس از همراهی شما

  10. naeimlm

    کولرگازی پنجره ای چگونه کار می کند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کولر پنجره ای یک تکه بوده و تمام اجزای تشکیل دهنده آن در یک قاب کنار هم قرار گرفته و به طور کلی اواپراتور و کندانسور و کمپرسور در یک مجموعه قرار دارند و محل نصب این کولرهای یک تکه پشت پنجره می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. tarookh

    کولرگازی کم مصرف چه نوع کولری است و چه خصوصیاتی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موتورهای اینورتر به عنوان کم مصرف‌ترین موتور کولرهای گازی شناخته میشوند بنابراین بهتراست مشتریان با توجه به فضای مورد نظر خود اسپیلت با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنند و همچنین اولویت خرید خود را بر میزان مصرف انرژی متمرکز کنند زیرا که کولرهای گازی با درجه کیفی B در طولانی مدت هزینه‌ی زیادی را در بر خواهند داشت.
      سپاس از همراهی شما

  12. amirr09

    مشخصات یک برند خوب در زمینه کولرگازی می تونید بگید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است محصولی که قصد خرید آن را دارید در سطح جهان و بازار ایران خوش نام باشد. البته این امر به تنهایی مهر تایید بر کیفیت کامل آن محصول نیست. کولر گازی انتخاب شده باید دارای خدمات پس از فروش پاسخگو و ترجیحاً شبانه‌روزی باشد. همچنین قیمت کالا با کیفیت کالا باید همخوانی لازم را داشته باشد. هنگام خرید توجه به این نکته که محصول مورد نظر ما چه میزان در به روز رسانی طرح و مدل وسیستم های جدید و کم مصرف موفق بوده است نیز لازم است.
      سپاس از همراهی شما

  13. salartayebi

    چند نوع کولرگازی وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ۱. پنجره ای ۲. پرتابل ۳. اسپلیت ها ( کولرگازی اسپلیت دیواری – کولرگازی اسپلیت سقفی یا داکت اسپلیت – کولرگازی اسپلیت ایستاده یا فروشگاهی
      سپاس از همراهی شما

  14. afshin rahnama

    حضوری میشه بیام برای ثبت نام

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، ثبت نام و خرید مجموعه های آموزشی 118file از طریق وب سایت انجام می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,890

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2568

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz