آموزش تودوزی خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

21 تخفیف

760,000 تومان

تا کنون 1,785 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/29

حجم آموزش: 17.92 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/29

زمان آموزش: 20 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/29

حجم آموزش: 17.92 گیگابایت

زمان آموزش: 20 ساعت

امروزه یکی از موضوعاتی که مردم بیشتر به آن توجه می‌کنند، تودوزی خودرو است. این موضوع برای خودروهای ساخت ایران از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. چون خودروهای ساخت ایران دارای طراحی ساده و ضعیفی هستند. البته خودروهای خارجی نیز ممکن است بعد از گذشت مدتی دچار صدماتی شوند که نیاز به تودوزی داشته باشند. این تودوزی‌ها معمولا شامل قسمت‌های فرمان یا روصندلی‌ها می‌شود. برای تودوزی خودرو در قسمت‌های مختلف از وسایل متنوعی چون پارچه، چرم و … استفاده می‌شود.

طرح داخلی ساخت هر خودرو بستگی به شرکت تولیدی آن دارد از این رو وسایلی که برای ساخت ابزار داخلی خودرو به کار می‌روند با هم متفاوت است. این موضوع خود یکی از دلایل تخصصی بودن کار تودوزی خودرو است. یکی از مشاغلی که در سراسر دنیا وجود دارد طراحی و ساخت وسایل لازم برای زیباسازی محیط داخلی خودرو است که به آن تودوزی نیز گفته می‌شود. برای فراگرفتن این شغل می‌توانید از پکیج آموزش تودوزی خودرو استفاده کنید و خیلی سریع وارد بازار پرسود این کار شوید.

 


آموزش تودوزی خودرو 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی به صورت گام‌به‌گام برای علاقمندان به این حرفه ارائه شده است. آموزش تودوزی‌ خودرو ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای دوخت و نصب تودوزی‌ خودرو را معرفی می‌کند؛ سپس نحوه ساخت ابزار‌هایی چون پنس کش، سوراخ کن چرم و ابزار پانچ چرم را به صورت عملی آموزش می‌دهد. در ادامه آموزش تودوزی‌ خودرو به دوخت روکش انواع صندلی می‌پردازد که در این بخش نحوه دوخت و اندازه‌گیری روکش کفی، پشتی و پشت‌ سری صندلی خودرو یاد داده می‌شود.


 

در آموزش تودوزی‌ خودرو، نحوه اندازه گیری به صورت عملی آموزش داده می‌شود تا بتوانید برای هر ماشینی تودوزی خوب و باکیفیتی ارائه دهید. آموزش تودوزی خودرو، مدل‌های متنوع دوخت نظیر دوخت بیسبال، دوخت بیسبال تک سوزنی، دوخت الماسی شش ضلعی و …  را نشان می‌دهد تا افراد مبتدی و تازه‌کارها بتوانند با دوخت‌های متنوع، تودوزی زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهند.

آموزش تودوزی خودرو حتی آموزش دوخت روکش فرمان را نیز بیان کرده است. در این‌ بخش اندازه‌گیری، برش و دوخت‌ روکش چرم وسط فرمان، هم از جلو و هم از پشت به طور دقیق نشان داده‌شده‌است. نصب روکش داشبورد خودرو، دوخت و نصب روکش دنده و ترمز دستی خودرو، دوخت پشتی سر صندلی و رودری خودرو، چاپ آرم خودرو روی روکش صندلی از دیگر موضوعاتی آموزش تودوزی‌ خودرو است که به طور جامع به آن اشاره می‌شود.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  760.000 ⇒ 960.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد شغل تودوزی خودرو در ایران

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم شغل تودوزی خودرو با توجه به بازار کار خوبی که دارد، درآمد بالایی را می‌تواند برای فرد ایجاد کند. این درآمد قطعا چند برابر درآمد یک شغل تزئینات اتومبیل خواهد بود. همچنین در این شغل به دلیل سرمایه‌ کمتر سود بیشتری به دست فرد خواهد رسید که این مورد نیز خود باعث افزایش درآمد می‌شود‌. علاوه بر موارد ذکر شده باید یه یاد داشته باشید که درآمد شغل تودوزی خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. جنس متریالی که برای کار مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند باعث افزایش درآمد شود. به‌طور مثال استفاده از چرم در تودوزی خودرو هم نیازمند وقت و هزینه‌ی بیشتری است و اینکه دقت بیشتری را نیز می‌طلبد.

2. همچنین طرح دلخواه مشتری نیز می‌توان درآمد شما را افزایش دهد. چرا که ایجاد هر طرح نیازمند دقت و حوصله زیادی است و این مورد بر روی درآمد شما می‌تواند موثر باشد.

3. تودوزی قسمت‌های مختلف خودرو با یک دیگر متفاوت است یعنی در واقع هر بخش از خودرو تودوزی ویژه‌ی خود را می‌طلبد. این کار زحمت زیاد و سود بیشتری برای فرد دارد. البته بخش‌های متنوع خودرو با توجه به میزان کاری که روی آن‌ها برای تودوزی انجام می‌گیرد درآمدهای مختلفی می‌توانند داشته باشند.

4. در نظر داشته باشید که گاهی ممکن است مشتری که به شما مراجعه می‌کند. خودروی ساخت خارج داشته باشد. در این مواقع به یاد داشته باشید که درآمد حاصل از تودوزی این نوع خودروها برای شما بیشتر است.

در کل با توجه به این نکته که قسمت‌های مختلف خودرو مثل سقف، صندلی، داشبورد، فرمان را می‌توان تودوزی کرد، این کار درآمد زیادی دارد و جز کارهای پردرآمد محسوب می‌شود. اگر در کار خود مهارت داشته باشید و از بهترین متریال موجود استفاده کنید مشتریان بیشتری نیز جذب خواهید کرد. درآمد این شغل بسته به کار شما به طور حدودی بین 15 الی ۳۰ میلیون تومان در ماه و حتی بیشتر متغیر خواهد بود.

سرمایه لازم برای شروع تودوزی خودرو

یکی از سوالات اصلی در شغل تودوزی خودرو این است که میزان سرمایه‌ اولیه‌ این کار چه میزان باید باشد. قبل از هر چیز باید بدانید که هر شغلی برای آغاز کار خود احتیاج به یک سرمایه اولیه دارد. معمولا این سرمایه اولیه صرف خرید ابزارها و لوازم ضروری آن کار خواهد شد. در واقع شما برای شروع کار خود باید یک بخش از سرمایه‌ اولیه را صرف خرید تجهیزات و لوازمی  کنید که برای شروع کار لازم است.

اما در کل باید بدانید که سرمایه‌ اولیه کار تودوزی خودرو نسبت به شغل‌های دیگر نسبتا کم است. همچنین بخشی دیگر از سرمایه‌ی خود را صرف سرمایه در گردش کنید. این سرمایه شامل متریال‌های کار و مواد اولیه آن و همچنین هزینه‌های جانبی خواهند شد. شغل تودوزی خودرو از نظر میزان سرمایه‌ی گردش نیز مقدار متوسطی سرمایه احتیاج دارد.

اما آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که همه‌ی سرمایه‌ اولیه این کار صرف منابع پولی نخواهد شد. زیرا در صورتی که شما قصد راه اندازی واحد تولیدی نسبتا بزرگ تودوزی خودرو داشته باشید قطعا به افرادی نیاز دارید که برای شما کار کنند. در نتیجه آن‌ها سرمایه‌های انسانی کار شما خواهند بود.

بنابراین سرمایه‌ کار تودوزی خودرو به میزان کار و کیفیت آن بستگی دارد. پس اگر شما قصد شروع یک کار تودوزی خودرو حرفه‌ای را داشته باشید بیشتر از ۱۵۰ میلیون سرمایه می‌خواهید. اما اگر بخواهید در ابتدا این کار را به صورت کوچک راه اندازی کنید برای سرمایه اولیه به چیزی حدود ۵۰ میلیون نیاز خواهید داشت.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تودوزی خودرو

شغل تودوزی خودرو یکی از مشاغل مرتبط با خودرو است که افراد علاقمند به راحتی می ­توانند وارد این حرفه شوند. از مزایای این شغل می­ توان به امکان سریع یادگیری آن در کلاس ­های حضوری یا خرید پکیج ­های آموزش گام به گام تودوزی خودرو اشاره کرد. همچنین بازار کار و درآمد بالا به دلیل محدود بود آن و سرمایه کم برای راه ­اندازی این شغل سبب خواهد شد افراد این شغل را جایگزین مشاغل پر مشغله خود کنند.

چرا تودوزی خودرو را فرا بگیریم؟

از آنجایی که بیشتر وقت افراد در هنگام رانندگی، داخل خودرو سپری می شود؛ پس زیبایی داخلی به اندازه زیبایی بیرونی خودرو اهمیت دارد. از این رو، تودوزی خودرو اصلی ترین نقش را در زیبایی داخلی خودرو بازی می کند.

به این دلیل که در طراحی خودرو های داخلی به طراحی داخل ماشین زیاد اهمیت داده نمی شود، بنابراین خیلی از افراد برای جلوه دادن به داخل خودرو خود دست به تعویض روکش های صندلی، روکش داشبورد، روکش فرمان و … می زنند. خودروهای خارجی نیز پس از مدتی دچار آسیب در رودری ها و روکش ها می شوند و باید به تعویض آنها روی بیاورند.

با توجه به مطالب گفته شده باید متوجه شده باشید که این حرفه بسیار محبوب و پر درآمد است. اگر به خودرو و حرفه پردرآمد در این زمینه علاقه دارید، تودوزی خودرو برای شما بسیار مناسب است.

آموزش تودوزی خودرو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تودوزی خودرو!

تحصیلات و مهارت لازم برای تودوزی خودرو

هر فردی برای شروع کار خود به آموزش‌هایی نیاز دارد بعضی از افراد از طریق تحصیلات اطلاعات خود را افزایش می­ دهند و برخی دیگر با خرید پکیج ­های آموزشی و فایل­ های متناسب با آن حرفه آموزش ­های لازم را فرا می ­گیرد. در شغل تودوزی خودرو برخلاف بسیاری از شغل‌های دیگر احتیاجی به کسب مدرک تحصیلی نیست.

اما در مورد شغل تودوزی خودرو این موضوع صدق نمی‌کند زیرا تودوزی خودرو بیش از آن که یک کار فنی باشد یک کار هنری محسوب می‌شود. البته همانطور که در ابتدای بحث گفته شد هر کاری نیاز به آموزش دارد و بدون آموزش کافی نمی‌توان کار را پیش برد. پکیج‌هایی که در غالب آموزش‌ تودوزی خودرو به متقاضیان ارائه می‌شود شامل آموزش تمام مواردی است که یک فرد در هنگام کار تودوزی خودرو به دانستن آن‌ها نیاز پیدا می‌کند. این آموزش‌ها هم به سوالات ذهن مخاطب پاسخ می‌دهند و هم باعث افزایش مهارت‌های او در جنبه‌های مختلف این کار می‌شود.

البته علاوه بر این آموزش‌ها لازم است که فرد مهارت‌هایی را در خود، برای بالا بردن کیفیت کار شکل دهد. یکی از این مهارت‌ها دوخت و دوز و طراحی است. چون در کار تودوزی خودرو چنانچه خود تولید کننده باشید این دو مورد از موضوعات اصلی هستند.

مدت زمان یادگیری تودوزی خودرو چقدر است؟

شغل تودوزی خودرو یکی از مشاغل مرتبط با خودرو است و می ­توان گفت شغلی نوپا می‌باشد، اما خوشبختانه دارای بازار کار و درآمد بالایی است. از این رو افرادی که به این شغل وارد می ­شوند می ­تواند با صرف زمان کمی حدود یک الی دو ماه در آن مهارت لازم را کسب کنند و شروع به کار کرد. افرادی که در شغل تودوزی خودرو مشغول به کارند با صرف مدت زمان بیشتر می ­توانند مهارت بیشتری در این کار کسب کنند و برای انواع خودرو­ها کارهای پرتنوع‌تری ارایه دهند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تودوزی خودرو

هر کاری ابزار مخصوص خود را می‌طلبد در واقع این ابزارها هستند که باعث می‌شوند کار کیفیت خود را حفظ نماید. شغل تودوزی خودرو نیز نیاز به ابزار و وسایلی دارد. در واقع باید اینطور بیان کرد که نمی‌توان این شغل را بدون این ابزارها ادامه داد.  وسایل و ابزار ضروری در شغل تودوزی عبارتنداز:

1. اندازه و قالب: شما برای دوخت و طراحی هر یک از اجزای کار تودوزی خودرو نیاز به قالب و اندازه‌ای دارید که باید از قبل تهیه شده باشد.

2. دستگاه برای تزریق پلاستیک: بعد از اینکه قالب و اندازه ساخته شد. برای تزریق پلاستیک یا انواع پارچه‌ها شما نیاز به دستگاه‌های ویژه خواهید داشت تا این کار را انجام دهند.

3. پارچه یا چرم: متریال اصلی کار تودوزی خودرو پارچه یا چرم است. البته در کشورما عمدتا از پارچه برای این کار استفاده نمی‌شود و بیشتر پلاستیک یا چرم مصنوعی به کار برده می‌شود.

4. دستگاه برش: دستگاه برش همانطور که از نامش مشخص است برای برش قطعات پارچه‌ای یا چرمی کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. دستگاه دوخت: پس از انجام تمام ذکر شده باید قطعات برش داده شده به شکل طراحی داخلی خودرو دوخت شود. از این رو از دستگاهی به نام دستگاه دوخت برای این کار استفاده می‌شود.

در پایان آموزش تودوزی خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش تودوزی خودرو علاقمندان و افراد تازه کار با ابزارهای مورد نیاز و دوخت‌های متنوع آشنا می شوند. همچنین نحوه اندازه‌گیری، برش و دوخت بخش‌های مختلف صندلی ماشین نظیر کف، پشتی و پشتی سر را یاد می‌گیرند.

می‌توان گفت با آموزش تودوزی‌ خودرو قادر خواهید بود در انتها برای هر مدل ماشین تودوزی متناسبی را بدوزید. همین توانایی موجب جذب بیشتر مشتریان می‌شود که در نتیجه افزایش درآمد را شاهد خواهید بود.

دوخت روکش فرمان خودرو، نصب روکش داشبرد خودرو، دوخت و نصب روکش دنده و ترمز دستی خودرو، دوخت پشتی سر صندلی و رودری خودرو، چاپ آرم خودرو روی روکش صندلی به صورت اصولی در آموزش تودوزی خودرو یاد می‌گیرید. در این بخش‌ها آموزش تودوزی خودرو سعی شده مرحله به مرحله پیش رود. در نتیجه افراد تازه کار و مبتدی هم می‌توانند در انتهای آموزش تودوزی خودرو به یک فرد حرفه‌ای تبدیل شوند.

پس از یادگیری و گذراندن دوره آموزش مبتدی تا پیشرفته تودروزی خودرو فرد می‌تواند با در نظر گرفتن هزینه و سرمایه اولیه مکانی را برای راه اندازی شغل خود ایجاد کند و سپس مشغول به کار شود. افراد مشغول در این حرفه هرچه در کار خود بیشتر تمرکز کنند سبب جذب مشتری بیشتری خواهند شد و بازارکار و درآمد بهتری خواهند داشت.

بازار کار تودوزی خودرو در ایران چگونه است؟

در عصر حاضر نیاز بشر به خودرو روز به روز بیشتر از قبل شده است و در واقع می‌توان گفت هر کدام از ما حداقل در روز دقایقی را درون خودرو­ سپری می ­کنیم، از این رو خودرو یکی از وسایلی است که می‌تواند شغل‌های زیادی در ارتباط با خود ایجاد کند.

بسیاری از ما به ماشین و رانندگی علاقه‌ی زیادی داریم، برخی از ما در مشاغلی مشغول به کار هستیم که به نوعی به خودرو نیاز داریم و برخی از افراد نیز به دلیل شغلی که دارند باید تمام وقت خود را در ماشین بگذرانند. محیط داخلی خودرو بخش قابل ملاحظه ­ای است که احساسی را در فرد ایجاد می ­کند به همین دلیل تودوزی خودرو یکی از مشاغلی است که به این بخش می ­پردازد و سبب خواهد شد محیط داخلی خودرو طراحی منحصر به فردی را به خود بگیرد. از این رو بسیاری از افراد برای ترمیم، اصلاح یا زیباسازی خودرو وارد این کار می ­شوند در نتیجه جز مشاغلی است که درآمد بالایی را برای فرد ایجاد می‌کند. یک فرد تودوزی کار خودرو نسبت به تخصص و مهارت خود می‌تواند درآمدی حتی بیشتر از سایر مشاغل مربوط به خودرو به دست آورد. بازار کار تودوزی خودرو به دلیل شغل نو ظهوری که هست روز به روز درحال گسترش می­ باشد  و همچنین افراد تنها با سرمایه‌ای کم و مدت زمان یکسال می­توانند جایگاه خوبی در این کار کسب کنند و به درامد خوبی برسند.

در آموزش تودوزی خودرو، شما طرح های بسیار زیاد و متنوعی را یاد خواهید گرفت؛ همچنین نحوه ترکیب رنگ ها هم به شما آموزش داده خواهد شد. بنابراین آموزش تودوزی خودرو برای راه اندازی و متخصص شدن در این زمینه بهترین کمک را به شما می کند.

درآمد تودوزی خودرو در جهان

خودرو جز وسایلی است که در تمام دنیا و در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا مشاغل مربوط به خودرو دارای رونق و رشد اقتصادی هستند. شغل تودوزی خودرو هم جز این مشاغل محسوب می‌شود که در تمام کشورها بازار کار خوبی دارد. به‌طور کلی پیش بینی می‌شود میانگین درآمد یک فرد تودوزی کار خودرو در آمریکا چیزی حدود ۵۵ هزار و صد دلار باشد.

در واقع می‌توان گفت حداقل این مقدار ۴۶ هزار و ۸۰۰ دلار است و البته حداکثر آن به میزان ۶۸ هزار دلار هم می‌رسد. البته در کشورهای مختلف میزان این درآمد می‌تواند متفاوت باشد. از جمله عواملی که در درآمد کار تودوزی خودرو در کشورهای مختلف موثر هستند می‌توان به سابقه، مهارت‌های مرتبط، تحصیلات و مجوزها و دوره‌های آموزشی اشاره کرد.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای تودوزی خودرو

1 ساعت

آموزش دوخت روکش صندلی خودرو

1 ساعت

آموزش دوخت روکش صندلی خودرو اسپرت

1 ساعت

آموزش دوخت روکش فرمان خودرو

9 ساعت

آموزش نصب روکش داشبورد خودرو

3 ساعت

آموزش دوخت و نصب روکش دنده و ترمز دستی خودرو

3 ساعت

آموزش دوخت پشتی سر صندلی و رودری خودرو

2 ساعت

چاپ آرم خودرو روی روکش صندلی

1 ساعت

برای نصب روکش صندلی می توان از کش های مخصوص که وجود دارد و یا حتی نخ استفاده کرد. اما در تودوزی ابر صندلی بوسیله میله های لیفه و بست دوخته می شود‌. به همین علت چروک شدن و باز شدن در تودوزی کمتر می توان یافت‌.
معمولا در تودوزی سعی میشود از جنس های با دوام بیشتری نسبت به جنس های مورد استفاده در روکش صندلی بکار برد.
در برخی موارد اگر به شدت علاقه‌مند به تغییرات در خودرو باشید این امکان وجود دارد که تودوزی رودری‌ها و سردنده نیز تعویض شود. علاوه بر موارد ذکر شده این امکان وجود دارد که قاب پشت آمپر و حتی داشبورد نیز به طور کلی تغییر کند و تو دوزی نیز بر روی آنها انجام گیرد.
قیمت این موارد بسیار متفاوت است و هر شرکتی قیمت‌های متفاوتی می‌دهد. این قیمت‌ها از ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان شروع می‌شود و بر حسب نوع کاری که بر روی خودرور انجام می‌شود مبلغ بیشتری نیز ممکن است دریافت شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 38 نظر ثبت شده است

19 دیدگاه برای آموزش تودوزی خودرو

  1. Davooood

    فوم صندلی های ماشین دچار مشکل شده راه حلی برای درست شدنش وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر فوم صندلی در بازار موجود باشد براحتی می توانید آن را تعویض کنید در غیر این صورت باید آن را ترمیم کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. هاشمی

    چند روش برای نصب روکش صندلی وجود دارد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در برخی از موارد به صورت چسبی، زیپی و کش دار هستند. بهترین روکش صندلی ماشین از نوع زیپی است زیرانصب آن راحتتر است.
      سپاس از همراهی شما

  3. hasani_98

    سلام وقتتون بخیر
    بسته با پست ارسال میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته با پست واستون فرستاده می شود در صورت تمایل می توانید لینک مجموعه را دریافت و ویدئوها را دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. بهمن موسوی

    سلام لطفا مجموعتون رو دوبله کنین

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت درخواست بالای همراهان گرامی 118فایل آموزش دوبله خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  5. n_A_v

    نصب تودوزی و روکش چه تفاوتی با هم دارند ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای نصب روکش صندلی میتوان از کش های مخصوص که وجود دارد و یا حتی نخ استفاده کرد.
      اما در تودوزی ابر صندلی بوسیله میله های لیفه و بست دوخته میشود‌.
      به همین علت چروک شدن و باز شدن در تودوزی کمتر میتوان یافت‌.
      سپاس از همراهی شما

  6. Ali

    سلام عرض شد خسته نباشید
    ببخشید میخواستم بدونم که در بسته آموزشی دوخت و نصب کفپوش هم هست یا خیر؟
    ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر اما در برنامه به روزرسانی مجموعه حتما قرار خواهد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  7. مهدی

    سلام دوباره جشنواره تخفیف ندارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      . طرح های تخفیفی ویژه ای داریم جهت اطلاع با شماره 28423118-021 تماس بگیرید
      سپاس از همراهی شما

  8. +989182182913

    سلام خسته نباشید
    ببخشید بعد از خرید مجموعه لینک یا فایل رو کجا ارسال میکنید؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در کارتابل تون بخش سفارشات قسمت دانلود لینک ها قرار میگیرد .هر پارت رو کپی و در مرورگرتون باز کنید سوالی بود با شماره 09101818176 تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  9. احسان

    سلام اینارو بعد خرید باید دانلود کنیم یا ارسال میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هم امکان ارسال لینک دانلود و هم امکان ارسال بصورت دی وی دی وجود داره . هر روشی که مدنظرتون باشه. سپاس از همراهی شما

  10. amir134.f

    چند روز بعد از سفارش به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  11. samed.h23

    چه مقدار سرمایه اولیه برای این کار نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به این که این حرفه درآمد زایی بالایی دارد پس به همان نسبت سرمایه اولیه بیشتری می خواهد. اگر بخواهید بصورت حرفه ای و کامل در این حوزه فعالیت داشته باشید، حدود 150 میلیون سرمایه نیاز خواهید داشت. اما در ابتدا می توانید با 50 میلیون شروع کرده و سپس به سراغ مراحل بعدی بروید
      سپاس از همراهی شما

  12. armin.kiai

    اگه این مجموعه رو بخریم میتونیم دوخت انواع مدل ها رو یاد بگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درآموزش تودوزی خودرو، شما طرح های بسیار زیاد و متنوعی را یاد خواهید گرفت؛ همچنین نحوه ترکیب رنگ ها هم به شما آموزش داده خواهد شد. بنابراین آموزش تودوزی خودرو برای راه اندازی و متخصص شدن در این زمینه بهترین کمک را به شما می کند.
      سپاس از همراهی شما

  13. ali.goudarzi

    خیلی ممنون فوق العاده بود

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  14. ali.jafarnezhad

    برای دوخت وسایل جانبی ماشین هم فیلمی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مجموعه آموزش تودوزی خودرو دوخت روکش فرمان خودرو، نصب روکش داشبرد خودرو، دوخت و نصب روکش دنده و ترمز دستی خودرو، دوخت پشتی سر صندلی و رودری خودرو، چاپ آرم خودرو روی روکش صندلی به صورت اصولی در آموزش تودوزی خودرو یاد می‌گیرید.
      سپاس از همراهی شما

  15. yaSer

    روکش های پارچه و چرمی چه فرقی با هم دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روکش های پارچه ای از دوام و استحکام بیشتری برخوردارند ولی نوع چرمی از زیبای بیشتری برخوردار است. روکش های پارچه ای تمیز کردن انها کمی دشوار است درحالیکه روکش های چرمی را می توانید به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.
      سپاس از همراهی شما

  16. mehrdad.mohebi

    جنس روکش های صندلی از چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      جنس این روکش ها چرمی و یا پارچه ای هستند مه هر کدام مزیت ها و معایبی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  17. shayan.rs

    با این مجموعه میتونم برای هر مدل ماشینی تودوزی انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله با آموزش تودوزی‌ خودرو قادر خواهید بود در انتها برای هر مدل ماشین تودوزی متناسبی را بدوزید. همین توانایی موجب جذب بیشتر مشتریان می‌شود که در نتیجه افزایش درآمد را شاهد خواهید بود.
      سپاس از همراهی شما

  18. سلمان ایرانی

    آموزش دوخت روکش فرمون هم یاد میدید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در آموزش تودوزی خودرو آموزش دوخت روکش فرمان نیز بیان شده است.
      سپاس از همراهی شما

  19. peyman.khatami

    میشه بگین چه مدل هایی اموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تودوزی خودرو، مدل‌های متنوع دوخت نظیر دوخت بیسبال، دوخت بیسبال تک سوزنی، دوخت الماسی شش ضلعی و … را نشان می‌دهد تا افراد مبتدی و تازه‌کارها بتوانند با دوخت‌های متنوع، تودوزی زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,785

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 3319

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz