آموزش ورزش و حرکات TRX تی آر ایکس|کلاس آنلاین|+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

32 تخفیف

650,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/8

حجم آموزش: 17.61 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/8

زمان آموزش: 38 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/8

حجم آموزش: 17.61 گیگابایت

زمان آموزش: 38 ساعت

تی آر ایکس به معنای تمرینات مقاومتی کل بدن است. این ورزش یک ورزش نسبتا جدید است. رشته‌ی ورزشی تی آر ایکس، تمریناتی بر پایه تعادل و وزن بدن است. از یک نوع بند خاص به نام تی آر ایکس برای این تمرینات استفاده می‌شود. اگر به دنبال یک ورزش جذاب و ساده هستید تی آر ایکس بهترین گزینه است. به طور کلی ماهیت تی آر ایکس که یک ورزش معلق است.  در هر مکان به گونه‌ای بسیار ساده تنها با چند بند و قلاب انجام می‌شود. به راحتی می‌توان تجهیزات مورد نیاز تی آر ایکس  را تهیه و در خانه نصب کرد.  تمرینات این ورزش پر هیجان و مقاومتی است. این تمرینات نیاز به آموزش تخصصی دارد. اگر به درستی آموزش نبینید ممکن است دچار آسیب شوید. در ادامه دوره‌ی آموزشی تی آر ایکس  118فایل را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. 

TRXمخفف عبارت (Total Body Resistance Exercise) به معنای تمرینات مقاومتی کل بدن، یک ورزش نسبتا جدید است. این رشته‌ی ورزشی نوین تمریناتی بر پایه تعادل و وزن بدن است که از یک نوع بند خاص به نام تی آر ایکس برای این تمرینات استفاده می‌شود. این بندها را به دیوار یا سقف نصب می‌کنند و با آن تمرینات قدرتی و تعادلی را انجام می‌دهند. این ورزش نوین در چند سال اخیر طرفدران زیادی پیدا کرده است، به گونه‌ای که امروزه در بسیاری از باشگاه‌های ورزشی و حتی در خانه‌ها هم از بند تی آر ایکس برای تمرینات خود استفاده می‌کنند.

به طور کلی ماهیت تی آر ایکس که یک ورزش معلق است در هر مکان به گونه‌ای بسیار ساده تنها با چند بند و قلاب است که به راحتی می‌توان این تجهیزات را تهیه و در خانه نصب کرد و تمرینات این ورزش پر هیجان و مقاومتی را شروع کرد. رندی هتریک مخترع این ورزش و بند تی آر ایکس است که با اختراع این بند و ورزش به دنبال راهی برای بالا بردن استقامت، قدرت بدنی، انعطاف پذیری، تقویت، تعادل، چابکی و سرعت در آمادگی جسمانی ارتش و نیروی دریایی بود.

آموزش تی آر ایکس در خانه 118فایل با بیش از 38 ساعت ویدئوی آموزشی توانسته با ارائه تمرینات گوناگون همراه با مربیان حرفه ای، هنرجو را به یادگیری و رسیدن به اندامی زیبا و خوش فرم کمک نماید. این ورزش مانند بسیاری از ورزش ها مختص سن خاصی نبوده و بهترین حرکات را در خانه به شما هنر جویان عزیز آموزش میدهد.

تی آر ایکس در خانه  می تواند بسیار پر کاربرد باشد، زیرا ماهیت این ورزش معلق در هر مکان به گونه ای بسیار ساده تنها با چند بند و قلاب است. به همین جهت طرفداران زیادی به خود جذب کرده و تنها دلیل آن را می توان استفاده راحت در خانه و دسترسی آسان در هر زمان و با بهره گیری از یک ورزش استقامتی، قدرتی و افزایش انعطاف پذیری برای تمام بدن دانست.

این مجموعه شامل پنج بخش می باشد؛ که برای آقایان در دو پارت، برای سالمندان و بانوان در سه پارت ارائه شده است. هر کدام از این بخش ها به تمامی آموزش ها و نکات موجود می پردازد. در ابتدا به نحوه انجام ورزش در باشگاه و خانه پرداخته و در ادامه شیوه نصب کش های تی آر ایکس را فرا خواهیدگرفت.                           

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 300.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  650.000 ⇒ 950.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع آموزش تی آر ایکس

هزینه‌های راه اندازی برای افتتاح یک باشگاه تی آر ایکس به اندازه باشگاه، محل باشگاه، امکانات و نوع سالن ورزشی که برای راه‌اندازی برنامه‌ریزی کرده‌اید وابسته است و می‌تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه‌های اولیه راه اندازی می‌تواند به طور متوسط بین 25 میلیون تا 100 میلیون باشد. البته این قیمت برای خرید حداقل تجهیزات ضروری برای تاسیس باشگاه تی آر ایکس برآورد شده است.

به طور کلی هزینه تجهیزات تی آر ایکس بسته به میزان و نوع تجهیزات مورد نظر شما دارای طیف وسیعی است. به مبلغی در حدود ۵۰ میلیون تومان برای یک باشگاه کوچک تا ۴۰۰ میلیون برای یک باشگاه بزرگ نیاز دارید. این سرمایه‌های برای راه اندازی باشگاه تی آر ایکس بود اما اگر بخواهید فقط تی آر ایکس را در خانه یاد بگیرید و به دیگران آموزش ندهید به سرمایه کمتری از این مقدار نیاز دارید. مثلا برای خرید ایکس مانت تی آر ایکس که در دو مدل ایرانی و خارجی وجود دارد به ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان پول نیاز دارید.

همچنین برای خرید بندهای تی آر ایکس به که آن هم در مدل‌های ایرانی و خارجی وجود دارد به 250 هزار تا 1میلیون و 500 هزار تومان سرمایه نیاز دارید. به صور کلی برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای یادگیری آموزش تی آر ایکس در خانه به سرمایه‌ای کمتر از 3 میلیون تومان نیاز دارید.

درآمد با دوره یادگیری مربیگری تی آر ایکس trx

این آموزش به طوری طراحی شد که شما نه تنها خودتان به این ورزش مسلط شوید و بتوانید به درستی حرکات ورزش تی آر ایکس trx انجام دهید بلکه خواهید توانست با تاسیس یک باشگاه تی آر ایکس به یک کسب درآمد خیلی خوب برسید.
میزان درآمد این ورزش به طور دقیق مشخص نیست چون به عوامل زیادی وابستگی دارد اما مهم ترین این عوامل مشتری یابی شماست که با توجه به روند شناخت این ورزش در جامع انتظار میرود با یه تبلیغات و معرفی خوب بتوانید مشتری خود را جذب کرده.  

چنانچه شروع کردید و یاد نگرفتید،هزینه پرداختی  بعد 3 ماه 

کارت  به کارت می شود

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

تی آر ایکس چیست ؟

این روش از محبوبیت چشم‌گیری برخوردار است و از آن برای چربی سوزی، رسیدن به اندام مناسب و آماده سازی نیروهای نظامی استفاده می‌شود. تی اریکس یا به عبارت صحیح‌تر تمرینات تعلیقی، شیوه‌ی جدیدی از دسته تمرینات اسلینگ هستند.
در این روش تمرینی با تغییر زاویه بدن و یا با اضافه کردن تجهیزات دیگر می‌توان سطح و شدت تمرینات را از آسان به سخت تغییر داد. همانطور که گفتم تمرینات معلق TRX شیوه‌ی جدیدی از تمرینات اسلینگ و نمونه‌ای از تمرینات مقاومتی بر روی سطوح ناپایدار است.

این ورزش بر لاغری و چربی سوزی اثر گذار است. یکی از ورزش‌های خلاقانه است که به کمک یک بند تی ار ایکس می‌توان حرکات سنگین بدنسازی را انجام داد. تمرکز اصلی ورزش تی آر ایکس روی بخش میانی یا به عبارتی هسته بدن است. با کمک این تمرینات می‌توانید عضلات شکمی خود را به شکل زیبایی فرم بدهید.

مزایای یادگیری آموزش تی آر ایکس

Trx ورزشی است که در عین حال که با به کار گیری وزن بدن به عنوان وزنه، شما را به دوستی با خود سوق می‌دهد اما در صورتی که حرکات آن به صورت صحیح اجرا نگردند ممکن است با آسیب‌هایی نیز همراه باشد. برای همین لازم است برای یادگیری بهتر این ورزش در دوره.های آموزش جامع تی آر ایکس در خانه شرکت کنید. اما در ادامه به مزیت‌های این ورزش می‌پردازیم با ما همراه باشید.

این ورزش بر لاغری و چربی سوزی اثر گذار است. یکی از ورزش‌های خلاقانه است که به کمک یک بند تی ار ایکس می‌توان حرکات سنگین بدنسازی را انجام داد. تمرکز اصلی ورزش تی آر ایکس روی بخش میانی یا به عبارتی هسته بدن است. با کمک این تمرینات می‌توانید عضلات شکمی خود را به شکل زیبایی فرم بدهید.

چرا تی آر ایکس را فرا بگیریم؟

برای کاهش چربی بدن، بهبود استقامت و قدرت عضلانی یا انعطاف‌پذیری بهترین ورزش است. همچنین اگر می خواهید قوی باشید، از کمر درد در امان باشید و احساس و ظاهر بهتری پیدا کنید می‌توانید تی آر ایکس در خانه را یاد بگیرید و انجام دهید. این ورزش برای انواع ورزشکاران با هر سطح و سابقه تمرینی که هستند مناسب است. از دلایل دیگر یادگیری آموزش تی آر ایکس در خانه می‌توان نیاز به استفاده از وسایل کم، قابل جابجایی و متصل کردن وسایل تی آر ایکس در محیط‌های مختلف و همچنین استفاده از وزن بدن و… اشاره کرد.

به طور کلی ورزش trx آمادگی جسمانی شما را بسیار بالا می‌برد و به مقاومت عضلات کمک فراوانی می‌کند. این ورزش باعث درگیر شدن تمامی عضلات می‌شود و همین امر باعث پایداری عضلات می‌گردد. در پکیج آموزشی تی آر ایکس به صورت کاملا تخصصی حرکات آموزش داده می‌شود که شما با یادگیری حرفه‌ای این ورزش می‌توانید در باشگاه‌های مختلف و همچنین سرای سالمندان مشغول به کار شوید و از این طریق منبع درآمدی داشته باشید. تی آر ایکس باید به صورت اصولی فراگرفته شود تا نتایج مطلوب را ایجاد کند برای همین شما می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام تی آر ایکس در خانه استفاده کنید و در این ورزش به مهارت برسید.

این ورزش با تمرینات قدرتی و کششی خود باعث تقویت کلیه عضلات شده است. با فشاری که بر روی تمامی قسمت‌های مختلف بدن می‌آورد باعث چربی سوزی بیشتری می شود. همچنین افرادی که از قسمت‌های مختلف بدن‌ خود گلایه‌ دارند و می خواهند به آسانی کاهش سایز داشته‌ باشند تی آر ایکس را به آن ها پیشنهاد‌ می‌دهیم.

بنابر این دستیابی به اندامی عضلانی، دلخواه و عاری از چربی با این ورزش در کمترین زمان میسر می باشد و همچنین برای درمان درد های آرتروز مفید بوده و با تمرکز بر اندام میانی بدن باعث تقویت آن ها می شود. افراد می توانند پس از گذشت دو الی سه ماه شاهد تغییرات شگرفی در اندام خود شوند. برای نتیجه بهتر، لازم است تی آر ایکس را با ورزش های هوازی مانند پیاده روی انجام دهید.

آموزش تی آر ایکس 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع یادگیری تی آر ایکس

برای آموزش تی آر ایکس در خانه به مدرک دانشگاهی نیازی ندارید و با خرید تجهیزات این ورزش به راحتی در خانه می‌توانید تمرینات این حرفه را انجام دهید. پکیج‌های آموزشی مخصوصی برای این حرفه وجود دارند که شما را از رفتن به باشگاه‌ها و سالن‌های بدنسازی معاف می‌کنند و شما به راحتی در خانه و با داشتن بندهای تی آر ایکس به راحتی می‌توانید این ورزش را انجام دهید. اما بسیاری از افراد به دنبال یادگیری حرفه‌ای این ورزش و دریافت کارت مربی‌گری این حرفه هستند که این افراد باید در دوره‌های مخصوص مربی‌گری تی آر ایکس شرکت کنند و بعد از گذارندن دوره‌های عملی و آزمون‌های آن و کسب نمره‌ی قبولی کارت مربی‌گری را دریافت کنند.

آموزش حرکات ورزش تی آر ایکس trx

حرکات این ورزش جذاب به گونه ای است که هم موجب زیبایی اندام و چربی سوزی و عضله سازی میشود و هم قدرت و آمادگی جسمانی را به خوبی افزایش میدهد . همچنین این ورزش موجب انعطاف بدنی نیز در شما میشود.
این دوره به گونه ای طراحی شده که شما با انواع حرکات این ورزش آشنا شده و همچنین کاربرد و اهداف آن حرکت را بشناسید و به طور صد در صد به اجرای آن حرکت مسلط شوید که بتوانید به درستی حرکت را اجرا کیند.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تی آر ایکس چقدر است؟

ورزش تی آر ایکس در خانه تمرینات مختلف را توسط دو منبع همیشه در دسترس یعنی جاذبه و وزن بدن به چالشی برای کل بدن تبدیل می‌کند. این ورزش از حرکات مختلف برای قسمت‌های مختلف بدن تشکیل شده است که باید با تمرین و تکرار به یادگیری آن پرداخت. این ورزش به این صورتی نیست که بگوئیم مثلا شما در مدت یک ماه به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید شاید مدت زمان یادگیری حرکات تی آر ایکس یک ماه باشد اما اگر می‌خواهید لاغر کنید یا چربی سوزی داشته باشید یا اینکه بخواهید عضله سازی کنید و… حرکات تی آر ایکس را باید تا گرفتن نتیجه دلخواه تمرین و تکرار کنید. برای این کار می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش صفر تا صد TRX در خانه استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش تی آر ایکس

وسایل مورد نیاز برای شروع ورزش تی آر ایکس در خانه با وسایلی که در باشگاه برای انجام این ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد تفاوتی ندارد منتها چند وسیله‌ی اضافی و کاربردی برای نصب بندهای تی آر ایکس روی در و دیوار و سقف نیاز است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بندهای تی آر ایکس: این بندها در مدل‌های مختلف خانگی، ارتشی و… وجود دارند که شما برای انجام تمرینات این ورزش در خانه می‌توانید مدل خانگی آن را تهیه کنید.

ایکس مانت تی ار ایکس: این وسیله جز ابزارهای ضروری برای نصب بندهای تی آر ایکس روی دیوار و سقف خانه است.

لنگرگاه درب TRX: این وسیله به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی TRX را بر پشت درب نصب کنید. همچنین از لنگرگاه علاوه بر استفاده در منزل، در مسافرت‌ها، سالن‌ها و یا جاده‌های تمرینی نیز می‌توانید تمرینات خود را داشته باشید.

قلاب TRX: این محصول مناسب ستون‌های استوانه‌ای است که به راحتی بندهای این ورزش را با قلاب نصب کنید و تمرینات خود را شروع کنید.

در پایان آموزش تی آر ایکس چه اتفاقی می‌افتد؟

مهم‌ترین اتفاقی که بعد از یادگیری تی آر ایکس برای شما می‌افتد این است که از تناسب اندام خوبی برخوردار خواهید شد و بعد از آن می‌توانید این ورزش را به دیگران آموزش دهید و از این طریق منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به صورت مربی در باشگاه‌های بدنسازی مختلف استخدام و مشغول به کار شوید.

 افرادی که علاقمندند تا ورزش تی آر ایکس را تجربه کنند با مشاهده کامل ویدئو های این مجموعه از صفر تا صد تمامی نکات مورد نیاز را از جمله اسامی کلیه وسایل، نحوه نصب آن ها، انجام حرکات آسان و سپس تمرینات سنگین را آموزش می دهد.

این مجموعه توانسته آقایان، بانوان و سالمندان عزیز را در فراگیری مرحله به مرحله حرکات مختلف تی آر ایکس یاری کند. همچنین با بیان نکات‌ مهم این ورزش که توسط مربیان کار آزموده در حین تمرینات ارائه می شود، می توانید اصولی تر ورزش کنید.

معرفی و شیوه نصب تی آر ایکس

1 ساعت

تمرین تقویت نیروی مرکزی بدن و تمرین با ریپ

2 ساعت

تمرین قفسه سینه و تمرینات سخت

3 ساعت

تمرینات پشت و پا

7 ساعت

تمرینات شکمی

3 ساعت

تی آر ایکس برای بانوان (بدنی) و سالمندان

16 ساعت

تی آر ایکس برای بانوان (با ریپ)

6 ساعت

افراد پس از گذشت ۲ تا ۳ ماه از تاثیراتی که این ورزش روی تناسب اندامشان گذاشته، شگفت‌زده می‌شوند. تمرکز اصلی ورزش تی آر ایکس روی اندام‌های میانی بدن است. وقتی ماهیچه‌های میانی بدن شروع به فعالیت کردند، سایر ماهیچه‌ها را هم با خود همراه می‌کنند. وقتی فشار کافی روی ماهیچه‌ها وارد شد، عضلات بدن شروع به سوختن چربی می‌کنند و در نتیجه در ناحیه کمر، شکم، داخل ران، بازو و دیگر اندام‌ها، چربی سوزی رخ می‌دهد. بنابراین پس از مدتی شاهد سفت شدن اندام میانی و بازوها و ران می‌شوید.
در یک مطالعه با بررسی اثر تمرینات تیاریکس بر روی یازده فرد سالمند با میانگین سنی ۶۶ سال نشان داد که این تمرینات استقامت، قدرت، تعادل و الگوی راه رفتن را در افراد سالمند بهبود می‌بخشد. در حالی که تمرینات مقاومتی سنتی با استفاده از ماشین‌های بدنسازی که در مطالعات قبل مورد استفاده قرار گرفته‌اند، هیچیک از این ویژگی‌ها را ندارند.
تمرکز تمرینات بدنسازی بر هایپرتروفی و حجیم کردن عضلات است. در این روش، عضلات بزرگ و حرکت دهنده اصلی بکار گرفته و تقویت می‌شوند. به همین دلیل افرادی که خواهان اندامی درشت و عضلانی هستند، از بدنسازی نتیجه‌ی بهتری خواهند گرفت. اما هدف تمرینات تی آر ایکس، افزایش استقامت، قدرت، چابکی، تعادل و سایر آیتم‌های آمادگی جسمانی به صورت همزمان است. به همین خاطردر این شیوه‌ی تمرینی تمام عضلات اندام‌های مختلف بکار گرفته می شوند. در نهایت به نظر می‌رسد استفاده ترکیبی از این دو روش می تواند بهترین گزینه برای پرورش اندام کارها باشد. زیرا در عین افزایش حجم عضلانی می‌توانند با انجام تمرینات تی‌ ار‌ ایکس انعطاف، تعادل و چابکی را هم تقویت کنند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ورزش و حرکات TRX تی آر ایکس|کلاس آنلاین|+مدرک معتبر

  1. باران درخشان

    سلام آموزش با زبان فارسی هست یا انگلیسی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به زبان انگلیسی همراه با زیرنویس تحت الفظی فارسی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. naeim

    سلام کف پای صاف مانعی که برای انجام این ورزش نیست؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر موردی نداد.
      سپاس از همراهی شما

  3. hedye.brati

    ورزش تی آر ایکس باعث لاغری می شود ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر به دنبال یک ترفند سریع برای از بین بردن چربی‌های اضافی هستید، تی آر ایکس می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. اشکان مصطفایی

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. masoood81

    آیا برای رسیدن به تناسب اندام می تونم از این ورزش شروع کنم؟ چه ورزشی رو پیشنهاد می کنید؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیشنهاد ما به شما شروع کردن با تمرینات پیلاتس یا ایروبیک است که از سایت ما می توانید دوره پیلاتس را تهیه فرمایید
      شما باید با تمریناتی که شدت متوسط دارند شروع کنید و به وزن طبیعی برسید بعد سراغ تمرینات با شدت بالا مثل تی آر ایکس بروید.
      سپاس از همراهی شما

  6. GOolrOokh

    فواید تی آر ایکس برای بانوان چیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تمرینات تی ار ایکس برای افزایش قدرت بدنی، افزایش انعطاف‌پذیری و کات شدن اندام خانم‌ها بسیار مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  7. آرزو پرستویی

    ممکنه این ورزش به بدن آسیب بزنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عوارض تی آر ایکس اغلب از عدم اجرای صحیح حرکات ایجاد می‌شود.
      در اصل رشته ورزشی تی آر ایکس عوارضی ندارد. اما اگر تازه‌کار هستید و مدتی است که تمرین نداشته‌اید، ممکن است دچار آسیب شوید.
      سپاس از همراهی شما

  8. Nancy_119

    کیفیت در وی دی ها چجوریه!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. CR7

    تی ارایکس برای چه افرادی مناسب است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تیاریکس قدرت و انعطاف‌تان را افزایش می‌دهید و می‌توانید آن را با توجه به سطح آمادگی‌تان تطبیق دهید، اما این رشته ورزشی برای همه افراد مناسب نیست.
      اگر تازه‌کار هستید و مدتی است که تمرین تناسب اندامی که عضلات میانی بدنتان را تحت فشار قرار نداده انجام نداده‌اید، حتما به دنبال تمرین‌های سبک‌تر از تی‌ آر‌ ایکس باشید.
      برای اینکه بتوانید ساده‌ترین حرکات TRX را بدون آسیب انجام دهید باید آمادگی جسمانی، تناسب اندام و هماهنگی اجزای بدن‌تان در سطح قابل قبولی باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. yalda_r80

    مکان های مناسب برای نصب تی آر ایکس در خانه کدام قسمت ها هستند؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نصب بالای در، اتصال به سقف، نصب به تیرک یا ستون، نرده های راه پله، میله بارفیکس و..
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2848

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz