آموزش روبان دوزی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش روبان دوزی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

430,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/08/14

حجم آموزش: 15.46 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/14

زمان آموزش: 16 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/08/14

حجم آموزش: 15.46 گیگابایت

زمان آموزش: 16 ساعت

اگر برای پر کردن اوقات فراغت به دنبال یادگرفتن یک هنر و مهارت هستید، پیشنهاد می کنیم که روبان دوزی را امتحان کنید. روبان دوزی در ابتدا ممکن است بسیار آسان به نظر برسد اما زمانی که وارد این حرفه شوید ممکن است به مشکلاتی برخورد کنید. برای دوری از این مشکلات بهترین راه این است که قبل از شروع آموزش لازم را ببینید. دوره‌ی آموزشی روبان دوزی 118فایل به شما کمک خواهد کرد. این دوره شامل 16 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. روبان دوزی جزء کار های مناسب در منزل است که بدون اینکه شما تحصیلات دانشگاهی داشته باشید، می توانید به انجام آن بپردازید. شما در ابتدا به روبان هایی با جنس و سایز های مختلف، سوزن مخصوص روبان دوزی، کارگاه دوخت، یک عدد فندک و نخ گلدوزی نیاز دارید تا کارتان را آغاز کنید. در گام اول به شما آموزش های لازم در رابطه با انتخاب و کشیدن نقشه بر روی پارچه را در اختیار شما قرار می دهیم. سپس چگونگی سوزن کردن روبان و داخل کارگاه کردن پارچه را فرا می گیرید. در مراحل بعد آموزش گره های پایه و آسان است که در اکثر کارهای گلدوزی هم استفاده می شود. در این مجموعه آموزشی به صورت کامل شما را با لوازم مخصوص روبان دوزی مانند انواع گارگاه، روبان و… آشنا می کنیم، همچنین به شما آموزش خواهیم داد که چگونه روبان ها را رنگ کنید یا به چه صورت پارچه را در کارگاه بگذارید. در ادامه به معرفی کامل این دوره آموزشی پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

اگر به‌ دنبال یاد گرفتن یک هنر و مهارت جدید برای زمان بیکاری خود هستید، می‌توانید روبان دوزی را انجام دهید. روبان دوزی یک هنر بسیار ظریف، جذاب و زیبا است که محبوبیت بسیار زیادی در بین خانم‌ها دارد. این هنر اولین‌ بار در قرن ۱۶ میلادی به بازار معرفی شد، در آن زمان زنان فرانسوی با استفاده از این حرفه لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر تزئین می‌کردند. این هنر از ابتدا تا به الان همیشه پرطرفدار بوده و به دلیل طرح‌های زیبا، پیچیده و متنوعی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده‌ است. البته باید دقت داشته باشید که این رشته به‌ مرور زمان دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. اگر شما نیز به این هنر علاقه‌مند هستید می‌توانید از دوره‌های آموزش روبان دوزی صفر تا صد استفاده کنید و این رشته را به‌ صورت کامل و جامع یاد بگیرید. این دوره‌های آموزشی به‌ گونه‌ای طراحی‌ شده اند که شما می‌توانید با یادگیری آموزش‌ها از این هنر حتی به‌ عنوان منبع درآمد نیز استفاده کنید.

روبان دوزی جزء کار های مناسب در منزل است که بدون اینکه شما تحصیلات دانشگاهی داشته باشید، می توانید به انجام آن بپردازید.

همانطور که می بینید آثاری که تزئینات شیک و زیبا و البته تمیز، مانند روبان دوزی و گلدوزی روی آنها کار شده است امروزه در بین بانوان بسیار پر طرفدار شده است، بنابراین شما با گذراندن آموزش های لازم و داشتن دقت و خلاقیت در کار می توانید درآمد قابل توجهی را برای خود داشته باشید.

شما در ابتدا به روبان هایی با جنس و سایز های مختلف، سوزن مخصوص روبان دوزی، کارگاه دوخت، یک عدد فندک و نخ گلدوزی نیاز دارید تا کارتان را آغاز کنید. در گام اول به شما آموزش های لازم در رابطه با انتخاب و کشیدن نقشه بر روی پارچه را در اختیار شما قرار می دهیم . سپس چگونگی سوزن کردن روبان و داخل کارگاه کردن پارچه را فرا می گیرید. در مراحل بعد آموزش گره های پایه و آسان است که در اکثر کارهای گلدوزی هم استفاده می شود.

از ابتدا تا انتهای مجموعه آموزشی تمامی گره های مربوط به دوخت ساقه، دوخت ساقه ترکیبی، گره حلقه ای، گره ترکیبی، گره فرانسوی، گره حاشیه دوزی و انواع گل های برجسته روبانی و… را فرا خواهید گرفت؛ که با یادگرفتن اصولی تکنیک های روبان دوزی می توانید انواع گل و غنچه و گلبرگ را بدوزید.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش روبان دوزی 〉

درآمد روبان دوزی در ایران

همان‌ طور که می‌دانید درآمد هر رشته با رشته‌های دیگر کاملاً متفاوت است و البته درآمد هر حرفه نیز برای افراد مختلف می‌تواند با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در رشته روبان دوزی بسته به مهارت‌های فرد و میزان خلاقیتی که به خرج می‌دهد این درآمد می‌تواند متنوع باشد. طبعا افراد هر چقدر بتوانند مهارت خود را افزایش دهند، می‌توانند مدل‌های بیشتر و خلاق‌تری ایجاد کنند و با انجام کارهای مختلف روی لوازم مختلف از هر یک از آن‌ها کسب درآمد داشته باشند. روبان دوزی یکی از حرفه‌هایی است که می‌تواند فرصت‌های شغلی متنوعی را برای افراد ایجاد کند. به‌طور کلی می‌توان اینطور در نظر گرفت که درآمد این رشته چیزی حدود 7 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان است.

سرمایه لازم برای شروع روبان دوزی

شغل روبان دوزی نیز مانند هر شغل دیگری نیاز به یک سرمایه اولیه دارد. دقت داشته باشید که برای هر شغل سرمایه‌ی اولیه با رشته‌ی دیگر کاملاً متفاوت است. شغل روبان دوزی از جمله مشاغلی است که نیاز به سرمایه اولیه آن بسیار کم است. همین مورد باعث شده‌ است که این هنر به یکی از رشته‌های محبوب در بین مردم تبدیل شود. اگر قصد دارید برای شغل روبان روزی سرمایه‌ گذاری انجام دهید باید بدانید که برای این کار شما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. اولین و مهم‌ترین فاکتوری که برای سرمایه اولیه‌ در رشته روبان دوزی باید در نظر بگیرید این است که شما به یک کلاس یا دوره آموزش جامع روبان دوزی احتیاج خواهید داشت. این آموزش به شما کمک می‌کند که هم مهارتتان افزایش پیدا کند و هم با کسب تجربه بیشتر مدل‌های متنوع تر و زیباتری را خلق کنید. از این طریق با رضایت بیشتر مشتریان، درآمد خود را افزایش خواهید داد.

همچنین دقت داشته باشید که خرید لوازم و تجهیزات لازم برای روبان دوزی یکی از عواملی است که روی سرمایه شما می‌تواند مؤثر باشد. البته این وسایل کاملاً مبتدی و اولیه هستند و نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارند و افراد با کمترین میزان سرمایه نیز می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. توجه کنید که هر فردی با هر بودجه‌ای که در نظر داشته باشد می‌تواند این وسایل را تهیه کرده و بعد از کسب مهارت‌ و گرفتن سفارشات بیشتر به‌ مرور تعداد وسایل را افزایش دهد. در ادامه فردی که روبان دوزی را انجام می‌دهد می‌تواند برای خود مکانی را به‌ عنوان کارگاه در نظر بگیرد.

البته این کار را می‌توان در منزل نیز انجام داد ولی افرادی که علاقه‌ مند به این کار باشند، می‌توانند برای خود کارگاه یا مغازه اشاره کرده که البته باید مقداری را جهت سرمایه این کار نیز در نظر بگیرند. به طور کلی برای تهیه لوازم مورد نیاز این هنر و یادگیری و آموزش صفر تا صد روبان دوزی به سرمایه‌ای کمتر از ۲ میلیون تومان نیاز است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری روبان دوزی

1. روبان دوزی از جمله کارهایی است که شما با یادگیری آن می‌توانید سطح مهارتی خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

2. این رشته دارای تنوع و مدل‌های مختلف است و در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد.

3. با استفاده از روبان دوزی می‌توان انواع پارچه یا لوازم بی استفاده را به یک لباس یا وسیله‌ای زیبا تبدیل کرد.

4. از جمله مزایای روبان دوزی این است که هزینه‌های مربوط به آموزش این رشته در مقایسه با سایر رشته ها تا حد بسیار زیادی کمتر است.

5. از این هنر به‌ عنوان یک شغل خانگی نیز می‌توان استفاده کرد و برای خانم‌های خانه‌داری که تمایلی به کار کردن در خارج از خانه ندارند، می‌تواند مفید باشد.

6. با توجه به استقبال خانم‌ها از این رشته می‌توان بازار کار آن را پرسود دانست.

7. نیاز به وسایل و تجهیزات پیچیده ندارد.

چرا روبان دوزی را فرا بگیریم؟

اگر برای پر کردن اوقات فراغت به دنبال یادگرفتن یک هنر و مهارت هستید، پیشنهاد می کنیم که روبان دوزی را امتحان کنید. روبان دوزی هنر بسیار ظریف و زیبایی است که طرفداران زیادی دارد. این هنر همیشه طرفداران خاص خود را داشته و اکنون به دلیل طراحی های پیچیده، خیره کننده، تنوع در رنگ های روبان مورد استقبال قرار گرفته است.

پس از تسلط بر اصول اولیه دوخت می توانید گل های زیبای روبانی بدوزید. گل هایی که در هنر روبان دوزی استفاده می شوند، طرح های بسیار رایجی دارند و به این دلیل که کوک هایی که روی روبان دوخته می شوند بسیار طبیعی به نظر می رسند. برای اینکه این هنر را کامل بیاموزید باید تمرین کنید با این حال شما می توانید از تمرین های ساده شروع کنید و در ابتدا فقط آن را نوعی سرگرمی در نظر بگیرید.

جالب است بدانید این هنر جزء رشته‌های زودبازده است و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید آن را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.از این رشته می‌توان به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد استفاده کرد.برای افرادی که به‌ دنبال مشاغل خانگی هستند می‌تواند پرسود و پردرآمد باشد.

همچنین با کمک این هنر می‌توانید به انواع لباس‌ها و پارچه‌های خود تنوع دهید و آن‌ها را بها انواع مدل‌های روبان دوزی تزئین نمایید.

آموزش روبان دوزی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع روبان دوزی

افرادی که تمایل به یادگیری رشته روبان دوزی داشته باشند می‌توانند از طریق آموزشگاه‌های حضوری اقدام کرده و با گذراندن دوره‌های حضوری آن‌ها این رشته را فرا بگیرند. اما دقت داشته باشید که غیر از این راه‌ها روش دیگری که برای یادگیری روبان دوزی وجود دارد، شرکت در دوره‌های آموزش هنر روبان دوزی از طریق پکیج آموزشی است. این آموزش‌ها از طریق مربیان مجربی فراهم شده‌اند که تمامی نیازهای افراد را در زمینه روبان دوزی کاملاً برطرف می‌کنند. این آموزش‌ها به‌ صورت کامل و جامع و دارای پشتیبانی هستند. 

همان‌ طور که می‌دانید افراد برای شروع و راه‌اندازی یک کار به مهارت‌های خاصی احتیاج خواهند داشت که این مهارت‌ها در مشاغل گوناگون، مختلف خواهد بود. از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای رشته روبان دوزی می‌توان به سرعت عمل بالا، توانایی گل‌دوزی و خیاطی در حد مبتدی، توانایی شناخت انواع پارچه و لباس و تشخیص جنس آن‌ها، قدرت بینایی دقیق، مشتری مداری، داشتن دقت و ظرافت و داشتن خلاقیت اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش روبان دوزی چقدر است؟

بسته به روشی که افراد برای آموزش روبان کامل دوزی در نظر می‌گیرند این مدت زمان یادگیری برای آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. البته این زمان به میزان توانایی یادگیری فرد و علاقه و استعداد او نیز بستگی دارد. بنابراین اگر افراد بخواهند به‌ عنوان کارآموز در کارگاه‌های روبان دوزی و گل‌دوزی فعالیت کنند، زمان یادگیری آن‌ها بسیار طولانی‌ خواهد بود. همچنین افراد می‌توانند از طریق آموزشگاه‌های مختلف جهت آموزش هنر روبان دوزی اقدام کنند‌. در این حالت این مدت‌ زمان بیشتر خواهد شد زیرا آموزش‌ها تخصصی نیستند و زمان بیشتری می‌خواهند. اما اگر افراد تمایل داشته باشند از طریق تهیه پکیج حرفه‌ای آموزش روبان دوزی این رشته را یاد بگیرند و در آن به مهارت برسند مدت زمان یادگیری آن به کمتر از یک ماه کاهش پیدا خواهد کرد.

وسایل مورد نیاز برای شروع روبان دوزی

اگر شما نیز به هنر روبان دوزی علاقه‌ مند هستید لازم است که ابتدا در مورد وسایل روبان دوزی، شناخت کافی پیدا کنید. در ادامه این مقاله به معرفی این ابزار خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که وسایل و ابزارهای لازم برای این رشته در مقایسه با سایر رشته ها بسیار ناچیز محسوب می‌شود.

1. انواع روبان به رنگ‌های مختلف

2. سوزن روبان دوزی

3. انواع پارچه، لباس

4. انواع نخ در رنگ‌های مختلف

5. کارگاه‌های روبان دوزی

6. قلاب

7. قیچی

در پایان آموزش روبان دوزی چه اتفاقی می‌افتد؟

روبان دوزی یکی از هنرهای جذاب برای تزئین پارچه ها و لباس هاست در هنر روبان دوزی از روبان به جای نخ استفاده می شود. روبان دوزی برجسته هنری است که شما به صورت خودآموز می توانید آن را یاد بگیرید. در سطوح بسیار مقدماتی کوک زدن آموزش داده می شود.

در این مجموعه آموزشی به صورت کامل شما را با لوازم مخصوص روبان دوزی مانند انواع گارگاه، روبان و… آشنا می کنیم، همچنین به شما آموزش خواهیم داد که چگونه روبان ها را رنگ کنید یا به چه صورت پارچه را در کارگاه بگذارید سپس روش های انتقال طرح را روی پارچه به شما آموزش می دهیم . تمامی نکات اولیه آموزش در رابطه با اندازه دقیق روبان برای دوخت گل و ساقه و… را به شما خواهیم گفت.

هر کس این آموزش را به طور دقیق یاد بگیرد دیگر هیچ مشکلی در یادگیری هنر روبان دوزی ندارد. ایده های الهام بخش در این مجموعه ی آموزشی شما را در انتخاب یک طرح بر روی کوسن، رومیزی، دستمال و جعبه های تزیینی یاری میکند. همچنین هر تکنیک روبان دوزی بر روی مانتو و لباس بافتنی و پارچه ای و… را به روشنی آموزش داده است.

بنابراین هر هنرمند تازه کار می تواند به کمک این مجموعه آموزشی کار های بسیار زیبا خلق کند. به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با روبان دوزی انواع مختلف گل یک تابلو نفیس خلق کنید.

شما می‌توانید پس‌ از یادگیری دوره‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته روبان دوزی با انواع مدل‌های مختلف و متنوع این هنر آشنا شده، نحوه کارکردن با ابزارهای آن‌ را بیاموزید. بعد از آن قادر خواهید بود که روی انواع پارچه و لباس‌ها و وسایل مورد نظر خود انواع طرح‌ها و شکل‌های روبان دوزی را اجرا کنید. همچنین شما می‌توانید حتی بعد از گذراندن این دوره‌ها با آموزش این هنر به دیگران نیز افزایش درآمد داشته باشید.

بازار کار روبان دوزی در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید امروزه در کشور ما کارهای دستی و هنری با استقبال بسیار زیادی مواجهه شده‌ اند. روبان دوزی جز کارهایی است که در منزل می‌توان بدون این‌ که تحصیلات خاصی داشته باشید یا این که مدرک خاصی کسب کنید به انجام آن بپردازید. بنابراین این هنر به یکی از رشته‌های محبوب در جامعه تبدیل شده‌ است که بسیاری از افراد به آن روی آورده‌اند. از طریق روبان دوزی می‌توان انواع پارچه، لباس، رومیزی لحاف و وسایل دیگر را به‌ خوبی تزئین کرد و به مدل‌های مختلف درآورد. با توجه به گران شدن وسایل و لباس‌ها در جامعه ما این رشته می‌تواند بسیار پررونق باشد، زیرا که با این کار می‌توان تنوع بسیار زیادی به انواع لوازم و لباس‌ها و پارچه‌ها بخشید. از طرفی با توجه به ایجاد مدل‌های مختلف و خلاقیت هایی که از طریق این هنر قابل انجام است می‌توان از آن به‌ عنوان یک فرصت‌ شغلی متنوع استفاده کرد. به همین دلیل می‌توان بازار کار این رشته را بسیار داغ و پرسود در نظر گرفت.

یکی از روش های کسب درآمد روبان دوزی می باشد و اگر پشتکار داشته باشید می توانید در این حرفه موفق باشید. دلایل زیادی وجود دارد که هنر روبان دوزی را به عنوان یک هنر برای کسب درآمد تبدیل کرده است. شما می توانید با کمترین هزینه و دردسر یک سود قابل توجه داشته باشید.

اگر شما می خواهید به صورت حرفه ای وارد این کار شوید و سود خوبی را از این راه کسب کنید بهتر است به تولیدی لباس ها ( کارگاه های خیاطی ) مراجعه نمایید . برای اینکه بتوانید در این حرفه درآمد بالایی داشته باشید حتما باید تخصص زیادی داشته باشید. همچنین باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. با پشتکار و حرفه ای شدن در این زمینه می توانید به درآمد بالای 5 میلیون دست یابید. 

این دوره آموزشی صفر تا صد برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
بهتر است دو نوع سوزن در دسترس داشته باشید، سوزن شنیل و سوزن گلدوزی. سوزن های شنیل چشمی بلند و باریک و نوکی تیز دارند . اندازه و شکل چشمی باعث می شود که روبان راحت تر از آن عبور کند. ابریشم بسیار حساس است، بنابراین این سوزن از آسیب رساندن به روبان در هنگام استفاده جلوگیری می کند. سوزن های شنیل سایز 22 و 24 برای اکثر سایزهای روبان، مناسب هستند. علاوه بر این شما به سوزن گلدوزی هم نیاز دارید زیرا در برخی از دوخت ها ، از نخ پنبه ای برای کوک و یا محکم کردن روبان روی پارچه استفاده می شود.
پارچه های طبیعی مثل کتان، پنبه و کرباس برای روبان دوزی بسیار عالی هستند. اگر خواستید از روبان پهن تر استفاده کنید، حتما از قبل چند کوک را تمرین کنید. گاهی کشیدن سوزن و روبان از داخل پارچه دشوار است، اما در بیشتر موارد، روبان 2 و 4 میلی متری به راحتی روی بیشتر پارچه ها دوخته می شود.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 21 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش روبان دوزی

  1. گلناز

    سلام
    ببخشید من میخام بعنوان هنرآموز آموزش ببینم
    پک آموزشی شما بطور کامل همه نکات و توضیحات مورد نیاز رو داره؟

  2. alami-22

    رمز فایل های فشرده چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت رمز عبور و رفع هر گونه مشکل فنی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  3. فرهان

    سوزن خاصی برای شماره دوزی استفاده میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در بازار به عنوان سوزن شماره‌دوزی یا روبان‌دوزی شناخته می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. senator.km

    چقدر خوبه که تو آموزشاتون روبان دوزی دارین خیلی وقته دنبال یه مجموعه خوب می گردم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از لطف شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. حجت قمری

    چطور میشه وارد بازار کار شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      توصیه می‌کنیم ابتدا با خیاطان برای کار روبان‌دوزی روی لباس شروع به کار کنید تا بتوانید در آینده به صورت مستقل کار کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. آرمین

    مدرک بین المللی رو چطور می تونم بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت مدرک بین المللی با واحد صدور گواهینامه تماس بگیرید.
      شماره واحد صدور گواهینامه : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  7. rokham

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. ali432

    میشه به جای لینک دانلود دی وی دی برام بفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت دی وی دی به جای لینک دانلود با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  9. mostafaa

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. rajabi65

    چه ابزارایی برای روبان دوزی مورد نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش روبان دوزی بخشی به معرفی ابزارهای مورد نیاز پرداخته شده که به طور دقیق و جامع نحوه کار با این ابزارها معرفی شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. norie_786

    دوخت روبان فقط روی پارچه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روبان دوزی را می‌توانید روی پارچه و بافت انجام دهید، البته توجه داشته باشید که روبان دوزی هر کدام نکات و تکنیک‌های خاصی دارند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3299

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz