آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

885,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/04/05

حجم آموزش: 31.3 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/05

زمان آموزش: 43 ساعت

سطح آموزش: پیشرفته

تاریخ انتشار: 1401/04/05

حجم آموزش: 31.3 گیگابایت

زمان آموزش: 43 ساعت

امروزه اگر به دنبال موفقیت هستید باید زبان انگلیسی را تا سطوح بالاتر ادامه داده و پیشرفت کنید. یکی از راه‌های پیشرفت در زبان انگلیسی شرکت در دوره‌های آموزشی مانند دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته 118فایل است. آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی یک دوره‌ی آموزشی مفید در قالب 43 ساعت تمامی نکات مفید و مورد نیاز یک زبان آموز را بیان کرده است. این دوره‌ی آموزشی شامل دو بخش است؛ بخش اول که شامل گرامر می‌شود. در بخش دوم نیز تمامی کلمات مورد نیاز برای یک صحبت عادی را آموزش خواهید دید.

آموزش زبان انگلیسی پیشرفته یک مجموعه کامل به شمار می رود که می‌توانید لغات و گرامر پیشرفته را آموزش ببینید. در انتهای آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته زبان‌آموزان با فراگیری این مجموعه می توانند اخبار مربوط به سیاست و موارد دیگر را به خوبی درک کنند.

پس از یادگیری زبان انگلیسی و پیشرفت در آن می‌توانید یک معلم یا مترجم زبان شوید. در نتیجه با آموزش دیدن با یک تیر دو نشان زده‌اید. به عبارت دیگر با این کار هم سطح زبان خود را ارتقا داده‌اید و هم از این راه کسب درآمد می‌کنید. برای دریافت دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته 118فایل همین حالا در سایت ثبت نام کنید. در ادامه به معرفی کامل این دوره آموزشی و سرفصل‌های ارائه شده آن، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در این مجموعه اساتید مجرب و حرفه‌ای EngVid حضور دارند و می‌توانید زبان را از کسانی فرا بگیرید که سال‌هاست به عنوان اساتید برتر زبان جهان شناخته شده اند. آموزش زبان انگلیسی پیشرفته در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آموزش را ارائه می‌دهد تا علاقمندان به اشعار و رمان‌های انگلیسی بتوانند به راحتی کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنند. بسیاری از کسب و کارها دارای اصطلاحات و واژگان مخصوص خود هستند که در آموزش زبان انگلیسی پیشرفته به این اصطلاحات پرداخته می‌شود.

در حوزه فرهنگی آموزش زبان انگلیسی پیشرفته مباحثی از قبیل آموزش لغات انگلیسی کتاب در سرزمین عجایب، آموزش لغات انگلیسی شعرها، آموزش لغات انگلیسی تئاتر، آموزش انگلیسی با شکسپیر، آموزش 13 اصطلاح عامیانه با تئاتر، نحوه صحبت کردن در رابطه با هنر، آموزش لغات مربوط به موسیقی و غیره آموزش داده می‌شود.

در این مجموعه همچنین در حوزه‌های مختلف کسب و کار موضوعاتی نظیر آموزش لغات مربوط به کسب و کار، آموزش لغات مربوط به بازاریابی، آموزش لغات اداری و مربوط به بیزینس، آموزش لغات مربوط به کشتیرانی، لغات پزشکی، لغات جدید در بیمارستان، لغات مربوط به هندسه و ریاضی، آموزش لغات کاربردی در جلسه و غیره توضیح داده شده است.

در آموزش زبان انگلیسی پیشرفته لغاتی پیشرفته درباره مسائل روزانه از جمله آموزش لغات در دانشگاه، آموزش 30 صفت برای توصیف شخصیت خودتان، آموزش صفت ها، 14 لغت انگلیسی برای زبان بدن، آموزش 29 روش برای ابراز خشم و بیان احساسات، مکالمه در مورد غذاها و غیره بیان شده تا علاقمندانی که میالند در کشورهای انگلیسی زبان زندگی، کار و یا تحصیل کنند بتوانند به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنند و نیازهای روزانه خود را به طور کامل برآورد کنند. 

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته 〉

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

دوره ی آموزشی آنلاین زبان انگلیسی به صورت پیشرفته

یادگیری یک زبان جدید ممکن است یک تجربه چالش‌برانگیز اما پاداش‌بخش باشد. با فروغ در زبان و تمرین منظم، می‌توانید پیشرفت چشمگیری کنید. از اشتباهات خود نترسید، زیرا آنها بخش طبیعی از فرآیند یادگیری هستند. به خاطر داشته باشید که پیوستگی امری اساسی است. خود را به یادگیری و پیشرفت تشویق کنید و در کوتاه‌ترین زمان نتایجی را خواهید دید.

دوره آموزش زبان انگلیسی فشرده با مدرک بین المللی معتبر

آموزش فشرده زبان انگلیسی روشی موثر برای یادگیری سریع و بهینه زبان انگلیسی است. این روش اغلب شامل تمرکز بر مهارت‌های اصلی زبانی مانند شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن است. با تمرکز بر این مهارت‌ها و تمرین‌های مکرر، می‌توانید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید و به سرعت پیشرفت کنید. یکی از روش‌های معمول آموزش فشرده زبان انگلیسی، استفاده از محیط‌های زبانی متنوع مانند فیلم‌ها، موزیک، کتاب‌ها و پادکست‌ها است.

به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در آموزش فشرده زبان انگلیسی، نیاز است تمرکز، پیوستگی و تعهد به تمرین‌های روزانه داشته باشید.
آموزشگاه 118 فایل تمامی محتوا مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار داده و شما با تمرین روزانه و تلاش به راحتی میتوانید سطح زبان خود را ارتقاع دهید.
همچنین شما میتوانید بعد از اتمام دوره از طریق پشتیبانی پروسه دریافت مدرک بین المللی را شروع کرده و برای مهاجرت یا استخدام اقدام کنید.

چرا زبان انگلیسی سطح پیشرفته 118فایل را فرا بگیریم؟

زبان انگلیسی زبان رسمی و علمی دنیاست به همین دلیل برای پیشرفت در کار و تحصیل باید به این زبان تسلط داشته باشید تا بتوانید در مباحث پیشرفته حوزه‌های مختلف شرکت کنید و نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کنید. آموزش زبان انگلیسی پیشرفته شما را برای شرکت در جلسه‌ها و مصاحبه‌های کاری آماده می‌کند تا بتوانید وارد شغل دلخواه خود شوید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتهای آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته زبان‌آموزان با فراگیری این مجموعه می توانند اخبار مربوط به سیاست، بیماری کوید 19، اخبار فرهنگی هنری و غیره را گوش دهند و تمام صحبت‌های گوینده را به خوبی درک کنند.

آموزش زبان انگلیسی پیشرفته درباره مشاغل مختلفی مانند کشتیرانی، باریابی، شروع کسب و کار  را یاد می‌دهد تا کسانی که می‌خواهند در تجارت بین‌الملل وارد شوند بتوانند به خوبی با تجار کشورهای دیگر در حوزه کاری خود گفت و گو کنند و تجارتی مطمئن و سود آوری را برای خود رقم بزنند. در نتیجه می‌توان گفت در انتها آموزش زبان انگلیسی پیشرفته می توانید در بسیاری از حوزه‌ها ورود پیدا کنید.

بازار کار زبان انگلیسی سطح پیشرفته در ایران چگونه است؟

آیا با آموزش زبان انگلیسی پیشرفته می‌توانید وارد بازار کار شوید؟ این مجموعه به شما کمک می‌کند بتوانید در زمینه ترجمه متون تخصصی وارد شوید و یا به عنوان مدرس زبان شروع به کار کنید. آموزش زبان انگلیسی پیشرفته روش‌های جدیدی را در تدریس زبان ارائه می‌دهد که می‌توانید با به کار گیری این روش‌ها زبان‌آموزان بسیاری را آموزش دهید.

توجه داشته باشید که یادگیری آموزش زبان انگلیسی پیشرفته نیازمند دانستن زبان تا سطح مقدماتی و متوسط است، زیرا مدرسین از همان ابتدا به لغات و گرامرهای پیشرفته می‌پردازند.

آموزش لغات سطح پیشرفته

31 ساعت

آموزش گرامر سطح پیشرفته

12 ساعت

با این مجموعه می توانید به راحتی با مردم ارتباط بگیرید، هتل رزرو کنید. به طور کلی می توانید به راحتی تمام نیاز های خود را در خارج از کشور برطرف کنید.
بله، آموزش زبان انگلیسی پیشرفته می تواند یک منبع برای آزمون های بین المللی زبان نظیر تافل و آیلتس باشد.
بسیاری از کسب و کارها و رشته های علمی دارای اصطلاحات و واژگان مخصوص خود هستند که در آموزش زبان انگلیسی پیشرفته به این اصطلاحات پرداخته می‌شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

1 دیدگاه برای آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته

  1. afra

    میشه به عنوان منبع برای آزمون آیتلس ازش استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله شما می توانید با کمک آموزش سطح متوسط زبان انگلیسی آمادگی لازم را برای آزمون های بین المللی زبان مانند آیتلس به دست آورید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3348

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد