آموزش ساخت زیورآلات مهره ای

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

420,000 تومان

تا کنون 735 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/11/18

حجم آموزش: 9.89 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/18

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/11/18

حجم آموزش: 9.89 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

امروزه اکسسوری ها و زیورآلات بسیار مورد توجه بانوان و حتی آقایان قرار گرفته است. این موضوع به این دلیل است که زیورآلات باعث گران قیمت دیده شدن استایل شما میشود. زیورآلات مهره‌ای یکی از بهترین اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. قیمت مناسب زیور آلات مهره‌ای و همچنین متنوع بودن مدل‌های این اکسسوری دلیل محبوبیت آن در جامعه است. تنوع مدل باعث می‌شود افراد قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند و بیشتر به خرید این مدل از زیورآلات علاقه پیدا کنند. حال به این موضوع بیندیشید که شما می‌توانید از این علاقه مردم کسب درآمد کنید. تنها کافی است دوره‌ی آموزش ساخت زیورآلات مهره ای 118فایل را تهیه کرده و آموزش‌های آن را با دقت تماشا کنید. این دوره‌ی آموزشی دارای 15 ساعت ویدئوی آموزشی مفید است. در این مجموعه نحوه ساخت انواع مختلف زیورآلات از جمله گردنبند، گوشواره، دستبند و… را با استفاده از کریستال، مهره، منجوق، سنگ و مروارید به شما عزیزان آموزش می دهد. در این مجموعه آموزشی موضوعاتی مطرح شده است که هم از لحاظ خلاقیت در ساخت زیورآلات و هم در زمینه مالی به شما کمک زیادی خواهد کرد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت زیور آلات مهره ای جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

زیورآلات مهره ­ای یکی از اکسسوری­ هایی است که امروزه در دنیای مد و لباس در کنار هر مدل لباسی به کار می­روند. شاید برای هر فردی سوال باشد این زیورآلات به چه نحوی ساخته می­شوند، در گذشته تنها افراد علاقمند به سنگ­های قیمتی و مهره ­های با ارزش در کار ساخت و شناسایی این زیورآلات بودند. اما اکنون پیشرفت­هایی که در دنیای مد و سنگ تراشی صورت گرفته سبب شده است افراد علاقمند بیشتر به سمت این حرفه ورود پیدا کنند و با استفاده از وسایل سنگ تراشی دست به ساخت مهره ­هایی با تراش­های زیبا و متنوع بزنند. امروزه آموزش ساخت زیورآلات مهره ­ای به کمک کلاس­های حضوری و آموزش­های مجازی انجام می‌شود و این هنر یکی از راحت­ترین شغل­هایی است که یک فرد می­تواند در کنار کار خود روی  آن حساب کند. این شغل با درآمد بالایی که دارد بسیاری از افراد علاقمند را جذب این کار می ­کند. همچنین خانم­های خانه­داری که به هر دلیلی  نمی­توانند وارد بازار کار شوند به راحتی می­توانند با درنظر گرفتن مقداری هزینه برای خرید ابزار اولیه به راحتی وارد بازار کار شوند و در این حرفه به پیشرفت برسند.

مزایای یادگیری ساخت زیورآلات مهره ای

ساخت زیورآلات مهره ­ای به عنوان یکی از مشاغل خانگی دارای مزایای زیادی می ­باشد به نحوی که افرادی که وارد بازار این حرفه می­شوند نیاز به اجاره مکان ندارند و به راحتی با آموزش­ های اولیه می­توانند در خانه مشغول به کار شوند. از مزایای دیگر شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای می‌توان به هزینه راه اندازی کم این شغل  اشاره کرد. افرادی که قصد دارند وارد بازار این کار شوند به راحتی می­توانند مهره­ های پلاستیکی یا شیش ه­ای در ابعاد و طرح­ های مختلف خریداری کنند و با آن­ها شروع به ساخت دستبند، گردنبند، انواع تسبیح و اکسسوری‌های دیگر کنند.

همچنین امکان فروش به صورت مجازی یکی از مزایای این شغل است. افرادی که در این حرفه هستند برای کسب درآمد بیشتر می‌توانند از طریق پیج­های مجازی محصولات خود را به مردم معرفی کنند و در صورت فروش به تمای شهرهای دور و نزدیک محصولات را پست کنند. یکی دیگر از مزایای این هنر این است که یادگیری آن آسان است و هر کسی می‌تواند با استفاده از پکیج آموزش انواع زیورآلات مهره‌ای این حرفه را به طور کامل یاد بگیرد و وارد بازار کار شود‌.

چرا ساخت زیورآلات مهره ای را فرا بگیریم؟

در حال حاضر اکسسوری ها و زیورآلات بسیار مورد توجه بانوان و آقایان قرار گرفته است، زیرا در استایل افراد نقش پررنگی ایفا میکند و این روزها مورد استفاده اکثر افراد جامعه قرار می گیرد. قیمت مناسب زیورآلات مهره ای، همچنین تنوع و گستردگی مدل های آن باعث شده است افراد، قدرت انتخاب بیشتری برای استفاده از این وسایل زینتی داشته باشند؛ به همین خاطر، بازار این وسیلۀ تزیینی به شدت داغ است. زیورآلات مهره ای نیازی به سرمایه اولیه چندانی ندارد و با ابزار ساده و بدون تجهیزات خاصی، تنها با داشتن کمی خلاقیت و سلیقه می توان کسب وکار شخصی خود را راه اندازی کنید. این هنر جذاب را میتوانید در اوقات فراغت تان نیز انجام دهید. زیورآلات مهره ای، بخشی از کسب و کار های خانگی امروزه دختران و زنان خوش ذوق ایرانی شده. ساخت زیورآلات جزو کسب و کار های پرمخاطب در فضای مجازی شده است؛ پس با تماشای ویدئو های آموزشی و بالا بردن ذوق و قریحه ی هنری خود در این زمینه به راحتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

آموزش ساخت زیورآلات مهره ای 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت زیورآلات مهره ای!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع ساخت زیورآلات مهره ای

امروزه هر شغلی نیاز به آموزش و یادگیری دارد. برخی از این آموزش­ها در مدارس و موسسات انجام می­شود و برخی دیگر در مقاطع بالاتری مربوط به حوزه دانشگاهی  است. در تمامی زمینه‌ها مشاغل هنری به نوعی یکی از شغل‌هایی هستند که شاید به کمترین میزان تحصیلات نیاز دارند و کافی است فردی که قصد دارد به این حوزه کاری وارد شود در آن زمینه مقداری ذوق و سلیقه هنری داشته باشد. هنر ساخت زیورآلات مهره­ ای یکی از مشاغلی است که در دسته صنایع دستی قرار دارد. این شغل نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد و تنها کافی است با یادگیری آموزش ­های اولیه و به کارگیری خلاقیت خود در آن موفق شوید.

خوشبختانه امروزه نیز با وجود شبکه ­های مجازی و گسترش  فعالیت­های اینترنتی فرد به راحتی بدون حضور در کلاس­های آموزشی و تنها به وسیله استفاده از پکیج آموزش تصویری ساخت زیورآلات مهره‌ای می­تواند انواع ساخت دستبند، گوشواره، زنجیر، پابند و وسایلی همچون وسایل تزئیناتی و اکسسوری­ های لباسی را آموزش ببیند و در محیط منزل خود آن­ها را بسازد.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت زیورآلات مهره ای چقدر است؟

زمان یکی از ابعادی است که برای یادگیری هر شغلی باید به آن توجه کافی شود. برخی از مشاغل مانند مکانیکی، خیاطی، دندانسازی و… مدت زمان زیادی لازم دارند تا فرد در آن کاملا حرفه ­ای شود و به مهارت لازم برسد. اما شغل ساخت زیورآلات مهره‌ای همانطور که در بالا به آن اشاره شد در دسته هنرهای صنایع دستی قرار دارد و نیاز به مهارت آنچنانی ندارد. افرادی که قصد ورود به این حرفه را دارند به راحتی می‌توانند با کمترین زمان ممکن به کمک پکیج‌های 118 فایل این دوره آموزش ساخت اکسسوری‌های مهره‌ای را فرا بگیرند و در خانه مشغول به کار باشند.

وسایل لازم برای شروع ساخت زیورآلات مهره ای

1. انواع سنگ­ها و جواهرات مهره­ای زیبا در جنس­های مختلف چوبی، پلاستیکی، شیشه­ای و سنگی

2. بند چرمی

3. قیچی

4. چسب

5. قلاب بافتنی جهت بافت دسته دستبند

6. مفتول ­های فلزی نقره ظریف جهت ساخت گوشواره و انگشتر

سرمایه لازم برای شروع ساخت زیورآلات مهره ای

مقدار سرمایه اولیه یکی از مبحث­هایی است که برای ورود به هر شغلی باید با دقت بررسی شود. فردی که قصد دارد در یک حرفه مشغول شود و آن را به عنوان شغل خود بپزیرد باید از تمامی جزییات و شرایط ورود به آن مطلع باشد. بنابراین میزان سرمایه اولیه شاید اولین نکته­ای باشد که یک فرد برای ورود به شغل ساخت زیورالات مهره­ ای در نظر می­گیرد. این میزان سرمایه برای ورود به این شغل چیزی حدود ۱ الی 3 میلیون تومان است. بخشی از این سرمایه صرف خرید مهره­ها در انواع مختلف شیشه‌ای، پلاستیکی و یا سنگ­های با ارزش خواهد شد و بخش دیگر صرف خرید وسایلی همچون، سیم­های مفتولی مناسب برای کار، بندهای چرمی مخصوص و … خواهد شد. در نهایت نیز مقداری از این سرمایه صرف آموزش اصولی ساخت زیورآلات مهره‌ای می‌شود‌.

در پایان آموزش ساخت زیورآلات مهره ای چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری و آموزش ساخت زیورآلات مهره­ای شما قادر خواهید بود در منزل خود به راحتی انواع وسایل و اکسسوری­های زیبا بسازید و در فضای مجازی به صورت آنلاین و یا به صورت مستقیم به فروش برسانید. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات مهره ای از نحوه ساخت دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر توسط کریستال، مفتول، نخ، مهره و مروارید به طور کامل مطلع می‌شوید. هنرجویان پس اتمام ویدئو های آموزشی مورد نظر، به سطح حرفه ای رسیده اند و تمام تکنیک های ساخت زیورآلات با مهره را آموخته اند. هنرجو قادر است بدون محدودیت برای انتخاب طرح و سبک، زیورآلاتی خیره کننده و شگفت انگیز که منحصر به خود اوست بسازد. شیوه آموزشی این مجموعه به گونه ای است که علاقه مندان می توانند با آموزش همراه شده و مرحله به مرحله و با تسلط کافی اقدام به ساخت زیورآلاتی زیبا و رنگارنگ کنند. این مجموعه جامع را هم‌اکنون می‌توانید از وب‌ سایت 118‌فایل سفارش دهید.

بازار کار ساخت زیورآلات در ایران چگونه است؟

شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای در دسته هنرهای دستی قرار دارد و بیشترین طرفداران آن بانوان هستند که به راحتی می‌توانند در منازل خود در اوقات فراغت آن را انجام دهند. ازاین رو می­توان گفت افرادی  که به این هنر علاقمند هستند می­توانند بازار کار مناسبی داشته باشند. بازار کار و درآمد  هر شغل یکی از ویژگی­ های مهم برای ورود به هر شغلی خواهد بود به نحوهی که بسیاری از افراد آن را شغل ابدی خود می­دانند و برای مخارج زندگی روی آن حساب می­کنند. در شغل زیورآلات مهره ­ای با وسایل گوناگون مانند نگین ­ها انگشتری، انواع مهره ­های چوبی، بندهای چرمی، مرواریدهای شیشه ­ای و… سروکار داریم. در این شغل به راحتی می­توانید با ترکیب چرم و انواع مهره ­ها به ساخت دستنبند­های چرمی بپردازید و یا به راحتی از ترکیب کردن انواع مهره ­ها با بندهای مخصوص و مفتول­های فلزی نازک به ساخت گوشواره­ های مهره ­ای، سنجاق سینه، بند عینک، انگشتر، انواع زنجیر و گیره سره­ای مختلف بپردازید.

بنابراین می­توان گفت بازار کار و درامد شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای با توجه به هزینه خرید مواد اندک دارای درآمد بالایی است به  شرطی که فرد در این کار تمام ذوق و سلیقه خود را به  کار گیرد و با آموزش اصولی ساخت زیورآلات مهره‌ای در این کار به مهارت برسد و به مرور زمان در راستای تنوع بیشتر محصولات خود گام بردارد.

زیورآلات و اکسسوری ها از تنوع زیادی برخوردارند و مشتریان بسیاری را به خود جذب می کنند، شما به راحتی می توانید بازار هدف خود را پیدا کنید و این حرفه پر رونق را گسترش داده و کسب در آمد کنید.برای آموختن این حرفه، هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و هر کسی می تواند برای یادگیری آن اقدام کند. تنها شروط لازم برای شروع این هنر داشتن علاقه، سختکوشی، انگیزه و از همه مهم تر خلاقیت و بردباری است. از این رو هر فردی، اشتیاق فراگیری این هنر را در خود دید می تواند این آموزش را شروع کند.بازار این هنر با گذر زمان بسیار پر رونق شده است، از آنجایی که ابزار این حرفه بسیار ارزان است برای شروع کار می توان از محیط خانه شروع کرد. این حرفه برای افرادی که به دنبال شغلی با درآمد مناسب هستند نیز گزینه ی خوبی است؛ حتی می توان آن را به عنوان شغل دوم در نظر گرفت، چون که از لحاظ زمانی این کار را به راحتی می توان با سایر امورشان هماهنگ کنند. برای آموختن این هنر نیاز به زمان زیادی نیست، بلکه می توان در مدتی کوتاه به شغلی درآمد زا دست یافت. در این حرفه با راه اندازی کسب و کار زیورآلات مهره ای می توانید ماهیانه به درآمدی 3 الی 6 میلیون تومان دست یابید.

درآمد ساخت زیورآلات در ایران

شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای یکی از  مشاغلی است که بیشتر در میان بانوان خانه دار طرفدار دارد. افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند می ­توانند در محیط خانه و بیرون به درآمد زایی  برسند. میزان درآمد شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای در ایران  بستگی به میزان سلیقه و استعداد فرد دارد، هر چه میزان کار انجام شده در هنگام ساخت دستبند­های چرمی مهره ­ای، انواع گوشواره­ ها و سایر زیورآلات مهره­ ای ظریف­تر و دقیق‌تر باشد مشتری و سفارشات بیشتر خواهد شد و به درآمد بالاتری  خواهید رسید.

میزان درآمد شغل ساخت زیورآلات مهره ­ای در ایران به صورت مستقیم و به  صورت مجازی خواهد بود. در بازار مستقیم فرد می‌تواند سفارشات مختلف خود را از مزون‌های لباس، جواهر فروشی­هاو… دریافت کند و در ازای آن پول دریافت کند، در بازار غیر مستقیم نیز فرد به صورت غیر حضوری در صفحات مجازی دست به فروش محصولات خود می­زند. میزان درآمد در این شغل در ابتدا شاید کم باشد اما به مرور زمان با افزایش تنوع در کار میزان درآمد نیز بیشتر خواهد شد و حتی  شاید به درآمدی بالای ۸ میلیون تومان در ماه رسید. اما شرط اول درآمد بیشتر مهارت در کار است که این مهارت را می‌توان با استفاده از پکیج آموزش ساخت انواع زیورآلات مهره‌ای به دست آورد.

آموزش ساخت دستبند

5 ساعت

آموزش ساخت گردنبند

7 ساعت

آموزش ساخت گوشواره و انگشتر

3 ساعت

در وب‌سایت “118فایل” اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده شود.
برای شروع احتمالا نیاز به مدل دارید. از کارهایی که شما را ذوق‌زده کرده و خوش‌تان آمده شروع کنید. هم دست‌گرمی خوبی است هم لذت‌بخش. ولی برای ادامه کار و موفقیت بیشتر، باید خلاقیت‌تان را به کار بیندازید و طرح‌های جدید و ابتکاری بزنید. طرح‌هایی که نمونه مشابه نداشته باشد. اگر به این کار شوق و علاقه به این کار داشته باشید و با روحیه هنری به این شغل خانگی نگاه کنید، ایده‌ها هم خودشان می‌آیند.
این پکیج آموزشی مبتدی تا پیشرفته می باشد و برای افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند نیز کاربردی می باشد.
در صورت درخواست هنرجوی عزیز این پکیج بصورت لینک دانلود ارسال می شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش ساخت زیورآلات مهره ای

  1. زرگل

    سلام و خداقوت به شما
    ببخشید کلیپایی که من دیدم از این بسته آموزشیتون همش آهنگ روش هست…
    میخواستم بدونم خود استاد حین کار کامل توضیح میدن یا آهنگ روش هست و خودمون باید بفهمیم چیکار میکنن؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ویدئوهای داخل دوره آموزشی حاوی زیرنویس و صدای استاد هستند و بصورت کامل مشاهده خواهید کرد.
      سپاس از همراهی شما

  2. Galinbano00

    چقدر طول میکشه تا بسته به دستمون برسه؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  3. Esmat.molaiy

    این دوره در چه سطحی است؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره صفر تا صد ساخت انواعی از دستبند را به شما آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  4. شیما نکیسا

    کیفیت ویدیو در این مجموعه چجوریه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.

      سپاس از همراهی شما

  5. L.A.1997

    تو این مجموعه بطور کامل همه مراحل ساخت زیورآلات آموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه یادگیری صفرتا صد ساخت زیورآلات را آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  6. bahar.karimi4360

    در این دوره از بافت برای ساخت دستبند استفاده شده!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بافت دستبند در این دوره قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. maryamkhanoooom

    از چه مهره هایی میشه تو ساخت زیورآلات استفاد کرد؟؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      انتخاب جنس مهر کاملا سلیقه ایست و می توان از انواع سنگ های تراش خورده، مهره های کریستالی، مهره های پلاستیکی، منجوق، مرواریدو… برای ساخت زیور آلات استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. _ YASNA_

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  9. kimya_sarmadi

    نخ مورد نیاز برای ساخت زیورآلات چه نوع نخی است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از نخ ابریشمی، کش، نخ نامرئی، نخ بافت دستبند یا نخ زرگری و… می توان استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. عارفه زنگاری

    هزینه ارسال چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. reyhane.89

    میشه از این کار درامد داشت؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله با توحه به علاقه زیادی که در استفاده از این نوع زیورآلات دیده می شود می توان نتیجه گرفت که درآمد خوبی از این کار بدست آید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

735

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2928

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz