آموزش ساخت صابون

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت صابون-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

580,000 تومان

تا کنون 1,050 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/5/29

حجم آموزش: 14.02 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/5/29

زمان آموزش: 21 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/5/29

حجم آموزش: 14.02 گیگابایت

زمان آموزش: 21 ساعت

شغل صابون سازی از جمله مشاغلی است که بازار کار اشباع نشده‌ای دارد. همین باعث می‌شود درآمد و بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق باشد. برای وارد شدن به بازار کار صابون سازی می‌توانید از آموزش درست کردن صابون استفاده کنید. دوره‌ی آموزش ساخت صابون 118فایل یکی از بهترین و معتبر ترین دوره‌ها برای یادگیری کامل ساخت صابون است. این دوره در 21 ساعت ارائه شده است. با یادگیری این حرفه می‌توانید صابون‌های دلخواهتان را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید صابون‌های مختلفی با اسانس و مواد گیاهی مختلف بسازید و آن‌ها را به دیگران هدیه کنید. حتی می‌توانید با فروش صابون‌ به درآمد برسید. آموزش صابون با معرفی بهترین ابزارهای صابون سازی شروع می شود و به صورت گام به گام پیش می رود تا حتی کسانی که هیچ اطلاعی از این هنر و کسب و کار ندارند بتوانند با تماشای این آموزش، هنر صابون سازی را فرا بگیرند. پس از اتمام آموزش ساخت صابون می توانید با یادگیری اصول صابون سازی، محصولاتی که در بالا معرفی کردیم را درست کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز ساخت صابون  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

 این دوره، ابزار و وسایل موردنیاز و مواد آن را به شما معرفی می کند.ساخت صابون خانگی برخلاف چیزی که خیلی از ما فکر می کنیم کار چندان پیچیده ای نیست اگر با حوصله و علاقمند به این حرفه باشید این کار می تواند یک سرگرمی جالب و دلپذیر برای شما باشد.

صابون یکی از وسایل بهداشتی و نظافت است که از دوران گذشته تا به الان در دسترس مردم قرار داشته است. تولید صابون از مواد مختلفی از چربی حیوانی گرفته تا مواد گیاهی و حتی مواد شیمیایی تشکیل می‌شده است. در گذشته صابون علاوه بر شستشو برای درمان زخم‌های پوستی و رنگ کردن مو و همچنین به عنوان پماد مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه با صنعتی و مدرن شدن وسایل تولید صابون هم با مواد شیمیایی مثل نمک‌های سدیم و پتاسیم و.. درست می‌شود. 

صابون‌های دست ساز خانگی متناسب با پوست و سازگار با پوست ساخته می‌شوند که طرفداران بسیاری برای مصرف آن‌ها وجود دارد. لذا شما نیز خود می‌توانید با ساخت صابون نیازهایتان را برطرف کنید و پوستی زیبا به خود هدیه کنید. صابون دارای انواع گوناگون نظیر صابون بچه، صابون رختشویی، پودر صابون رختشویی ، صابون بهداشتی ، صابون بهداشتی پرچرب، صابون شفاف، صابون نیمه شفاف، صابون مایع بهداشتی و غیره می باشد.

مزایای یادگیری ساخت صابون

شغل صابون سازی از جمله مشاغلی است که بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و همین باعث می‌شود درآمد و بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق باشد. برای وارد شدن به بازار کار صابون سازی می‌توانید از آموزش درست کردن صابون استفاده کنید.

علاوه بر مزیت درآمدی این شغل، صابون سازی با مواد طبیعی و ارگانیک انجام می‌شود که سلامت پوست را به دنبال دارد و همه می‌توانند از صابون‌های خانگی بهره ببرند. پکیج آموزش صابون سازی یک راه عالی برای دانستن نحوه درست کردن صابون است.

با یادگیری این حرفه می‌توانید صابون‌های دلخواهتان را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید صابون‌های مختلفی با اسانس و مواد گیاهی مختلف بسازید و آن‌ها را به دیگران هدیه کنید. همچنین می‌توانید به عنوان سرگرمی کلاس‌های آموزشی با عنوان طرز درست کردن صابون خانگی را برای دیگران برگزار کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. آموزش صابون و به طور کامل آموزش ساخت صابون می‌تواند منبع و روش خوبی برای آموزش دادن به دیگران باشد تا آن‌ها نیز بتوانند با ساخت صابون‌های طبیعی و ارگانیک سلامتی را به پوست و موهایشان هدیه کنند.

چرا ساخت صابون 118فایل را فرا بگیریم؟

صابون یک هنر و یک کسب و کار جذاب است که شما می توانید با ابزار و متریالی معمولی، حتی به صورت یک شغل خانگی، با درآمد نسبتاً خوب، آن را شروع کنید. امکان استفاده از مواد مختلف در ساخت صابون موجب تنوع بالای محصولات صابون شده است. شما می توانید با استفاده از این دوره آموزشی به جدیدترین متد ها و نمونه های صابون مسلط شوید و شروع به این حرفه مدرن و زیبا کنید.

بسیاری از خانم‌های خانه‌دار می‌خواهند در منزل علاوه بر تربیت کودکانشان شغلی هم داشته باشند و در خانه آن را انجام دهند و کسب درآمد کنند که یادگیری شغل صابون سازی برای این افراد بسیار مناسب است. همچنین صابون‌های خانگی از مواد گیاهی درست می‌شوند و تاثیرات بیشتری نسبت به صابون‌های شیمیایی دارند و بازار فروش بیشتری در مقایسه با صابون‌های صنعتی دارند.

از دیگر دلایلی که می‌توان برای یادگیری صابون سازی نوشت این است که می‌توانید در خانه هر صابونی که می‌خواهید درست کنید و کم و کیف صابونتان را خودتان تنظیم کنید. مثلا اگر می‌خواهید صابونی که درست کردید عطری باشد می‌توانید از رایحه‌های مناسب این کار با درصد بیشتری استفاده کنید.

یادگیری آسانی دارد و از آنجایی که کشور ایران از نظر تنوع گیاهی سرشار است می‌توان صابون‌های مختلف برای پوست‌های مختلف را به راحتی درست کرد. سرمایه بسیار کمی برای این شغل لازم است و به راحتی در آشپزخانه‌ها نیز می‌توان آن را درست کرد.

آموزش ساخت صابون 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری ساخت صابون

راه اندازی شغل صابون سازی در خانه بدون داشتن مهارت و پیش نیازی بالا امکان پذیر است اما اگر می‌خواهید شرکت بزرگی تاسیس کنید و چند نفر نیرو انسانی برای راه اندازی به کار بگیرید بهتر است مهارت لازم در این حوزه را داشته باشید. قبل از راه اندازی کسب و کار ساخت صابون بهتر است آموزش‌های لازم را ببینید و با تجهیزات و فرآیند‌های مختلف صابون سازی آشنا باشید تا بتوانید در این حرفه به سود کلانی دست پیدا کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت صابون چقدر است؟

روش‌های مختلفی برای یادگیری شغل صابون سازی وجود دارد. اول اینکه به آموزشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید و به صورت تئوری این حرفه را یاد بگیرید که غالبا این روش به دلیل اینکه با آزمایش و خطا همراه نیست زیاد مطلوب نخواهد بود. برای کمک به این دوره آموزشی می‌توان از پکیج آموزش صابون سازی استفاده کرد. روش دوم برای یادگیری این حرفه استفاده از پکیج آموزش ساخت صابون گیاهی در منزل است که می‌توانید از این طریق هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی این شغل را یاد بگیرید. اگر از آموزش صابون سازی در منزل استفاده کنید این حرفه را در کمتر از یک ماه می‌توانید یاد بگیرید و صابون‌های دلخواهتان را بسازید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت صابون به روش خانگی

شاید برای کسانی که به تازگی وارد این حرفه شده‌اند جای سوال باشد که وسایل صابون سازی را از کجا تهیه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت محل و فروشگاه خاصی برای وسایل صابون سازی نمی‌توان معرفی کرد زیرا تمامی وسایل صابون سازی در همه مراکز و فروشگاه‌ها یافت می‌شوند.

1. عینک و دستکش ایمنی برای جلوگیری از تماس هیدروکسید سدیم با پوست

2. قالب‌های پلاستیکی یا جعبه کفش یا قالب چوبی 

3. ترازوی دیجیتالی برای اندازه گیری دقیق مواد

4. کاغذ پوستی برای پوشاند صابون درون قالب

5. همزن دستی و قاشق پلاستیکی یا چوبی

6. سود سوزآور یا هیدروکسید سدیم

7. چندین حوله برای تمیز کردن

8. دو دماسنج شیشه‌ای

9. روغن های دلخواه

وسایل مورد نیاز برای ساخت صابون به روش صنعتی

1. دستگاه بسته بندی Flow ، روش بالشی، دستگاه مهر زن صابون

2. همزن دستی و قاشق پلاستیکی یا چوبی

3. محفظه خشک کن خلاء

4. دستگاه Crutcher

5. آسیاب سه رولی

6. جدا کننده سیلیکون

7. کندانسور اتمسفری

8. میکسر

9. لوله، شیر، پمپ

10. Emboss برقی، دستگاه برش خط تولید صابون

11. مبدل حرارتی لوله‌ای

12. مخزن صابون سازی 

13. Plodder خلاء

14. سیلندر فیلتر

15. چیلر با دمای پایین

16. جدا کننده آب و گاز

17. مخزن بلند

18. نوار نقاله

19. پمپ خلاء

لیست قیمت وسایل مورد نیاز برای ساخت صابون

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل ساخت صابون قیمت (تومان)
1 مخزن عمودی بلند 500 لیتری 1,900,000
2 مخزن صابون مایع دستشویی 160,000-249,000
3 دماسنج شیشه ای جیوه ای (10 تا 360 درجه) 175,000
4 همزن دستی 30,000-300,000
5 چیلر 2 تن 42,000,000
6 ترازوی دیجیتال مدل 01 183,000
7 مبدل حرارتی 2,000,000
8 نوار نقاله دستچین 52,000,000

سرمایه لازم برای شروع ساخت صابون

شغل صابون سازی از جمله مشاغلی است که به راحتی می‌توان درآمد خوبی از آن کسب کرد. امروزه مشتریان زیادی از شوینده‌های مختلف از جمله صابون برای مراقبت از پوست برای شستن لباس‌ها و به طورکلی بهداشت و نظافت استفاده می‌کنند. برای راه اندازی شغل صابون سازی باید مجوز کسب و کار را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بگیرید. البته بهتر است بدانید تا به امروز هیچ ممنوعیتی در رابطه با کسب و کار در حوزه صابون سازی به روش خانگی وجود نداشته است.

اگر می‌خواهید شرکت بزرگی احداث کنید باید مراحل قانونی را طی کنید. به هر حال ایجاد شغل صابون سازی در محیط خانه و تولید صابون با مواد گیاهی روشی مقرون به صرفه و بهترین گزینه برای کسب درآمد است. در مرحله بعد برای شروع شغل صابون سازی به کارگاه کوچکی نیاز دارید. البته بسیاری از صابون‌ها مخصوصا صابون‌های گیاهی را در آشپزخانه هم می‌توان درست کرد.

کار بعدی که باید انجام دهید این است که مواد اولیه را تهیه کنید بهتر است در خرید مواد اولیه دقت به خرج دهید تا از محصولاتی که می‌خرید از کیفیت خوبی برخوردار باشند،  زیرا در کیفیت صابون سازی شما نقش دارند و باعث اعتماد سازی و جذب مشتری می‌شود. به طور کلی با روش فرآیند سرد با سرمایه 7 الی 8 میلیون می‌توانید وسایل صابون سازی را تهیه کنید و در آشپزخانه منزلتان این کسب و کار پر سود را راه اندازی کنید.

در پایان آموزش ساخت صابون چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از اتمام آموزش ساخت صابون می توانید با یادگیری اصول صابون سازی، محصولاتی که در بالا معرفی کردیم را درست کنید.مهارتی که در ساخت صابون و طراحی آن به دست می آورید، کمک می کند تا شما بتوانید مشتریان بیشتری را جذب محصولات خود کنید و اگر کمی ذوق به خرج دهید می توانید به چشم یک کسب و کار خانگی نیز به آن نگاه کنید. آموزش صابون با معرفی بهترین ابزارهای صابون سازی شروع می شود و به صورت گام به گام پیش می رود تا حتی کسانی که هیچ اطلاعی از این هنر و کسب و کار ندارند بتوانند با تماشای این آموزش، هنر صابون سازی را فرا بگیرند.

بازار کار ساخت صابون در ایران چگونه است؟

صابون به علاقمندان در این زمینه کمک‌ می‌کند که با کمترین سرمایه اولیه، وارد به این حرفه شوند و درآمد خوبی را برای خود رقم بزنند. شما می توانید با انواع صابون نظیر صابون های معطر در بازار یا صابون هایی که برای رفع جوش و شفافیت پوست مناسب هستند و مورد توجه قرار گرفته اند را به فروش برسانید و تجربه خوبی را تجربه کنید.

ساخت صابون در خانه یک روشی ارزان، جذاب و سرگرم کننده محسوب می‌شود. روش‌های مختلفی برای تهیه صابون وجود دارد که شما با یادگیری آن‌ها می‌توانید با ساده‌ترین مواد برای خودتان صابون درست کنید و یا به عنوان یک محصول عالی مراقبت از پوست به دوستان خود هدیه دهید. بازار کار شغل صابون سازی در کشور هنوز اشباع نشده و تقاضای زیادی برای صابون‌های ارگانیک و دست ساز خانگی وجود دارد که می‌تواند این نوید را بدهد که راه اندازی این حرفه با سود همراه خواهد.

سرمایه کمی برای راه اندازی شغل صابون سازی نیاز است و جالب است بدانید سودی که از این راه کسب می‌کنید چندین برابر سرمایه اولیه خواهد بود به شرطی که پشتکار و صبر و حوصله داشته باشید. بهتر است قبل از شروع صابون سازی آموزش‌های لازم را دیده باشید تا هنگام تولید صابون به مشکل برنخورید.

درآمد ساخت صابون در ایران

صابون جزء محصولاتی است که اگر از مواد گیاهی درست شده باشد تقاضای بیشتری نسبت به صابون‌های شیمیایی در بازار برای آن وجود خواهد داشت. آمارها نشان می‌دهند که زنان بیشترین درخواست را برای صابون‌های ارگانیک دارند و این یعنی با راه اندازی شغل صابون سازی می‌توان به درآمد خوبی دست یافت.

اگر کسب و کار خانگی این حرفه را آغاز می‌کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید و این بستگی به تعداد و نوع صابون‌هایی که می‌سازید و بازاریابی شما دارد که ممکن است این رقم به 10 میلیون تومان در ماه نیز افزایش پیدا کند.

درآمد ساخت صابون در جهان

آمار و اطلاعات دقیقی از درآمد حاصل از ساخت صابون در کشورهای مختلف در دست نیست اما اگر به این شغل به صورت کسب و کار خانگی نگاه کنید می‌توانید در کشورهای مختلف با 100دلار این کار را شروع کنید و در ماه با توجه به تعداد صابون‌هایی که می‌سازید و نوع صابون‌هایی که برای فروش به عرضه می‌گذارید درآمد قابل توجهی داشته باشید. صابون در بسیاری از کشورها همچون آمریکا، چین، آلمان و… خریداران زیادی دارد و بازار آن اشباع نشده است.

آموزش های اولیه ساخت صابون

4 ساعت

آموزش پایه ساخت صابون

1 ساعت

آموزش ساخت صابون به روش سرد

4 ساعت

آموزش ساخت اسکراب و ساخت صابون با محصولات حیوانی

1 ساعت

آموزش ساخت انواعی از صابون به روش ذوب کردن

1 ساعت

آموزش ساخت صابون های تزئینی

5 ساعت

آموزش ساخت صابون ژله ای

1 ساعت

آموزش ساخت صابون با مواد طبیعی

4 ساعت

اگر علاقمند به فعالیت در زمینه هنر‌های دستی هستید و خلاقیت و ایده در کارهای هنری دارید، قطعا می توان گفت صابون سازی شغل مناسبی برای شما خواهد بود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، می توانید با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمایید.
اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی صابون دست ساز هستید کافی است محصولات خود را با روش‌های نوین به کاربران معرفی کنید تا پس از یک‌بار مصرف به می توانید با فروش صابون های دست ساز در اینستاگرام، کسب و کار خود را راه‌ اندازی کنید.
اگر بخواهیم در رابطه با بازارهای صادراتی خط تولید صابون بگوییم باید این طور بیان کنیم که بازارهای صادراتی صابون کشورمان بسیار محدود است . و بیش تر در کشورهای افغانستان، آسیای میانه و در حد بسیار محدودی در عراق بازارهای صادراتی را به خود اختصاص داده ایم.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 38 نظر ثبت شده است

19 دیدگاه برای آموزش ساخت صابون

  1. کوثر

    نمیشه بسته زودتر بدستم برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید از طریق دریافت لینک مجموعه را دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. کوثر

    ببخشید بعد سفارش چند روزه مجموعه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته شما طی 3 تا 7 روز کاری بدست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  3. taniya90

    چرا موقع مخلوط کردن ترکیب با استیک بلندر، یهو ترکیب سفت و غیر قابل هم زدن میشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر از اسانس های الکل دار استفاده می کنید بهتر است از استیک بلندر استفاده نکنید زیرا الکل به عنوان کاتالیزر عمل کرده و ترکیب را سفت می کند.
      سپاس از همراهی شما

  4. 😊😊

    سلام میشه راهی پیشنهاد بدین که صابون راحتتر از قالبش جدا بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای راحتی این کار میبایست دو نکته را رعایت کنید:
      1_ قبل از ریختن مواد در ظرف آن را خوب چرب کنید.
      2.بگذارید مواد کمی از داغی بیافتد بعد آن را داخل قالب بریزید.
      سپاس از همراهی شما

  5. مریم

    مجموعتون خیلی خوبه میشه دوبلش کنین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت درخواست بالای همراهان گرامی 118فایل آموزش دوبله خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. NOVIN_98

    صابون بدن و صورت چه تفاوتی دارند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پوست بدن مانند پوست دست و صورت در طول روز چند بار شسته نمی شود بنابراین صابون های مخصوص بدن قدرت پاک کنندگی بیشتری دارند ولی استفاده از آنها برای صورت در افرادی که پوست چربی دارند هم اشکالی ایجاد نمی کند.
      سپاس ار همراهی شما

  7. ندا قمبری

    چرا در روند ساخت صابون خانگی سطح روی صابون ترک میکند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور طبیعی اگر مواد صابون بیش از حد داغ باشد، صابون برای آن که گرمای اضافه را خارج کند، ترک می خورد. این ترک ها تا زمانی عادی است که یک یا چند ترک ریز باشد، اما اگر ترک ها از این تعداد فراتر باشد، نشان دهنده این است که شما در روند ساخت صابون، موادی همچون عسل یا پوره میوه ها که حاوی فروکتوز هستند را بیش از اندازه استفاده کرده اید.
      سپاس از همراهی شما

  8. zahraa

    سلام من هیچ اطلاعات و پیش زمینه ای در مورد صابون سازی ندارم
    نمیدونم چه ابزار و وسایلی میخواد، میخوام بدونم این دوره انقدر کامل و جامع هست که من دیگه نیازی به آموزش و رفتن به اموزشگاه نداشته باشم!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه به صورت کامل به شما معرفی می کند که برای شروع کار به چه مواد و وسایلی احتیاج است.
      سپاس از همراهی شما

  9. زهرا لکزایی

    با سلام : آیا در دوره آموزش ساخت صابون به روش گرم هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام ساخت صابون به روش حرارتی هم در مجموعه موجود است. سپاس از همراهی شما

  10. آیسا پورابراهیمی

    با سلام این دوره اموزش با روغن‌های گیاهیه؟؟ صابون با پایه ابمیوه هم تدریس میشه؟؟ و اینکه روش محاسبه مقدار مواد مورد نیاز رو هم اموزش میدین؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ساخت صابون با روغن های گیاهی نیز در این آموزش ارائه شده و همچنین میزان مواد مورد نیاز برای ساخت هر مدل صابون معرفی شده است.
      با سپاس از همراه شما

  11. شادی

    پرداخت در منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله پرداخت درب منزل هم داریم.
      سپاس از همراهی شما

  12. کاظمی

    چه دوره خوبی چند وقتی بود که تو فکر این کار بودم ممنون از سایت خوبتون امیدوارم برام کاربردی و مفید باشه.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما.

  13. درسا

    کیفیت ویدیو ها خوب هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد
      سپاس از همراهی شما

  14. sarare

    صابون سازی می توان در خانه هم انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان در خانه به راحتی به فرا گیری این حرفه پرداخت و در منزل شروع به انجام این کار کرد.
      سپاس از همراهی شما

  15. lale.h23

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  16. baboone

    فرق صابون دست ساز و تجاری در چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسیاری از صابون های تجاری حاوی رنگهای شیمیایی ، رنگها ، مواد معطر ، مواد کف کننده ، مواد نگهدارنده و سایر “چیزهایی” هستند که ما قادر به نام اوردن تک تک آنها نیستیم. این افزودنی ها می توانند پوست و موهای حساس ما را خراب کنند و آب آشامیدنی ما را آلوده کنند.
      تولید کنندگان صابون تجاری معمولاً گلیسیرین را از صابون خود جدا می کنند و آن را جداگانه می فروشند یا در محصول خود عنوان صابون مرطوب کننده پوست زا استفاده می کنند. بله ، آنها یک تکه صابون خوب می گیرند ، مرطوب کننده را استخراج می کنند و سپس آن را به عنوان محصول دوم به ما می فروشند (البته هر دو ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند).
      سپاس از همراهی شما

  17. محدثه جلیل

    صابون دست ساز یا صابون تجاری آیا همه صابون های دست ساز طبیعی هستند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      متاسفانه نه. همه صابون های دست ساز با مواد مرغوب و طبیعی ساخته نشده اند. اما در این دوره آموزش های مفیدی وجود دارد.
      سپاس از همرای شما

  18. sima.la

    کاربردی هست صابون‌های دست‌ساز در زندگی روزانه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فقط کافی است صابون‌های دست‌ساز را جایگزین انواع محصولات شیمیایی و قوی موجود در حمامتان کنید. این صابون‌ها تا دلتان بخواهد ملایم هستند و کوچکترین آسیبی به بافت طبیعی و لایه‌های پوست شما وارد نمی‌کنند. این یکی از مهم‌ترین فواید انواع صابون‌های دست‌ساز است.
      سپاس از همراهی شما

  19. hoorie

    وسایل مورد نیاز برای درست کردن صابون دست ساز گیاهی چیست ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای درست کردن صابون گیاهی وسایل مورد نیاز و همیشگی را می توان لیوان ، مخلوط کن ، ترازوی اندازه گیری دیجیتال ، قاب های صابونی ، یک بطری بزرگ ، قابلمه ، سرکه سفید و یک کاسه و کاغذ پوستی معرفی کرد .
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,050

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2586

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz