آموزش ساخت گلخانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

1,045,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/23

حجم آموزش: 36.96 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/23

زمان آموزش: 35 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/23

حجم آموزش: 36.96 گیگابایت

زمان آموزش: 35 ساعت

شاید از خود سوال بپرسید یادگیری ساخت گلخانه به چه دردی میخورد. این دوره‌ی آموزشی مناسب افرادی است که در حال تولید یک محصول هستند. با ساخت گلخانه افراد این امکان را خواهند داشت که تولیدات خود را در واحد سطح به میزان بسیار زیادی افزایش دهند. همچنین با ساخت گلخانه کیفیت محصولات تولیدی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه اگر شما هم محصولاتی برای تولید دارید، بهتر است دوره‌ی آموزش ساخت گلخانه 118فایل را تهیه کرده و با دقت تماشا کنید. این دوره شامل 35 ساعت ویدئوی آموزشی مفید می‌باشد. آموزش ساخت گلخانه شامل آموزش مراحل ساخت انواع گلخانه و سیستم های کشت گلخانه در قالب دو پارت، در اختیار شما قرار گرفته است. در دوره‌ی آموزشی ساخت گلخانه شما ضمن برخورداری از ویدیوهای آموزش صفر تا صد ساخت گلخانه و گذراندن آموزش مرحله به مرحله ساخت انواع گلخانه می‌توانید انواع آن‌ها را شناسایی کرده، آن‌ها را بسازید و درمورد نحوه آماده‌سازی گلخانه‌ها اطلاعات کسب کنید. شما پس‌ از این آموزش‌ها با انواع این تکنیک‌ها آشنا شده و می‌توانید از آن‌ها در جهت کاشت محصولات  استفاده کنید.  پس‌ از پایان این آموزش‌ها شما قادر خواهید بود که با ساخت و احداث انواع گلخانه در این زمینه کسب درآمد کنید. سپس با فروش محصولاتی که از طریق آن به دست می‌آورید سود خوبی به دست آورید. در ادامه به معرفی کامل این دوره پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

 آموزش ساخت گلخانه شامل آموزش مراحل ساخت انواع گلخانه و سیستم های کشت گلخانه در قالب دو پارت، در اختیار شما قرار گرفته است.

آموزش ساخت گلخانه، صفر تا صد مراحل ساخت گلخانه های تونلی، گوتیک، یک طرفه، شیشه ای، گنبدی، گلخانه با سقف شیروانی تک واحدی، گلخانه گوتیک با کشت آکواپونیک، ساخت و بازسازی گلخانه نیمه دوطرفه و گلخانه سقف شیروانی داخل زمین را آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به گونه‌ای است که از جزئی ترین مرحله تا پایان کار ساخت انواع گلخانه ارائه شده است.  همچنین معرفی وسایل و تجهیزات لازم را توسط استادکاران و کشاورزان با تجربه در طی ویدیوهای جذاب ارائه کرده است.

همانطور که می دانید ساخت گلخانه در ابعاد و انواع مختلفی صورت گرفته و بسته به نوع محصولی که در آن کشت می شود، با یکدیگر تفاوت هایی داشته و نیازمند تجهیزات و رعایت نکات حائز اهمیتی می باشد. از این رو مجموعه آموزش ساخت گلخانه تمامی مطالب مرتبط با انواع گلخانه، سازه گلخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، میزان نور موردنیاز، کشت هیدروپونیک به روش های گوناگون، پرورش زعفران گلخانه ای به روش آیروپونیک، ابزار و هزینه های ساخت گلخانه را همراه با تصویر بیان کرده است.

مزایای یادگیری ساخت گلخانه

با ساخت گلخانه افراد این امکان را خواهند داشت که تولیدات خود را در واحد سطح به میزان بسیار زیادی افزایش دهند. همچنین افراد با ساخت گلخانه می‌توانند یک محصول را چند بار در سال تولید نمایند. با ساخت گلخانه کیفیت محصولات تولیدی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت گلخانه این است که در مصرف آب تا حد بسیار زیادی صرفه ‌جویی خواهد شد. با ساخت گلخانه می‌توان زمین‌های غیرقابل کشت را به گلخانه‌های پرورشی تبدیل کرد. ساخت گلخانه در شرایط مختلف محیطی می‌تواند صورت بگیرد. با توجه به افزایش روزافزون استفاده از گیاهان و گل‌ها بازار کار این رشته تا حد بسیار زیادی مناسب و پررونق است. از طریق ساخت گلخانه می‌توان فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی را برای خود و دیگران ایجاد کرد. امکان اشتغال‌زایی از این طریق هم فراهم می‌شود.

چرا آموزش ساخت گلخانه 118فایل را فرا بگیریم؟

زیرا امکان اشتغال‌زایی از این طریق فراهم می‌شود. در هر زمان از سال شما به محصولات کشاورزی دسترسی پیدا خواهید کرد. انواع صیفی‌جات، گل‌ها و گیاهان زینتی و مصرفی را تولید خواهید کرد. با آموزش ساخت گلخانه به دیگران می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. با توجه به بازار کار خوبی که این رشته دارد می‌توان از آن در جهت کسب درآمد استفاده کرد. نیاز به مدرک تحصیلی ندارد و پیش‌نیاز خاصی را نمی‌طلبد.

 همانطور که می دانید در سال‌های اخیر به لطف احداث گلخانه های مختلف، در بازار شاهد محصولات گلخانه‌ای متنوعی می‌باشیم. بیشتر محصولات کشاورزی برای رشد در طبیعت، نیازمند شرایط آب و هوایی خاصی هستند. از این‌ رو   گلخانه‌ داران توانسته‌اند با تکیه بر علم، تجربه و همکاری با سازمان جهاد کشاورزی به تولید محصولات کشاورزی بپردازند. همچون انواع صیفی جات، گل های زینتی زیبا و کمیاب، درختچه‌های آپارتمانی و تزیینی را پرورش دهند.

با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، باید همگام با رشد جمعیت در جهت تولید محصولات باکیفیت و سالم به نحوه صحیح و از طریق احداث گلخانه های گوناگون گام برداریم. با افزایش فارغ‌ التحصیلان رشته‌های مختلف و تقاضای زیاد برای مشاغل دولتی، دولت را برای تأمین شغل جوانان با مشکل مواجه کرده‌ است. از این رو افراد می‌توانند با در نظر گرفتن علاقه، بودجه و توانایی خود وارد حوزه کشاورزی شوند و اقدام به ساخت‌ گلخانه کنند و از این طریق در تولید محصولات کشاورزی کشور سهم بسزایی داشته باشند.

آموزش ساخت گلخانه مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری ساخت گلخانه

مانند بسیاری از مشاغل مهارتی دیگر برای ساخت گلخانه به هیچ مدرک خاصی نیاز نیست. البته در صورتی‌ که افراد تمایل به ادامه تحصیل در این زمینه داشته باشند می‌توانند در رشته‌های مربوط به باغبانی و کشاورزی و پرورش گل‌ و گیاه تحصیلات خود را کامل کرده و در این زمینه مدرک کسب کنند. اما همان‌ طور که اشاره شد برای این کار نیاز به هیچ مدرک خاصی نیست و اجباری در این زمینه وجود ندارد.

همچنین افرادی که قصد راه‌اندازی گلخانه دارند می‌توانند برای این کار مجوز دریافت کنند. البته کسب مجوز اختیاری است اما با توجه به مزایایی که این کار دارد بهتر است افراد برای دریافت آن اقدام نمایند. برای شروع راه‌ اندازی کار احداث گلخانه ابتدا لازم است که افراد در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشند و اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنند. روش‌های مختلفی برای آموزش گام به گام ساخت گلخانه وجود دارد و یکی از این کارها که مناسب‌ترین آن‌ها نیز هست برخورداری از پکیج و دوره‌های آموزش ساخت گلخانه است.

پکیج آموزش‌ ساخت گلخانه مبتدی تا پیشرفته برای تمامی افراد در تمامی زمینه‌ها می‌تواند مناسب باشد. از آنجایی‌ که این آموزش‌ها دارای پشتیبانی هستند نیاز افراد را در این زمینه نیز تا حد بسیار زیادی برطرف خواهند کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت گلخانه چقدر است؟

رشته ساخت گلخانه از جمله رشته‌هایی است که نیاز به آموزش و یادگیری دارد. باید دقت داشته باشید که با توجه به پیچیدگی‌ها و جزئیاتی که این کار دارد زمان یادگیری آن با رشته‌های دیگر کاملاً متفاوت است. البته بسته به توانایی‌های فرد و میزان هوش او زمان یادگیری آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند از طریق سازمان فنی‌ حرفه‌ای آموزش ساخت گلخانه را فرا بگیرند، این مدت زمان یادگیری چیزی حدود ۵ ماه است. اما در صورتی‌ که افراد بخواهند از پکیج آموزش تخصصی ساخت گلخانه استفاده کنند آن‌ها می‌توانند در کمتر از ۲ ماه با تمامی سرفصل‌ها و نکات و جزئیات مربوط به کار ساخت گلخانه آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت گلخانه

اگر شما نیز جز افرادی هستید که علاقه‌مند به رشته‌ی ساخت گلخانه هستید باید بدانید که برای راه‌اندازی این کار نیاز به ابزار و تجهیزات مخصوص خواهید داشت که باید آن‌ها را تهیه کرده و آماده کنید. از جمله وسایل لازم برای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. وسایل گرم ‌کننده

2. وسایل اندازه‌ گیری دما مانند انواع دماسنج

3. وسایل خنک ‌کننده مانند کولر آبی و گازی

4. سیستم تبخیری مانند پنکه یا پوشال

5. سایه زن

6. آب آهک

7. رنگ‌های پلاستیکی برای رنگ کردن

8. پوشش گلخانه

9. سیستم مه افشانی

10. پارچه‌های زاید

11. وسایل تهویه

12. وسایل آبیاری و اندازه‌ گیری رطوبت

13. حصیر

14. دستگاه‌های رقیق‌ کننده کود مایع

15. وسایل سترون کننده خاک

لیست قیمت وسایل مورد نیاز ساخت گلخانه

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز ساخت گلخانه قیمت (تومان)
1 سیستم مه افشانی 12 پره 1,900,000
2 وسایل اندازه گیری دما(دماسنج و رطوبت سنج) 270,000 - 90,000
3 توری سایبان 650,000
4 پوشش پلاستیک به ازای هر متر مربع 45,000 - 30,000
5 هیتر یا بخاری گلخانه 200,000
6 انواع پنس (براساس مدل) 18,500,000
7 نایلون گلخانه 5 لایه عرض 6 متر و آنتی خاک 91,000

سرمایه لازم برای شروع ساخت گلخانه

شغل ساخت گلخانه نیز از جمله مشاغلی است که برای شروع آن به سرمایه اولیه نیاز دارید. باید در نظر داشته باشید که برای این شغل عوامل بسیار زیادی روی میزان سرمایه مؤثر هستند. اولین و کلیدی‌ترین مسئله برای سرمایه مربوط به آموزش و یادگیری فرد است. ابتدا فرد باید با شرکت در دوره‌های آموزش کامل ساخت گلخانه با جزئیات کار و نحوه انجام آن به‌طور کامل آشنا شده و سپس برای مراحل بعدی سرمایه ‌گذاری را انجام دهد.

از جمله هزینه‌های مربوط به کار ساخت کارخانه که برای سرمایه باید آن‌ها را در نظر گرفت هزینه‌های مربوط به مجوز، هزینه‌های جانبی قبل‌ از ساخت گلخانه، هزینه اسکلت و تجهیزات گلخانه، سرمایه برای انواع سازه‌ها و تجهیزات گلخانه‌ای، هزینه‌های نصب تجهیزات، هزینه احداث گلخانه در محصولات متنوع، هزینه مربوط به قطعات و اتصالات گلخانه و هزینه‌های جانبی کشت و پرورش را در نظر گرفت. در این حالت می‌توان گفت سرمایه مورد نیاز برای ساخت گلخانه برای هر مترمربع از ۲۰۰ هزار تومان الی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

در پایان آموزش ساخت گلخانه چه اتفاقی می‌افتد؟

شما ضمن برخورداری از ویدیوهای آموزش صفر تا صد ساخت گلخانه و گذراندن آموزش مرحله به مرحله ساخت انواع گلخانه می‌توانید انواع آن‌ها را شناسایی کرده، آن‌ها را بسازید و درمورد نحوه آماده‌سازی گلخانه‌ها اطلاعات کسب کنید. همان‌ طور که می‌دانید ساخت گلخانه به روش‌های مختلف و تکنیک‌های گوناگونی صورت می‌گیرد.

شما پس‌ از این آموزش‌ها با انواع این تکنیک‌ها آشنا شده و می‌توانید از آن‌ها در جهت کاشت محصولات  استفاده کنید. پس‌ از پایان این آموزش‌ها شما قادر خواهید بود که با ساخت و احداث انواع گلخانه در این زمینه کسب درآمد کرده و با فروش محصولاتی که از طریق آن به دست می‌آورید سود خوبی به دست آورید. همچنین در صورتی‌ که تمایل داشته باشید حتی از طریق تدریس و آموزش ساخت گلخانه به دیگران نیز این امکان را خواهید داشت که از این رشته سودآوری کنید.

علاقمندان با مشاهده کامل ویدیو ها و مطالعه فایل متنی مجموعه آموزش ساخت‌ گلخانه به شناخت کاملی از مراحل ساخت انواع گلخانه خواهند رسید. از آنجاییکه هدف اصلی این مجموعه معرفی انواع گلخانه، ساخت و آماده سازی گلخانه برای کشت محصولات گوناگون می باشد، دربردارنده مواردی همچون نحوه ساخت گلخانه (تونلی، گوتیک، یکطرفه، سقف شیروانی تک واحدی، گوتیک با سیستم آکواپونیک، شیشه ای، گنبدی و سقف شیروانی داخل زمین)، بازسازی گلخانه نیمه دوطرفه، نحوه کاشت بذر در گلخانه تونلی، ساخت گلخانه تونلی در زمستان و موارد بسیار دیگری می باشد.

این مجموعه کمک خواهد کرد تا شما عزیزان بتوانید در رابطه با نوع‌ گلخانه و کشت‌ محصول دلخواهتان به درستی تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید از مشکلات و مزایای هر کدام از روش‌های کشت اطلاعات جامعی داشته باشید. با آموزش ساخت گلخانه مجموعه‌ وب سایت 118file می توانید در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید و پیشرفت کنید.

بازار کار ساخت گلخانه در ایران چگونه است؟

با توجه به مزایایی که ساخت گلخانه نسبت‌ به کشت محصولات در مزرعه دارد، می‌توان بازار کار این رشته را بسیار مناسب دانست. در هنگام احداث گلخانه همان‌ طور که می‌دانید می‌توان محصول را در هر زمان و هر مکانی تولید کرد. همچنین افزایش تولیدات در واحد سطح تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. علاوه‌بر آن در این رشته نیاز به مصرف بسیار زیاد آب وجود ندارد و کیفیت محصولاتی که تولید می‌شوند تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. همه این موارد باعث می‌شود که این رشته در بین مردم دارای محبوبیت بسیار زیادی شود و تقاضا برای آن افزایش پیدا کند. در نهایت می‌توان این‌ طور نتیجه ‌گیری کرد که بازار کار شغل راه اندازی و ساخت گلخانه پررونق و پرسود است.

ساخت گلخانه در ایران جزء مشاغل کشاورزی و ساختمانی محسوب می‌شود از این رو می‌توان گفت یکی از مشاغل پردرآمد است. در طی رشد و به بار نشستن محصولات گلخانه ای، بذر دستخوش اتفاقات و زیان های گوناگونی شده است. از این رو افراد باید در طول این مدت، با استفاده از شیوه‌های مختلف بتوانند محصول خود را محافظت کنند.

اگر باوجود همه این مسائل بتوان در امر گلخانه‌ داری مسیر روبه رشدی را پیش‌بگیریم، به طبع درآمد مناسب و ایده‌ آلی حاصل‌ می‌شود. در زمینه گلخانه‌ داری باید نیاز مردم را در کنار وضع بازار بررسی نمود تا بتوان همگام با تقاضای مشتریان گام برداشت. امروزه احداث گلخانه در ابعاد کوچک و بزرگ انجام می‌گیرد که نمایانگر اهمیت افراد به سلامت خود و خانواده‌ شان می‌باشد.

درآمد ساخت گلخانه در ایران

باید دقت داشته باشید که درآمد شغلی مانند احداث گلخانه در شرایط مختلف و بسته به عوامل گوناگون می‌تواند متفاوت باشد. از جمله عواملی که روی درآمد گلخانه مؤثر است متراژ آن است. باید دقت داشته باشید که هر چقدر متراژ گلخانه بیشتر شود میزان درآمد آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

این در حالی است که درآمد یک گلخانه ۵۰۰ متری چندان زیاد نیست و تنها برای فروش بازار محلی می‌تواند مناسب باشد. اما درآمد گلخانه هزار متری از سود خوبی برخوردار است و هر چقدر متراژ افزایش پیدا کند این سود نیز بیشتر خواهد شد. البته فرصت‌های شغلی زیادی از طریق ساخت گلخانه برای افراد ممکن است پیش بیاید که در این حالت درآمد آن‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. به‌طور میانگین درآمد شغل راه اندازی و ساخت گلخانه چیزی حدود ۵ تا ۳۰ میلیون تومان متغیر است.

درآمد ساخت گلخانه در جهان

همان‌ طور که می‌دانید با افزایش رشد صنعت گلخانه در کشورهای مختلف بازارکار این رشته در کشورهای مختلف نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده‌ است. با توجه به این‌ که یکی از راه‌های مهاجرت به کشورهای مختلف از طریق سرمایه ‌گذاری و تجارت است، شما نیز می‌توانید از طریق سرمایه ‌گذاری در زمینه راه ‌اندازی گلخانه در کشورهای مختلف به درآمد بالا برسید. در نتیجه این امکان را نیز خواهید داشت که اقامت دائم این کشورها را دریافت نمایید.

شما با این کار می‌توانید به صنعت مواد غذایی کشورهای مختلف کمک کرده و در این زمینه اشتغال‌زایی نمایید. یکی از کشورهایی که در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد کشور کانادا است که در زمینه کشاورزی و تولیدات گلخانه‌ای به نیروی کار زیادی احتیاج دارد. در این کشور می‌توان گفت که حدوداً ۳ هزار موقعیت کاری در هر سال برای افراد مختلف در زمینه‌های مربوط به گلخانه وجود دارد. بنابراین افرادی که علاقه‌مند به رشته احداث گلخانه هستند می‌توانند از بازار کار خوب و درآمد بسیار مناسب این رشته در این کشورها برخوردار شوند.

راهنمای کامل ساخت و مشخصات فنی گلخانه تونلی

5 ساعت

ساخت اولیه گلخانه به همراه امکانات و تجهیزات

3 ساعت

آموزش مرحله به مرحله ساخت گلخانه تونلی فلزی و و نحوه کاشت بذر

9 ساعت

ساخت سیستم زمین گرمایی و نصب تهویه مطبوع گلخانه

3 ساعت

ساخت گلخانه گوتیک، یک طرفه، شیشه ای، گنبدی و نیمه دو طرفه

13 ساعت

ساخت گلخانه سقف شیروانی داخل زمین و نصب کاور پلاستیکی

2 ساعت

زمینه مهاجرت برای شغل های کشاورزی بسیار زیاد هست، علاوه بر آنساخت گلخانه یکی از محبوب ترین مشاغل در تمام دنیا بحساب می آید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل ساخت گلخانه یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم میباشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
استفاده از سیستم های جذب حرارت، استفاده از سیستم های خنک کننده، استفاده از سیستم های خورشیدی برای تأمین برق، استفاده از سیستم های خودکار برای کنترل دما و رطوبت.
استفاده از سیستم های آبیاری خودکار و هوشمند، استفاده از سیستم های بازیافت آب، استفاده از روش های مدیریت بهینه آب.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت گلخانه

  1. محمد کیانی

    دستتون درد نکنه از سایت خوبتون، اینو سفارش دادم 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. kasra.art0

    حداقل چند روزه آماده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به ساختار و جنس گلخانه میزان زمان ساخت گلخانه متغیر است.
      سپاس از همراهی شما

  3. SANAZ_98

    دما چقدر باید تنظیم باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اکثر گیاهان دمای متوسط مناسب است که دمایی بین 17 تا 35 درجه سانتیگراد است.
      سپاس از همراهی شما

  4. داریوش کاشانی

    چند نوع گلخونه رو یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل ساخت گلخانه های تونلی، گوتیک، یک طرفه، شیشه ای، گنبدی، گلخانه با سقف شیروانی تک واحدی، گلخانه گوتیک با کشت آکواپونیک، ساخت و بازسازی گلخانه نیمه دوطرفه و گلخانه سقف شیروانی داخل زمین را آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  5. M_KHOSRAVI

    خاک خاصی نیاز داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. انواع مختلفی از خاک گلخانه وجود دارد من جمله خاک فوق‌العاده، مخلوط سه‌گانه، خاک طبیعی و … .
      سپاس از همراهی شما

  6. نرگس جمالی

    جنس پوشش گلخانه ها از چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      انواع مختلفی برای پوشش گلخانه وجود دارد که می توان به پوشش های شیشه ای، پلی اتیلن دو پوش، پلی اتیلن تک لایه، پلی کربنات دوجداره، پوشش سقف گلخانه فایبرگلاس و اکریلیک را نام برد.
      سپاس از همراهی شما

  7. S.momo

    می توانم خودم در خانه گلخانه بزنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. با اطلاعات کافی، ابزار مناسب و البته مشورت با افراد مجرب قادر به انجام این کار خواهید بود.
      سپاس از همراهی شما

  8. Mahmud_67d8

    در مورد پرورش گیاهان دارویی چیزی یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. اما این مجموعه دارای آموزش کاشت بذر است.
      سپاس از همراهی شما

  9. nazi_ramezani67

    گلخانه با پوشش پلاستیکی هم داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. یکی از انواع پوشش گلخانه، پوشش پلاستیکی است.
      سپاس از همراهی شما

  10. benyamin9

    نحوه پرورش قارچ رو هم میگه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. این مجموعه دارای آموزش این مورد نیست.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3180

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan