آموزش صفرشویی خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

1,033,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/13

حجم آموزش: 21.29 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/13

زمان آموزش: 14 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/13

حجم آموزش: 21.29 گیگابایت

زمان آموزش: 14 ساعت

صفرشویی شامل نظافت و شستن تمام بخش‌ها و قطعات اتومبیل است. با این روش، تمام قسمت‌های بدنه، داخل کابین، کاپوت و… که ممکن است در شست‌وشوی ساده از قلم بیفتد به خوبی تمیز می‌شود. برای یادگیری درست صفرشویی تنها کافی است آموزش لازم را بگذرانید. همچنین با یادگیری نکات و تکنیک‌های صفرشویی 118فایل می‌توانید وارد بازار کار این حرفه شوید. با توجه به استفاده روزافزون افراد از خودروها اهمیت صفر شویی نیز بیشتر می‌شود. در نتیجه بازار کار این رشته پررونق خواهد بود. از طرفی دیگر صفر شویی یک حرفه و هنر نیز محسوب می‌شود و برای استفاده‌های شخصی نیز کاربرد دارد. مجموعه آموزش صفرشویی خودرو 118فایل دارای 14 ساعت ویدئو آموزش می‌باشد. در این مجموعه تمامی مراحل صفرشویی به صورت صفر تا صد ارائه شده است. نحوه استفاده صحیح از ابزار و مواد مورد استفاده در شستشوی خودرو نیز در این دوره معرفی می‌شود. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

صفرشویی باعث جذابیت ظاهری خودرو می‌شود و از این‌ جهت برای افرادی که به‌ ظاهر خودروی خود اهمیت می‌دهند، مهم است. به‌ طور کلی برای تمام خودروها لازم است که حداقل ماهی یک‌ بار صفر شویی انجام گیرد. در خودروهای لوکس و خارجی که از متریال‌های خاصی برای قسمت‌های داخلی استفاده‌ شده است بهتر است صفرشویی با دقت و توجه بیشتری انجام گیرد. این کار نیاز به دقت و ظرافت کامل دارد که بهتر است برای یادگیری خوب‌تر از آموزش صفر تا صد صفر شویی استفاده شود.در این مجموعه تمامی مراحل صفرشویی همراه با نحوه استفاده صحیح از ابزار و مواد مورد استفاده در شستشوی خودرو را آموزش می دهد. صفرشویی خودرو فرآیندی است که طی آن تمام اجزاء داخلی و خارجی خودرو ترمیم می شود و علاوه بر رفع کثیفی های سطحی خودرو، طول عمر قطعات را افزایش می دهد.

مجموعه آموزش صفرشویی خودرو؛ نحوه صفر شویی بیرون خودرو، صفر شویی‌ داخل خودرو، شستشو کفپوش، شستشو و دیتیلینگ داشبورد و اتاق خودرو، ترمیم و شستشو روکش صندلی، شستشو و ترمیم چراغ های جلو خودرو، شستشو و دیتیلینگ شیشه های خودرو، چرخ و رینگ خودرو و موتورخودرو را با استفاده از ابزار و متریال مخصوص خود ارائه می دهد.

مزایای یادگیری آموزش صفرشویی خودرو

صفرشویی شامل نظافت و شستن تمام بخش‌ها و قطعات اتومبیل است. با این روش، تمام قسمت‌های بدنه، داخل کابین، کاپوت و… که ممکن است در شست‌وشوی ساده از قلم بیفتد یا به خوبی تمیز نشود، به صورت عمیق شسته شده و تمام دوده‌ها، چربی‌ها و آلودگی‌ها از بین می‌رود. برای بهتر انجام شدن این کار می‌توانید از پکیج آموزش حرفه‌ای صفرشویی استفاده کنید.

چرا صفرشویی خودرو را فرا بگیریم؟

با توجه به استفاده روزافزون افراد از خودروها اهمیت صفر شویی نیز بیشتر می‌شود. در نتیجه بازار کار این رشته پررونق بوده و افراد می‌توانند از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند. از طرفی صفر شویی یک حرفه و هنر نیز محسوب می‌شود و برای استفاده‌های شخصی نیز کاربرد دارد و افراد می‌توانند برای خودروهای خود نیز از این آموزش به‌خوبی بهره بگیرند. همین‌طور علاوه‌ بر موارد ذکر شده آموزش صفرشویی خودرو به افراد کمک می‌کند که مطالب زیادی را فراگرفته و آن را در اختیار سایر افراد بگذارند و از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازند.

آموزش صفرشویی ماشین روشی نوین در شستشوی ماشین می باشد که میتوان در این روش تمام اجزای اتومبیل را کاملا مورد نظافت قرار داد. از آنجایی که در صفرشویی ماشین برای شستن هر بخش از خودرو از مواد و ابزار مخصوص همان قسمت استفاده می شود، در نتیجه از میزان آسیب احتمالی به قطعات مختلف اتومبیل جلوگیری می شود.

اکثر مواد کاربردی در صفرشویی خودرو، نانو می باشد، که همین موضوع باعث می شود خودرو مدت زمان بیشتری تمیز بماند. این مزایای ویژه صفرشویی خودرو باعث جلب طرفداران زیادی به خود شده است.

آموزش صفرشویی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع صفرشویی خودرو

در صفر شویی خودرو نیاز به هیچ مهارت خاصی نیست و احتیاج نیست افراد در این زمینه پیش نیاز خاصی داشته باشند. اما همان‌ طور که می‌دانید با فعالیت در هر زمینه‌ای افراد احتیاج به آموزش دارند. در واقع با این آموزش است که آن‌ها تمامی مباحث مربوط به کارشان را یاد می‌گیرند. برای صفر شویی نیز دوره‌های آموزشی وجود دارد که هنرجویان می‌توانند به‌صورت عملی و تئوری کار خود را بیاموزند.

در این دوره‌های آموزشی مربیان سعی می‌کنند که مفاهیم کار را به‌ خوبی به هنرجو آموزش داده و آن‌ها را برای حتی بدترین شرایط نیز آماده کنند تا بتوانند بهترین عملکرد خود ارائه دهند. افراد پس‌ از این‌ که این دوره آموزشی را به پایان رساندند دیگر هیچ نگرانی و استرسی درباره شروع کار خود نخواهند داشت زیرا که پس‌ از پایان این دوره‌ها آن‌ها به پاسخ تمام پرسش‌هایشان خواهند رسید.

همچنین دوره‌های آموزشی سعی دارند که جدیدترین روش‌های صفرشویی را در اختیار آن‌ها بگذارند و اطلاعاتشان را به‌روز نمایند. اما علاوه‌ بر این موارد برای کار کردن در رشته صفر شویی افراد نیاز به مهارت‌هایی نیز دارند و از جمله این مهارت‌ها می‌توانیم به سرعت‌ عمل بالا، مهارت کافی، دقت و توجه و تجربه اشاره کنیم.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش صفرشویی خودرو چقدر است؟

برای انجام گرفتن این حرفه باید علاقه و پشتکار و تمرین و تکرار داشته باشید. اینکه شما از چه مسیری برای یادگیری صفرشویی استفاده می‌کنید نیز در مدت زمان یادگیری صفرشویی مهم است. برای مثال اگر از دوره آموزش صفرشویی ۱۱۸ فایل استفاده کنید در کمتر از یک ماه می‌توانید با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش صفرشویی خودرو

برای این‌ که صفر شویی خودرو را به‌ نحو احسن انجام دهید نیاز به ابزار و تجهیزاتی دارید. دقت کنید که استفاده از ابزار و تجهیزات جدیدتر و پیشرفته‌تر باعث می‌شود که صفر شویی شما کیفیت بهتری داشته باشد. همچنین ابزار موجب می‌شوند که کارها برای شما راحت‌تر شده و قسمت‌های داخلی و خارجی خودرو را به شکل بهتری صفر شویی نمایید. در ادامه به معرفی این ابزار خواهیم پرداخت.

ابزار صفرشویی داخلی خودرو

1. دستگاه بخار

2. برس‌های مخصوص صفر شویی

3. ابزار تورنادوگان

4. جاروبرقی

5. مواد شستشو

6. دستمال حوله‌ای میکروفایبر

7. لوازم تفکیک خودکار

ابزار صفرشویی بیرونی خودرو

1. شامپو و مواد شوینده مخصوص بدنه

2. حوله و دستمال

3. مواد پولیش

4. دستگاه پولیش

5. واکس بدنه

سرمایه لازم برای شروع صفرشویی خودرو

همان‌طور که برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری نیاز به سرمایه اولیه هست، برای شروع فعالیت صفرشویی نیز ما نیاز به یک سرمایه داریم. باید دقت داشته باشید که سرمایه اولیه صفر شویی خودرو بسته به سطحی که شما بر در آن کار کنید بستگی دارد و این میزان می‌تواند کم یا زیاد باشد. اما معمولاً سرمایه اولیه شغل صفر شویی خودرو نسبت‌ به دیگر مشاغل مربوط به خودرو رتبه هشت از ده را دارد و این به‌ معنای آن است که در این شغل نیاز به سرمایه اولیه آن‌چنانی نیست.

اولین بخش از سرمایه صفرشویی به آموزش تعلق می‌گیرد و در واقع شما باید ابتدا قبل‌ از هر کاری مقداری از سرمایه خود را برای آموزش اختصاص دهید. پس‌ از این کار نیاز است که شما ابزار و تجهیزات مورد نیاز این کار را تهیه کرده و برای آن‌ها هزینه کنید. در مرحله بعدی باید بتوانید جایی را برای خود اجاره یا خریداری نمایید که این بخش مهمی از سرمایه محسوب می‌شود. به طور کلی میزان متوسط سرمایه‌ی صفرشویی چیزی حدود ۲۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

در پایان آموزش صفرشویی خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری و آموزش صفر تا صد صفرشویی می‌توانید در کارواش‌ها مشغول به کار شوید و درآمد خوبی به دست آورید. همچنین می‌توانید به راحتی با کمترین هزینه خودروی خود را صفرشویی کنید و از تمیز بودن آن لذت ببرید.

در بخش صفرشویی بیرون خودرو، نحوه پاک کردن جسد حشرات و گرده ها روی بدنه خودرو، بهترین روش برای پاک کردن فضله پرندگان روی بدنه را فراخواهید گرفت. در ادامه آموزش صفر شویی خودرو به صفرشویی داخل خودرو و مراحل آن می پردازیم. در بخش شستشو کفپوش خودرو، با نحوه شستشو و ترمیم کفپوش پلاستیکی و غیره آشنا می شوید. نحوه شستشو و ترمیم روکش‌های چرمی و پارچه‌ای را نیز فراخواهید‌گرفت.

با مشاهده کامل مجموعه صفرشویی با نحوه شستشو و دیتیلینگ داشبورد و اتاق داخل خودرو آشنا می شوید. در بخش شستشو و ترمیم چراغ‌های خودرو، نحوه‌ بازیابی و براق‌ کردن چراغ‌های اکسید‌شده را با تکنیک‌های مختلف را آموزش خواهیددید.

همچنین نکات مهم در ترمیم شیشه شکسته، شستشو و ترمیم شیشه های دودی را فراخواهیدگرفت. در قسمت پایانی مجموعه آموزش صفرشویی خودرو نحوه شستشو، براق کردن و محافظت از چرخ و رینگ‌های آلومنیومی و آلیاژی آموزش داده می شود. همچنین شما نحوه صحیح شستشو و دیتیلینگ موتور خودرو را فراخواهید گرفت.

بازار کار صفرشویی اتومبیل در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که ذکر شد صفرشویی خودرو یکی از حرفه‌های فوق‌العاده پراستفاده است که می‌توان از آن به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کرد. صفرشویی به دلیل آن که روی زیباسازی و ظاهر خودرو تاثیرگذار است، می‌تواند بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. و همین عامل موجب شده‌ است تا بسیاری از صاحبان خودرو به دلایل گوناگونی وارد این حرفه شوند. البته همان‌ طور که می‌دانید بازار کار این رشته مانند سایر رشته‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین عوامل آن تجربه و مهارت فرد است.

با این‌ وجود بسیاری از افراد هستند که توانسته‌اند در این رشته بسیار موفق عمل کرده و برای خود و دیگران درآمدهای خوبی فراهم کنند. علاوه‌ بر این موارد صفرشویی می‌تواند شامل خدمات گوناگونی باشد. در نتیجه فردی که صفرشویی خودرو انجام می‌دهد می‌تواند از طریق فرآیندهای مختلف و خدمات گوناگونی که به افراد می‌دهد درآمدهای خوبی کسب کند. در کل می‌توان گفت که صفر شویی خودرو دارای بازار کار بسیار مناسبی است. می‌توانید صفر شویی خودرو را به راحتی توسط پکیج آموزش جامع صفرشویی یاد بگیرید و با تمامی نکات مهم این هنر یا شغل آشنا شوید تا هنگام کار دچار مشکل نشوید. 

در ایران صفرشویی جزء مشاغل خدماتی جدید محسوب شده و هنوز فرصت های شغلی آن اشباع نشده است. می توان گفت که صفر شویی از بازارکار خوبی در کشورمان برخوردار است. با توجه به قیمت بالای خودرو در ایران نگهداری درست و جلوگیری از استهلاک آن امری مهم بوده است. بسیاری از مردم برای کاهش فرسودگی خودرو به صفرشویی آن روی می آورند.

متوسط هزینه صفر شویی چیزی بین دویست تا سیصد هزارتومان می باشد. البته با توجه به مدل خودرو، میزان متریال مورد استفاده، زمان صرف شده و غیره می تواند متغیر باشد.

درآمد صفرشویی خودرو در ایران

صنعت خودرو یکی از محبوب‌ترین صنایع در کل دنیا است. این رشته علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد هستند که به زیبایی و ظاهر خودروی خود توجه بسیاری نشان می‌دهند. آن‌ها علاقه دارند که به خودروی خود چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی رسیدگی کنند. تولید و واردات خودروها به تعداد بسیار زیاد سالانه فرصت‌های زیادی را در این زمینه برای افرادی به وجود آورده‌ است که به‌ دنبال کسب درآمد از این رشته‌ها هستند.

این افراد تنها باید بتوانند فرصت‌ها را شناسایی کرده و با آموزش مناسب در این رشته‌ها مشغول به کار شوند و از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند. در صفرشویی نیز درآمد به‌ صورت مستقیم و برپایه‌ی ارائه خدمات صورت می‌گیرد. در نتیجه بیشترین درآمد این رشته از طریق مشتریان فراهم می‌شود. طبق گزارش‌هایی که به‌ عمل‌ آمده میزان درآمد این رشته رتبه هشت از ده را به خود اختصاص داده‌است بنابراین می‌توان گفت که صفرشویی خودرو جزء مشاغلی است که دارای درآمد مناسب است.

همچنین بسیاری از افراد می‌توانند علاوه‌ بر صفرشویی خودرو که انجام می‌دهند از طریق آموزش نیز از این رشته به کسب درآمد بپردازند. در واقع این افراد با آموزش‌های مناسبی که در این زمینه می‌بینند می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار افراد متقاضی گذاشته و از این طریق کسب درآمد کنند. از آنجایی‌ که رشته صفرشویی دارای متقاضیان بسیار زیادی است پیش‌بینی می‌شود که درآمد این بخش نیز بسیار خوب و بالا باشد. به‌ طوری‌ که بسیاری از افرادی که در این رشته به‌صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند درآمدهایی بیشتر از ۱۰ میلیون در هفته دارند.

افرادی که خود کارواش ندارند و سرمایه کافی برای راه اندازی اینکار را ندارند می‌توانند بعداز یادگیری صفرشویی خودرو به صورت حرفه‌ای، در یکی از کارواش‌های بزرگ و پرمشتری استخدام شوند و ماهانه حقوقی حدود ۴ تا ۷ میلیون تومان دریافت کنند.

صفرشویی بیرون و داخل خودرو

5 ساعت

شستشو و دیتیلینگ داشبورد، شیشه و اتاق داخل خودرو

2 ساعت

شستشو کفپوش

1 ساعت

ترمیم چراغ های جلو خودرو

1 ساعت

شستشو، ترمیم و دیتیلینگ روکش صندلی و موتور خودر

3 ساعت

شستشو و دیتیلینگ چرخ و رینگ خودرو

2 ساعت

راه اندازی کارواش و یا انجام صفرشویی خودرو به هیچ وجه محدودیت مکانی ندارد. این حرفه بسته به دید شما در سطوح کشوری ویا حتی جهانی قابل گسترش می باشد.
موجب تازه نگه داشتن رنگ خودرو و جلا دادن آن می شود. خط و خشی روی بدنه و پنجره ها ایجاد نمی شود . سطح مورد نظر بلافاصله بعد از شستشو خشک می شود. قسمت هایی از خودرو که دسترسی به آن برای شستشو سخت است، در شستشوی با بخار راحت است. انواع بوها با بخارشویی از بین می رود . میزان آب مصرفی در شستشوی با بخار کمتر است . در بخارشویی پساب شیمیایی و فاضلاب ایجاد نمی شود .
به هیچ وجه!! استفاده از بخارشور باعث ایجاد آسیب به محصولات برقی نمی شود و همچنین همانند کارواش سنتی باعث خیسی صندلی ها نخواهد شد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش صفرشویی خودرو

  1. امیر وظیفه دان

    سلام و عرض ادب این پکیج اموزش ساخت مواد هم توش داره ؟سوال دیگه اینکه موادکارخونه ای که باهاشون توکلیپ هانظافتانجام میشه راحت گیر میاد ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برخی مواد ترکیبی هستند که می توانید آن ها را در خانه تهیه کنید اما برخی دیگر به شما معرفی شده است که می توانید آن یا همانند آن را تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. امیر

    سلام مجدد
    بدون بخارشو هم میشه این کلرو انجام داد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از دستگاه بخار بهتر و راحتی کار را برای شما چندین برابر می کند زیرا 99درصد الودگی ها را از بین می برد.
      سپاس از همراهی شما

  3. امیر

    سلام عرض ادب بافرمول ها و مواد این پکیچ کار شستن مبل هم میشه انجام داد؟ که یادبگیریم برایه چه جنس پارچه از چه موادی استفاده کنیم ؟من میخام هم بااین لوازم صفرشویی هم مبل شویی انجام بدم البته یه جارومکنده اب هم نیازه توضیح کامل میدین بزرگوار؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توانید به همان شیوه برای تمیز کردن مبلمان خود استفاده کنید.شما برای شروع این کار نیاز به دستگاه بخار، جاروبرقی، برس های مخصوص، مواد شوبنده و… نیاز دارید.
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیانی تماس حاصل فرمایید شماره پشتیبانی 02128423118.
      سپاس از همراهی شما

  4. sarmadimn

    دارای صوت دوبله فارسیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربر محترم؛ این مجموعه دوبله فارسی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. mmdm

    دریافت به صورت لینک دانلود به جای ارسال پستی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز؛ شما می‌توانید از هر دو روش برای دریافت این محصول اقدام نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  6. behnam009

    چند روزه میرسه دستم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  7. nimah77

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل 14 ساعت آموزش است و هر آنچه که در زمینه صفرشویی خودرو به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.
      سپاس از همراهی شما

  8. naeimkabiz

    چند دی وی دیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه در قالب 6 دی وی دی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. candy

    روش تعویض چراغ های خودرو نگفته؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ در این آموزش صرفاً در مورد نحوۀ صفر تا صد صفرشویی خودرو بحث شده و سرفصلی که فرمودید در این مجموعه قرار ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. marsel

    در منزل میتونم با ابزارای دم دستی اینکارو انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربرگرامی؛ این آموزش نیاز به ابزار پیچیده و خاصی ندارد و شما میتوانید با ابزارهای موجود در منزل خودتان دست به کار شوید.
      سپاس از همراهی شما

  11. فردین

    شستن صندلی هاهم یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ این آموزش دربرگیرندۀ سرفصل شستشو، ترمیم و دیتیلینگ روکش صندلی‌های خودرو نیز است.
      سپاس از همراهی شما

  12. parhamdehghan

    برای استخدام در کارواش میتونم از این پک آموزش ببینم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ از آنجایی که این مجموعه شامل صفر تا صد نحوۀ صفرشویی خودرو است، این آموزش برای علاقمندان به زمینه صفرشویی خودرو و علاقمندان به راه اندازی کارواش خودرو یا فعالیت در آن کاملاً مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  13. bamshad

    پژو دست دو خریدم وقتی تحویل گرفتم خیلی گندیده بود…با این آموزش میتونم به حالت نو برش گردونم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوست عزیز؛ این مجموعه صفر تا صد صفرشویی خودرو را به شما آموزش می‌دهد. به گونه‌ای که بعد از دیدن آن قادر خواهید بود خودروی خود را تا حد زیادی از لحاظ تمیز بودن مشابه روز اول کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3273

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz