پکیج آموزش بافت عروسک صفر تا صد+کاملا عملی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش عروسک بافی حیوانات-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

520,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/26

حجم آموزش: 17.30 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/26

زمان آموزش: 28 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/26

حجم آموزش: 17.30 گیگابایت

زمان آموزش: 28 ساعت

بافتن عروسک علاوه بر سرگرمی می‌تواند به درآمد زایی شما عزیزان نیز کمک کند. علاوه بر کودکان امروز افراد بزرگسال علاقه زیادی به این عروسک‌ها نشان‌ می‌دهند. از این رو عروسک بافی حیوانات می‌تواند یک شغل خوب با درآمد عالی باشد. درآمد شما در این حرفه به موارد زیادی بستگی دارد. آموزش دیدن و در نتیجه بافتن عروسک‌های جذاب باعث افزایش فروش شما خواهد شد. دوره‌ی آموزش عروسک بافی حیوانات 118فایل تمامی نکات مورد نیاز را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. این دوره شامل 28 ساعت ویدئوی آموزشی است. این حرفه شامل جدیدترین مدل ها نظیر نحوه قلاب بافی گوزن کریسمس، باب اسفنجی و پنگوئن می باشد. در این مجموعه ی آموزشی قصد داریم به شما هنرجویان عزیز انواع مختلف بافت عروسک حیوانات را آموزش دهیم. با فراگیری این مراحل عروسک هایی زیبا و دلخواهی را برای فرزندان خود و دیگران می‌توانید ببافید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

بافتن عروسک‌ حیوانات پرطرفدار علاوه بر جنبه سرگرمی کودکان، سبب تاثیر گذاری بیشتر شخصیت‌های مثبت کارتونی بر روی کودکان می‌شود. امروزه بازی‌های رایانه‌ای مختص کودکان متنوع و رو به افزایش است، که صرف نظر از جنبه‌های مثبت، مضرات زیادی برای کودکان دارد. بنابراین بسیاری از والدین برای دور نگه داشتن کودکان از فضای مجازی و به ویژه بازی‌های رایانه‌ای، تمایل دارند که کودکشان از عروسک‌های حیوانات برای بازی و سرگرمی استفاده کنند. علاوه بر کودکان، بسیاری از بزرگسالان نیز به این نوع عروسک‌ها علاقه دارند و در موارد مختلف مثل جاکلیدی و … از آن‌ها استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که این عروسک‌ها فقط مختص کودکان نیستند و افراد دیگر می‌توانند از این عروسک‌ها به سرکلیدی، آویز ماشین، آویز کیف و غیره استفاده کنند. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش عروسک بافی حیوانات استفاده کنید.

ممکن ‌است موقع بافت اعضای بدن عروسک دچار مشکل شوید؛ اما جای هیج نگرانی نیست، زیرا این مجموعه تمامی این موارد را به صورت کامل شرح داده ‌است. شما می توانید در صورت حرفه ای شدن در این زمینه از بعضی نمونه کار های مختلف عروسک الگو برداری نموده و عروسک های زیبا در مدل های مختلف را ببافید.

برای اینکه بتوانید عروسک حیوانات را ببافید از نخ های عروسک بافی استفاده کنید. انواع مختلفی از نخ های عروسک بافی موجود است که نظیر نخ های ایرانی و ترک و غیره می باشد.

مزایای آموزش عروسک بافی حیوانات

1.  به عنوان مشاغل خانگی پر درآمد می‌توان از آن برای کسب سود استفاده کرد.

2. به عنوان سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت

3. به کارگیری مواد اولیه‌ای که برای سلامتی کودکان ضرر ندارد.

4. دوام این نوع عروسک‌ها زیاد است و در حین بازی کودکان کمتر آسیب می‌بیند.

5. قابلیت شستشو و تعمیر دارد.

6. به دلیل تنوع شخصیت‌های کارتونی، تنوع عروسک‌های تولیدی زیاد است.

7. ساده، ارزان و دسترسی آسان به مواد اولیه

8. شروع این کار نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد.

9. در کنار شغلی اصلی می‌توان این شغل را برای کسب درآمد بیشتر یاد گرفت.

10. می‌توان از این عروسک‌ها برای تزئین جاکلیدی و جاسوئیچی استفاده کرد.

چرا عروسک بافی حیوانات 118فایل را فرا بگیریم؟

این فرآیند موجب کم شدن استرس و افسردگی می شود و شما وقتی شروع به یادگیری کنید، متوجه می‌شوید که چقدر کارهای خلاقانه‌ای می‌توانید انجام دهید.

این مجموعه آموزشی، چگونگی بافت خرس عروسکی، خرس عروس و داماد و نحوه بافت لباس و شلوار برای خرس را آموزش داده است. خرس عروس و داماد به دلیل متفاوت بودن و همچنین جذابیتی که دارد می تواند به عنوان گیفت در مجالس عروسی استفاده شده و در واقع هدیه ای خاص محسوب می شود.

قسمت دیگری از این آموزش به بافت کلاه، شالگردن و لباس خرگوش اختصاص داده شده است که با فراگیری این مجموعه مراحل بافت خرگوش کوچک را نیز مرحله به مرحله یاد می گیرید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش عروسک بافی حیوانات!

پیش نیاز و مهارت لازم آموزش عروسک بافی حیوانات

یادگیری این شغل نیاز به تحصیلات و مهارت خاصی ندارد و افراد با انواع سلایق و با هر میزان تحصیلات می‌توانند اقدام به راه اندازی این کسب و کار کنند. افرادی که در سایر زمینه‌های هنر بافتنی آشنایی دارند به راحتی می‌توانند در این حرفه موفق شوند زیرا زمینه قبلی از این هنر دارند. همچنین افرادی که در رشته‌هایی مثل طراحی و دوخت لباس و عروسک سازی فعالیت دارند آموزش و یادگیری بافتن این عروسک‌ها برایشان سخت نخواهد بود. آموزش بافت عروسک حیوانات برای مبتدیان بسیار مناسب است زیرا ساخت آن سریع است و برای شروع فقط باید تعداد محدودی  از بخیه‌ها و تکنیک‌ها را بدانید. برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان می‌توانید از بسته آموزش اصولی عروسک بافی حیوانات استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش عروسک بافی حیوانات چقدر است؟

مدت زمان یادگیری این حرفه بستگی به میزان علاقه شما به این کار دارد و با استفاده از پکیج تصویری آموزش گام به گام عروسک بافی حیوانات در کمتر از یک هفته می‌توانید به راحتی اولین عروسک دلخواهتان را ببافید و لذت ببرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع عروسک بافی حیوانات

1. انواع کامواهای با رنگ‌های متنوع

2. میل و قلاب بافتنی

3. وسایل جانبی مثل دکمه و چشم عروسک و… (برای زیباتر شدن عروسک حیوانات بهتر است از لوازم جانبی استفاده شود.)

4. نخ و سوزن: برای به هم وصل کردن لوازم جانبی عروسک‌ها استفاده می‌شود.

5. الگو: برای راحت‌تر شدن روند کار و بهتر یاد گرفتن بافتن عروسک بافی حیوانات.

سرمایه لازم برای ورود عروسک بافی حیوانات

با توجه به وسایل مورد نیاز برای یادگیری این هنر، می‌توان متوجه شد که سرمایه زیادی برای این حرفه نیاز نیست. این کار را به راحتی می‌توانید در خانه انجام دهید و نیاز به مکان خاصی ندارید. اگر می‌‌خواهید کم کم وارد بازار کار این شوید و سرمایه کافی ندارید می‌توانید یک گروه تشکیل دهید. با این کار ضمن انتقال تجربیات، می‌توانید تولید و فروش بیشتری داشته باشید. برای این کار به وسایل بسیار ساده قلاب و کاموا نیاز دارید که با کمترین هزینه قابل تهیه است و این کار را در منزل نیز به راحتی می‌توان انجام داد و نیازی به اجاره مکان و تجهیزات ندارید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش عروسک بافی حیوانات مبتدی تا پیشرفته استفاده کرد.

در پایان آموزش عروسک بافی حیوانات چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتها چگونگی بافت کیف موبایل به شکل روباه، عروسک بابانوئل، نحوه قلاب بافی جا کلیدی به شکل الاغ، خوک و جغد از دیگر مواردی است که با تماشای این مجموعه آموزشی فرا خواهید گرفت. همچنین چگونگی قلاب بافی سگ، خرس پاندا، پرنده کوچک، شتر، فیل، قورباغه، کفشدوزک و ده ها عروسک زیبای دیگر را نیز این مجموعه در اختیار علاقمندان قرار می دهد که شما می توانید تمامی این موارد را آموزش ببینید.

بازار کار عروسک بافی حیوانات در ایران چگونه است؟

بعد از یادگیری نحوه بافتن عروسک‌های کارتونی می‌توانید این کار را در خانه خود شروع کنید و به این ترتیب نیازی به اجاره یا خرید مکان برای این منظور نیست. امروزه با دسترسی آسان به فضای مجازی امکان تبلیغ و خرید اینترنتی برای همگان فراهم است و این امر سبب رونق کسب و کار این حرفه شده است. تنوع حیوانات زیاد است و این امر سبب جذب سلایق مختلف برای خرید این نوع عروسک‌ها می‌شود. بازار کار این حرفه به میزان تبلیغات و کاربلدی شما بستگی دارد. هر چقدر محصولات شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و از طرفی تبلیغات درست داشته باشید می‌توانید درامد خوبی از این حرفه کسب کنید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش جامع عروسک بافی حیوانات استفاده کنید.

عروسک های بافتنی از حیث زیبایی و نرم و قابل انعطاف بودن در میان کودکان طرفداران زیادی داشته و بسیاری از بچه ها علاقمند به داشتن عروسک های بافتنی هستند از این رو یادگیری این هنر ارزشمند و پرکاربرد علاوه بر اینکه موجبات سرگرمی شما را فراهم خواهد کرد می تواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان بیاورد. اگر علاقمند به فراگیری مرحله به مرحله و جزء به جزء عروسک بافی می باشید از همین الان می توانید شروع کنید. با فراگیری این مجموعه آموزشی، تمامی مراحل عروسک بافی را یاد میگیرید.

درآمد عروسک بافی حیوانات در ایران

درآمد این شغل بستگی به:

1. پیچیده بودن یا ساده بودن بافت حیوان عروسکی،

2. میزان خلاقیت به کار رفته در بافتن عروسک،

3. میزان تبلیغات و بازاریابی برای این عروسک‌ها

4. برپایی غرفه و نمایشگاه برای افزایش فروش و درآمد دارد.

بله شما میتوانید جهت دریافت مشاوره در این زمینه با تیم پشتیبانی 118 فایل ارتباط بگیرید.
برای شروع عروسک بافی به تجهیزاتی مانند نخ کاموا، قلاب یا دومیل و چشم و دهان عروسک، پشم شیشه یا پنبه نیاز دارید.
بله، این پکیج آموزشی برای تمام سطوح مهارتی مناسب است. از مبتدی تا حرفه‌ای.
بسته آموزشی شامل مواد لازم برای بافتن عروسک‌ها نیست. اما در راهنمای خریداری مواد، مواد لازم برای بافتن عروسک‌ها به شما توضیح داده می‌شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای پکیج آموزش بافت عروسک صفر تا صد+کاملا عملی

  1. soosankafai

    ویدوها و آموزشهای دیگه ای تو این سبک دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های دیگری آموزش عروسک بافی شخصیت های کارتونی، آموزش عروسک بافی عروسک دختر نیز در این زمینه داریم.
      سپاس از همراهی شما.

  2. فیروزه علی ابادی

    هزینه ارسال چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. 6745k

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  4. azade.shamsi

    سلام این دوره به درد افراد مبتدی میخوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله از انجایی که این دوره از صفر تا صد است همه چیز را به صورت مبتدی تا پیشرفته به شما همراهان عزیز اموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  5. asra_pezhva

    من شنیدم میگن بافت چشم ضعیف میکنه واقعا راست میگن؟ چون من واقعا دوس دارم بافتنی کردنو ولی خب بهم میگن انجام نده زیاد خوب نیست برا چشات

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر کاری اگر بدون استراحت انجام بدهیم باعث ضعیف شدن چشم میشه اما هر نیم ساعت به چشم خود 3 تا 4 دقیقه استراحت بدهیم به چشم فشار نخواهد آمد و ضرری برای شما نخواهد داشت.
      سپاس از همراهی شما

  6. آیناز ملکی

    بنظرتون روی کدوم یک از رشته های بافت تمرکز کنیم پول ساز هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پول‌ سازترین بافتنی ‌ها، بافت از روی ژورنال‌ های مختلف خارجی و داخلیه که در خیلی از موارد چون کار تک و شیک و خاص ‌تری هستن قیمت بالاتری دارن.
      سپاس از همراهی شما

  7. aliye

    سلام می خواستم بدونم این دوره با قلاب آموزش داده یا دو میل؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره با قلاب اموزش داده میشود.
      سپاس از همراهی شما

  8. gelare.098

    من به بافت به طور کلی خیلی علاقه دارم میخواستم بدونم با گرفتم این دوره می تونم خوب یاد بگیرم و درآمدی داشته باشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می تونید کسب درآمد داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  9. goli jon

    چندتا مدل آموزش دادین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      حدود 20 مدل حیوان مختلف در این دوره آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. shima

    برای بافت نخ بافتنی خاصی مورد نیاز هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      برای بافت مدل عروسک باید از نخی ضخیم تر و قلابی با شماره پایین استفاده کنید تا بافت شما حجم دار و ضخیم تر دیده بشه. نخ کتان بهترین گزینه برای قلاب بافیه و برای تمامی بافت ها از پوشاک ، انواع رومیزی، روتختی، پرده ، عروسک و… نخ ایده عالیه.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2387

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz