آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی-118فایل

قیمت محصول

28 تخفیف

304,000 تومان

تا کنون 2,205 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 6.76 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 11 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/24

حجم آموزش: 6.76 گیگابایت

زمان آموزش: 11 ساعت

با یادگیری این مهارت بیکار نخواهید ماند
صفر تا صد کار را با بهترین کیفیت یادبگیر

یکی از راه‌های خوش طعم کردن آب  و از بین بردن املاح آن، نصب دستگاه تصفیه آب است. با آموزشگاه 118فایل می‌توانید دو دوره‌ی آموزشی را در یک دوره خریداری نمایید. با دوره‌ی آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب را در 34 ساعت نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب را بیاموزید. یادگیری این دوره‌ی آموزشی بدون پیش نیازی است. تنها کافی است علاقه لازم برای کسب مهارت در این رشته را داشته باشید.

 با کسب مهارت‌های لازم می‌توانید با این حرفه به کشورهایی مانند آلمان مهاجرت کنید.  کسب یک مدرک معتبر بین‌المللی نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. بازار کار این شغل در ایران و کشورهای دیگر جهان بسیار پررونق می‌باشد. با تعمیر دو دستگاه تصفیه آب می‌توانید در ماه به اندازه یک کارمند درآمد داشته باشید.

دوره‌ی آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب 118فایل را می‌توانید با قیمت پایین تر نسبت به هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

استفاده از روش‌های مختلف جهت بهبود طعم و بوی آب به 4000 سال قبل از میلاد بر می‌گردد. در نوشته‌های برجا مانده از سانسکریت و یونان باستان استفاده از زغال چوب جهت فیلتر کردن آب، قراردادن آب در معرض نور آفتاب، جوشاندن آب و قراردادن تکه‌های فلز داغ در آب قبل از نوشیدن آن توصیه شده است. مصری ها 1500 سال قبل از میلاد از آلوم جهت تصفیه آب و ته نشین کردن ذرات معلق در آن استفاده می کردند.

امروزه این روش تصفیه آب به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود و دستگاه‌های خاصی به صورت صنعتی و خانگی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار با فیلترهای خاصی انجام می‌شود. آموزش نصب فیلتر تصفیه خانگی نحوه نصب و اجرای این دستگاه را آموزش می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از آن هر آنچه که لازم است درباره نصب و تعمیر این دستگاه‌ها را بدانید را یاد می‌گیرید. دوره آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی 118فایل با بیش از 34 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 120.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  324.000 ⇒ 424.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی! 〉

بازار کار و درآمد نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب در ایران

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از راه‌های مناسب و به صرفه برای تامین آب شرب مصرفی برای منازل و شرکت‌هاست. املاح موجود در آب برای سلامتی مضر هستند و بهترین راه برای کاهش آن‌ها استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. از این رو بازار کار این حرفه  بسیار داغ است و کسانی که نصب و تعمیر این دستگاه‌ها را می‌دانند از درآمد خوبی برخوردار هستند. به طور متوسط، هزینه نصب و تعمیر یک دستگاه آب تصفیه کن 1 الی 2 میلیون تومان است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر‌های مخصوص خود آلودگی‌های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروب‌ها، رسوب، انواع پاتوژن‌ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می‌کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی‌ها، سبب می‌شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه‌ی بهتری پیدا کند. به طور معمول اکثراً مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی قابلیت تصفیه آب در 4 الی 5 و 6 مرحله را دارا می‌باشند که در هر مرحله قسمتی از آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها حذف می‌شوند. در پایان پس از عبور آب از دستگاه تصفیه آب، شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که بیش از 90 درصد آلودگی‌ها بر طرف شده‌اند. برای نصب این دستگاه می‌توانید از پکیج آموزش روش نصب دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید.

مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی

1. دستگاه تصفیه آب تمام رسوبات و مواد محلول و نامحلول در آب را توسط فیلترهای الیافی، کربن و پست کربن را از بین می‌برد.

2. آلودگی و میکروب‌های آب را به طور کامل از بین می‌برد. 

3. دستگاه تصفیه آب خانگی با تصفیه کامل آب تضمین سلامتی را برای بدن به همراه دارد.

4. دارای فیلترهای مختلفی است که مانع از باقی ماندن کوچک‌ترین ویروس‌ها و آلودگی‌ها در آب می‌شوند.

چرا آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی را فرا بگیریم؟

بنابر گزارشات منتشر شده از سازمان‌های مختلف محیط زیستی و پزشکی آب مصرفی در اغلب مناطق دنیا از جمله ایران دارای آلاینده‌هایی است که برای سلامت بدن اصلاً مناسب نبوده و مخاطراتی را به همراه دارند. این گزارشات اهمیت استفاده از دستگاه آب تصفیه کن خانگی را چندین برابر می‌کند و این یعنی اگر شما بتوانید این دستگاه را نصب و تعمیر کنید می‌توانید کسب و کار پر رونقی برای خودتان ایجاد کنید. همچنین می‌توانید وقتی دستگاه تصفیه خودتان خراب شد به جای پرداخت هزینه اضافی به تعمیر کار با کمترین هزینه خودتان فیلترها و دیگر مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کنید. آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی به شما کمک می‌کند مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کنید.

آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

استفاده از پکیج آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه کن آب خانگی بدون داشتن مهارت و یا پیش نیاز خاصی این امکان را به شما می‌دهد مهارت و توانایی لازم برای ورود کردن به این حرفه را پیدا کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری نصب و تعمیر تصفیه کن خانگی با توجه به تلاش شما می‌تواند کمتر از یک ماه باشد. البته این موضوع در افراد مختلف با میزان و توانایی یادگیری مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

لوازم و ابزارآلات نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

مخزن تصفیه آب: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های دستگاه تصفیه آب مخزن آن است.

پمپ افزایش فشار: فیلتر ممبران برای اینکه بتواند آب را به خوبی تصفیه کند، نیاز به فشار آب بالایی دارد. برای نصب این پمپ‌ها می‌توانید از آموزش نحوه نصب پمپ تصفیه آب خانگی کمک بگیرید.

سوئیچ‌های پرشر و لو پرشر: این سوئیچ‌ها نیز در کنار شیر برقی به عنوان قطعات برقی دستگاه به کار می‌روند.

شیر برقی: وظیفه شیر برقی تصفیه آب این است که در صورت پر شدن مخزن و یا خالی شدن آن دستور قطع یا وصل جریان را بدهد.

لیست قیمت وسایل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

بروزرسانی : 21 مهر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت (تومان)
1 مخزن تصفیه آب مدل (4G Tank) 815,000
2 پمپ فشار پنتاکس مدل (PM 45) 1,450,000
3 سوئیچ های پرشر(فشار بالا) تصفیه آب 48,000-88,000
4 سوئیچ های لو پرشر(فشار پایین) تصفیه آب 30,000-62,000
5 شیر برقی تصفیه آب 36 ولت 300,000

در پایان آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب چه اتفاقی می افتد؟

پس از یادگیری نصب و تعمیر این دستگاه می‌توانید با تبلیغات مجازی و حقیقی راهی برای کسب و کار خود پیدا کنید و حرفه خودتان را تبلیغ کنید که بتوانید سفارش‌های زیادی در خصوص نصب و تعمیر این دستگاه‌ها بگیرید. همچنین می‌توانید نمایندگی فروش این دستگاه‌ها را دریافت کنید و در کنار فروش به نصب و تعمیر این دستگاه‌ها بپردازید.

بازار کار و درآمد نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب در جهان

استفاده از دستگاه تصفیه آب در جای جای جهان انجام می‌شود وامروزه کمتر کسی را می‌بینید که از این دستگاه استفاده نکند زیرا به خاطر افزایش آلودگی‌های آب مردم به کیفیت و سالم بودن آب آشامیدنی خودشان اهمیت می‌دهند. از این رو درامد نصب و تعمیر این دستگاه‌ها در خارج از کشور نیز خوب است و کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند می‌توانند این حرفه را به صورت تخصصی یاد بگیرند.

آشنایی و معرفی قطعات تصفیه آب

3 ساعت

نصب و تعویض قطعات

4 ساعت

عیب یابی و مشکلات تصفیه آب

2 ساعت

آموزش حرفه ای نصب تصفیه آب

2 ساعت

زیاد بودن تعداد فیلتر ملاک نیست بلکه کیفیت آنها مهم است و اینکه آیا به آن فیلتر نیاز دارید یا خیر؟ مثلا برای آب شهری معمولا نیازی به فیلتر نیست و نصب این فیلتر هزینه و دردسر اضافی هست . سیکل تصفیه در 5 مرحله انجام میشود و تعداد بیشتر فیلترها ، معمولا فیلترهای انتخابی و مکمل هستند . ما دستگاهای بیشتر از 7 فیلتر را توصیه نمی کنیم .
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
زمان تعویض ۳فیلتر اولیه دستگاه هر ۶ماه یکبار است با این حال اگر پیش از ۶ماه متوجه تغییر رنگ فیلتر مرحله یک(الیافی) شدید باید تعویض شود. همچنین فیلتر مرحله ۴(ممبران) هر ۲سال یکبار و فیلترهای مرحله ۵و۶ سالی یکبار تعویض میشوند.
آب تلخ نیست ،اما چون مدتها آب با سختی بالا نوشیده ایم ، مدتی زمان میبرد تا ذائقه ما به طعم آب تصفیه شده عادت کند؛با گذشت زمان آب غیر تصفیه شده برای ما بد طعم خواهد بود.مثلا اگر کسی اولین بار آب معدنی واتا که امروزه بهترین کیفیت را میان رقبایش داراست مصرف کند میگوید کمی تلخ مزه است اما این نشان از کیفیت محصول دارد.
میتوان گفت تشخیص برای عموم تقریبا کار دشواری است اما برخی موارد مانند کیفیت ظاهری پوسته فیلتر ،ابعاد و میزان دانه های کربن و زغال درون فیلتر،فشردگی شیت ممبران و … است.
دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که از چند مرحله فیلتر استفاده می نمایند. هر فیلتر وظیفه خاصی را به عهده داشته ولی معمولا افراد سودجو با اضافه کردن فیلتر اضافی به دستگاه تلاش می کنند مشتری را فریب دهند چون عملا برخی فیلترها یا کارایی لازم را ندارند و یا گاهی اوغات از یک فیلتر چندبار و به اشکال مختلف استفاده می کنند . بهترین دستگاهها برای تصفیه آب ؛ دستگاههای 6 مرحله ای دارای پمپ و مخزن می باشند که سیکل کامل تصفیه را انجام می دهند . دستگاههای 6 مرحله ای بدون پمپ و مخزن نیز در بازار موجود هست که نسبت به مدل های دارای پمپ و مخزن از کارایی پایین تری برخوردارند .
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

  1. صابر

    بعد از سفارش چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از سفارش بین 3 تا 7 روزه کاری بسته تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  2. omid.m

    فیلترها را هر چند مدت باید تعویض کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته به نوع فیلترهای تصفیه آب زمان تعویض آنها متفاوت است. زمان تعویض فیلتر های پیش تصفیه مانند فیلتر الیافی و کربن ۶ ماهه می باشد اما زمان تعویض فیلتر های ممبران , پست کربن و مینرال ۲ سال می باسد. البته بهترین زمان تعویض فیلتر تصفیه آب بسته به منطقه مورد استفاده متفاوت می باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,205

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3354

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz