آموزش نصب پارکت و لمینت

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش نصب پارکت و لمینت-118فایل

قیمت محصول

13 تخفیف

822,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/11/28

حجم آموزش: 19.35 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/11/28

زمان آموزش: 23 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/11/28

حجم آموزش: 19.35 گیگابایت

زمان آموزش: 23 ساعت

پارکت و لمینت جزئی از کفپوش‌ها هستند که به‌ عنوان پوشش برای آن استفاده می‌شوند. پارکت‌ها کف‌پوش‌هایی هستند که از چوب طبیعی ساخته می‌شوند. برای نصب  پارکت و لمینت باید مراحل خاصی را طی کرد، اگر به نصب پارکت و لمینت علاقه دارید بهتر است در یک آموزشگاه معتبر دوره‌ی آموزش نصب پارکت و لمینت را بگذرانید. آموزشگاه 118فایل می‌تواند در این خصوص به شما کمک کند. در دوره‌ی آموزش نصب پارکت و لمینت 118فایل با بیش از 23 ساعت ویدئوی آموزشی در کنار شما خواهیم بود. این دوره صفر تاصد نصب پارکت و لمینت را به شما آموزش می دهد. این مجموعه آموزشی مواردی از قبیل تعمیر، نحوه اتصال کفپوش، اشتباهات رایج نحوه نصب کفپوش چوبی و… را به صورت دقیق بیان می کند. هنرجویان می‌توانند در کنار نصب، تعمیر کفپوش را هم انجام دهند. همچنین از بروز اشتباهات هنگام نصب جلوگیری کنند. می‌توانید پس از یادگیری این حرفه از روش‌های مختلفی کسب درآمد کنید که در ادامه صفحه به صورت مفصل درباره‌ی آن توضیح داده‌ایم. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای نصب پارکت و لمینت  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش نصب لمینت نکات کاربردی و لوازم مورد نیاز برای لمینت را معرفی می کند. تا کسانی که آموزش را مشاهده می کنند بتوانند نحوه اتصال بتن روی لمینت، لمینت کف، چگونگی ساخت دیوار لمینت، نحوه اتصال لمینت اطراف لوله های رادیاتور و … را به درستی  اجرا کنند.

با توجه به مباحث موجود در دوره، حتی به افرادی که در این شغل سال هاست که کار می کنند، توصیه می کنیم آموزش را مشاهده کنند تا بتوانند سطح مهارت خود را افزایش دهند. با آموزش نصب پارکت و لمینت، کسانی که جویای کار هستند می توانند وارد این حرفه شوند.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که می‌توان در طراحی داخلی منزل داد، تعویض پوشش کف است. یکی از انواع پوشش‌های کف که امروزه دارای محبوبیت زیادی هستند، از آن‌ها به‌عنوان پارکت و لمینت به یاد می‌شود. پارکت‌ها و لمینت‌ها محبوب‌ترین کف‌پوش‌ها در بین سایر کف‌پوش‌ها هستند. امروزه با توجه به تغییرات مد و طراحی دکوراسیون منزل بازار کار نصب کفپوش پارکت و لمینت بسیار افزایش پیدا کرده‌ است.

می‌توان گفت حتی پارکت و لمینت جایگزین کاغذهای دیواری نیز شده‌اند چون به تنهایی موجب تغییرات زیادی در محیط می‌گردند. در واقع می‌توان گفت با توجه به بازار فروشی که این محصولات دارند بازار نصب آن‌ها نیز پررونق است. زیرا هر چقدر که بازار فروش یک محصول بالاتر باشد قطعا بازار کار نصب و راه اندازی آن محصول نیز افزایش پیدا می‌کند.

پارکت و لمینت چیست؟

پارکت و لمینت جزئی از کفپوش‌ها هستند که به‌ عنوان پوششی برای آن استفاده می‌شوند. پارکت‌ها کف‌پوش‌هایی هستند که از چوب طبیعی ساخته می‌شوند. برای ساخت و نصب پارکت‌ از شرایط ساخت خاصی استفاده می‌شود. در این حالت تنها لازم است که چوب درخت را به الوار تبدیل کرد و بعد آن‌ها را برش داد و در هنگام نصب از آن‌ها استفاده کرد. برای پارکت نیاز به ساب و لاک وجود دارد‌‌. پارکت‌ها انواع مختلفی دارند و تفاوت بین آن‌ها در نوع چوبی است که از آن‌ استفاده می‌شود.

پارکت کفپوشی است که قیمت نسبتاً بالایی دارد. این کفپوش احساس گرما و طبیعت را به خانه شما هدیه می‌دهد و برای طراحی داخلی که در آن‌ها حس طبیعت وجود دارد، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. لمینت نیز نوعی کفپوش است که از چوب درختان ساخته نمی‌شود. هر چند که لایه رویین لمینت‌ها طرح چوب دارد. لمینت یکی از محبوب‌ترین انواع کفپوش‌ها است.

مزایای شغل پارکت و لمینت

با توجه به گسترش استفاده از کفپوش‌ها و کاربرد آن‌ها در فضاهای مختلف چون منازل، ادارات و فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند و تقریباً هر ساختمانی به کفپوش نیاز دارد و عمدتاً انتخاب بسیاری از مردم پارکت و لمینت است. بنابراین شغل نصب پارکت و لمینت می‌تواند بازار کار بسیار خوبی داشته باشد. همچنین از طریق آموزش نصب پارکت و لمینت می‌توان آن را به دیگران نیز یاد داد و از این طریق کسب درآمد کرد.

این رشته برای کاربردهای شخصی نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. از آنجا که شغل نصب پارکت و لمینت یک کار مهارتی محسوب می‌شود پاره‌ وقت بوده و به‌ عنوان شغل دوم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این کار به هزینه و سرمایه کمی احتیاج دارد.

چرا نصب پارکت و لمینت 118 فایل را فرا بگیریم؟

زیرا در درجه اول نصب پارکت و لمینت یک نوع هنر محسوب می‌شود و افراد می‌توانند با یادگیری آن مهارت خود را افزایش دهند. از طرف دیگر به دلیل استقبال روزافزون مردم از رشته‌های مربوط به طراحی دکور منزل این رشته‌ها دارای طرفداران بسیاری هستند و در بین مردم محبوبیت دارند.

افزایش به کارگیری پارکت، لمینت و سایر کفپوش ها در ساختمان ها موجب شده تا شاغلان این حرفه نیاز به دانستن نکات کاربردی پیرامون نصب کفپوش چوبی سخت، اتصال لمینت و نحوه قرار دادن صحیح لمینت، وصل کردن یک قطعه چوب به کف چوبی و … را بیشتر احساس کنند.

این نکات کمک می کند تا نصاب های بتوانند نصب پارکت و لمینت را به خوبی در ساختمان ها پیاده سازی کنند. بیان نکات و تکنیک های مهم و اساسی از مهم ترین دلایل فراگیری آموزش نصب پارکت و لمینت است. علاوه بر این آموزش برای تازه کارها و حتی کسانی که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند مفید و کاربردی خواهد بود.

بنابراین رشته نصب پارکت و لمینت هم می‌تواند یکی از رشته‌هایی باشد که متقاضیان زیادی دارند و از این بابت می‌توان بازار کار این شغل را بسیار خوب دانست و برای آن درآمدهای بالا در نظر گرفت. همچنین این رشته جزء رشته‌هایی است که دارای کار آسان است. در نتیجه افراد می‌توانند در شغل نصب پارکت و لمینت با حداقل انرژی و سرمایه، بیشترین استفاده را ببرند و از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند‌.

آموزش نصب پارکت و لمینت مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش نصب پارکت و لمینت!

پیش نیاز و مهارت لازم برای نصب پارکت و لمینت

شما برای فعالیت در رشته پارکت و لمینت احتیاجی به هیچ مپیش نیاز و مهارت خاصی ندارید. البته برای یادگیری این رشته به صورتی که به شکل اصولی جزئیات کار را یاد بگیرید، به یک دوره کامل آموزشی احتیاج خواهید داشت. شما با شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانید با یادگیری تمامی مباحث مربوط به نصب پارکت و لمینت بعد از مدتی در این رشته فعالیت کرده و به کسب درآمد بپردازید.

همچنین در این دوره آموزشی شما می‌توانید پاسخ تمام سوال‌های مربوط به این رشته را دریافت کنید. البته علاوه‌ بر آموزش و یادگیری لازم است که قبل‌‌ از شروع این کار شما دارای مهارت‌هایی نیز باشید و از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای شروع کار نصب پارکت لمینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد»

1.سرعت‌ عمل بالا

2.توجه به جزئیات

3.حفظ ثبات بدن

4.قدرت جسمانی خوب

5.انعطاف پذیری

6.مدیریت وقت

7.داشتن روابط‌ عمومی بالا

8.مشتری‌ مداری

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش نصب لمینت و پارکت چقدر هست؟

از آنجایی‌ که آموزش جامع نصب پارکت و لمینت آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد می‌توان مدت زمان یادگیری نصب پارکت و لمینت را بسیار کم دانست. البته بسته به توانایی هر فردی این مدت زمان می‌تواند متفاوت باشد.

اما به‌طور کلی چیزی بین دو هفته تا یک ماه زمان می‌برد تا افراد بتوانند به‌ خوبی با تمامی سرفصل‌ها و جزئیات کار نصب پارکت و لمینت آشنا شوند. بعد از این دوران یادگیری افراد باید بتوانند در این زمینه با تکرار و تمرین مهارت خود را بالاتر برده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

وسایل مورد نیاز برای شروع نصب پارکت و لمینت

برای نصب پارکت و لمینت واجب است که افراد از ابزارهای مخصوص استفاده کنند. این ابزارها کمک می‌کنند که نصب کف‌پوش به سادگی انجام بگیرد و در نهایت کف‌پوش کیفیت خوبی نیز داشته باشد. از جمله این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.متر نواری

2.دستکش ایمنی

3.عینک مخصوص

4.گونیا

5.چاقوی ویژه

6.دستگاه رطوبت‌سنج

7.کاردک

8.اره

9.اسکوتی

10.انواع چکش

11.کف ساب

12.گرده و میت

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب پارکت و لمینت

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل نصب پارکت و لمینت قیمت (تومان)
1 متر نواری(در مدل و اندازه های متنوع) 100,000-300,000
2 اسکوتی لمینت(شاخه 240 سانتی متر کد 610) 25,000
3 دستگاه کف سابی (تک فاز موتوژن) 13,500,000
4 میت پی وی سی کد 310 (هر شاخه) 77,000
5 کاردک دندانه دار چسب 35,000
6 اره میزی محک کد TS-250S 6,000,000
7 عینک ایمنی رونیکس مدل 9023 40,000
8 چکش نصب و مونتاژ پارکت 100,000
9 گونیا لبه دار استیل 25 سانتی(مدلRH-9761) 200,000
10 دستکش ایمنی رونیکس(مدلRH-9011) 20,000
11 ضربه زن نصب پارکت 39,000-100,000
12 گرده ام دی اف یشیل 56,000(هرشاخه) 20,000(هر متر طول)
13 دماسنج و رطوبت سنج(مدلK.E) 240,000

قیمت پارکت و لمینت

قیمت پارکت‌ها و لمینت‌ها با هم تفاوت دارند. خود این کفپوش‌ها نیز بسته به طرح و جنس و رنگی که دارند می‌توانند قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. اما به‌طور کلی قیمت هر متر لمینت یا پارکت از حدود ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

سرمایه لازم برای شروع نصب پارکت و لمینت

از جمله مشاغلی که می‌توان در آن با سرمایه حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیون تومان کسب‌ و کاری راه انداخت، خدمات نصب پارکت و لمینت است. همان‌ طور که می‌دانید امروزه نصب لمینت و پارکت در طراحی داخلی منازل و شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. همچنین در بین مردم نیز این محبوبیت را می‌توان به وفور یافت. بنابراین با توجه به درخواست مشتریان در این رابطه شما می‌توانید به‌ راحتی از این رشته کسب درآمد کنید.

در این حالت شما می‌توانید با صرف مقداری از سرمایه و خدمت باکیفیتی که به افراد می‌دهید، کسب‌ و کارتان را راه بیندازید و آن را گسترش دهید. از جمله مواردی که باید برای آن هزینه کنید، هزینه برای آموزش و یادگیری اصولی مباحث مربوط به این شغل است. علاوه‌ بر آن شما به مواد و وسایلی احتیاج دارید تا کار خود را راه‌اندازی کنید.

از جمله این موارد هم می‌توان به مواد اولیه لمینت و پارکت جعبه‌ ابزار و سایر وسایل مورد نیاز این شغل اشاره کرد. دقت کنید که برای شغل نصب پارکت و لمینت شما حدود ۶ ماه برای رسیدن به سود زمان احتیاج خواهید داشت. البته سودی که دریافت می‌کنید حدوداً بسیار زیاد خواهد بود.

در پایان آموزش نصب پارکت و لمینت چه اتفاقی می‌افتد؟

به دلیل آن که پارکت‌ها و لمینت‌ها جزو کفپوش‌هایی هستند که کاربردهای بسیار زیادی دارند و در هر ساختمان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، می‌توان بازار کار این شغل را بسیار خوب دانست. بنابراین می‌توان گفت که شما بعد از یادگیری و آموزش کامل نصب پارکت و لمینت می‌توانید به‌ راحتی وارد بازار کار شده و از سود خوبی که این شغل دارد استفاده کنید.

همچنین شما این توانایی را خواهید داشت که از طریق آموزش گام به گام نصب پارکت و لمینت به افرادی که تمایل دارند در این شغل مشغول به کار شوند کسب درآمد کنید. دقت داشته باشید که علاوه‌بر نصب پارکت و لمینت به دلیل گستردگی و فرصت شغلی که این رشته دارد شما می‌توانید حتی از طریق تعمیر این کف‌پوش‌ها نیز درآمد داشته باشید.

آموزش نصب پارکت و لمینت با معرفی ابزارها شروع می شود و در ادامه پس از بیان ترفندها و تکنیک ها، به شیوه نصب در قسمت های مختلف مانند شومینه، شوفاژ، راه پله، کف، زیر در و… پرداخته می شود. به گونه‌ای که در پایان آموزش نصب پارکت و لمینت هنرجویان مهارت بالایی به دست می آورند.

حتی کسانی که برای اولین بار می خواهند وارد کار نصب کفپوش شوند. می توانند در پایان دوره به سرعت وارد بازار کار شوند و درآمد خوبی به دست آورند. پس از اتمام این مجموعه وب سایت 118 فایل، هنرجویان با شناخت اشتباهات رایج می توانند نصب را به صورت درست و اصولی انجام دهند.

بازار کار نصب پارکت و لمینت در ایران چگونه است؟

در حالت کلی پارکت‌ها پوشش‌هایی هستند که برای کف ساختمان استفاده می‌شود. از پارکت و لمینت‌ها می‌توان برای زیباسازی و جذاب کردن محیط‌های منازل ادارات و شرکت‌ها استفاده کرد. در نتیجه می‌توان گفت که تقاضا برای این محصولات بسیار بالا است. در واقع می‌توان این‌طور بیان کرد که امروز در سال‌های اخیر با توجه به این‌ که تمایل افراد برای تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی منازل و شرکت‌های خود بیشتر شده‌ است، استفاده از المان‌هایی چون پارکت و لمینت نیز رایج‌تر شده است.

گسترش استفاده از این محصولات موجب شده‌ است که علاوه ‌بر بازار خوب فروش این محصولات بازار نصب این المان‌ها نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. در نتیجه بازار کار افرادی که قصد نصب پارکت و لمینت را دارند، بسیار خوب در نظر گرفته می‌شود. البته باید بدانید که بازار کار این رشته نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

از جمله این عوامل می‌توان به توانایی‌های فردی آن شخص اشاره کرد. در واقع آن فرد هر چقدر بتواند مهارت‌های خود را افزایش دهد، بهتر می‌تواند در این کار ظاهر شود و درآمد بهتری داشته باشد. از این ‌رو می‌توان گفت افرادی که حرفه‌ای‌تر هستند و مهارت‌های بیشتری دارند، در صورتی‌ که تجربه کافی را نیز در این شغل به دست آورند می‌توانند به‌ سرعت در این کار به موفقیت برسند.

نصب پارکت و لمینت از مشاغل پردرآمد در حوزه ساخت خانه ها و اداره ها می باشد. در حال حاضر بسیاری از ساختمان ها سبکی مدرن دارند. جالب است بدانید که استفاده از کفپوش به نسبت سال های قبل افزایش پیدا کرده است. همچنین پارکت و لمینت به راحتی قابل تعمیر و بازسازی است. در نتیجه کاربرد انواع کفپوش برای قسمت های مختلف افزایش پیدا کرده است.

اگر شما هنر جوی عزیز، آموزش نصب پارکت و لمینت 118 فایل را تماشا کنید؛ می توانید بعد از پایان آموزش ها، فورا وارد بازار کار شده و درآمد بالایی از این حرفه کسب کنید. درآمد یک نصاب پارکت و لمینت به نوع پارکت و متراژ آن مکان بستگی دارد.

درآمد نصب پارکت و لمینت در ایران

در ارتباط با درآمد حاصل از نصب پارکت و لمینت باید بدانید که چنین کاری چون شغل ثابت نیست، درآمدها نیز در آن متغیر هستند. این درآمد می‌تواند در افراد مختلف و در بازه‌های مختلف سال با یکدیگر فرق داشته باشند و از آن جهت که این کار یک کار خدماتی محسوب می‌شود نمی‌توان به‌ طور دقیق مقدار معینی درآمد برای آن تعیین کرد. اما به‌ طور متوسط می‌توان گفت درآمد افرادی که در این زمینه دارای مهارت و تجربه کافی هستند و می‌توانند این المان‌ها را به‌ خوبی و به شکل حرفه‌ای نصب کنند، بالا خواهد بود.

البته این را نیز به‌ خاطر داشته باشید که همواره رضایت مشتری در هر شغلی باعث افزایش تعداد مشتریان شده و این‌ موضوع باعث افزایش درآمد آن فرد خواهد شد. ازجمله عواملی که روی درآمد حاصل از نصب پارکت تاثیرگذار است می‌توان به نوع چسب، ضخامت پارکت، زیرسازی، ساب و لاک و متراژ محلی که قرار است در آن پارکت نصب شود، اشاره کرد.

به‌ طور کلی اگر متوسط درآمد یک نصاب پارکت را متری صد هزار تومان در نظر بگیریم، می‌توان گفت که هزینه درآمد حاصل از نصب پارکت در محلی به متراژ ۷۰ متر ۷ میلیون تومان خواهد بود.

البته این‌ موضوع برای نصب لمینت تا حدی متفاوت خواهد بود. زیرا هزینه نصب لمینت بسته به شرایطی چون ابعاد و ضخامت زمین، متراژ محل، وضعیت و شرایط نصب متفاوت خواهد بود. ولی به‌ طور کلی متوسط درآمد حاصل از هر متر نصب لمینت ۱۲ هزار تومان برآورد می‌شود. پس می‌توان گفت درآمد حاصل از نصب لمینت در محلی به متراژ ۷۰ متر حدوداً ۸۴۰ هزار تومن است. البته باید این‌ موضوع را هم در نظر گرفت که زحمت و تلاش‌های نصب پارکت از لمینت بیشتر خواهد بود و برای این کار زمان بیشتری باید صرف کرد.

همچنین این‌ موضوع را هم باید به‌خاطر داشت که علاوه‌ بر نصب پارکت و لمینت افراد نصاب می‌توانند برای تعمیر یا نصب قرنیزهای پارکت و لمینت نیز درآمد داشته باشند.

درآمد نصب پارکت و لمینت در جهان

همان طور که در داخل ایران نصب کف‌پوش‌ها به‌ خصوص پارکت و لمینت بسیار رایج شده است، در کشورهای مختلف نیز این موضوع گسترش بسیار زیادی داشته است. در این مناطق افراد بسیار زیادی هستند که تمایل به نصب این نوع کف‌پوش ها را دارند. در نتیجه می‌توان گفت که بازار این نوع محصولات در کشورهای خارجی نیز خوب است. البته توجه کنید که در کشورهای خارجی کسی که نصب کف‌پوش را به‌ عهده دارد باید دارای مدرک باشد یا آن که تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد.

بهتر است بدانید که درآمد حاصل از این رشته در کشورهای مختلف و توسط افراد مختلف متفاوت است. این درآمد بسته به عواملی چون تحصیلات، مدارک، میزان حرفه‌ای بودن و تجربه‌ای که فرد دارد می‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی اگر بخواهیم درآمد کشور آمریکا را به‌عنوان کشوری که بالاترین درآمد نصب پارکت و لمینت را دارد در نظر بگیریم، باید بگوییم که متوسط درآمد این شغل در آمریکا چیزی حدود ۴۷۹۰۰ دلار است. البته کمترین درآمد در این کشور ۳۹ هزار دلار و بیشترین درآمد را نیز حدود ۵۹ هزار دلار می‌توان نظر کرد.

آموزش ساخت لمینت

9 ساعت

تعمیر پارکت و لمینت

4 ساعت

آموزش ساخت کفپوش

10 ساعت

این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با نصب پارکت و لمینت آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
مینه مهاجرت برای شغل های ساختمانی بسیار زیاد هست، علاوه بر آن نصب پارکت و لمینت یکی از محبوب ترین مشاغل ساختمانی در تمام دنیا بحساب می آید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل نصب پارکت و لمینت یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم می باشد.
معمولاً متخصصان نصب، زیرسازی کف را با دریافت هزینۀ مجزا انجام می‌دهند. این هزینه با توجه به وضعیت کف فعلی خانه، نوع سیمان، تعداد درزها و شیب مورد نیاز بین ۵۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ تومان بر حسب متراژ است. خرید مواد اولیه مثل چسب و سیمان برای زیرسازی به عهدۀ مشتری است.
هزینه اعلام‌شده توسط متخصصان تنها دستمزد نصب لمینت است. در واقع شما باید خودتان لمینت را تهیه کنید. در صورت نیاز به خرید لمینت، فوم و مواد زیرسازی توسط متخصص، این موضوع را با او در میان بگذارید و درباره هزینه‌ها با او توافق کنید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 18 نظر ثبت شده است

9 دیدگاه برای آموزش نصب پارکت و لمینت

  1. mahdi_jafari

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  2. محمد طاها نجفی

    جنس کفپوش از چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مواد اولیه کفپوش ، جنس پی وی سی که نام اختصاری پلی ونیل کلراید میباشد. در واقع pvc همان پلاستیک است که به آن مواد روان کننده اضافه شده و باعث نرم و انعطاف پذیری آن میگردد.
      سپاس از همراهی شما

  3. رسول نامجو

    به نظر دوره خوب و کاربردی هست امیدوارم کاربردی باشه برام.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام.
      سپاس از همراهی شما.

  4. amir reza

    قیمت کفپوش نسبت به پارکت چقدر تفاوت داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تفاوت قیمت کفپوش و پارکت لمینت فقط در جنس متریال میباشد. کفپوش پی وی سی نیازی به ابزار و پروفیل ندارد ولی برای لمینت حتما باید دور تا دور کار با ابزار و پروفیل قرنیز بسته شود که به مبلغ فوق اضافه میگردد. همپنین از نظر زیر کار، کفپوش به صورت مستقیم بر روی کف اجرا میشود ولی برای پارکت لمینت باید اول فوم انداخته شود که قیمت فوم نیز جداگانه محاسبه میگردد.
      سپاس از همراهی شما

  5. soheil.mozafazi

    میخوام کف خونمو عوض کنم بنظرتون شما که آموزش می دید پارکت بهتر یا سرامیک؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به مشکلاتی از قبیل سرما، نمای بد و کثیف بند کشی سرامیک، سر خوردن، ترک خوردن و نمای تکراری و سرد سرامیک، اکثر مردم از پارکت استفاده میکنند تا این مشکلات را نداشته باشند.
      سپاس از همراهی شما

  6. hojjat.avenger

    میشه از پارکت برای داخل آشپزخونه هم استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در سبک های جدید معماری آشپزخانه ها قابلیت شستشو با آب فراوان لحاظ نشده است از این رو استفاده از پارکت لمینت برای آشپزخانه دور از ذهن نیست و اغلب سازنده ها و دکوراتورها از پارکت لمینت برای طراحی آشپزخانه استفاده می کنند.
      سپاس از همراهی شما

  7. hootan

    پارکت چرا باد می کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پارکت های لمینت به چند مدل مختلف دچار باد کردگی میشوند. شایع ترین آنها براثر رطوبت ایجاد میگردد. در مواردی که آب بر روی یک ناحیه کوچک به صورت مداوم ریخته میشود و یا چیزی مثل دستمال خیس و یا طی خیس به مدت خیلی طولانی (چند روز ) بر روی آن قرار گیرد حالت ورم کردگی بر روی پارکت ایجاد میگردد. این ورم کردگی پارکت لمینت معمولا بعد از چند روز تا حد زیادی کم میشود ولی آثار آن باقی میماند .
      سپاس از همراهی شما

  8. امیر رضا سلمانی

    عمر پارکت برای منازل چقدر هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورت استفاده از پارکت استاندارد ، نگهداری مناسب و اجرا بر روی سطح صاف مثل موزاییک، سنگ و سرامیک طول عمر پارکت لمینت برای مصرف مسکونی بیشتر از 30 سال میباشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. sadeghhh

    کیفیت ویدیو ها خوب هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 2323

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz