آموزش گام به گام نمد دوزی در منزل|الگوهای نمد دوزی، کوبلن دوزی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

515,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/07/16

حجم آموزش: 13.31 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/16

زمان آموزش: 11 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/07/16

حجم آموزش: 13.31 گیگابایت

زمان آموزش: 11 ساعت

 نمد دوزی بهترین راه برای پیشرفت و رسیدن به درآمد می‌باشد. زیرا این حرفه در حال حاضر یکی از محبوب ترین هنر های دستی در بین بانوان محسوب می شود. شما با یادگیری این هنر می توانید اقدام به ساخت وسایل تزیینی مختلف برای منزل، انواع عروسک ها، کیف نمدی و… نمایید. این هنر دستی دارای گستردگی زیادی است. با یادگیری اصول اولیه آن می توان اقدام به تهیه کارهای نمدی بسیاری نمود و با فروش آن‌ها به درآمد رسید. آموزشگاه 118فایل با بیش از سال‌ها تجربه آموزش در حرفه‌های مختلف از بهترین آموزشگاه‌های شناخته شده است. آموزش نمد‌ دوزی 118فایل با بیش از 11 ساعت ویدئو در این راه به شما کمک خواهد کرد. در این دوره دوخت انواع جامدادی، جاکلیدی، عروسک، کیف‌ نمدی، کاور گوشی، نشانه‌ گذار نمدی و کفش‌ رو فرشی را آموزش خواهید دید. در این حرفه، شما تنها با کمی خلاقیت، حتی قادرید طرح‌ های دلخواه خود را طراحی‌ کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای نمد دوزی حرفه‌ای  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

نمد دوزی یک هنر دست‌ ساز زیبا و بسیار پرطرفدار در بین بانوان می‌باشد و در حال حاضر یک منبع درآمدی نیز به شمار می‌رود. آموزش نمد‌ دوزی 118فایل به دوخت انواع جامدادی، جاکلیدی، عروسک، کیف‌ نمدی، کاور گوشی، نشانه‌ گذار نمدی و کفش‌ رو فرشی می‌ پردازد. حتی اگر تا کنون، نمد‌ دوزی یا خیاطی نکرده باشید، می‌توانید با کمک آموزش نمد‌ دوزی انواع دوخت، نظیر دوخت ساده و دندان موشی را فرا بگیرید و همراه با آموزش، این هنر را شروع کنید.

در این حرفه، شما تنها با کمی خلاقیت، حتی قادرید طرح‌ های دلخواه خود را طراحی‌ کنید و با کمک آموزش نمد‌دوزی آن‌ ها را روی نمد پیاده‌ سازی‌ کنید.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش نمد دوزی! 〉

درآمد شغل نمد دوزی در ایران

امروزه برای ورود به هر شغلی باید اطلاعات لازم و جامع در رابطه با آن شغل داشته باشید تا در هنگام برخورد با مشکلات به راحتی  برای آن راه حل­ های داشته باشید. از این رو یک مسئله مهم که برای اکثر افراد جهت ورود به هر شغلی اولویت دارد میزان درآمد آن شغل است، بنابراین بهتر است ابتدا هر شغلی در رابطه با جایگاهی که دارد بررسی  شود و در صورت مناسب بودن درآمد و جایگاه آن وارد شغل مورد نظر شد‌.

شغل نمد دوزی همانطور که گفته شد یکی  از مشاغلی هنری در بین ایرانیان است که از جایگاه خوبی برخوردار است. میزان درآمد شغل نمد دوزی در ایران شاید تا حدودی  بستگی به محیط فرهنگی منطقه دارد مثلا در کشور ایران برخی از شهرها همچون شیراز و اصفهان به هنرهای دستی علاقه بیشتری دارند از این رو در این شهرها بازار کار و درآمد نیز بهتر خواهد بود. اما به طور کلی شغل نمد دوزی شغل وابسته به مکان نیست و شما می­توانید محصولات خود را از طریق پست به سایر شهرها ارسال کنید و درآمد خوبی  نیز از آن داشته باشید.

خوشبختانه امروزه نیز با وجود پیشرفت در حیطه اینترنت و ساخت برنامه ­های مختلف امکان فروش مجازی برای هر فرد در هر نقطه از کشور محیا شده است و از این راه می­توان با تبلیغات مناسب اجناس با کیفیت و به سلیقه  مشتری را به آن تحویل داد.  میزان درآمد در شغل نمد دوزی بستگی به نحوه آموزش نمد دوزی و تلاش فرد در این حوزه دارد.

بهتر است بدانید چون شما خودتان تولید کننده هستید با فروش محصولاتتان سود خیلی خوبی کسب خواهید کرد و با فروش 700 هزار تومان در روز یه راحتی میتوانید درآمدی 15.000.000 تومانی در ماه داشته باشید

سرمایه لازم برای شروع نمد دوزی

به میزان هزینه جهت ورود به هر شغل، سرمایه مورد نیاز آن کار می ­گویند. امروزه برای راه اندازی یک کسب و کار باید مقداری سرمایه اولیه در نظر بگیریم تا با آن بتوانیم به راحتی وارد وسایل مربوط را تهیه کرده و برای عملی کردن ایده خود اقدام کنیم. شغل نمد دوزی یکی  از مشاغل کم هزینه محسوب می­شود. افراد زیادی هستند که تنها با صرف هزینه کم وارد این شغل شده‌اند و سپس به مرور زمان و رسیدن به درآمد مناسب کسب و کار خود را گسترش داد‌ه اند. اگر شما نیز به عنوان یک فرد مبتدی قصد ورود به این حرفه را دارید پیشنهاد می­کنیم در ابتدا تحت آموزش جامع نمد دوری قرار بگیرید و سپس با صرف مقداری هزینه فقط وسایل ساده و ابتدایی را خرید کنید و به مرور زمان که محصولات متنوعی تولید کردید در آن زمان کسب و کار خود را گسترش دهید. خوشبختانه در دسترس بودن وسایل شغل نمد دوزی یکی از مواردی است که در بسیاری از هزینه ­ها صرفه جویی خواهد کرد، از این رو یک فرد تنها می­تواند برای شروع حدود 2  میلیون تومان هزینه صرف خرید وسایل و پکیج آموزشی کند و به این حرفه وارد شود.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای یادگیری نمد دوزی

شاید برای شما این سوال پیش آید که مزایای یک شغل مانند نمد دوزی به عنوان هنرهای دستی برای فرد چیست؟ در جواب این سوال باید گفت همانطور که مطلع هستید بسیاری از بانوان امکان کار در خارج از منزل را به هر دلیلی نخواهند داشت از این رو شغل­ هایی که  در حیطه هنرهای دستی هستند می­توانند گزینه خوبی باشند تا فرد به راحتی درون منزل در اوقات فراغت خود آن را انجام دهند. همچنین شغل نمد دوزی خوشبختانه برخلاف سایر شغل­­ ها نیاز به هزینه گزافی برای شروع ندارد و به راحتی با صرف مقداری هزینه برای تهیه وسایل اولیه می­ توان کار را شروع کرد.

یکی دیگر از مزایای شغل­ های صنایع دستی مثل نمد دوزی تنوع  و حس شادابی است که به فرد القا می­کند. افرادی که در این شغل هستند به دلیل ساخت وسایل متنوع حس خوبی را برای  خود ایجاد می­کنند.

چرا نمد دوزی را فرا بگیریم؟

اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن یک هنر درآمدزا را فرا بگیرید، توصیه می کنیم آموزش نمد دوزی 118فایل را تهیه کنید. این حرفه در حال حاضر یکی از محبوب ترین هنر های دستی در بین بانوان محسوب می شود.

شما با یادگیری این هنر می توانید اقدام به ساخت وسایل تزیینی مختلف برای منزل، انواع عروسک ها، کیف نمدی و… نمایید. این هنر دستی دارای گستردگی زیادی است و با یادگیری اصول اولیه آن می توان اقدام به تهیه کارهای نمدی بسیاری نمود.

نمدها طیف رنگی بسیار زیبایی دارند؛ بخاطر همین تنوع در رنگ و جنس نمد، می توان کارهای خیلی زیبا و متعددی انجام داد.

آموزش نمد دوزی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای نمد دوزی

امروزه تحصیلات و مدرک دانشگاهی برای بسیاری از مشاغل نیاز نیست، اما افراد خود می­توانند در کنار مهارتی که  کسب می­کنند به کسب مدرک آکادمیک آن نیز بپردازند. شغلی همچون نمد دوزی جز مشاغل هنرهای دستی محسوب خواهد شد که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد. افراد مختلف در قشرهای دانش آموز، دانشجو و سایر افراد در هر جایگاهی می­توانند با شرکت در دوره‌های آموزش صفر تا صد نمد دوزی و یا با خرید پکیج­ های آموزشی 118 فایل ساخت انواع وسایل نمدی را یاد بگیرند و به راحتی وارد این عرصه شوند.

مدت زمان یادگیری برای یادگیری نمد دوزی چقدر است؟

زمان یکی از مواردی است که فرد باید در امر یادگیری در هر شغلی لحاظ کند. از این رو شغل نمد دوزی یکی از مشاغلی است که شما به راحتی در مدت زمان کوتاهی حدود یک الی دو هفته می­توانید آن را آموزش ببینید. در این شغل هر چه فرد ذوق و استعداد بیشتری در ارائه طرح­ های متنوع داشته باشد بسیار موفق ‌تر خواهد شد. پس مدت یادگیری در آن نیز بستگی به استعداد­های فردی دارد. 

وسایل مورد نیاز برای شروع نمد دوزی

برای شروع به کار نمد دوزی لازم است ابتدا وسایل مورد نیاز را که شامل موارد زیر است تهیه کنیم:

1. قیچی جهت برش پارچه نمد

2. پارچه نمد در ابعاد و رنگ­های مختلف

3. کاغذ پوستی جهت الگو طرح

4. خرید نخ­های کاموا رنگی یا نخ کوبلن برای  دور دوزی و زیبایی بیشتر

5. پشم شیشه جهت پر کردن عروسک­ها یا آویزهای کودک نمدی

6. سوزن مناسب نمد دوزی

7. کارگاه چوبی برای ساخت تابلوهای نمدی کوچک

8. صابون یا خودکار جهت طراحی الگو بر روی نمد

وسایل جانبی  مثل چشم عروسک، پاپیون و…

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نمد دوزی

بروزرسانی : 14 اردیبهشت ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز گل و گیاه آپارتمانی قیمت (تومان)
1 قیچی جهت برش پارچه نمد 65,000
2 پارچه نمدی بسته بندی 24 رنگ 60,000
3 کاغذ پوستی جهت الگو طرح 42,000
4 سوزن مناسب نمد دوزی (یک جعبه) 235,000
5 پشم شیشه 85,000
6 کارگاه چوبی برای ساخت تابلوهای نمدی کوچک (بر اساس ابعاد) 72,000 - 50,000
7 نخ کوبلن (24 رنگ) 50,000

در پایان آموزش نمد دوزی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از گذراندن دوره آموزشی و کلاس­های آموزش جامع نمد دوزی یا آموزش از طریق ویدیوهای آموزشی شما قادر خواهید بود به راحتی انواع عروسک­ های نمدی در ابعاد مختلف را تهیه کنید، همچنین می­ توانید وسایل ابتدایی و تزیینی منزل خود را با انواع طرح‌های زیبا و متناسب با دکوراسیون منزلتان بسازید و از آن استفاده کنید.

همچنین برخی افراد نیز از هنر نمد دوزی به عنوان یک شغل یاد می­کنند و به راحتی  با خرید وسایل به ساخت وسایل مختلفی می‌پردازند و شروع به کسب درآمد می­کنند. از این رو افرادی  که در شغل نمد دوزی فعالیت دارند به راحتی می­توانند محصولات خود را در بازارها به صورت مستقیم یا مجازی بفروشند. همچنین در هنگام برگزاری نمایشگاه ­های هنرهای دستی می­توانند با گرفتن غرفه­ نمد این محصولات را به مشتریان خود معرفی کنند.

در پایان آموزش نمد‌ دوزی هنر آموزان مهارت خوبی در دوخت انواع عروسک از جمله جغد، خرس، میمون، روباه و غیره را فرا می‌گیرند. همچنین توانایی بالایی در دوخت انواع جامدادی، جاکلیدی، کیف‌ نمدی، کاور گوشی، نشانه‌ گذار نمدی و کفش‌ رو فرشی به دست می‌ آورند.

علاوه بر مواردی که بالا گفته شد عروسک، کیف و کفش‌ رو فرشی ‌نمدی که از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین‌ هاست را هنرجویان می‌توانند در آموزش نمد دوزی مشاهده کنند. همچنین قادرند پس از اتمام آموزش به‌ صورت حرفه‌ای عروسک، کیف و کفش رو فرشی را بدوزند و در بازار به فروش بگذارند.

بازار کار نمد دوزی در ایران چگونه است؟

می­توان گفت شغل نمد دوزی در کنار سایر مشاغل هنری که در بازار وجود دارد یکی از پر طرفدارترین آن‌ها به شمار می‌رود‌ که در همه دوره ­ها بازار خود را داشته و امروزه نیز با ایجاد تنوع در رنگ متریال، نوع  دوخت و سبک ­های ساخته شده از نمد نسبت به قبل بازار کار بهتری برای افراد علاقمند به ارمغان آورده است. شغل نمد دوزی یکی از مشاغلی است که شما می‌توانید محصولات خود را به راحتی در اتاقی در منزل خود  بسازید و نیاز به اجاره مکان برای این شغل ندارید و همچنین برای  پخش محصولات خود می­توانید با ساخت صفحات مجازی و فروش در این صفحات و همچنین ارسال به سایر شهرها درآمد مناسبی از آن کسب کنید.

در حال حاضر کسب‌ و کارهای خانگی توانسته اند جایگاه خوبی را در کسب درآمد به دست آورند. نمد دوزی یکی از پرطرفدار ترین کسب‌ و کارهای خانگی و درآمدزا به شمار می‌‌رود. شما می‌ توانید با سرمایه اندک و کمی خلاقیت، درآمدی میلیونی در ماه، برای خود ثبت کنید.

در آموزش نمد دوزی به طور دقیق و کامل به هر آنچه که در مراحل تهیه نمد دوزی به آن احتیاج دارید، از الگو گرفته تا نحوه دوخت یا نوع نمد، ارائه شده است. برای ورود به بازارکار نمد‌ دوزی پیشنهاد می‌کنیم نمونه کارهای خود را در شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام و توییتر به اشتراک بگذارید زیرا در حال حاضر شبکه های اجتماعی یک مکان مناسب برای فروش محصولات دست ساز می باشد.

 افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند بسیار از شغل خود راضی هستند زیرا این کار از تنوع بالایی برخوردار است. برای این که کسب و کار خانگی راه اندازی کنید باید در ابتدای کار خود صبر و شکیبایی پیشه کنید و دست از تلاش برندارید.

آموزش انواع دوخت و دوخت جامدادی نمدی

1 ساعت

آموزش دوخت جاکلیدی نمدی

2 ساعت

آموزش دوخت عروسک نمدی

6 ساعت

دوخت کیف دستی، کاور گوشی، نشانه گذار نمدی کتاب و کفش روفرشی

2 ساعت

اگر به فعالیت کردن در زمینه هنر های دستی علاقمند هستید نمد دوزی گزینه مناسبی می باشد؛ زیرا این هنر از تنوع بالایی برخوردار است. اگر از خلاقیت و دقت بالایی برخوردار هستید می توان گفت نمد دوزی شغل مناسبی برای شما می باشد.
کار با نمد رنگی و ساخت محصولات زیبا و متنوع یکی از دلایل محبوبیت دوره های آموزش نمد دوزی است. شما به راحتی می توانید با نمد های طرح دار و ساده و با استفاده از الگو نمد دوزی کلی لوازم جذاب بدوزید. از جمله مزایای نمد دوزی عبارتند از : مواد اولیه ارزان در دسترس بودن لوازم اولیه عدم نیاز به مهارت خاص
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
با توجه به توضیحات بالا کافیست با صرف کمی وقت، دوره آموزش نمد دوزی را ببینید و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. حال می توانید با استفاده از پارچه نمد و الگو هایی که دارید برای خودتان و یا عزیزانتان وسیله های مختلف یا کاردستی با نمد بسازید. به عنوان مثال می توانید یک جامدادی نمدی زیبا برای نگهداری مداد رنگی های کودکانتان، عروسک نمدی زیبا جهت بازی یا تزئینات اتاق دلبندانتان ، گل سر و تل های زیبا با نمد، آویزهای نمدی زیبا برای درب و یا حتی لامپ های اتاق، انواع گل با نمد و…. بسازید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش گام به گام نمد دوزی در منزل|الگوهای نمد دوزی، کوبلن دوزی

  1. گلنوش صدیقی

    چطور میتونم دی وی دی ها رو بخرم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید مجموعه می‌توانید در سایت 118فایل سفارش خود را ثبت کنید تا بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما برسد.
      سپاس از همراهی شما

  2. طناز تاجدینی

    آموزش حضوری ندارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، آموزش های ارائه شده توسط 118فایل به صورت بسته های آموزشی می باشد که به صورت جامع و کاربری هر آن چه را که نیاز دارید را آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

  3. hosna459

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. mtt

    خیلی مجموعه کاملیه ممنون از سایت خوبتون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست دوست عزیز. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. delsarj

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می‌توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. arghavankl

    لینک ها رو دانلود کردم ولی قفله رمزش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت رمز لینک های دانلود با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  7. ladan8215

    من زبانم خوب نیست می تونم بازم با این مجموعه کار رو یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش نمد دوزی به همراه زیرنویس فارسی تحت الفظی ارائه شده و همچنین مراحل کار گام به گام آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. golabaton

    میشه از نمد دوزی درآمد داشت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میانگین درآمد ماهانه این هنر دستی 3 الی 6 میلیون تومان است. افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند بسیار از شغل خود راضی هستند زیرا این کار از تنوع بالایی برخوردار است.
      سپاس از همراهی شما

  9. roksanaa

    عروسک های نمدی رو هم آموزشتون داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوخت انواع عروسک از جمله جغد، خرس، میمون، روباه و غیره در آموزش نمددوزی به صورت اصولی و دقیق ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. roonika

    تو آموزشتون دوخت چه وسایلی رو آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه آموزشی به دوخت انواع جامدادی، جاکلیدی، عروسک، کیف‌ نمدی، کاور گوشی، نشانه‌ گذار نمدی و کفش‌ رو فرشی پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3292

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz