پکیج آموزش تشریفات عروسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

1,900,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/04/18

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/02

زمان آموزش: 82 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/04/18

زمان آموزش: 82 ساعت

مراسم عروسی معمولا یک بار در زندگی هر فرد پیش می آید پس باید با افردی که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشاوره گرفت. همه زوج های جوان به خصوص خانم ها آرزو دارند مراسم عروسی آن ها بدون کم و کاستی و به بهترین شکل ممکن برگزار شوند از این رو صفر تا صد مراسم خود را به تشریفات مجالس عروسی می سپارند تا شبی به یاد ماندنی داشته باشند.

برگزاری یک مجلس یا رویداد مهم مثل نامزدی، عروسی و یا هر گونه مراسم دیگر کار چندان آسانی نیست شما می توانید با فراگیری تشریفات مجالس و آموزش گل آرایی و فیلم برداری، صفر تا صد یک مجلس عروسی را در دست بگیرید و با طرح  ایده های خلاقانه و طرح های مدرن و جدید برای مراسم های مختلف را مشاهده کنید تا حتی اگر هیچ شناخت و مهارتی در این حرفه نداشته باشید بتوانید با مشاهده این آموزش در کمترین زمان ممکن به یک فرد مجرب و حرفه ای تبدیل شوید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.  

آموزش فیلمبرداری عروسی

118فایل در بیش از 15 ساعت ویدئو آموزشی، در دو بخش عکاسی عروسی و فیلمبرداری عروسی، ابتدا به معرفی‌ دوربین مناسب برای عکسبرداری و مقایسه دوربین‌های canon و Nikon پرداخته است. سپس به مراحل‌ تنظیم دوربین‌ها اشاره‌ شده تا بتوانید تصاویری با‌کیفیت همراه با افکت‌های جذابی را برای عروسی ثبت‌ کنید.

کاربردی‌ترین تجهیزات از قبیل سه پایه، مونوپاد و سایر ابزارهای دیگر در آموزش فیلمبرداری و عکاسی عروسی معرفی می‌شودهمچنین به ترکیب بندی، نورسنجی، فرمت عکس، ژست عکاسی و غیره اشاره شده است تا علاقمندان بتوانند با تنظیم نور و فضا، تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کنند.

در انتهای آموزش، نکات و اشتباهات رایج عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط اساتید بزرگ این حرفه گفته شده است و روش هایی برای حل این مشکلات و پرهیز از تکرار آن ها را به شما هنرجوی عزیز آموزش خواهند داد. همینطور نکات مهمی درباره فوکوس، کادربندی، ISO و… را فرا خواهید گرفت.

آموزش تشریفات مجالس

در ابتداء ایده‌ های متنوعی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. که می‌توانند با کمی خلاقیت طرح‌ های متنوعی را مطابق با سلیقه مشتریان طراحی و اجرا کنند.

در ادامه هنرآموزان گل‌آرایی، سبدگل، باکس گل، تاج گل، دستبند گل، گل آبشاری و … را فرا می‌گیرند. به همین دلیل قادر خواهند بود برای مراسم‌های مختلف دسته‌ گل مناسب را طراحی و پیاده‌ سازی کنند.

در پایان پارت علاقمندان مواردی از قبیل سفره عقد، دیزاین ورود عروس و داماد، دیزاین بک استیج، بادکنک آرایی، تزئینات متفرقه تالار، تزئین میز و صندلی تالار و گل آرایی را آموزش می‌بینند. و طراحی مراسم عروسی را می توانند به طور کامل انجام دهند.

در پایان آخرین پارت از این آموزش به ساخت انواع شمع ها برای مراسم‌ها و مناسبت‌ های مختلف پرداخته می‌شود.

سرفصل‌های اصلی آموزش تشریفات مجالس

18 ساعت

18 ساعت

8 ساعت

13 ساعت

آموزش گل‌ آرایی

آموزش گل آرایی 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو آموزشی، برای شما آماده شده تا گل‌ آرایی انواع گل را به صورت پایه و گام به گام فرا بگیرید.  ما در این آموزش سعی بر این داشتیم که بیشتر از گل هایی استفاده کنیم که طرفداران بیشتری دارند همچون گل های رز، شیپوری، مریم، داوودی و … همچنین اساتید برای جذاب‌ تر شدن کار خود از انواع خزه‌ ها و برگ‌ ها نیز در حین‌ کار استفاده می‌کنند تا گل جلوه بهتری داشته‌ باشد.

از موارد استفاده گل‌ آرایی می توان به تزئین تالار ها و مساجد اشاره کرد. همچنین ساخت دسته‌ گل عروس، دستبند و تاج‌ گل عروس که یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین شاخه‌ های این هنر می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی ویدئو های این مجموعه جدیدترین مدل های گل‌ آرایی را به شما آموزش می‌دهند.

بازار کار شغل گل آرایی در ایران همیشه گرم بوده و خواهد بود زیرا در کشور ما در مراسمات مختلف از شادی گرفته
تا عزاداری و مناسبت‌های خاص از ولنتاین گرفته تا روز مادر و پدر از گل برای هدیه دادن استفاده می‌شود.

سرفصل‌های اصلی آموزش گل آرایی

4 ساعت

4 ساعت

5 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

درآمد تشریفات مجالس در سال 1401 چیزی در حدود 920 میلیون تومان برآورد شده است که این مبلغ نشان دهنده‌ی این است که درآمد ماهیانه این حرفه بسیار زیاد خواهد بود.

گردش مالی آموزش تشریفات مجالس بسیار بالاست. به گونه‌ای که نزدیک به 70 درصد سود را برای شاغلان این حرفه رقم زده است. تشریفات مراسم فقط مربوط به مجالس عروسی و عزا نبوده، بلکه جشن‌‌‌ های مختلفی مانند مراسم سالگرد تاسیس یک شرکت یا برگزاری جشن‌های سالانه را نیز شامل می‌شود.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

بدون پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج آموزش تشریفات عروسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

رضایت

شناسه آموزش: 1031

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد