پکیج آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

2,860,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/22

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/19

زمان آموزش: 128 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/22

زمان آموزش: 128 ساعت

افرادی که تمایل داشته باشند در زمینه تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر، مک بوک و الکترونیک شغل خود را راه‌ اندازی کرده و از این طریق یک کسب ‌و کار راه بیندازند، می‌توانند از طریق تحصیل در رشته کامپیوتر یا آی تی در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین افراد می‌توانند از طریق سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های حضوری که در سطح شهر وجود دارد این رشته را به‌ صورت حضوری آموزش ببینند. اما بهترین روش برای یادگیری حرفه تعمیر مک بوک استفاده از پکیج آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر است. زیرا در این دوره آموزشی افراد در مدت زمان بسیار کوتاه با تمامی سرفصل‌ها و پیش‌ نیازهای رشته تعمیرات انواع کامپیوتر و لپ تاپ آشنا شده و می‌توانند به‌ صورت ماهرانه و حرفه‌ای انواع مک بوک و کامپیوتر را تعمیر نمایند.

 

آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر 118فایل با بیش از 33 ساعت ویدئو، نحوه عیب یابی و تعمیر قطعات مختلف سخت افزار کامپیوتر را ارائه داده است. مجموعه آموزش تعمیر سخت افزار در ابتدا به معرفی اجزاء و نحوه اسمبلی قطعات پرداخته و در ادامه نحوه عیب یابی، تعویض و تعمیر قطعاتی مانند هارددیسک، رم، درایورهای نوری، کارت گرافیک، کارت صدا، مادربرد، پاور، فن و غیره را آموزش داده است.

به طور کلی مشکلات رایجی که برای کامپیوتر پیش می آید دو دلیل نرم افزاری و سخت افزاری دارند. قطعاتی مانند رم، کارت‌گرافیک، هارد، مادربرد، درایور و غیره اجزائی از سخت‌افزار کامپیوتر به شمار می‌روند که در آموزش تعمیر سخت افزار به معرفی آنها می پردازیم. مهم ترین آنها مادربرد است و قطعاتی مانند CPU روی مادربرد قرار می گیرند.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر سخت افزار کامپیوتر

3 ساعت

8 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

9 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیرات مک بوک

آموزش تعمیرات مک بوک رفع مشکلاتی نظیر مشکل هارد درایو و CPU مک بوک 2016، مشکل شارژ نشدن باتری مک بوک را شرح می‌دهد. روش اصولی تعویض قطعات اصلی و مهم مک بوک از قبیل ال‌ سی‌دی، کارت گرافیک، آداپتور، باتری، مادربورد و غیره که هنگام تعویض ممکن است آسیب ببینند، در آموزش تعمیرات مک‌ بوک، آورده شده تا با توجه به نکاتی که در حین تعویض بیان می‌شود بتوانید قطعات را به درستی تعویض کنید.

در آموزش تعمیرات مک‌بوک ایر تعویض پارت مدل‌های متنوعی از سال 2011 تا 2019 را به طور جامع آموزش می‌دهد. از مهمترین ویدئوهای آموزش تعمیرات مک‌ بوک ایر می‌توانیم به تعویض بلوتوث، وای‌فای، اسپیکر، هدفون و پورت USB اشاره کنیم. مواردی مانند تعویض درایو اپتیکال، تعمیر آب خوردگی، تعمیر پورت HDMI، USB و SD Card، تعویض باتری مک بوک پرو 13 اینچی (A1278)، آپدیت RAM مک بوک پرو 13 اینچی و غیره را نیز آموزش می‌دهد.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیرات مک بوک

4 ساعت

6 ساعت

8 ساعت

8 ساعت

آموزش تعمیر لپ تاپ

در انتهای آموزش تعمیر لپ تاپ شما به تمام مباحث مربوط به این حرفه مسلط خواهید شد و می توانید انواع مدل های لپ تاپ را تعمیر کنید. از جمله مشکلاتی که تعمیر آنها را فرا می گیرید عبارتند از: لپ تاپ آب خورده، تست برق، هارد دیسک، تعمیر لولاها، کابل روبانی نمایشگر، نقشه ی مدارهای مادربرد، روش تعویض پورت شارژر و تست قطعاتی مانند هارد دیسک در مدل های مختلف لپ تاپ.

تعمیرات لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. تعمیرات لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف و محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارد دیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر لپ تاپ

10 ساعت

22 ساعت

آموزش مبانی الکترونیک

دوره آموزش مبانی الکترونیک با بیش از 37 ساعت ویدئو آموزشی خدمت شما عزیزان ارائه شده است؛ همچنین برای هیچکس این مسئله که همه‌ چیز در اطراف ما از جریان الکتریکی استفاده می‌کند پوشیده نیست، از گوشی موبایل گرفته تا بزرگ ‌ترین وسایل آشپزخانه مثل یخچال و… همه با جریان الکتریکی سرکار دارند و این موضوع اهمیت یادگیری الکترونیک و شغل الکترونیک را مشخص می‌کند که اگر شما با این رشته آشنا باشید علاوه بر اینکه قادر هستید مشکلات الکتریکی خود را حل کنید می‌توانید منبع درامدی نیز برای خود ایجاد کنید.

 

شغل الکترونیک جز مشاغل پر درآمد در ایران محسوب می‌شود و فقط باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشید. میانگین درآمد این حرفه هر ماه حدود ۸ تومان است. میزان حقوق مهندس الکترونیک در ایران از ۶ میلیون تومان (کمترین) تا ۱۶ میلیون  تومان است. برای وارد شدن به این حرفه باید جریان الکتریکی، ولتاژ، مدار، آمپر و… را به خوبی بدانید. در این زمینه می‌توانید از کامل ‌ترین مجموعه آموزش الکترونیکاستفاده کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش مبانی الکترونیک

6 ساعت

40 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

9 ساعت

با توجه به گسترش و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در دنیای کنونی و استفاده‌های زیاد افراد از دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر و لپ‌تاپ و گوشی می‌توان بازار کار رشته تعمیرات مک بوک را بسیار پر رونق در نظر گرفت. با توجه به قیمت بالای دستگاه‌های مک‌ بوک و نوسانات اقتصادی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم بسیاری از افراد تمایل دارند به‌ جای خرید دستگاه‌های الکترونیکی جدید از دستگاه قبلی خود استفاده کنند که آسیب‌ دیده است.

 در این حالت این افراد دستگاه‌های آسیب ‌دیده خود را برای تعمیر به نزد تعمیرکاران می‌برند بنابراین می‌توان بازار کار رشته تعمیر این دستگاه‌ها را پررونق و داغ در ‌نظر گرفت. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به سرمایه اولیه اندکی که برای این رشته در نظر می‌گیریم این رشته کاملاً پرسود است.

 در نتیجه یک فرد متخصص و مجرب در این شغل می‌تواند با سرمایه کم درآمد بالایی را به دست آورد. آموزش تعمیرات وسایل الکترونیکی با ارائه جامعی از تعویض و تعمیرات قطعات به یک متخصص تبدیل می‌شود. به طور کلی می توان گفت درآمد تعمیرات مک بوک در یک ماه بین 10 تا 25 میلیون است.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش تعمیرات لپ‌تاپ و کامپیوتر

  1. 323434546

    تعمیر سری های جدید مک بوکه یا مدلای قدیمی؟

  2. علی 78

    فقط تعمیرات بخش های سخت افزاری گفته شده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1023

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد