آموزش تعمیر پلی استیشن 2

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

360,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/02

حجم آموزش: 12.69 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/02

زمان آموزش: 12 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/02

حجم آموزش: 12.69 گیگابایت

زمان آموزش: 12 ساعت

فراگیری تعمیر دستگاه های مختلف همیشه موضوعی جذاب و فعالیتی کارآمد برای علاقمندان بوده‌ است. به نحوی که در صورت شناخت و تسلط به سیستم دستگاه های مختلف می توان در کمترین زمان، مشکل خود و اطرافیانمان را برطرف کنیم. حتی به عنوان یک راه درآمدزایی به آن بنگریم. از آن جایی که کنسول های بازی محبوب افراد بزرگسال و کودکان بوده و علاقمندان با هر طیف سنی در طول زندگی شان تجربه بازی با آن ها را داشته اند، موضوع تعمیر کنسول بازی دارای اهمیت می باشد. برای فعالیت در زمینه تعمیر پلی استیشن ۲ باید بدانید که در این کار شما نیاز به تحصیلات خاصی نخواهید داشت. تنها کافی است آموزش مورد نیاز را برای یادگیری تکنیک‌های تعمیر پلی استیشن و عیب یابی آن داشته باشید. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 2  به تعمیر سخت افزار و اجرای نرم افزار بر روی نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازد. این دوره‌ شامل 12 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 2  به تعمیر سخت افزار و اجرای نرم افزار بر روی نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازد. از موارد آموزشی مجموعه می توان به رفع مشکلات (دیسک خوان، لنز، درایو نوری، دسته بازی، هارد و منبع تغذیه) در کنار باز کردن قطعات و بازسازی پلی‌استیشن 2 اشاره کرد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر پلی استیشن 2  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

همانطور که می دانید بدون شناخت کامل قطعات، امکان تشخیص قسمت معیوب و تعمیر آن میسر نمی باشد. از این‌ رو تصویر قطعات نسل‌های پلی‌ استیشن را در فایل‌متنی ارائه کرده‌ است. علاوه بر موارد آموزشی ذکر شده، این مجموعه برای علاقمندان مشکلات شایع پلی استیشن 2 و سؤالاتی که ممکن است در هنگام کار با آن مواجه گردند را مطرح و به طور مفصل پاسخ داده است.

مزایای تعمیر پلی ‌استیشن ۲

با توجه به گذشت زمان زیادی که از طراحی و ساخت پلی استیشن‌های ۲ می‌گذرد، تقاضا برای تعمیر آن‌ها بسیار افزایش پیدا کرده‌ است. در نتیجه بازار کار تعمیر پلی استیشن ۲ مناسب و خوب است. از آنجایی‌ که این کنسول‌های بازی دارای طرفداران و محبوبیت زیادی هستند می‌توان گفت که درآمد برای این رشته تا حدودی بسیار خوب است. برای افرادی که علاقه‌مند به بازی‌ها و گیم هستند، تعمیر پلی استیشن ۲ می‌تواند مفید و کارامد باشد. از آنجایی‌ که تعمیر پلی استیشن ۲ یک کار پاره وقت محسوب می‌شود برای افرادی که فرصت کاری زیادی ندارند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از طریق تعمیر پلی استیشن ۲ می‌توان فرصت‌های شغلی متعددی را برای خود در نظر گرفت. تعمیر پلی‌ استیشن ۲ یک کار ساده و آسان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

چرا تعمیر پلی استیشن 2 سایت 118فایل را فرا بگیریم؟

فراگیری تعمیر دستگاه های مختلف همیشه موضوعی جذاب و فعالیتی کارآمد برای علاقمندان بوده‌ است. به نحوی که در صورت شناخت و تسلط به سیستم دستگاه های مختلف می توان در کمترین زمان، مشکل خود و اطرافیانمان را برطرف کرده و حتی به عنوان یک راه درآمدزایی به آن بنگریم. از آن جایی که کنسول های بازی محبوب افراد بزرگسال و کودکان بوده و علاقمندان با هر طیف سنی در طول زندگی شان تجربه بازی با آن ها را داشته اند، موضوع تعمیر کنسول بازی دارای اهمیت می باشد.

آموزش تعمیر پلی استیشن 2 مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن 2!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر پلی استیشن 2

برای فعالیت در زمینه تعمیر پلی استیشن ۲ باید بدانید که در این کار شما نیاز به تحصیلات خاصی نخواهید داشت. البته همان‌ طور که می‌دانید برای شروع هر کاری نیاز به آموزش است. بنابراین شما چنانچه تمایل به تحصیل در رشته مرتبط با تعمیر پلی استیشن داشته باشید می‌توانید در رشته‌های برق ادامه تحصیل دهید و از این طریق اطلاعات مربوط به این شغل را تا حد بسیار زیادی آموزش ببینید. البته باید دقت داشته باشید که در این کار اجباری وجود ندارد و برای شروع کار تعمیر پلی استیشن ۲ احتیاجی به این کار نیست. بلکه شما می‌توانید این آموزش را از طریق کلاس‌های آموزشی که در این زمینه وجود دارند نیز فرا بگیرید. این کلاس‌ها به‌ صورت حضوری هستند و در مدت زمان چند ماهه افراد می‌توانند از طریق آن به مهارت برسند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بهترین راه برای آموزش رشته تعمیر پلی استیشن ۲ استفاده از پکیج آموزش تعمیر پلی استیشن ۲ است. زیرا این پکیج از طریق متخصصان و مربیان مجرب فراهم شده‌اند که تمامی نیاز افراد را در این زمینه برطرف می‌کنند. همچنین آموزش‌ها کامل و جامع هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

مدت زمان یادگیری تعمیر پلی استیشن ۲ چقدر است؟

بسته به نوع آموزشی که افراد برای تعمیر پلی استیشن ۲ در نظر می‌گیرند مدت زمان یادگیری آن‌ها متفاوت خواهد بود. زیرا که روش‌های مختلف آموزشی مدت زمان یادگیری متفاوتی خواهند داشت. برای مثال فردی که از طریق کلاس‌های حضوری قصد آموزش این رشته را داشته باشد به مدت زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت.

اما بهترین راه برای آموزش این رشته استفاده از پکیج دوره‌های آموزش تعمیر پلی استیشن ۲ است که از این طریق افراد می‌توانند بیشترین مطالب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرند و در این حالت در زمان خود صرفه‌ جویی داشته باشند. در این صورت این مدت‌ زمان چیزی حدود کمتر از یک ماه خواهد بود. همچنین دقت داشته باشید که میزان انگیزه و علاقه فرد برای یادگیری تعمیر پلی استیشن ۲ در مدت زمان یادگیری او مؤثر است. هرچقدر فرد انگیزه و علاقه بیشتری در این زمینه داشته باشد مدت زمان یادگیری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر پلی استیشن ۲

برای انجام تعمیر پلی استیشن افراد نیاز به تجهیزات و ابزار پیشرفته و فنی احتیاج خواهند داشت که از طریق آن‌ها بتوانند انواع کنسول‌های بازی را تعمیر نمایند. دقت داشته باشید که بدون وجود این‌گونه ابزارها تعمیر دستگاه‌های بازی غیرممکن است. در ادامه به معرفی برخی از این ابزارها خواهیم پرداخت:

1. ابزار اسپاتول

2. مولتی متر

3. پتانسیل متر

4. انبر دم باریک

5. دریل

6. دسته آنالوگ

7. قاب دسته

8. باطری

9. سوکت شارژ

10. انواع دکمه

11. کابل

12. پیچ کامل بازی

13. اسکلت داخلی

14. فنر

15. برد و جک 

16. مقاومت آی سی و ذغال دسته و …

سرمایه لازم برای تعمیر پلی استیشن 2

همان‌ طور که می‌دانید برای تعمیر پلی اسیشن ۲ باید مقداری سرمایه در نظر بگیرید. البته بسته به نوع کاری که شما انجام می‌دهید این سرمایه متفاوت خواهد بود. اما به‌طور کلی هر فردی که بخواهد در این زمینه فعالیت داشته باشد به ۲ مورد سرمایه‌ی اساسی احتیاج خواهد داشت از جمله این موارد می‌توان به نحوه آموزش تعمیر پلی استیشن ۲ اشاره کرد که افراد از طریق این آموزش می‌توانند مهارت و دانش فنی خود را افزایش داده و بعد اقدام به کار نمایند که در این‌ صورت کار آن‌ها با پیشرفت بیشتری صورت خواهد گرفت.

بعد از این کار افراد احتیاج خواهند داشت که ابزار و وسایل مورد نیاز این شغل را تهیه کرده و آماده کنند. دقت داشته باشید که برای این مورد به سرمایه‌ای حدود ۵ تا ۲۰ میلیون تومان احتیاج خواهید داشت. در ادامه افرادی که قصد داشته باشند کار خود را گسترش دهند می‌توانند برای خود مغازه یا فروشگاه اجاره یا خریداری نمایند و بعد اقدام به کار کنند. در این حالت به سرمایه بیشتری احتیاج خواهند داشت. اما به‌طور کلی باید این‌گونه در نظر داشته باشید که شغل تعمیر پلی استیشن ۲ نیاز به سرمایه زیادی ندارد و سرمایه این شغل در مقایسه با سایر مشاغل بسیار کم‌تر است.

در پایان آموزش تعمیر پلی استیشن 2 چه اتفاقی می‌افتد؟

در پکیج آموزش تعمیرات پلی‌ استیشن ۲ افراد می‌توانند با قسمت‌های نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری دستگاه آشنا شوند. آن‌ها در این دوره‌ها یاد می‌گیرند که چطور انواع قطعات پلی استیشن را بشناسند و آن‌ها را تعمیر یا تعویض نمایند. آن‌ها با نحوه عیب‌یابی این‌گونه قطعات آشنا شده و می‌توانند انواع مشکلات آن را حل نمایند. همچنین این افراد می‌توانند پس‌ از این آموزش‌ها نصب روی کارت حافظه را یاد گرفته و از آن استفاده کنند.

درنهایت این افراد می‌توانند به تعمیرکاران متخصصی تبدیل شوند که قادر به حل انواع مشکلات پلی استیشن ۲ هستند. در این صورت از این طریق درآمد خوبی خواهند رسید. دقت داشته باشید که پس‌ از این کار افراد می‌توانند وارد بازار کار خوب این رشته شده و از درآمد خوبی که دارد استفاده کنند. همچنین افرادی که تمایل به انجام تعمیر پلی استیشن ۲ را نداشته باشند می‌توانند با آموزش این رشته به افرادی که علاقه‌مند به آن هستند نیز کسب درآمد کنند.

در این مجموعه از صفر‌ تا‌ صد مراحل تعمیر مشکلات پلی‌ استیشن 2 به همراه نحوه نصب و اجرای بازی‌های آن مطلع می‌شوید. در مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 2 با قطعات انواع کنسول بازی، مشکلات شایع پلی استیشن 2، بررسی مشکلات سخت افزاری بخش های مختلف از جمله دیسک خوان، لنز، درایو نوری، منبع تغذیه و هارد، نصب مک بوت، نصب پنل خروجی و نحوه اجرای فایل IOS از کارت حافظه آشنا می گردید.

بازار کار تعمیر پلی استیشن 2 در ایران چگونه است؟

بازی با کنسول‌های بازی آن‌قدر جذاب است که ساعت‌های زیادی را از ما می‌گیرد و ممکن است ساعات زیادی را درگیر بازی با این دستگاه‌ها باشیم. به‌ همین منظور این کار باعث آسیب به قطعات مختلف کنسول‌های بازی به‌ ویژه پلی استیشن ۲ می‌شود زیرا این‌گونه دستگاه‌ها سال‌های زیادی است که وارد بازار شده‌اند و از آن‌ها استفاده‌های زیادی شده است. در نتیجه آسیب بیشتری به آن‌ها وارد شده‌ است و نیاز به تعمیر و تعویض دارند. در این حالت نیاز به وجود یک تعمیرکار متخصص و ماهر در این زمینه احساس می‌شود.

این کار بدون وجود تعمیرکار ماهر امکان‌پذیر نیست. زیرا در این حالت ممکن است به قسمت‌های مختلف کنسول آسیب بیشتری وارد شود و مشکلات آن دوچندان شود. با توجه به این موارد می‌توان گفت بازار کار رشته تعمیر پلی استیشن ۲ خوب و پر رونق است و برای افرادی که به آن علاقه‌ مند هستند می‌تواند مفید و سودمند باشد. البته افراد از طریق آموزش تعمیرات پلی استیشن می‌توانند بازارهای کار متنوعی را برای خود در نظر بگیرند. به‌ عنوان مثال آن‌ها می‌توانند از طریق فروش این‌گونه کنترل‌ها یا قطعات آن‌ها نیز به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

شغل تعمیرات کنسول های بازی در ایران خوشبختانه از بازار خوبی برخوردار بوده است. علاقمندان در صورت دارا بودن تخصص کافی در این زمینه می‌توانند در نمایندگی‌ها یا به صورت خصوصی فعالیت کنند. با افزایش تعداد علاقمندان به بازی با کنسول های شرکت سونی، نیاز به تعمیر این دستگاه زیاد شده و از سویی با توجه به کمبود شغل برای جوانان، تعمیرات کنسول می تواند شغلی مناسب با درآمدی ایده آل برای افراد باشد. در اینگونه از مشاغل اگر تعمیرکاران از مهارت و دانش کافی برخوردار باشند طبعأ با مشتریان زیادی مواجه خواهند شد.

درآمد تعمیر پلی استیشن 2 در ایران

درآمد حاصل از این رشته به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عاملی که باید به آن توجه کرد مهارت و دانش فنی فرد است. در واقع هر چقدر فرد بتواند در این زمینه اطلاعات خود را بالاتر برده و به‌ صورت ماهرانه‌تر کار انجام دهد می‌تواند به درآمد بالاتری نیز دست پیدا می‌کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که بسته به نوع خرابی که ممکن است در پلی استیشن ۲ به وجود بیاید میزان درآمد افراد با یکدیگر متفاوت است. در واقع هر چقدر افراد بتوانند تخصصی‌تر عمل کنند و کاری پیچیده‌تر انجام دهند به درآمد بالاتری دست پیدا خواهند کرد. علاوه‌بر موارد ذکر شده باید در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از سایر فرصت‌های شغلی دیگری که در این زمینه وجود دارد نیز به کسب درآمد بپردازید. از جمله این کارها می‌توان به فروش انواع کنسول یا قطعات آن‌ها اشاره کرد. همچنین افراد مختلف از طریق تدریس این رشته به افرادی که تمایل به یادگیری آن دارند نیز می‌توانند کسب درآمد کنند.

بخش سخت افزاری (مادربرد، لنز، دیسک خوان، دسته و...)

10 ساعت

بخش نرم افزاری

1 ساعت

سایر مشکلات

1 ساعت

یکی از رایج ترین دلایلی که منجر به تعمیر کنسول بازی می شود، خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی است. این مشکل معمولا با ارورهای مختلفی مانند CE-34878-0 نمایش داده می شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
مادربرد قطعه ای بسیار مهم در کنسول و همه دستگاه های الکترونیکی است که تمام قطعات دیگر روی آن نصب می ‌شوند. اگر مشکلی در این قطعه پیش بیاید، قطعاتی مانند پردازنده، رم، آی‌سی ، پاور و قطعات دیگر، به درستی کار نمی کنند. عواملی که باعث خرابی مین برد و تعمیر کنسول بازی می شوند، شامل آب‌ خوردگی، فرسودگی دستگاه و آسیب های فیزیکی هستند. خراب شدن این قطعه، با نشانه هایی مانند تصویر نداشتن، روشن‌ نشدن دستگاه، هنگ کردن هنگام بازی، عملکرد ضعیف پورت‌ ها و افزایش دما همراه است. با مشاهده این نشانه ها، باید برای تعمیر کنسول بازی خود اقدام کنید.
یک مشکل دیگر که در پلی استیشن 2 ها بسیار رایج است! کیت پاور یا لیات (کابل اتصال کیت به برد دستگاه) یکی از اجزای بسیار مهم پلی استیشن 2 است که نقش سویچ کردن را دارد. تا این کیت سالم نباشد، دستگاه شما روشن نخواهد شد
کاربران اصلی پلی استیشن ، گیمرها هستند و همین مساله موجب شده که حجم کاری این محصول و احتمال آسیب پذیری آن بالا باشد. از طرفی، مشکلات برق، ضربه خوردن دستگاه، عوامل نرم افزاری و مواردی نظیر اینها هم موجبات بروز مشکل در کنسول بازی سونی را فراهم می کنند. یکی از مشکلات رایج در تعمیرات پلی استیشن ، روشن شدن چراغ آبی است که به “خط آبی مرگ” مشهور است. روشن شدن این چراغ، در واقع نوعی هشدار است که وجود نقص در یکی از بخش های دستگاه را به اطلاع کاربران می رساند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تعمیر پلی استیشن 2

  1. علی

    با سلام و درود
    پلی استیشن دو من یک مشکل جزئی پیدا کرده
    لطف میکنید راهنمایی کنید
    وقتی میرم تو هر بازی صفحه تلویزیون از پایین
    ی تیکه سیاه داره هر بازی که میرم داخلش
    اول فکر کردم از تلویزیون ولی رو تلویزیون دیگه امتحان کردم دیدم از تلویزیون بلکه از دستگاهه
    حالا نمی‌دونم از تنظیماتشه یا از خورده دستگاه ایراد پیدا کرده
    وقتی میرم تو هر بازی چه فلش چه سی دی
    تصویر تلویزیون کامل نسیت و از پایین تصویر
    حاشیه سیاه داره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام ما در زمینه فروش مجموعه آموزشی فعالیت داریم . سپاس از همراهی شما

  2. محمدطاها صادق پور

    ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه را از کجا می توان تهیه کرد؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید این نوع از وسایل را از سایت های معتبر خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. adnan65

    داغ کردن دستگاه پلی اسیشن تو برای چی هستش؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کی دیگر از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران PS2 با آن درگیر هستند، داغ کردن این دستگاه است. علی رغم اینکه بسیاری این مساله را ساده می دانند، باید گفت که داغ کردن در حین کار، در فرایند تعمیرات پلی استیشن ۲ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بالا رفتن حرارت چیپ دستگاه، اصلی ترین دلیل داغ کردن این کنسول است و با توجه به اهمیت چیپ در پردازش فرایندها، باید توجه ویژه ای به این مساله شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. armin_golshani

    بعد دیدن این دوره می توانم این دستگاه تعمیر کنم؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان تعمیر کرد زیرا این دوره از صفرتا صد هست و بیشتر نکات در آن گفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. روزبه98

    در مورد تعمیر همه اجزای این دستگاه توضیح داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ما در این مجموعه سعی داشتیم این دستگاه کامل توضیح داده شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. shahsavari.j

    آموزشهای دیگری در این زمینه دارید؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این زمینه اموزشهای دیگری موجود هست.
      سپاس از همراهی شما

  7. SePeHr_99

    تعمیر پلیستنشن 1 2 3 4 باهمدیگه خیلی تفاوت دار؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر کدام از این دستگاه ها متفاوت هستند و تفاوتهایی با یکدیگر دارند. و در آموزش تعمیر هر یک از انها نکات جدیدی گفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. .Zakaria.salimi669

    چقدر خوب که همچین اموزش هایی داخل سایتتون دارید. ممنون ازسایت خوبتون.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  9. حسام کاظمی

    در این دوره تعمیر دسته پلی استنیشن 2 هم آموزش داده شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این دوره تعمیر دسته پلی استیشن 2 نیز آموزش داه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. SAMIR

    چه چیزهایی در داخل این دوره آموزشی تدریس می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره نحوه تعویض لیزر پلی استیشن2 مدل فت، نحوه تعمیر و رفع مشکل نخواندن دیسک، نحوه نصب کابل قطعه دیسک خوان، نحوه تمیزکردن قطعه دیسک خوان، نحوه رفع خطای خواندن دیسک، راه درست برای تمیزکردن لنز لیزر، نکات و ترفندهای تعویض لیزر، نحوه تعویض لیزر لنز دستگاه، نحوه پاک کردن لنز دستگاه و… آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. M0825092

    دلیل خوانده نشدن دیسک در پلی استیشن 2 چی می باشد؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معمولا در این وضعیت، سیستم اپتیک یا همان لنز آسیب دیده و یا آلوده شده و به همین دلیل، کنسول قادر به خواندن دیسک های مورد نظر نمی باشد. این مساله موجب می شود که اطلاعات دیسک به بخش های اجرایی دستگاه ارسال نشده و به دنبال آن، دیسک خوانده نمی شود. تعمیرات پلی استیشن 2 در این شرایط کاملا تخصصی است و نیاز به تعویض اپتیک دارد. تمیز کردن لنز هم می تواند به عنوان یکی از راه حل های کاربردی در این وضعیت، کارساز باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3138

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz