پکیج کامل آموزش خیاطی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش خیاطی مولر_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

403,000 تومان

تا کنون 1,680 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/04/30

حجم آموزش: 19.96 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/30

زمان آموزش: 25 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/04/30

حجم آموزش: 19.96 گیگابایت

زمان آموزش: 25 ساعت

خیاطی مولر یک نوع روش خیاطی است که در آن‌ ۴ بخش بااهمیت بدن  در دوخت مورد اندازه‌ گیری قرار می‌گیرند. این ۴ بخش شامل دور سینه، دور باسن، دور کمر و قد هستند. در این متد این اندازه‌ گیری‌ها مقدمه‌ای برای رسم الگو می‌باشند. پس‌ از به دست آوردن اندازه ‌گیری در این روش از طریق فرمول‌هایی می‌توان اندازه‌ی قسمت‌های دیگر بدن را نیز به دست آورد و الگوی آن را رسم کرد. روش خیاطی مولر از جمله روش‌هایی است که کم نقص‌تر است. همچنین این روش کاربردی‌تر از متدهای دیگر به حساب می‌آید.

 


آموزشگاه 118فایل با ارائه یک پکیج آموزشی در خصوص آموزش خیاطی مولر کار را برای علاقه مندان به این حرفه راحت کرده است. این مجموعه با بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. مجموعه آموزش خیاطی مولر در ابتدا نحوه کار با چرخ خیاطی را به شما آموزش می‌دهد. سپس به نحوه ایجاد الگوی اولیه و نهایی لباس پرداخته و شما را با اصول و مقدمات خیاطی‌ مولر آشنا می کند. شما با فراگیری خیاطی با متد مولر می توانید هر لباسی با طرح و اندازه های مختلف را بدوزید. همچنین با یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شده و درآمد خوبی از این کار داشته باشید.

متد خیاطی مولر، روشی آلمانی است و دلیل انتخاب این روش توسط مشتریان و خیاطان ایرانی، عبارتست از اینکه فرم بدن آلمانی ها به ساختار بدنی ایرانی ها نزدیک است هر چند که در مبنای سایز استخوان بندی درشت تری دارند ولی الگو و ساختار این دو ملت بسیار به هم نزدیک است.

خیاطی یک هنر و مهارت است و با توجه به اهمیتی که پوشاک در زندگی‌ ما دارد می‌توان شغل خیاطی را جز مشاغل بسیار با اهمیت در نظر گرفت. همان‌ طور که می‌دانید تمام لباس‌هایی که برای ما طراحی و دوخته می‌شود توسط خیاطان تولید می‌شوند. هنر خیاطی جز مهارت‌هایی است که هم در زندگی شخصی و هم جهت کسب درآمد می‌تواند برای افراد بسیار سودمند باشد. کسی که کار خیاطی را انجام می‌دهد لازم است که در روش‌ها و متدهای آن مهارت کافی داشته باشد و در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشد. یکی از این روش‌ها، مولر است که با شرکت در کلاس‌های آموزش‌ کامل خیاطی می‌توانید در آن به مهارت کافی دست پیدا کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد از خیاطی در ایران | همیشگی و پرسود

هر خیاط بسته به کارهای خدماتی که انجام می‌دهد می‌تواند دارای درآمدهای بسیار متفاوتی باشد. به‌ عنوان مثال فردی که در خانه با پذیرش کارهای ساده، خیاطی انجام می‌دهد درآمد متفاوتی با فردی که دارای یک کارگاه تولیدی است، خواهد داشت. همچنین بسته به تجربه، مهارت و سرمایه‌ای که فرد در نظر می‌گیرد درآمدهای او با دیگران می‌تواند متغیر باشد.

به‌طور کلی می‌توان این‌ طور بیان کرد که با با گذشت زمان و ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تر می‌توان درآمد این شغل را تا حد بسیار زیادی افزایش داد و البته برای درآمد رشته خیاطی مولر نمی‌توان سقف خاصی در نظر گرفت. اما به‌طور کلی می‌توان متوسط درآمد یک خیاط را چیزی حدود 35.000.000 تومان در نظر گرفت.

سرمایه لازم برای شروع خیاطی

خیاطی دارای فرصت‌های شغلی متنوع است بنابراین سرمایه ‌گذاری در آن برای به افراد مختلف می‌تواند، متفاوت باشد. اولین نکته‌ای که در زمینه سرمایه لازم برای شغل خیاطی باید در نظر گرفت این است که افراد باید یک میزان از سرمایه خود را صرف آموزش خیاطی کنند. این مهم‌ترین کاری است که هر فرد باید برای آن انجام دهد. زیرا در غیر این صورت و بدون آموزش‌های لازم و اطلاعات کافی افراد نمی‌توانند به مهارت خوبی دست پیدا کنند و در این زمینه به موفقیت برسند. بعد از آن نیاز به خریداری وسایل و ابزارهای ضروری رشته خیاطی است البته در ابتدای کار برای این مورد نیاز به سرمایه چندانی نیست.

در ادامه در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند می‌توانند با رهن یا اجاره یک مغازه و همچنین هزینه‌های مربوط به تجهیزات آن برای این کار سرمایه در نظر بگیرند. در این حالت سرمایه لازم برای این شغل می‌تواند چیزی حدود صد میلیون تومان باشد که در صورتی‌ که کار فرد با کیفیت و دارای رضایت مشتری باشد خیلی زود این میزان سرمایه بازمی‌گردد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

خیاطی مولر چیست؟

خیاطی مولر یک نوع روش خیاطی است که در آن‌ ۴ بخش پراهمیت بدن  در دوخت مورد اندازه‌ گیری قرار می‌گیرند. این ۴ بخش شامل دور سینه، دور باسن، دور کمر و قد هستند. در این متد این اندازه‌ گیری‌ها مقدمه‌ای برای رسم الگو هستند. پس‌ از به دست آوردن اندازه ‌گیری در این روش از طریق فرمول‌هایی می‌توان اندازه‌ی قسمت‌های دیگر بدن را نیز به دست آورد و الگوی آن را رسم کرد. با توجه به کاربردی که امروزه روش مولر در خیاطی دارد می‌توان گفت که این روش دارای محبوبیت بسیار زیادی است و از آن در موارد بسیاری می‌توان استفاده کرد.

مزایای خیاطی مولر

1. روش خیاطی مولر از جمله روش‌هایی است که کم نقص‌تر است و کاربردی‌تر از متدهای دیگر به حساب می‌آید.

2. آموزش جامع خیاطی مولر برای افرادی که به‌ تازگی قصد شروع خیاطی را دارند می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا بسیار ساده بود و برای آن‌ها می‌تواند مفید باشد.

3. متد مولر بسیار روان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد.

4. دوختی که به روش مولر صورت می‌گیرد بسیار با دقت و ظرافت بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است.

5. از جمله مزایای دیگر آموزش گام به گام خیاطی مولر این است که با توجه به این‌ که این روش یک روش آلمانی است، فرم بدن ما بسیار شبیه به فرم بدن افراد آلمانی خواهد شد، پس روش مولر از این نظر نیز می‌تواند مناسب باشد.

چرا خیاطی را فرا بگیریم؟

شما با فراگیری خیاطی با متد مولر می توانید هر لباسی با طرح و اندازه های مختلف را بدوزید. چرا که شما با نحوه صحیح اندازه گیری و کشیدن الگویی درست و مناسب آشنا خواهید شد. به گونه‌ای که می توانید با کمک آن یک لباس کاملا فیت و مناسب بدن بدوزید.در روش مولر، نیاز چندانی به انجام پرو قبل از اتمام کار دوخت احساس نمی شود. دلیل مورد توجه قرار گرفتن بسیار زیاد روش مولر به خاطر سادگی این متد، سهل الفهم بودن، عدم پیچیدگی و همچنین ظرافت این روش است که سبب افزایش بسیاز زیاد میزان دقت در خیاطی می شود.

و همچنین افرادی که دارای یک نوع‌ ناهنجاری خاص و یا دفرمه‌ بودن در اندام‌ خود هستند. می توانند با کمک خیاطی مولر لباسی مناسب اندام خود در طرح های مختلف داشته باشند.

خیاطی به روش مولر یک نوع هنر محسوب می‌شود و یک کار مهارتی ارزشمند است. در بهبود هزینه‌های خانواده کمک‌ کننده است. زیرا با یادگیری این رشته افراد می‌توانند تمام نیازهای خانواده مربوط به پوشاک را تا حد زیادی برطرف کنند. هزینه‌های مربوط به یادگیری خیاطی بسیار ارزان و کم‌ هزینه است و در دراز مدت می‌تواند پرسود باشد.

آموزش خیاطی مولر خلاقیت را در افراد بیشتر می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها ذهنی خلاق داشته باشند. در صورتی‌ که افراد بخواهند در زمینه خیاطی به روش مولر برای کسب درآمد استفاده کنند، بازار کار خوبی خواهند داشت و در زمینه کاری پیشرفت زیادی می‌توانند داشته باشند. برای افراد علاقه مند به حوزه‌ی تدریس شرایط مناسبی فراهم می‌شود تا با یادگیری این رشته و آموزش آن به دیگران کسب درآمد داشته باشند.

آموزش خیاطی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع آموزش حرفه ای خیاطی

افراد در صورتی‌ که تمایل داشته باشند در زمینه‌ی خیاطی تحصیل کنند یا مدرک تحصیلی به دست بیاورند، می‌توانند در رشته طراحی لباس یا خیاطی و دوخت ادامه تحصیل دهند و از طریق آن مدرک کسب کنند. همچنین این افراد می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه های معتبر، مجوز این کار را دریافت نمایند. اما باید بدانید که برای رشته خیاطی نیاز به هیچ تحصیلات خاصی نیست و افراد تنها با آموزش خیاطی و یادگیری در این زمینه می‌توانند به سطح خوبی از مهارت دست پیدا کنند.

البته همان‌ طور که می‌دانید بدون آموزش نمی‌توان در شغلی فعالیت کرد. بنابراین برای‌ اینکه بتوانید در این رشته به موفقیت و پیشرفت برسید لازم است که آموزش‌هایی دیده باشید. در این زمینه دوره‌ آموزشی خیاطی مولر فراهم شده‌اند که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و دانش فنی خود را در این حرفه تا حد بسیار زیادی بالا ببرید و در آن به موفقیت برسید.

اما علاوه بر تحصیلات یا مدرک و آموزش لازم است افرادی که قصد انجام خیاطی را دارند دارای مهارت‌هایی باشند. از جمله مهارت‌های لازم برای شغل خیاطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. توانایی طراحی خوب          2. شناخت انواع پارچه               3. اندازه‌گیری دقیق

4. مهارت در دوخت               5. دارای آمادگی جسمانی

مدت زمان لازم برای یادگیری خیاطی چقدر هست؟

زمان یادگیری خیاطی بسته به میزان علاقه فرد، استعداد او، نوع آموزشی که انتخاب می‌کند و نحوه تدریس مربی آن می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند از طریق پکیج آموزشی خیاطی، در این زمینه یادگیری خود را کامل کنند، باید  گفت که در این حالت کمتر از ۱ ماه زمان احتیاج دارند و بعد از آن می‌توانند با تکرار و تمرینی که انجام می‌دهند کار خود را شروع کنند.

وسایل مورد نیاز برای شروع خیاطی

شغل خیاطی نیز مانند هر شغل دیگری به وسایل خاصی احتیاج دارد. اما باید بدانید که در ابتدای کار لازم نیست که تمامی این وسایل را تهیه کنید بلکه با داشتن تنها وسایل اولیه نیز می‌توانید کار خود را انجام دهید و بعد به‌ مرور با توجه به نیازتان وسایل بیشتری خریداری نمایید. اما از جمله وسایل ضروری برای خیاطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.کاغذ الگو

2. قیچی

3. انواع سوزن

4. انواع نخ

5. کاربن

6. گچ

7. صابون خیاطی

8. انواع خط‌کش

9. مداد

10. لایی چسب

11. انواع پارچه

لیست قیمت وسایل مورد نیاز خیاطی

بروزرسانی : 21 مهر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل خیاطی مولر قیمت (تومان)
1 قیچی خیاطی(سایز 10) 180,000
2 نخ خیاطی اورجینال(بسته 24 عددی) 90,000
3 کاربن خیاطی(مدلAZ)بسته 5 عددی 16,000
4 صابون خیاطی مدادی سفید(10 عدد) 36,000
5 خط کش مدل(مولر و پیسوله) 55,000
6 لایی چسب کاغذی(هر متر) 20,000
7 رول کاغذ الگو خیاطی(بسته 1 کیلویی،40 گرم) 65,000

در پایان آموزش خیاطی چه اتفاقی می‌افتد؟

مجموعه آموزش خیاطی در ابتدا به نحوه کار با چرخ خیاطی، آموزش دوخت با انواع پایه چرخ خیاطی، نحوه صحیح اندازه گیری ها، نحوه ایجاد الگوی اولیه و نهایی لباس پرداخته و شما را با اصول و مقدمات خیاطی‌ آشنا می کند.

یاد می گیرید که چگونه الگو های لباس (مردانه، زنانه، بچگانه) را چگونه کاملا فیت و متناسب بدست آوردید. روش مولر شامل مراحل اندازه گیری، طرح و کشیدن الگو میباشد و در بهبود وضعیت محصول نهایی اعم از شلوار، پیراهن، کت و ژاکت، ایفای نقش مینماید.

روش آموزشی مولر، بر مبنای آموزش از طریق هدایت بوده و برای آموزش شخصی افراد از مرحله ی آغازین تا مراحل بسیار پیشرفته ی طراحی و الگو برداری برای طراحان لباس، الگوسازان، طراحان مد، هنرجویان، دانش آموزان و افراد حرفه ای در زمینه ی دوخت صنعتی کاربرد دارد.

 پس‌ از یادگیری کامل این رشته می‌توانید برای خود، دوستان یا خانواده انواع لباس‌ها را بدوزید و از آن استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با گرفتن سفارش از مشتریان خود در تولیدی یا خیاطی مشغول به کار شوید و از طریق آن به کسب درآمد بپردازید.

علاوه‌بر موارد ذکر شده در صورتی‌ که تمایل به انجام خیاطی نداشته باشید حتی با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توانید در این زمینه مشغول به کار شوید و از درآمد آن استفاده کنید.

بازار کار خیاطی در ایران چگونه است؟

 دوخت لباس‌های شیک در طرح‌های خاص و متنوع برای سلیقه‌های متفاوت یک راه کسب درآمد سنتی می‌باشد. امروزه با تغییر و تحول هایی که در آن صورت گرفته شکلی مدرن و امروزی به خود گرفته است. به همین دلیل این سبک طرفداران زیادی بین بانوان ایرانی پیدا کرده است.

از آنجایی که خیاطی مولر یک روش تقریبا جدید بوده و به تازگی در ایران طرفدار پیدا کرده است. بسیاری از کارگاه های خیاطی و تولیدی های لباس به دنبال خیاط های حرفه ای در این زمینه می باشند.

شما با‌ فراگیری کامل خیاطی مولر می‌توانید در این‌ تولید‌های لباس هم شروع به فعالیت‌ کرده و از این راه نیز کسب‌ در آمد کنید. پس از فراگیری کامل خیاطی‌ مولر می‌توانید با برگزاری کلاس‌های آموزش خیاطی به روش‌ مولر به عنوان مدرس در این زمینه فعالیت‌ کنید.

شغل خیاطی از جمله مشاغلی است که در آن فرصت‌های شغلی مناسبی برای افرادی که تمایل به کار کردن در این زمینه دارند را فراهم کرده است. در شغل خیاطی افراد می‌توانند به‌ صورت آزاد یا به‌ صورت استخدامی کار کنند‌. همچنین بسیاری از کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی هستند که خیاطان زیادی در آن‌ها مشغول به کار هستند. با توجه به کاربرد و محبوبیتی که این شغل در بین مردم دارد، می‌توان بازار کار آن را بسیار مناسب و خوب دانست، زیرا که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و از طرفی همیشه پرتقاضا است.

درآمداز خیاطی در جهان

در کشورهای مختلف نیز مانند کشورمان شغل خیاطی دارای محبوبیت بسیار زیاد است. بنابراین برای این شغل می‌توان بازار کار بسیار مناسبی در نظر گرفت. در سایر کشورها نیز رشته خیاطی بسته به مهارت‌ها و تجربه و سرمایه‌ای که فرد نظر می‌گیرد می‌تواند درآمدهای متفاوتی داشته باشد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که خیاطی در کشورهای مختلف دارای شرایط متفاوتی است و در این حالت خلاقیت حرف اول را می‌زند. به‌طور کلی می‌توان این‌ طور بیان کرد که میزان درآمد متوسط سالانه یک فردی که در کشور آمریکا خیاطی انجام می‌دهد حدود ۳۵ هزار دلار است. همچنین این میزان درآمد در کشوری مانند انگلستان چیزی حدود ۳۰ هزار دلار و در آلمان حدود ۲۸ هزار یورو است.

آموزش پایه خیاطی مولر

1 ساعت

آموزش الگو و دوخت انواع یقه

3 ساعت

آموزش الگو و دوخت انواع مدل آستین

3 ساعت

آموزش الگو و دوخت شلوار

1 ساعت

آموزش دوخت انواع مدل های دامن

2 ساعت

آموزش دوخت انواع جیب، هدبند، رامپر، شنل، پرده و jump suit

4 ساعت

آموزش دوخت لباس و کت مجلسی

6 ساعت

آموزش دوخت سرویس پارچه ای آشپزخانه

2 ساعت

آموزش دوخت لباس بچگانه

1 ساعت

آموزش دوخت لباس مردانه

2 ساعت

روش متریک یک روش نسبتا جدید، دقیق و با نتیجه عالی است. پایه این روش محاسبات و اندازه گیری های دقیق است. اما نکته حائز اهمیت در این روش زمان زیادی است که شما برای برش الگوها می گذارید. اما در نهایت سرعت دوخت بالا و نتیجه کار عالی و دقیق خواهید داشت. روش متریک، مناسب افرادی است که در زندگی شخصی خود، افرادی منظم و با دقت هستند و می توانند این دقت و ریزبینی را در کار خود، پیاده کنند. در روش متریک، توسط جدول سایز بندی یا همان سایزهای معمول همه افراد مانند ۳۶و۳۸و…، الگوی مورد نظر تهیه می شود. درواقع با استفاده از محاسبات و اندازه گیری های بسیار دقیق و جزئی، این الگو، فراهم می گردد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
روش گرلاوین یکی از متدهای بسیار قدیمی در خیاطی است که معمولا همه قسمت های بدن، اندازه گیری و سایز می شود. به همین دلیل، الگوی تهیه شده توسط این روش، بسیار دقیق و نتیجه کار نیز کاملا، سایز و بسیار خوش فرم خواهد بود. این روش نیز دارای اندازه گیری های دقیق است اما نسبت به روش متریک آسانتر است. آموزشگاه ها، این روش را برای آموزش افراد مبتدی، به کار می برند و در واقع میتواند شروع حرفه خیاطی دانست. مبنای الگوی این روش سایز دور گردن است و پس از رسم الگو، معمولا کلیه نکات کنترلی و لازم برای داشتن یک الگوی بی نقص و دقیق، رعایت می شود. در روش گرلاوین، یک خیاط می بایست همزمانی که قسمت های مختلف بدن را اندازه گیری می کند، به مشکلات و نواقصی که در اندام فرد وجود دارد، نیز توجه داشته و آنها را در هنگام ثبت اندازه، یادداشت نماید. این روش به مشتری شما کمک میکند تا در لباس دوخته شده بی نقص به نظر برسد. این روش بسیار دقیق است اما تعداد پرو لباس بسیار زیاد است.
دوره آموزشی خیاطی مولر به صورت مبتدی تا پیشرفته شامل مراحل اولیه یادگیری و تکنیک ها و ترفندهای کاربردی در سبک مولر می باشد و مناسب افراد باتجربه نیز هست.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای پکیج کامل آموزش خیاطی

  1. رها مختاری904

    اموزش ها زیر نظر استاد حرفه ای هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله اساتید دوره بین المللی و حرفه ای در زمینه خود میباشد. سپاس از همراهی شما

  2. vafayi

    ب صورت لینک هم اموزش ها رو میشه دریافت کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله آموزش ها به صورت لینک نیز ارسال می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  3. mosavi

    بعد از اتمام دوره به صورت حرفه ای میتونیم شروع کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      باتوجه به صفر تا صد بودن دوره آموزشی در صورت پشت کار و کسب مهارت لازم، شما قادرید به صورت حرفه ای به این شغل بپردازید.
      سپاس از همراهی شما

  4. mahsasa345

    تا کی میتونم آپدیتارو دریافت کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تا 6 ماه بعد از خرید محصول، به صورت رایگان آپدیت های مجموعه را دریافت می‌کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. nilanakhae

    مجموعه چند دی وی دی میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه در قالب 6 دی وی دی ارائه می‌گردد.
      سپاس از همراهی شما

  6. zahra

    آیا اندازه‌گیری اولیه رو هم میتونم با این مجموعه یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ سرفصل اندازه‌گیری اولیه نیز در این آموزش موجود است.
      سپاس از همراهی شما

  7. laya

    چجوری باید سفارش بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای سفارش می‌توانید از طریق وب‌سایت ما اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. ehterami

    برای اندازه بلندی پشت باید از کجا برای اندازه‌گیری شروع کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این کار، باید از اولین مهره گردن شروع کنیم.
      سپاس از همراهی شما

  9. zahedinia

    سلام من پکیج رو تهیه کردم…خیلی از خریدم راضی هستم. خدا خیرتون بده بابت پکیج

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از لطف شما سپاسگزاریم. امیدواریم در کار خود موفق شوید.
      سپاس از همراهی شما

  10. amirinasab

    سلام خداقوت. دنبال یک الگوی متفاوت می‌گشتم تا برای دخترم یک دامن رنگارنگ درست کنم. داخل مجموعه‌تون طرح ها و الگوهای مختلف دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ در این مجموعه طرح‌ها و الگوهای متنوع زیادی قرار داده شده است که با دیدن آن می‌توانید آثار خلاقانه ای خلق کنید.
      سپاس از همراهی شما

  11. vahidvaqae

    چطور باید سوزن چرخ خیاطی رو عوض کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی؛ نحوه تعویض سوزن در مدل‌های مختلف چرخ خیاطی، با یکدیگر متفاوت است.
      سپاس از همراهی شما

  12. مینوو

    برای شروع به چه ابزاری نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خیاطی مولر شما به ابزاری نظیر خط‌کش، گونیای بزرگ، پیستوله، کاغذ برش، قیچی، مداد، نوار چسب، نوار اندازه‌گیری و… نیازمندید.
      سپاس از همراهی شما

  13. motahare

    آموزش ساخت لباس عروس هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ در حال حاضر این مجموعه شامل آموزش ساخت لباس عروس نمی‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,680

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3269

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz