آموزش راه اندازی کافی شاپ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

720,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/01/30

حجم آموزش: 9.60 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/30

زمان آموزش: 20 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/01/30

حجم آموزش: 9.60 گیگابایت

زمان آموزش: 20 ساعت

شروع هر کسب و کاری در ابتدا ممکن است سخت و حتی غیر ممکن به نظر برسد. راه اندازی کافی شاپ نیز یکی از مشاغل سخت و با سرمایه اولیه بالا می‌باشد. اما با تماشای ویدئوهای آموزشی 118فایل در مورد آموزش راه اندازی کافه می‌توانید به راحتی بسیاری از مشکلات را حل کنید. این دوره‌ی دارای 20 ساعت ویدئوی آموزشی است. در این دوره به نحوه و اصول اولیه راه‌ اندازی کافی‌ شاپ از قبیل طراحی فضا، انتخاب منو، انتخاب اسم کافی‌شاپ، محل کافی‌شاپ و… پرداخته‌ایم. در این مجموعه ابتدا برترین مشاوران کسب و کار اطلاعات لازم برای راه‌ اندازی کافی‌ شاپ، نکات و اشتباهات رایجی که افراد تازه‌ کار با آن مواجه هستند را توضیح داده خواهد شد. سپس با ارائه یک نقشه راهبردی، نحوه نوشتن یک طرح تجاری کافی‌ شاپ و… را آموزش داده می‌شود. در این  دوره از انتخاب نام گرفته تا حتی منو نیز با شما همراه خواهیم بود. از صفر تا صد کافه خود را با ما بسازید و دیگر نگران هیچ مشکلی نباشید. زیرا 118فایل برای هر مشکلی راه حلی دارد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز راه اندازی کافی شاپ به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

پس از شناخت مسیر راه‌ اندازی کافی‌ شاپ آمادگی لازم برای طراحی و اجرا محیط کافی شاپ را به دست خواهید آورد. در این مجوعه طراحی و چیدمان، ساخت دکور، طراحی تخته سیاه، 100 ایده برای طراحی فضاهای کوچک، نورپردازی، طرح صندلی‌ها و… اشاره شده تا علاقمندان بتوانند فضایی شیک و جذاب را برای کافی شاپ خود طراحی و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

انتخاب نام برای هر کسب و کاری یک اصل مهم محسوب می‌شود. نام تجاری به کسب و کار اعتبار می‌بخشد و موجب اعتماد بیشتر مردم به آن می‌شود. شما با ایده‌های خلاقانه این آموزش می‌توانید نامی ماندگار را برای کافی شاپ خود انتخاب کنید.

برای ارائه منویی کامل و منحصر به‌ فرد نیاز به تجهیزات و وسایل خاصی دارید که در آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ تمام تجهیزات مورد نیاز معرفی می شود. راه‌اندازی کافه سیار آخرین موضوعی است که این مجموعه به آن پرداخته‌ شده است تا افرادی که سرمایه اندکی برای شروع دارند هم بتوانند کار مورد علاقه خود را شروع کنند.

مزایای آموزش راه اندازی کافی شاپ

1. کافی شاپ برای شما سود مالی به همراه می‌آورد و این یکی از مزایای افتتاح کافی شاپ است.

2. کافی شاپ مکانی است که افراد جامعه را دور هم جمع می‌کند.

3. تعیین برنامه زمانی توسط خودتان

4. بهترین شغل از لحاظ پیاده کردن ایده‌های ناب و کارآفرینانه، شغل کافی شاپ است.

5. یکی دیگر از مزیت‌های این حرفه با توجه به اینکه کافی‌شاپ محلی برای سپری کردن وقت و صرف نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و… ایجاد محیطی سالم برای گذراندن وقت و مطالعه کردن و حتی تفریح و سرگرمی مردم است، شما می‌توانید با راه اندازی کافی شاپ این امکانات را به مردم هدیه دهید.

چرا آموزش راه اندازی کافی شاپ 118فایل را فرا بگیریم؟

اگر بیکار هستید و به دنبال شغلی با اسم و رسم شیک و درامد خوب هستید می‌توانید نحوه راه اندازی کافی شاپ را یاد بگیرید. با یادگیری آن و شناخت صفر تا صد اصول و قوانین و… می‌توانید کافی شاپ خودتان را راه اندازی کنید و از این طریق کسب درآمد کنید. آموزش تاسیس کافی شاپ به شما کمک می‌کند به هر انچه نیاز دارید  دسترسی داشته باشید و بتوانید بهترین کافی شاپ خودتان را راه اندازی کنید.

آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ برای این که بتوانید شغلی پایدار برای خود ایجاد کنید یک گزینه عالی است. در شروع کار، بسیاری از افراد با اشتباهاتی پیش پا افتاده‌ با شکست مواجه می‌شوند. اگر می‌خواهید از این اشتباهات جلوگیری کنید باید بخش مشاوره برای راه‌ اندازی و نقشه راه‌ بردی را با دقت مشاهده کنید. آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ مرحله‌ به‌ مرحله اقداماتی که برای شروع کار باید انجام دهید را به طور کامل آموزش می‌دهد.

آموزش راه اندازی کافی شاپ مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای راه اندازی کافی شاپ

برای راه اندازی کافی شاپ به تحصیلات خاصی نیاز ندارید و با هر سطح از سواد دانشگاهی یا ابتدایی به راحتی می‌توانید وارد این حرفه شوید. این حرفه برای وارد بازارکار شدن و حرفه‌ای شدن نیاز به مهارت و تخصص دارد و دست یافتن به تخصص به تحصیلات ربطی ندارد و استفاده از پکیج آموزش کامل راه اندازی کافه و کافی شاپ به شما در یادگیری و آشنا شدن با صفر تا صد کار کمک خواهد کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری راه اندازی کافی شاپ چقدر است؟

برای ورود به این حرفه، باید علاقه داشته باشید و با صبر و حوصله بتوانید یک کافی شاپ عالی راه اندازی کنید. مدت زمان یادگیری این حرفه و به اصلاح یادگیری راه اندازی کافی شاپ به خود شما و میزان علاقه و پشتکارتان بستگی دارد و شما این حرفه را می‌توانید در بازه زمانی 6 ماهه تا یکساله انجام دهید که البته بستگی به این دارد که کافی شاپ اماده اجاره کنید یا خودتان بسازید  همچنین اینکه از چه آموزشی برای یادگیری این حرفه استفاده می‌کنید نیز در کار شما تاثیرگذار است. بهتر است بدانید پکیج آموزش گام به گام راه اندازی کافی شاپ به شما کمک می‌کند در کمتر از یک سال کافی شاپ خودتان را راه اندازی کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع راه اندازی کافی شاپ

راه اندازی کافی  شاپ علاوه بر مکان درست و استفاده میز و صندلی‌های شیک و راحتی به یکسری وسایل برای اماده کردن وسایل پذیرایی نیاز دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. اسپرسو‌ ساز حرفه‌ای

2. قهوه‌ساز فیلتردار

3. آسیاب قهوه

4. مخلوط‌کن صنعتی

5. تصفیه آب

6. سیستم مدیریت فروشگاهی

7. یخچال‌ صنعتی

8. یخچال ویترینی

9. توستر و ماکروویو

10. سیستم امنیتی

11. سیستم کالینگ و سینک صنعتی

12. اجاق گاز و فر صنعتی

سرمایه لازم برای ورود به راه اندازی کافی شاپ

اگر کافی ‌شاپی را از کسی خریداری کنید، دیگر به خرید تجهیزات نیازی ندارید. در غیر این صورت، مجبور خواهید بود که تمام تجهیزات ضروری را خریداری کنید و احتمالاً هزینه نصب آن را نیز پرداخت کنید. قیمت دستگاه‌های اسپرسو از 50 تا 200 میلیون تومان، دستگاه‌های قهوه‌ساز از 10 تا 50 میلیون تومان و آسیاب اسپرسو نیز از 8 تا 50 میلیون تومان است. هزینه‌ها نیز به منوی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر علاوه و بر کیک و قهوه، سایر مواد غذایی را نیز ارائه کنید، به یخچال، اجاق گاز و سیستم‌های تهویه قدرتمند احتیاج خواهید داشت. به طور کلی حداقل بودجه‌ای که برای راه ‌اندازی کافی‌ شاپ با صندلی نیاز دارید حدود 500 میلیون تومان است، در حالی که حداکثر سقف فقط به خواسته‌ها و اهداف شما بستگی دارد.

در پایان آموزش راه اندازی کافی شاپ چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از اینکه با چند و چون این حرفه آشنا شدید و فهمیدید چه چیزهایی برای راه اندازی کافی شاپ نیاز است شما می‌توانید به راحتی کافی شاپ خودتان را راه اندازی کنید و هم خود و دیگران را مشغول به کار کنید. از طرفی شما می‌توانید کافی شاپی را اجاره کنید و در آنجا مشغول به کار شوید و با مدیریت صحیح با کسب سود و پر رونق شدن کافی شاپتان شوید. همانطور که می‌دانید کافی ‌شاپ از جمله مشاغل کوچک به شمار می‌رود که در تمامی کشورهای جهان رونق دارد. غذاها و میان وعده‌های کوچک نیز در قهوه‌خانه سرو می‌شود. برای همین شما می‌توانید به کشورهای خارجی دلخواهتان به خصوص کانادا مهاجرت کنید و با داشتن شرایط و قوانین مربوط به راه اندازی کافی شاپ در کانادا، کافی شاپتان را راه اندازی کنید و مشغول به کار شوید. یا اینکه به عنوان مشاور طراحی و راه اندازی کافی شاپ فعالیت کنید.

در انتهای آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ با شناخت نکات، اشتباهات و اطلاعات لازم برای شروع، می‌توانید کافی‌شاپ خود را بدون هیچ گونه مشکلی راه‌اندازی کنید. همچنین اطلاعاتی درباره تجهیزات، طراحی فضا و منو کافی‌شاپ، نورپردازی و … را فرا خواهید گرفت.

در پایان آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ حتی نحوه راه‌اندازی کافه سیار را هم آموزش می‌بینید. این امر کمک می‌کند با سرمایه کم هم بتوانید این شغل دوست داشتنی را شروع کنید. توجه داشته باشید در آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ حتی شناخت نسبی راجع به بازار کار به دست خواهید آورد. به گونه‌ای که می‌توانید زمان رسیدن به سود خالص را تقریب بزنید.

بازار کار کافی شاپ در ایران چگونه است؟

کافی شاپ‎‌ها یکی از مشاغل پر درامد در ایران و سایر کشورها هستند زیرا کافی شاپ مکانی برای سرو نوشیدنی مثل قهوه و محلی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران است و این باعث شده که این مکان طرفداران زیادی داشته باشد و لذا افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند از آینده شغلی آن مطمئن باشند زیرا بازار کار پر رونقی دارد. در این حرفه موفق شدن به شما بستگی دارد که کافی شاپ خود را در چه مکانی راه اندازی می‌کنید و یا از چه تجهیزات و وسایلی برای پذیرایی استفاده می‌کنید، از چه نیرو‌های کاربلدی استفاده می‌کنید و… همه در جذب مشتری تاثیر گذار است. به یک نکته لازم است توجه کنید، همان طور که می‌دانید یک کافی شاپ موفق باید تجهیزات و دیزاین مشخص شده داشته باشد. شما می‌توانید با توجه به دیزاینی که برای کافی شاپ خود در نظر می‌گیرید، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید با استفاده از بسته آموزش راه اندازی کافی شاپ مدرن با تمام این تکنیک‌ها آشنا خواهید شد و می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

درآمد راه اندازی کافی شاپ در ایران

میزان سودی که کسب و کار کافی شاپ دارد بسته به اینکه کار ما چقدر وسعت دارد و تعداد مشتری‌های ما زیاد است یا کم، تفاوت خواهد کرد. اما به طور کلی سود محصولات موجود در کافی شاپ از ۵۰ درصد شروع می شود و به بالای ۳۰۰ درصد هم می‌رسد. به طور مثال شاید یک کیک یا بستنی که در کافی شاپ سرو می‌شود ۵۰ درصد سود داشته باشد اما در عوض در برخی از محصولات مانند انواع کافه‌ها این سود به ۳۰۰ درصد و بیشتر هم برسد. پس به صورت کلی سود حاصله از این کسب و کار رقم خوبی است و سختی کار شما جذب مشتریانی است که این سود جذاب را به شما برسانند. برای همین باید با بهترین امکانات و با کیفیت‌ترین وسایل از مشتری‌های خود پذیرایی کنید تا آن‌ها جذب شما و کافی شاپتان شوند و بازارتان رونق خوبی بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این حرفه و نحوه جذب مشتری می‌توانید از پکیج آموزش راه‌اندازی کافی شاپ مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید.

مشاوره برای راه اندازی

5 ساعت

نقشه راهبردی

5 ساعت

انتخاب اسم، طراحی و اجرا

2 ساعت

تجهیزات، منو کافه و آموزش پرسنل کافه

3 ساعت

موسیقی مناسب کافی شاپ

2 ساعت

کافه سیار

3 ساعت

از آنجایی که اکثر کافی‌ شاپ‌ها برای سرو قهوه تازه از دانه‌های قهوه استفاده می‌کنند، لازم است آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی ‌شاپ خود اضافه کنید. سرمایه‌گذاری در دستگاه آسیاب مناسب می‌تواند در طعم و رایحه قهوه یا اسپرسو تفاوت ایجاد کنید.
طراحی هوشمند منو می‌تواند منحصر به فرد بودن برند کافی‌ شاپ شما را نشان دهد و همچنین درآمدزا باشد. برخی از نکات اساسی در مورد منو، ساده نگه داشتن منو (پرهیز از گزینه‌های زیاد)، پایبند بودن به نام تجاری آن، دانستن اینکه رقبا چه چیزی ارائه می‌دهند، و بازخورد گرفتن قبل از نهایی شدن است.
برای افزایش طول عمر دستگاه اسپرسو و بهبود طعم قهوه (که حتی تا 98درصد تاثیر دارد) لازم است یک سیستم فیلتراسیون خوب آب به لیست خود اضافه کنید). فراموش نکنید اگر مقدار مواد معدنی آب شما بسیار زیاد باشد، می‌تواند تجهیزات شما را خراب کند
یک قهوه‌ساز استاندارد قسمت عمده‌ای از کار فروش شما را انجام می‌دهد. قهوه‌ساز شما باید از دوام کافی برای تولید مقدار زیادی قهوه در روز برخوردار باشد، آنقدر سریع باشد که بتواند در شلوغ‌ترین زمان‌های روز (معمولاً صبح‌ها) تقاضا را برآورده کند و به اندازه کافی بزرگ باشد تا قهوه‌ی زیادی بسازد (به طوری که لازم نباشد همیشه در طول روز قهوه دم کنید).
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش راه اندازی کافی شاپ

  1. KMN

    سلام چقدر طول می کشه بستم به دستم برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی پس از ثبت سفارش بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  2. shain.man

    خیلی عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. ناصر

    کیفیت این ویدیو ها خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. Faaran

    سلام وقتتون بخیر
    من قصد تاسیس یه کافی شاپ رو دارم. میخواستم ببینم ایا شرکت در این دوره آموزش راه اندازی کافی شاپ برای من کافی هست یا باید دوره های دیگری رو هم شرکت کنم ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش راه اندازی کافی شاپ در وب‌سایت 118فایل با بیش از 20 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است اگر می‌خواهید یک کافی‌شاپ مدرن و بی‌نظیر را راه‌اندازی کنید، آموزش راه‌ اندازی کافی‌ شاپ بهترین مرجع برای شما خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  5. کوهسار

    سرفصل های این دوره چی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجوعه طراحی و چیدمان، ساخت دکور، طراحی تخته سیاه، 100 ایده برای طراحی فضاهای کوچک، نورپردازی، طرح صندلی‌ها و… اشاره شده تا علاقمندان بتوانند فضایی شیک و جذاب را برای کافی شاپ خود طراحی و مشتریان بیشتری را جذب کنند.
      سپاس از همراهی شما

  6. kave.ahani

    امکان پرداخت درب منزل هم وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      .بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد
      سپاس از همراهی شما

  7. dani.DAni

    برای دیدن این دوره پیش نیاز لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دیدن این دوره نیازی به پیش نیاز خاصی ندارید و در این آموزش صفر تا صد این کار را فراخواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  8. shahnaz

    این دوره مناسب چه کسی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش راه اندازی کافی شاپ مناسب علاقمندان به کافی شاپ، علاقمندان به طراحی کافی شاپ؛ علاقمندان به یادگیری درست کردن قهوه و افراد مبتدی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. ronika

    وسایل و تجهیزات لازم برای این کار داخل مجموعه گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش راه اندازی کافی شاپ تجهیزات لازم برای راه اندازی، تجزیه و تحلیل کسب و کار و نوشتن برنامه شغلی و….. بررسی شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. جلالی

    توی این مجموعه چی یاد میگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجوعه طراحی و چیدمان، ساخت دکور، طراحی تخته سیاه، 100 ایده برای طراحی فضاهای کوچک، نورپردازی، طرح صندلی‌ها و… اشاره شده تا علاقمندان بتوانند فضایی شیک و جذاب را برای کافی شاپ خود طراحی و مشتریان بیشتری را جذب کنند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3344

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz