آموزش زبان انگلیسی با مت

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

235,000 تومان

تا کنون 2,520 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/4/30

حجم آموزش: 8.35 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1398/4/30

زمان آموزش: 202 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/4/30

حجم آموزش: 8.35 گیگابایت

زمان آموزش: 202 قسمت

مطمئنا شما به عنوان یک والد نگران آینده‌ی فرزندتان هستید. می‌خواهید از سنین کم آموزش زبان انگلیسی را شروع کنید اما کودک به علت سن پایین علاقه‌ای به یادگیری نشان نمی‌دهد. آموزش زبان‌ انگلیسی با مت همراه با شعر باعث می‌شود تا کودکان بیشتر به زبان علاقمند شوند. در نتیجه آمادگی خوبی برای یادگیری کسب کنند. آموزش زبان انگلیسی با مت 118فایل در این راه به شما کمک خواهد کرد. در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی، غذاها و خوراکی‌هایی از قبیل پیتزا، هات‌داگ، همبرگر، سالاد، کیک و غیره را معرفی می‌کند. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی با مت با شعرهای کودکانه سبب می شود سرعت فراگیری افزایش پیدا کند. به همین منظور در آموزش زبان انگلیسی با مت ترانه‌های کریسمسی، غذاها، میوه‌ها با موسیقی و شعرهای جذاب تهیه شده‌ است.

  در پایان این دوره کودکان می توانند الفبا و کلمات پایه ای مانند اسامی حیوانات، اعداد، میوه ها، روزهای هفته، نام ماه ها و فصول را شناخته و به درستی تلفظ کنند. همچنین پس از اتمام آموزش کودکان کلمات را با لهجه درست بیان خواهند کرد. علاوه بر این در انتها کودکان مباحث ریاضی مانند اشکال‌ هندسی و اعمال‌ ریاضی ساده مانند جمع، تفریق و ضرب را فرا می‌گیرند. در ادامه به معرفی کامل این مجموعه آموزشی پرداخته ایم.

آموزش زبان انگلیسی با مت (Learn English with matt) 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو آموزشی، زبان انگلیسی را همراه با شعر برای کودکان ارائه می دهد. آموزش زبان‌ انگلیسی با مت، الفبا، اعداد، اشکال هندسی، قسمت های مختلف بدن را به کودکان بالای 6 سال یاد می دهد. علاوه بر این آهنگ های شادی در این آموزش در نظر گرفته شده که رنگ ها، حروف الفبا، حیوانات و غیره را با شکل و تصاویر معرفی می کند.

ماه های سال و فصول در آموزش زبان‌ انگلیسی با مت  همراه با شعرهای ساده به کودکان آموزش داده است. به طور کلی در این آموزش سعی شده علاوه بر الفبا، کلمات پایه ای نیز به کودکان آموزش داده شود.

تلفظ درست کلمات و حروف، بخش مهم و کاربردی در فراگیری زبان‌ دیگر به شمار می رود که با تکرار کلمات در آموزش زبان انگلیسی با مت (Learn English with matt) سبب شده کودکان بتوانند تلفظ صحیحی داشته باشند. آشنایی با دایناسورها همراه با شعر و موسیقی جذاب برای کودکان یکی از بخش‌های جالب این مجموعه به شمار می‌رود.

جملات ساده برای تعیین زمان ساعت، حشرات و یا فعالیت های ساده مانند راه رفتن و پریدن و غیره باعث می شود کودکان بتوانند در کنار گفتن کلمات، جملات ساده را آموزش ببینند. جملات سوالی ساده نیز کمک می کند کودکان با انواع جمله هم آشنا شوند.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان انگلیسی با مت 〉

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

چرا کودکان آموزش زبان انگلیسی با مت را تماشا کنند؟

آموزش زبان‌ انگلیسی با مت همراه با شعر باعث می‌شود تا کودکان بیشتر به زبان علاقمند شوند و آمادگی خوبی برای آموزش کسب‌ کنند. پیشنهاد می‌کنیم از سن‌کم آموزش زبان‌ انگلیسی را برای کودکان‌ خود در نظر بگیرید تا با شعرهای شاد از کودکی به یادگیری‌ زبان ترغیب‌ شوند. در این مجموعه آموزش زبان انگلیسی، غذاها و خوراکی‌هایی از قبیل پیتزا، هات‌داگ، همبرگر، سالاد، کیک و غیره را معرفی می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی با مت مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان انگلیسی با مت چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش زبان انگلیسی با مت (Learn English with matt) کودکان می توانند الفبا و کلمات پایه ای مانند اسامی حیوانات، اعداد، میوه ها، روزهای هفته، نام ماه ها و فصول را شناخته و به درستی تلفظ کنند. همچنین پس از اتمام آموزش کودکان کلمات را با لهجه درست بیان خواهیند کرد. در سن کم کودکان قدرت یاد گیری لهجه را هم دارند.

آموزش زبان انگلیسی با مت (Learn English with matt) با شعرهای کودکانه سبب می شود سرعت فراگیری افزایش پیدا کند. به همین منظور در آموزش زبان انگلیسی با مت ترانه‌های کریسمسی، غذاها، میوه‌ها با موسیقی و شعرهای جذاب تهیه شده‌ است.

علاوه بر این در انتها کودکان مباحث ریاضی مانند اشکال‌ هندسی و اعمال‌ ریاضی ساده مانند جمع، تفریق و ضرب را فرا می‌گیرند. شناخت شغل ها بخش دیگری از آموزش زبان‌ انگلیسی با مت است. این مجموعه کمک می کند علاوه بر فراگیری کلمات بیشتر، کودکان با مشاغل مختلفی نیز آشنا شوند. جملات پایه‌ای ساده، ماشین‌ها، صدای‌ حیوانات، تعین زمان‌ساعت، آهنگ صبح‌بخیر، حشرات از دیگر موارد ارائه شده در آموزش زبان انگلیسی بامت می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی با مت برای کودکان بالای 6 سال تهیه شده است و از طریق شعر و موسیقی به بهترین شکل این زبان را به فرزندان شما آموزش می دهد.
آموزش زبان انگلیسی با مت، الفبا، اعداد، اشکال هندسی، قسمت های مختلف بدن را به کودکان بالای 6 سال آموزش می دهد. علاوه بر این آهنگ های شادی در آموزش زبان انگلیسی با مت در نظر گرفته شده که رنگ ها، حروف الفبا، حیوانات و غیره را با شکل و تصاویر معرفی می کند.
اغلب کودکان به موسیقی و تصاویر انیمیشنی علاقه دارند. آموزش زبان انگلیسی با مت این مطالب را در نظر گرفته و تمام مطالب زبان انگلیسی را به صورت شعر و موسیقی و همینطور تصاویر به کودکان آموزش می دهد تا آنها به یادگیری زبان انگلیسی مشتاق شوند.
گروهی از کودکان با تقلید از اعمال و صداهای حیوانات ، وانمود می کنند که حیوان هستند. کودکان دیگر باید حدس بزنند که کدام حیوان است. همه کودکان به نوبت پاسخ میدهند. والدین کودکان عزیز، کارتون مت را ببینید تا فرزندان شما اصول اولیه از ABC و ۱۲۳ را یاد بگیرند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 19 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش زبان انگلیسی با مت

  1. پشتیبان 118فایل

    با سلام و احترام
    بله این دوره آموزشی همراه با آهنگ های شاد مناسب کودکان است.
    سپاس از همراهی شما

  2. رضا حاجی رضایی

    پرداخت در منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله پرداخت درب منزل هم داریم.
      سپاس از همراهی شما

  3. mahdie.sari

    کیفیت ویدیو ها چه جوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. مهدیه تهرانی

    آموزشی داخل دی وی دی است با لینک یکی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. elahe.baf

    خیلی ممنون برای سایت خوبتون و اموزشهای کاربردی که میزارین

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شم.

  6. مهرناز عبداللهی

    سلام خیلی ممنون از مجموعه خوبتون مجموعه های دیگه ای برای آموزش دارین؟ می تونید راهنمایی کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های مانند مجموعه ماشا و میشا انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی و.. را داریم.
      سپاس از همراهی شما

  7. zohreebrahimpoor

    بهترین سن برای شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقع هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در واقع بهترین زمان برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از بدو تولد تا بزرگسالی است. زیرا در این مدت ذهن کودک آمادگی بیشتری دارد و نیمکره چپ مغز کودک به یادگیری زبان اختصاص دارد. اما ورودی های نیمکره چپ بعد از بلوغ بسته می شود و کودک دیگر نمی تواند از آن استفاده کند و باید از نیمکره راست استفاده کند. به عبارتی از هرچه زودتر شروع کنید به نفع کودک خود هست.
      سپاس از همراهی شما

  8. hoseinmoghadam

    در این دوره چه چیزهایی به کودکان اموزش داده می شود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در دوره آموزش زبان‌ انگلیسی با مت، الفبا، اعداد، اشکال هندسی، قسمت های مختلف بدن را به کودکان بالای 6 سال یاد می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  9. zahra1askari.

    نمیدونم این دوره مناسب بچه من هست یا نه.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره مناسب کودکان بالای 6 سال است و به دلیل شاد بودن این دوره کودک شما از آن لذت خواهد برد.
      سپاس از همراهی شما

  10. mahsa.nik1489

    سلام می خواستم بدونم چقدر طول میکشه که زیان یاد گرفت با این دوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تسلط کامل به زبان، نیازمند تمرین و تکرار است. با تمرین و تکرار همراه با دوره آموزش زبان انگلیسی مسلماٌ زبان انگلیسی را به طور کامل می‌توان یاد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,520

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2526

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz