آموزش مجسمه سازی کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش مجسمه سازی_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

265,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/01

حجم آموزش: 6.30 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/01

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/01

حجم آموزش: 6.30 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

مجسمه سازی یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرم شدن و گذراندن اوقات فراغت است. افرادی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته مجسمه‌ سازی باشند می‌توانند این رشته را در آموزشگاه ها یا دانشگاه فرا بگیرند. بعد از طریق آن به کسب مدرک بپردازند. اما 118فایل یک راه بهتر برای علاقه مندان به این حرفه دارد. با این راه دیگر نیاز به سال‌ها تحصیل و بعد از آن شروع از صفر ندارید. تنها کافی است دوره‌ی آموزش مجسمه سازی را تهیه کرده و به درآمد برسید. آموزش مجسمه سازی به کودکانی که به این حرفه علاقه دارند آن‌ها را از کودکی برای قدم گذاشتن در این حرفه آماده می‌کند. 118فایل با ارائه بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی تلاش کرده تا هنر ارزشمند مجسمه سازی را با شیوه آسان آموزش دهد. مجموعه آموزش مجسمه‌سازی به کودکان شامل نحوه ساخت اشکال مختلفی نظیر حیوانات، ماشین و مجسمه های فانتزی است. تمامی این موارد به صورت گام به گام توسط خمیر بازی و گل مجسمه‌سازی آموزش داده می‌شود. همچنین این مجموعه فایل متنی در رابطه با نحوه ساخت گل سفالگری و وسایل مورد نیاز برای مجسمه سازی را برای کودکان و علاقمندان به فعالیت در این رشته هنری ارائه کرده است. در ادامه به معرفی کامل این حرفه پرداخته‌ایم.

فرهنگ یک جامعه را می‌توان در آثار هنری افراد آن جامعه مشاهده کرد. بسیاری از کارهای هنری به دست افراد هنرمند و خلاق صورت می‌گیرد. این افراد شامل کودکان نیز می‌شوند. کودکان می‌توانند با آموزش مجسمه ‌سازی با فرهنگ جامعه خود بیشتر آشنا شوند و تلاش بیشتری در حفظ آن فرهنگ انجام دهند. همچنین کودکان می‌توانند در شکل‌ گیری فرهنگ جامعه بسیار مؤثر باشند. به‌ همین منظور مجسمه‌ سازی یکی از صنایع دستی و یکی از هنرهایی است که با استفاده از آن می‌توان صورت‌های بسیار زیبایی را ایجاد کرد. مجسمه ‌سازی می‌تواند یکی از فعالیت‌های هنری خوب و جالب برای کودکان  باشد. کارهای مشارکتی کودکان در رشته مجسمه‌ سازی و همچنین سایر رشته‌های هنری و صنایع دستی باعث ایجاد خلاقیت در آن‌ها می‌شود و این کار باعث می‌شود که استعدادهای کودکان تقویت شود.

مجموعه آموزش مجسمه سازی کودکان یکی دیگر از مجموعه های ویژه و مفید برای کودکان در وب سایت 118فایل می باشد که تلاش کرده تا هنر ارزشمند مجسمه سازی را با شیوه آسان آموزش دهد. مجموعه آموزش مجسمه‌سازی به کودکان شامل نحوه ساخت اشکال مختلفی نظیر حیوانات، ماشین و مجسمه های فانتزی است که به صورت گام به گام توسط خمیر بازی و گل مجسمه‌سازی آموزش می دهد.

همچنین این مجموعه فایل متنی در رابطه با نحوه ساخت گل سفالگری و وسایل مورد نیاز برای مجسمه سازی را برای کودکان و علاقمندان به فعالیت در این رشته هنری ارائه کرده است.

مزایای یادگیری مجسمه سازی کودکان

آموزش مجسمه‌ سازی به کودکان دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

1. مجسمه‌ سازی در کودکان هم باعث بروز استعدادهای آن‌ها و ایجاد خلاقیت و نوآوری در آن‌ها می‌شود و هم اوقات فراغتی را برای بازی و سرگرمی آن‌ها ایجاد می‌کند.

2. مجسمه ‌سازی بستری را برای کودکان فراهم می‌کند که بتوانند از این طریق هنرآموزی کرده و به رشته‌های هنری علاقه نشان دهند.

3. آموزش مجسمه‌ سازی کودکان برای افرادی که این کار را انجام می‌دهند نیز این مزایا را دارد که هم باعث بروز خلاقیت در آن‌ها شود و هم از نظر شغلی این کار ساده و آسان است و نیاز به پیچیدگی ندارد.

4. شغل آموزش مجسمه‌ سازی برای کودکان یک شغل آزاد بوده و بنابراین افراد در این شغل به کارفرما احتیاج نخواهند داشت.

5. شغل آموزش مجسمه ‌سازی به کودکان کار پاره ‌وقت بود و برای افرادی که مشغله کاری دارند می‌تواند بسیار مفید باشد.

6. این شغل همچنین می‌تواند فرصت‌های شغلی مناسبی را در زمینه‌های مختلف برای افراد فراهم کند.

چرا کودکان مجسمه سازی را فرا بگیرند؟

این آموزش‌ها برای تمامی افراد می‌تواند مناسب باشد. به‌ عنوان مثال این آموزش‌ها برای کودکان این فرصت را فراهم می‌کند که بستری برای شکوفایی استعدادها و مهارت‌های آن‌ها فراهم شود. همچنین آموزش‌ها برای والدین کودکان این مزایا دارد که با ایجاد شرایطی برای سرگرم کردن و تفریح آن‌ها کودکان خود را مشغول بازی کنند. همچنین بسیاری از افراد هستند که از طریق آموزش مجسمه‌ سازی برای کودکان و تدریس به آن‌ها کسب درآمد کرده و از بازار کار خوبی که این رشته دارد استفاده می‌کنند. باید بدانید که امروزه با توجه به تمایل والدین به آموزش انواع هنرها به کودکانشان بازار کار آموزش مجسمه ‌سازی کودکان پررونق شده و افراد می‌توانند از طریق آن به درآمد خوبی دست پیدا کنند. این آموزش‌ها ساده و روان بوده و برای تمامی کودکان در هر سنی می‌تواند مناسب باشد.

کودکان در سنین پایین بسیار علاقمند به خلق‌ اثر جدیدی در زمینه‌های مختلف مانند نقاشی، کاردستی، گلسازی و مجسمه‌ سازی هستند. مجسمه سازی به دلیل تمرکز، حرکت دست و انگشتان برای کودکان بسیار مفید بوده است. همانطور که می‌دانید در مهدکودک‌ها و سایر مراکز آموزشی ویژه کودکان، این هنر زیبا را آموزش می‌دهند.

همچنین فراگیری مجسمه ‌سازی می تواند در فهم ریاضی کودکان مؤثر باشد به طوری که از همان سنین پایین متوجه مفاهیمی همچون طول، ارتفاع، عرض و حجم شوند.

آموزش مجسمه سازی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش مجسمه سازی کودکان!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع مجسمه سازی کودکان

افرادی که علاقه‌مند به تحصیل در رشته مجسمه‌ سازی باشند می‌توانند این رشته را در آموزشگاه ها یا دانشگاه فرا بگیرند و بعد از طریق آن به کسب مدرک بپردازند. البته هنر یک علم است که هر فردی می‌تواند خارج از تحصیل نیز آن را فرا بگیرد و از طریق آموزش آن به کسب درآمد بپردازدد. افراد بسیاری هستند که از طریق سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای و آموزش‌های حضوری که به صورت آموزش گام به گام مجسمه‌ سازی هستند این رشته را فرامی‌گیرند. البته این افراد باید بدانند که بهترین روش برای یادگیری رشته‌ی مجسمه سازی شرکت در دوره‌های آموزش صفر تا صد مجسمه‌ سازی کودکان است. زیرا این آموزش‌ها کامل و جامع هستند و در مدت زمان کوتاهی افراد می‌توانند با تمامی مباحث مربوط به این رشته آشنا شوند.

مهارت‌های مورد نیاز

از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل می‌توان به داشتن روحیه هنری، علاقه به مجسمه‌سازی، ارتباط اجتماعی خوب، داشتن ذهنی خلاق و داشتن انگیزه برای کار با کودکان اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری مجسمه سازی کودکان چقدر است؟

با توجه به این موضوع که آموزش مجسمه‌ سازی برای کودکان مختص کودکان است و این آموزش‌ها باید به‌ صورت ابتدایی و مقدماتی صورت بگیرد مدت زمان یادگیری مجسمه‌ سازی کودکان در مقایسه با سایر رشته‌ها بسیار کم‌ است. البته این مدت‌ زمان به میزان استعداد و انگیزه و علاقه‌ای که فرد به این رشته دارد نیز بستگی دارد. اما به‌طور کلی می‌توان گفت با استفاده از دوره‌های آموزش مجسمه ‌سازی کودکان افراد می‌توانند در کمتر از یک هفته با تمامی مباحث مربوط به این رشته آشنا شده و از این طریق این رشته را فرا بگیرند.

وسایل لازم برای شروع مجسمه سازی

1. خمیر مجسمه‌ سازی

2. گل رس

3. ابزار اندازه ‌گیری مانند متر یا خط کش

4. ابزارهایی برای کندن و تراشیدن

5. ابزارهایی برای صاف کردن

6. سنباده

7. کاتر

در پایان آموزش مجسمه سازی کودکان چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد با آموزش مجسمه‌ سازی به کودکان می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی این هنر زیبا را با روشی آسان و ساده آموزش ببینند. آن‌ها در طی این آموزش یاد می‌گیرند که چگونه به کودکان نحوه ساخت انواع اشیاء و مجسمه‌ها را یاد بدهند. این آموزش‌ها به‌ صورت گام‌ به‌ گام و ساده بوده و افراد می‌توانند به‌ خوبی از آن‌ها استفاده کنند. همچنین آموزش‌ها شامل آموزش مجسمه سازی با گل برای کودکان نیز می‌شود و برای افرادی که علاقه مند به این رشته هستند نیز می‌تواند بسیار سودمند باشد. بعد از تمام شدن این آموزش‌های افراد می‌توانند از طریق آموزشگاه‌ها یا کلاس‌های خصوصی به کودکان، مجسمه ‌سازی را آموزش داده و از این طریق کسب درآمد کنند. همچنین آموزش‌ها برای والدینی که کودک خردسال دارند نیز می‌توانند مفید باشند تا بتوانند این هنر را به کودکان خود یاد بدهند.

ویدیو های آموزشی مجموعه آموزش مجسمه سازی به کودکان، دارای تنوع زیادی بوده و آموزش ساخت اشکال بسیار زیبایی همچون فیل، کرگدن، زرافه، خوک، کوسه، لاک پشت دریایی و ماشین را دربردارد. همچنین اشکال فانتزی مانند مورچه خونخوار، قورباغه و سگ آبی با زبان بزرگ، اژدهای فانتزی، چهره، کلیسا و موارد دیگری در این مجموعه است. این‌موارد باعث جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه در مقایسه با سایر مجموعه‌های آموزش مجسمه ‌سازی به کودکان شده‌است.

کودکان و علاقمندان طی مشاهده کامل این مجموعه از مراحل ساخت اشکال مختلف در اندازه های گوناگون مطلع می‌شوند. همچنین نحوه رنگ آمیزی اجسام را خواهند آموخت. آموزش مجسمه سازی به کودکان باعث می شود کودک زیبایی های طبیعت و محیط اطراف را درک کند همچنین چشم انداز تازه ای پیش روی آن ها قرار می دهد تا دنیای اطراف برای آن ها آسان تر شود.می توانید باسفارش این محصول از طریق وب‌سایت 118file، آموزشی جدید و مدرن همراه با طرح های زیبا داشته باشید.

این نگرانی برای هرفرد در هرکسب کاری ممکن است پیش بیاد اما شما می توانید با تبلیغات در فضای مجازی کارهای خود به فروش برسانید به این نکته هم باید توجه کنید که به صورت تخصصی باید یاد بگیرید تا بتوانید طرح های متنوعی کار کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
مجسمه سازی به کودکان کمک می کند تا تجربیات و مهارت های تفسیری را توسعه دهند. با آموزش ساخت مجسمه به کودکان می توان یک راهکار مناسب برای بیان افکار درونی آنان فراهم آورد. بهبود خلاقیت های هنری در کودکان سبب افزایش اعتماد به نفس آنان از طریق مجسمه سازی می گردد. آموزش مجسمه سازی به کودکان سبب ایجاد هماهنگی دست و چشم و مهارت های حرکتی در آنان می گردد. برای آموزش مجسمه سازی به کودکان، باید قدرت تمرکز آنان نیز تقویت شود. به همین دلیل فراگرفتن این هنر سبب کاهش استرس و اضطراب در کودکان می گردد و احساس آرامش درونی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد. مهارت های تحلیلی کودکان به وضوح از طریق مجسمه سازی توسعه می یابد و آن ها قادر خواهند بود نحوه عملکرد اشیای مختلف را کشف‌کرده و از نحوه ارتبا اجزای مختلف به کار رفته در یک شیء آگاهی پیدا می کنند. به این ترتیب کودکان با آموزش مجسمه سازی با کسب تجربه در مهارت های عملی، می توانند در مشکلات گوناگون از راه حل های متنوع استفاده کنند. هم چنین کودکان می توانند به کشف جهان پرداخته و یک تعامل سازنده با محیط اطراف خود داشته باشند.
آموزش مجسمه سازی به کودکان مبحثی است که درچند سال اخیر درخیلی از کشورهای دنیا به آن پرداخته ا ند.و نتیجه بسیار خوب از این رویکرد آموزشی در بین کودکان مشاهده شده است. اما در ایران به این آموزش اصلاتوجه نشده و خیلی از مربیان این مقوله را با کاردستی یا بحث سفال اشتباه میگیرند. بعضی دیگر به غلط تصور میکنند که کودک نمیتواند مجسمه سازی کند. و اصولا تصور آنها از مجسمه سازی تصور غلطی است.
این مواد می تواند موادی ارزان و همیشه در دسترس مانن گل رس . خاک رس به این خاطر که در هر گوشه از جهان یافت می شود، تقریبا هر کسی می تواند آن را خریداری نماید.
خلاقیت در مجسمه سازی به کودکان اجازه می دهد طبیعت و محیط اطراف را درک کرده و زیبایی های آن را کشف کنند. به این ترتیب با آموزش ساخت مجسمه به کودکان، می توان زیبایی های موجود در دنیای اطراف را برای آن ها قابل لمس کرد و آن ها از این طریق در می یابند که زیبایی را می توانند در هر پدیده ای در جهان پیدا کنند و برای این کار تنها نیاز به وسعت دید و برخورداری از یک ذهن خلاق می باشند که این ویژگی نیز از طریق مجسمه سازی در آنان تقویت می گردد. کودکان از طریق مجسمه سازی می توانند افکار درونی خود را بیان کنند. آن ها می توانند وارد دنیای دیگری شوند که هیچ محدودیتی در آن وجو ندارد و کودکان می توانند با توانایی ها و تخیل خود در دنیای هنر و خلاقیت گام بردارند. مجسمه سازی یک شیوه مؤثر برای بروز توانایی ها و استعدادهای فردی کودکان می باشد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش مجسمه سازی کودکان

  1. king_p

    آیا وزن خمیر برای مجسمه سازی مهم است؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عموما بر روی بسته های خمیر میزان وزن آنها نوشته شده است.
      برای افرادی که در ابتدای فعالیت قرار دارند و عموما به صورت نیمه حرفه ای فعالیت می نمایند استفاده از خمیرهای کوچک پیشنهاد می شود.
      اما در صورتی که به صورت حرفه ای این هنر را دنبال می نمایید، بسته هایی با وزن بیشتر برای شما مقرون به صرفه تر می باشند.
      سپاس از همراهی شما

  2. N89320189

    سلام آیا نوع رنگی که برای رنگ خمیر مجسمه سازی استفاده می شود مهم است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اینکه بتوانید مجسمه های زیبا و طبیعی داشته باشید، باید یا به خمیر خود رنگ های مجاز اضافه نمایید یا از ابتدا از خمیرهای رنگی استفاده کنید. خمیرهای رنگی دارای مقاومت بالایی می باشند.
      از همین رو اکثر افراد حرفه ای از این مورد بهره می برند تا استحکام کار افزایش یابد.
      سپاس از همراهی شما

  3. parnian_

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. farnaz6039

    برای ساخت مجسمه ها از خمیرخاصی استفاده میشه!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خمیرهایی همانند: خمیر مجسمه سازی روغنی، خمیر مجسمه سازی سرامیکی، خمیر مجسمه سازی چینی، خمیر مجسمه سازی روسی، خمیر مجسمه سازی هوا خشک و حتی گل رس را نیز می توان استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  5. kooosha00:00

    سلام دختر من به حیوانات علاقه بسیاری داره ممنون از اینکه ساخت حیوانات در این مجموعه قرار دادید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  6. aliZohrbi80

    حداکثر مدت زمان خشک شدن خمیر چقدر است؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید خمیر مجسمه سازی توجه به حداکثر زمانی است که خمیر شما در طول آن رطوبت نهانی خود را از دست داده و به خوبی خشک می شود.
      معمولا حداکثر زمان تعریف شده برای این منظور از سوی شرکت های تولید کننده ۲۴ ساعت تخمین زده می شود.
      ضمنا این را نیز خیلی خوب به ذهن خود بسپارید که خمیرتان نباید پس از خشک شدن خود ترک بردارد!
      اگر برداشت به کیفیت خمیر مجسمه سازی انتخابی تان شک کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. ali_mirjlali

    هنر مجسمه‌سازی برای چه کسانی مناسب است!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این هنر مناسب کسانی است که مواد مجسمه‌سازی آن‌ها را به هیجان می‌آورد و شیفته مجسمه و آثار هنری‌ای ازاین‌دست هستند.
      در این هنر خلاقیت و نوآوری در ارائه اثر نقش بسیار پررنگی دارد.
      چراکه هنرمند با مواد اولیه جامد و بی‌جانی همچون گِل، چوب، سنگ یا فلز، اشکال زیبا و منحصربه‌فردی را خلق می‌کند.
      مجسمه‌سازی هنری سه‌بُعدی و وابسته به درک فضایی انسان است.
      هنری که با کمک حجم و بُعد و درگیرکردن ذهن، نتیجه بدیعی را رقم می‌زند.
      در این هنر، مجسمه‌ها را به‌وسیله مُغار، حکاکی یا ریخته‌گری از بسیاری مواد مختلف خلق می‌کنند.
      مهارت‌های دستی از مهم‌ترین نیازهای این هنر است زیرا مجسمه‌ساز با ابزارهایی مانند مغار، انبردست و قیچی سروکار دارد.
      درواقع مجسمه‌ساز با کمک ابزارهای موجود و با تقویت حس زیباشناختی خود به بیان تخیلات ذهنی‌اش می‌پردازد.
      مجسمه سازی برای کسانی‌ست که دغدغه اصلی زندگی‌شان هنر است، آن‌هم هنری از جنس گِل‌بازی و شکل دادن و خلق کردن.
      سپاس از همراهی شما

  8. najmeh.khodaparast

    آینده کاری مجسمه سازی چگونه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگرچه کسانی که به فراگیری هنر مجسمه سازی علاقمندند بیشتر درپی دنبال کردن دغدغه‌های ارزشمند هنری‌شان هستند اما توجه به بازار کار و آینده مالی این رشته، چندان هم خالی از لطف نیست.
      سپاس از همراهی شما

  9. نازنین نظام دوست

    آموزش مجسمه سازی به کودکان چه مزیت هایی دارد ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجسمه سازی برای کودکان دنیایی از خلاقیت و شادابی را به ارمغان می آورد و با آموزش مجسمه سازی به کودکان ، آن ها در می یابند که برای موفقیت در مراحل مختلف مجسمه سازی باید از صبر و پشتکار برخوردار باشند. همچنین کار با دست انجام میگیرد این ویژگی سبب تقویت مهارت های حرکتی و ماهیچه ای دست آنان می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  10. SETAYESH

    آموزش این کلاس برای بچه ها محدودیت سنی داره!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      این دوره برای کودکان 6سال به بالا توصیه می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3136

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz