سخنرانی های دکتر مجد

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

310,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/11/08

حجم آموزش: 11.16 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1398/11/08

زمان آموزش: 47 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/11/08

حجم آموزش: 11.16 گیگابایت

زمان آموزش: 47 ساعت

در زندگی همواره با مشکلات اجتماعی و خانوادگی بسیاری رو به‌ رو می‌شویم که بیشتر آن‌ها ناشی از عدم سلامت روان است. برای پیشگیری از مشکلات روحی و یا درمان توصیه می‌کنیم با یک روانشناس مجرب صحبت کنید. اما قبل از مراجعه توصیه می‌کنیم سخنرانی‌های دکتر مجد را گوش کنید. با این کار متوجه می‌شوید که در چه مواردی بیشتر نیاز به مشاور با روانشناس دارید. اگر می‌خواهید راه‌های پیشرفت در کار و روابط اجتماعی‌تان را بهتر کنید؛ توصیه 118 فایل به شما سخنرانی‌های دکتر مجد است. سخنرانی‌های دکتر مجد یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های حوزه روانشناسی است. به افرادی که می‌خواهند تصمیمات بزرگی در زندگی مانند ازدواج، تحصیل کار و حتی روابط اجتماعی بگیرند کمک خواهد کرد. سخنرانی‌های دکتر مجد را می‌توانید در این مجموعه به صورت کامل داشته باشید. این جمع آوری توسط تیم 118فایل انجام شده است و ساعت‌ها سخنرانی جذاب و مفید را در خود جای داده است. در این مجموعه در مورد بیش از 20 موضوع مختلف در زمینه روان شناسی صحبت می‌شود. در پایان سخنرانی‌های دکتر مجد می‌توانید با موضوعات مهمی در زندگی آشنا خواهید شد. پس از گوش دادن به سخنرانی‌های دکتر مجد به راحتی می‌توانید با مشکلات رو به رو شده و آن ها را حل کنید.

او کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری زیادی در زمینه های مختلف جهت آموزش و ارائه مشاوره به مردم منتشر کرده که این مجموعه گردآوری شده توسط وب‌ سایت 118فایل، دارای سخنرانی های دکتر مجد به صورت صوتی و تصویری، با بیش از 20 موضوع مختلف در زمینه روانشناسی و مشاوره می باشد.

از موضوعات گردآوری شده در این مجموعه می توان به مشاوره ازدواج، زندگی پس از جدایی، دوست داشتن، روانشناسی رشد، ریزه کاری های ضروری زندگی، ناکامی و شکست، وسواس و غیره اشاره نمود.

شما با تهیه مجموعه سخنرانی های دکتر مجد، مشاوره های فراوانی در زمینه ازدواج موفق و ایده‌آل و حتی موضوع ازدواج مجدد دریافت خواهید‌کرد. این مجموعه به شما در پیشگیری و درمان افسردگی کمک فراوانی می‌نماید. همچنین در زمینه بیماری اسکیزوفرنی، سخنرانی‌های دکتر مجد می‌تواند راهنمایی های زیادی را در اختیار شما قرار‌ دهد.

اگر سؤالات و مشکلات زیادی در زندگی پس از جدایی دارید. این پکیج می تواند بهترین گزینه جهت مشاوره در این زمینه برای شما باشد. سخنرانی‌های دکتر مجد توضیحات زیادی درباره روانشناسی رشد، رنگ‌ها، خطوط چهره و امضاء در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه از سخنرانی‌ های دکتر مجد، پاسخگوی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده خواهد بود.

چرا سخنرانی های دکتر مجد 118فایل را تماشا کنیم؟

در زندگی همواره با مشکلات اجتماعی و خانوادگی بسیاری رو به‌ رو می‌شویم که بیشتر آن‌ها ناشی از عدم سلامت روان است. برای پیشگیری از مشکلات روحی و یا درمان توصیه می‌کنیم با یک روانشناس مجرب صحبت کنید. اما قبل از مراجعه توصیه می‌کنیم سخنرانی‌های دکتر مجد را مشاهده کنید تا متوجه شوید که در چه مواردی بیشتر نیاز به مشاور با روانشناس دارید. اگر فکر می‌کنید زندگی و کار شما ایده‌آل است باز هم توصیه می‌کنیم سخنرانی‌های دکتر مجد را مشاهده کنید تا راه‌های پیشرفت در کار و روابط اجتماعی‌تان را بهتر کنید و پیشرفت‌های شگرفی را در کار و زندگی‌تان مشاهده کنید.

سخنرانی های دکتر مجد مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات سخنرانی های دکتر مجد!

در پایان سخنرانی های دکتر مجد چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان سخنرانی‌های دکتر مجد می‌توانید با موضوعاتی از قبیل کودکان بیش فعال، عوامل مؤثر در شکل گیری شخصیت، زندگی زناشویی، زندگی پس از جدایی، ریزه کارهای ضروری زندگی، روانشناسی زن و مرد، روانشناسی رنگ ها، روانشناسی رشد، روانشناسی خط، چهره و امضا، خانواده و هویت جنسی، تشخیص متقابل، بحران هویت جنسی و غیره به خوبی رو به رو شوید و آن‌ها را در به راحتی حل کنید. در انتها این سخنرانی ها حتی می‌توانید روش درست تربیت کودکان را به خوبی فرابگیرید. همچنین نحوه برخورد درست با رفتارهای ناهنجار نوجوان و جوانان را به خوبی آموزش می‌بینید.

روانپزشکی – بهداشت روانی – مشاوره ازدواج – رواندرمانی – گروه درمانی – کلاسهای مشاوره ازدواج – روانشناسی زن و مرد – مسائل و مشکلات جنسی – روابط اجتماعی
شما با خرید مجموعه سخنرانی های دکتر مجد، مشاوره های فراوانی در زمینه ازدواج موفق و ایده آل و حتی موضوع ازدواج مجدد دریافت خواهید کرد. این مجموعه به شما در پیشگیری و درمان افسردگی کمک فراوانی می نماید. هم چنین در زمینه بیماری اسکیزوفرنی، سخنرانی های دکتر مجد می تواند راهنمایی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. اگر سؤالات و مشکلات زیادی در زندگی پس از جدایی دارید، این پکیج می تواند بهترین گزینه جهت مشاوره در این زمینه برای شما باشد. سخنرانی های دکتر مجد توضیحات زیادی درباره روانشناسی رشد، رنگ ها، خطوط چهره و امضاء در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه از سخنرانی های دکتر مجد، پاسخگوی بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده خواهد بود…!!
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 16 نظر ثبت شده است

8 دیدگاه برای سخنرانی های دکتر مجد

  1. زیور 43

    این دوره می تونه به من کمک کنه تا مشکلم حل بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای پیشگیری از مشکلات روحی و یا درمان توصیه می‌کنیم با یک روانشناس مجرب صحبت کنید. اما قبل از مراجعه توصیه می‌کنیم سخنرانی‌های دکتر مجد را مشاهده کنید تا متوجه شوید که در چه مواردی بیشتر نیاز به مشاور با روانشناس دارید.
      با سپاس از همراهی شما

  2. sarina

    کاش اطلاعات بیشتری در مورد دکتر مجد بدین.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ایشون محمدقلی مجد هستن متولد ۱۳۲۴. محقق ایرانی مقیم ایالات متحده آمریکا است. تحصیلاتش را در دانشگاه‌های سن اندریو (۱۹۷۰) و منچستر (۱۹۷۵) و کرنل (۱۹۷۸) با درجه دکترا به تمام کرد و سپس در دانشگاه‌های مختلف آمریکا، از جمله دانشگاه پنسیلوانیا، تدریس کرد.
      سپاس از همراهی شما

  3. یوسف

    اگر لینک برای دانلود ویدیو دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. elham

    می خواستم بدونم مجموعه های دیگه ای در زمینه سخنرانی و روانشناسی دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های مانند سخنرانی های دکتر فرهنگ هلاکویی نیز داریم.
      سپاس از همراهی شما

  5. hadi3409

    کیفیت ویدیوها چه جوری هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. علی توانا

    از کجا متوجه بشم که نیاز به همچین دوره هایی دارم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از خود این سوالها را بپرسید: آیا توانایی دوست داشتن و دوست داشته شدن را به شیوه‌ی مطلوبتان دارید؟ آیا توانایی هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیگیری آرزوها و اهداف زندگیتان را دارید؟ ایا ارزش خود را می‌دانید؟ بیشتر مشکلاتی که مردم به جلسه درمان می‌آورد به یکی یا چند تا از سوالات بالا برمی‌گردد. اگر به یکی از سوالات بالا پاسختان نه باشد، احتمالا در زندگی خود با چالش مواجه هستید و می‌توانید از مزایای تراپی یا درمان روانشناختی بهره ببرید.
      سپاس از همراهی شما

  7. motahare amiri nasab

    با کمک این مجموعه می تونیم چگونگی تربیت بچه را هم یاد بگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با کمک این مجموعه و شناخت حالت های ذهنی و روانی انسان میتونیم متوجه بشیم که چگونه با هر شخص برخورد کنیم و چه چیزاهایی از آنها بخواهیم.
      سپاس از همراهی شما

  8. abdollah

    آیا این مجموعه میتونه پس زمینه ذهنمون رو تغییر بده و رو کارمون تاثیر مثبت بزاره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله با بالا رفتن اعتماد بنفس و تاثیر روی بخش های دیگر ذهنی می تواند کمک بسیاری کند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2310

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz