پکیج آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

854,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/06

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/12

زمان آموزش: 43 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/03/06

زمان آموزش: 43 ساعت

پکیج‌ آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری در کنار کاربردی که دارند بسیار ساده و آسان بوده و برای همه افراد در تمامی سنین می‌توانند مناسب باشند. تعمیر پرینترها با توجه به درخواست و تقاضای زیادی که از طرف مشتریان برای تعمیر آن‌ها وجود دارد دارای بازار کار مناسب است. با توجه به کاربرد و استفاده‌ای که پرینترها در بین مردم دارند بسیار پراستفاده هستند و بنابراین تعمیر آن‌ها پرتقاضا و پرسود است.

آموزش‌ تعمیر ماشین‌های اداری شامل هزینه مقرون ‌به‌ صرفه‌ی هستند و در مقایسه با سایر آموزش‌های تعمیر پرینترها قیمت مناسبی دارند. با استفاده از پکیج آموزش تعمیر ماشین‌های اداری افراد می‌توانند با تدریس این رشته به دیگران نیز کسب درآمد داشته باشند. توجه‌ داشته‌ باشید برای تعویض و تعمیر بعضی از قطعات نیاز به دقت بالایی دارید. اشتباه در نصب امکان آسیب رساندن به بخش‌های حساس پرینتر وجود دارد. به‌همین دلیل بهتر است نکات و تکنیک‌هایی که در این دوره‌ها آموزش داده شده است را با‌دقت مشاهده‌ کنید.

آموزش تعمیر پرینترهای اچ پی

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی که در 18 ساعت خلاصه شده است؛ تعمیر پرینتر جوهرافشان تک کاره و چند کاره اچ‌پی در مدل‌های متنوعی از قبیل HP Officejet 100 Mobile printer، HP Officejet 6978, 6962، HP Deskjet F4440، HP Officejet 3830، HP Officejet 5740 و غیره را فرا خواهید گرفت.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی نحوه باز و بسته کردن پرینتر‌های جوهرافشان و لیزری به صورت گام به گام آموزش داده می‌شود تا علاقمندان بتوانند علاوه بر شناخت قطعات پرینتر‌های‌ اچ‌پی، عیب‌یابی و تعویض قطعات را به خوبی یاد بگیرند.

در آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی همچنین نحوه تعویض و شارژ کارتریج پرینترهای‌ اچ‌پی و شارژ کارتریج پرینتر لیزری اچ‌پی نیز ارائه شده است. نکات و تکنیک‌هایی که در آموزش تعمیرات پرینترهای‌ اچ‌پی بیان می‌شود، تا بتوانید با کمک این ترفندها قطعات را به درستی تعمیر و تعویض کنید.

آموزش تعمیر پرینترهای کانن

آموزش تعمیر پرینترهای کانن 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده که در این مجموعه به طور جامع و مرحله به مرحله نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن را آموزش می‌بینید. باز و بسته کردن پرینتر راهنمای خوبی برای تعویض قطعات و عیب‌یابی می‌باشد، زیرا اگر نتوانید به صورت اصولی قطعات پرینترهای کانن را تعویض کنید ممکن است به بخش‌های حساس ضربه و یا فشار منفی وارد کنید.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ کانن به‌صورت گام به گام نحوه باز و بسته کردن انواع پرینترهای کانن از قبیل Canon Pixma MX922، MX722، Canon MX395، Canon MG6620، Canon Pixma MP560، Canon Pixma TR8520، TR7520، Canon Pixma MX490، MX492، MG5520، Canon Pixma TS9120، Canon Pixma MG6821 و غیره را آموزش می‌دهد تا علاقمندان به تعمیر پرینتر بتوانند در کمترین زمان‌ تعمیر، تعویض و عیب‌یابی پرینترهای کانن را فرا بگیرند.

آموزش تعمیر پرینترهای اپسون

آموزش تعمیر پرینترهای اپسون 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو ارائه شده که این مجموعه در سه بخش کلی تعمیر انواع پرینتر جوهرافشان، حرارتی و لیزری اپسون آموزش داده می‌شود. پرینترهای اپسون برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه شده است.

در انتهای آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون علاقمندان و تعمیرکاران مهارت کافی برای تعمیر و تعویض مدل‌های XP-340، XP-400 ،XP-410 ،XP-440 ،workforce WF-3640 ، workforce Printer WF-3620 و غیره را کسب خواهند کرد. همچنین نحوه تمیزکاری قطعات حساس پرینتر که خاک و آلودگی باعث خرابی آنها شده، در انتهای مجموعه ارائه شده است.

این مجموعه آموزشی مفهوم کد خطاهای پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-H6000V را آموزش می دهد. همچنین نحوه تعمیر پرینتر حرارتی اپسون مدل TM-U375 که یکی از مدل‌های پرطرفدار اپسون می‌باشد در دوازده قسمت ارائه می‌شود. در پایان آموزش تعمیر پرینترهای‌ اپسون می‌توانید با فراهم کردن سرمایه لازم شروع به کار کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر پرینترهای اپسون

4 ساعت

12 ساعت

1 ساعت

در پکیج آموزش تعمیر پرینترهای اچ پی، کانن، اپسون شما با انواع پرینترها آشنا خواهید شد، در مورد قطعات آن‌ها اطلاعات به دست می‌آورید، نحوه باز و بسته کردن آن‌ها را می‌آموزید و به‌ این‌ ترتیب می‌توانید انواع مشکلات موجود در این پرینترها را عیب‌ یابی کرده و آن‌ها را تعمیر کنید. شما حتی قادر خواهید بود که در صورت نیاز این قطعات را تعویض کنید. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها به‌ صورت گام ‌به ‌گام هستند و می‌توانند برای تمامی افراد  مناسب باشند. پس‌ از این‌ که این دوره آموزشی را کامل کردید می‌توانید به‌ صورت تعمیرکار وارد بازار کار شده و از درامد خوبی که این رشته دارد استفاده کنید. همچنین شما این توانایی را دارید که از طریق تدریس این رشته به دیگران نیز کسب درآمد کنید.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش تعمیرات ماشین‌های اداری

  1. محمد محمودی

    چقد طول میکشه بسته ام به دستم برسه؟

  2. آرتین

    مثل همیشه عالی هستین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1024

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz