پکیج آموزش ساخت صابون و اسکراب

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,140,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/02

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/02

زمان آموزش: 54 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/02

زمان آموزش: 54 ساعت

داشتن یک پوست سالم و لطیف همیشه دغدغه ی بانوان بوده و صابون‌ها، کوکتل‌های پدیکور، اسکراب‌ها با رایحه ها و اسانس های مختلف که حاوی روغن و کره های مخصوصی نیز هستند، می توانند باعث ملایم شدن و نرمی پوست شده و در سم زدایی و سلامت پوست بسیار مفید باشند. کوکتل پدیکور به دلیل اینکه با انواع رایحه ها و جوش شیرین درست می شود می تواند از بوی بد پا جلوگیری کند.

در آموزش شمع سازی شما قادر خواهید بود انواع شمع معطر، آنجل و غیره را بسازید به گونه ای که یک شغل خانگی با سرمایه کم و درآمد قابل توجه را برای خود رقم بزنید. 

در آموزش عطر سازی در خانه، علاوه بر آشنایی با عطرهای طبیعی و مصنوعی و تفاوت آنها نسبت بهم و توانایی تشخیص ادکلن و ادوتویلت و ادوپرفوم از هم دیگر، با مواد تشکیل دهنده انواع عطرها و شیوه تهیه ی آنها و آشنایی با نوت ها، چگونگی اسانس گیری از گیاهان و روش های آن ازجمله تقطیر، روش خراش و فشار و تیغ زدن و استخراج به روش دی اکسید کربن آشنا خواهید شد. در این آموزش شما شیوه ساخت عطر‌ چوب، ساخت‌ ادکلن، ادوپرفوم، ادوتولت را با بیانی شیوا و مرحله به مرحله آموزش خواهید‌ دید.

آموزش ساخت صابون

صابون سازی از جمله مشاغلی است که بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و همین باعث می‌شود درآمد و بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق باشد. برای وارد شدن به بازار کار صابون سازی می‌توانید از آموزش درست کردن صابون استفاده کنید.
آموزش ساخت صابون 118فایل با بیش از 21 ساعت ویدئو آموزشی، با معرفی بهترین ابزارهای صابون سازی شروع می شود و به صورت گام به گام پیش می رود تا حتی کسانی که هیچ اطلاعی از این هنر و کسب و کار ندارند بتوانند با تماشای این آموزش، هنر صابون سازی را فرا بگیرند. آموزش صابون با معرفی بهترین ابزارهای صابون سازی شروع می شود و به صورت گام به گام پیش می رود تا حتی کسانی که هیچ اطلاعی از این هنر و کسب و کار ندارند بتوانند با تماشای این آموزش، هنر صابون سازی را فرا بگیرند.

اگر کسب و کار خانگی این حرفه را آغاز می‌کنید می‌توانید ماهانه بیش از 5 میلیون تومان درآمد داشته باشید و این بستگی به تعداد و نوع صابون‌هایی که می‌سازید و بازاریابی شما دارد که ممکن است این رقم به 10 میلیون تومان در ماه نیز افزایش پیدا کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت صابون

4 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

آموزش ساخت صابون فانتزی

آموزش ساخت صابون فانتزی 118فایل به عنوان دومین پارت از دوره آموزش ساخت صابون در منزل با ارائه بیش از 6 ساعت فیلم آموزشی نحوه ساخت انواع صابون‌ فانتزی در اشکال گوناگون را آموزش می دهد. در واقع مجموعه آموزش ساخت صابون فانتزی مکمل پارت اول “آموزش ساخت صابون” می باشد و سعی کرده تا جدیدترین صابون های فانتزی را به شیوه ای آسان و توسط مواد کاملأ گیاهی برای شما علاقمندان عزیز آموزش دهد.

ساخت اسکراب و بمب‌ های حمام باعث گردیده تا آموزش ساخت صابون‌ فانتزی از سایر مجموعه‌ ها در این زمینه متمایز گردد. از مزیت های دیگری که میتواند صابون فانتزی داشته باشد این است که مواد افزودنی در ساخت آن به کار نمی رود.

 

از این صابون های زیبا و جذاب برای معطر کردن کمد لباس های خود یا به عنوان تزئینات در سرویس بهداشتی به کار می رود در این مجموعه علاوه‌ بر ویدیو‌های آموزشی، فایل‌ متنی حاوی مواد مورد‌ نیاز ارائه گردیده که به طور جداگانه برای هر صابون بیان شده‌ است.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت صابون فانتزی

2 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

آموزش ساخت اسکراب

آموزش ساخت اسکراب 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی شما کمک میکند تا تمامی اسکراب های مربوط به پوست خشک و چرب را فرا بگیرید، همچنین با کمک انواع لوسیون و ماسک هایی که در مجموعه آموزش ساخت اسکراب قرار دارد می توانید مشکلات پوستی خود را از جمله جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، باز یا بسته بودن منافذ پوست و…. را برطرف نمایید.

در آموزش ساخت اسکراب، نحوه ساخت انواع لوسیون و سرم صورت و بدن را به شما آموزش می دهیم، این مجموعه در ساخت اسکراب و لوسیون در خانگی بسیار مناسب می باشد.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت اسکراب

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش ساخت کوکتل پدیکور

 کوکتل پدیکور پا 118فایل با بیش از 3 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است. این کوکتل ها توپک های دست سازی هستند که با نام بمب های حمام هم شناخته می شوند. این توپک ها در زمان انفجار در آب جوشان اند و مواد معطری در هوا پخش می‌کنند. هدف پدیکور حفظ سلامت پوست، پاها و انگشتان پا نیز است.

کوکتل های حمام انواع مختلفی دارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه شما دارد. کوکتل های حمام درمدل های مکعبی، قالبی و توپی موجود هستندکه انتخاب هر کدام آن‌ها سلیقه ای بوده و شکل پدیکور تاثیری در خواص آن‌ها ندارد.

در این مجموعه طریقه ساخت این توپک ها با انواع رایحه های مانند قهوه، گل یاس، شکلاتی و غیره ارائه شده است. مواد تشکیل دهنده آن کاملا گیاهی بوده و برخی از آن‌ها نیز حاوی نمک‌ دریایی است. نمک دریا باعث سم زدایی بدن، ملایم شدن و نرمی پوست می شود.

آموزش شمع سازی

آموزش شمع سازی با بیش از 14 ساعت ویدئو آموزشی، به صورت گام به گام ابزار و وسایل مورد نیاز برای ساخت شمع و مواد شمع‌ سازی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در مرحله بعدی به ساخت شمع ساده می پردازیم، در این بخش از آموزش شمع سازی مراحل ساخت شمع ساده برای مبتدیان، ساخت شمع اسانس دار، شمع با دو فیتیله و سایر مدل ها ارائه شده که صفر تا صد نحوه ساخت شمع آموزش داده می شود.

رنگ آمیزی پارافین و ساخت شمع رنگی موضوع بعدی آموزش شمع سازی است که نحوه رنگ کردن شمع، رنگ آمیزی پارافین، ساخت شمع رنگی سه لایه در ظرف شیشه ای، ساخت شمع با طرح آبرنگی، شمع های تزئینی و… را به صورت عملی توضیح می‌دهد. علاقمندان به این هنر جذاب می توانند شمع های دلخواهشان را با کمک آموزش شمع سازی به راحتی بسازند.

سرفصل‌های اصلی آموزش شمع سازی

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

5 ساعت

4 ساعت

آموزش عطر سازی در خانه

مجموعه آموزشی عطرسازی 118فایل دارای بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی است که شامل آموزش کامل و مرحله به مرحله عطر سازی در منزل می باشد. این مجموعه شما را با انواع عطرها و طریقه ساخت آن ها، طبیعی و مصنوعی بودن عطرها و چگونگی ساخت آنها آشنا می کند. 

در شغل عطر سازی برای دست یافتن به درآمدی مناسب و عالی همواره رقابت وجود دارد. علت این که شغل عطرسازی درآمد بالایی دارد این است که بعد از ساخت فرمول یک عطر ماندگار یا ترکیب آن می‌توان از آن سالیان سال در کشورهای مختلف استفاده کرد و از این طریق به درآمد خوبی رسید. در کشور ایران معمولا تعداد افرادی که خود در این حرفه مشغول به کار باشند کم است، اما بوتیک­ها و مغازه ­های زیادی وجود دارد که در کار فروش انواع عطر و ادکلن می­باشند و با توجه به محیط درآمد مختلفی دارند.

اما به‌طور کلی پیش بینی می‌شود که درآمد عطرسازی حداقل 2 میلیون تومان و حداکثر 10 میلیون تومان در ماه باشد. البته عطرسازان حرفه‌ای درآمدهایی بالاتر از این میزان را خواهند داشت.

سرفصل‌های اصلی آموزش عطر سازی در خانه

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

امروزه که بسیاری از خانم‌ها و آقایان به‌ ظاهر و زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و با توجه به تغییراتی که در مد و استایل افراد ایجاد شده‌ است می‌توان گفت کسب‌ و کارهای زیبایی بیشتر از قبل توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند و بازار کار خوبی دارند. به‌ همین علت می‌توانید مطمئن باشید که این رشته‌ها همیشه تقاضا و مشتری خود را خواهند داشت. از جمله رشته‌هایی که در کسب‌ و کارهای زیبایی درآمد بالایی دارد ساخت اسکراب، صابون‌های خانگی و فانتزی است. البته باید توجه داشته باشید که درآمد در هر رشته‌ای از جمله رشته‌های زیبایی کاملاً به خود افراد بستگی دارد. زیرا اگر این افراد بتوانند مهارت و تجربه خود را بالاتر ببرند با این کار به تمامی اصول و تکنیک‌های این کار مسلط خواهند شد و از این طریق نیازهای مشتری را بهتر و باکیفیت بیشتری برآورده می‌کنند. این کار خود باعث می‌شود که درآمد آن‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

3 دیدگاه برای پکیج آموزش ساخت صابون و اسکراب

  1. منافی

    سلام وقت بخیر چطور میتونم پکیج آموزشی صابون رو خریداری کنم و اینکه ایا میشه درآمدی با این آموزش ایجاد کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام، بر روی ثبت نام دوره کلیک کنید و مراحل ثبت نام را به ترتیب انجام دهید. بله کاملا ایجاد درآمد نیاز به تداوم، آموزش دیدن و متخصص شدن دارد.

  2. کیمیا

    نمی تونم خرید کنم؟

  3. hamideh

    میشه با این پکیج کسب و کار راه انداخت؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

3.6

رضایت

شناسه آموزش: 1013

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz