پکیج آموزش ساخت مصنوعات رزینی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,102,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/12

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/01

زمان آموزش: 80 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/12

زمان آموزش: 80 ساعت

در پکیج آموزش ساخت مصنوعات رزینی، با کمک رزین، مصنوعات خاصی مانند میز ، ظروف ساده و دفرمه و حتی نقاشی با رزین را به صورت کامل و جامع آموزش داده شده است.

این پکیج مناسب همه‌ی اقشار جامعه از افراد بی تجربه تا با مهارت است زیرا آموزش به صورت صفر تا صد است و برای افراد با مهارت ایده‌های جذابی را پیشنهاد داده و خلاقیتشان را قلقلک می‌دهد 🙂

حتی اگر هیچ اطلاعاتی در زمینه کار با رزین و هاردنر ندارید توصیه می‌کنیم این آموزش را خریداری کنید، زیرا این پکیج جامع و کاربری تمامی مراحل کار را جزء به جزء در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم است بدانید که در حین آموزش نکات کلید و تکنیک‌های کاربردی، فراوانی ارائه شده که موجب شده افراد تازه ‌کار بتوانند مهارت لازم کار را فرابگیرند.

آموزش ساخت میز با رزین

با آموزش ساخت میز با رزین که بیش از 10 ساعت است؛ نحوه‌ی ساخت میز نهار خوری، میز کوچک با استفاده از سر آبجو، میز قهوه خوری، میزرزین اپوکسی براق، میز با لامپ ال ای دی، مدل رزین اپوکسی اقیانوسی، طراحی و ساخت چراغ‌های چوبی، رزین اپوکسی مدل ساده و غیره را به طور کامل فراخواهید گرفت.

به گونه‌ای که مهارت لازم برای راه‌اندازی یک کار پرسود را کسب خواهید ‌کرد و می‌توانید کارگاه خود را راه‌اندازی کنید. توجه داشته ‌باشید پس از تماشای ویدئوها حتما تعدادی از نمونه‌های آموزش داده‌شده را انجام‌ دهید تا اشکالات کار خود را پیدا‌ کنید.

همانطور که می‌دانید راه اندازی یک کارگاه هزینه بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در کارگاه‌های دیگر مشغول به فعالیت شوید تا هم مهارت عملی و هم مطالبی که آموخته اید را به صورت عملی انجام دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت میز با رزین

4 ساعت

2 ساعت

8 ساعت

آموزش ساخت ظروف رزینی

آموزش ساخت ظروف رزینی 118فایل با بیش از 27 ساعت ویدئو آموزشی از پایه تمام اصول و نکات مورد نیاز برای ساخت ظروف‌ رزینی را به طور کامل برای شما شرح می‌دهد. 

مجموعه ساخت ظروف‌ رزینی با آموزش مقدماتی ساخت ظروف آغاز می‌شود که در ابتدای بخش به شما هنرجویان عزیز انواع رزین اپوکسی و هاردنر را معرفی و نحوه ترکیب چند رزین رنگی با هم را به شما آموزش می دهیم. در کنار این موارد نکات مهمی را که باید در حین کار باید به آن ها توجه کنید را به شما خواهیم آموخت.

بعد از تماشای کامل دوره های آموزشی ساخت ظروف رزینی به یک فرد تولید کننده ظروف رزینی متبحر تبدیل می شوید که با هنر دست خود می تواند کار آفرینی کند و هم به عزیزان خود این نوع هدایای لوکس را یادگاری دهد و در درآمد زایی به استقلال مالی برسد. در‌ زمان تماشای ویدئو های مجموعه به دقت به نکات و ترفند هایی که ارائه‌ شده توجه کنید تا بتوانید ظروف با‌کیفیت و لوکسی را بسازید.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت ظروف رزینی

3 ساعت

1 ساعت

8 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش ساخت ظروف دفرمه رزینی

برای ساخت ظروف دفرمه رزینی و ظروف کریستال رزینی و یا هر ظرفی دیگری نیاز به داشتن ابزار های مناسب و باکیفیت دارید. در این آموزش علاوه‌ بر‌ این وسایل، با رنگ و رزین که بیشترین و اصلی‌ ترین مواد ساخت می‌باشد آشنا می‌شوید. توصیه می‌کنیم در کنار این آموزش، تمرین ساخت این ظروف را فراموش نکنید. با تمرین می‌توانید محصولی با کیفیت و مرغوبی را تولید و در بازار به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید.
با کمک این آموزش و سرمایه مورد نیاز می‌توانید به راحتی یک شغل خانگی یا کارگاهی کوچک با درآمدی در حدود 2 میلیون تومان در ماه را آغاز کنید.در این آموزش علاوه‌ بر‌ این وسایل، با رنگ و رزین که بیشترین و اصلی‌ ترین مواد ساخت می‌باشد آشنا می‌شوید. توصیه می‌کنیم در کنار این آموزش، تمرین ساخت این ظروف را فراموش نکنید. با تمرین می‌توانید محصولی با کیفیت و مرغوبی را تولید و در بازار به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت ظروف دفرمه رزینی

1 ساعت

6 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

خلاصه توضیحات آموزش با مشاهده کامل مجموعه که در 10 ساعت خاصه شده است. به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید ‌گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glass) از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می ‌باشد.

در صورت مشاهده کامل  آموزش ساخت زیورآلات‌ رزینی و پیش رفتن مرحله به مرحله آن، در پایان قادر به ساخت انواع زیورآلات ‌رزینی خواهید‌بود. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به گونه ای تهیه و گردآوری شده که برای افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه فعالیت در رابطه با اپوکسی مناسب بوده و صفر‌تا‌صد کار را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت زیورآلات رزینی

1 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش نقاشی با رزین

در ابتدای آموزش توضیحی مختصر در مورد نقاشی آبستره برای شما عزیزان می دهیم. که در بخش اول این مجموعه، مباحثی نظیر ابزار لازم، نسبت اختلاط رزین و هاردنر، نقاشی آبستره با پودر اکریلیک و تکنیک ها را آموزش داده ایم.

تکنیک (پیورینگ، آکریلیک، ترکیب پیورینگ و آکریلیک، درتی پیور و بدون سیلیکون) بخشی از تکنیک های این مجموعه است. این تکنیک‌ها می تواند تا حد زیادی در پیشرفت علاقه مندان اثر بگذارد.

از مزایای این مجموعه ی آموزشی می توان به شکوفا کردن استعداد شما عزیزان و کارآفرینی شما در این هنر اشاره کرد. یکی از دیگر کاربردهای آموزش نقاشی با رزین این است که هنرجویان این رشته می توانند یکی از جذاب ترین کادو ها را برای عزیزانتان تدارک ببینید.

سرفصل‌های اصلی آموزش نقاشی با رزین

13 ساعت

10 ساعت

امروزه استفاده از وسایل لوکس و لاکچری رزین بین بانوان بسیار طرفدار پیدا کرده و این محصولات با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد. اگر شما این هنر را بلد باشید و با توجه به هنر خود نقاشی آبستره را تولید کنید می توانید با قیمت پایین تر از بازار بفروش برسانید و خریداران زیادی را متوجه هنر خود کنید ؛ برای محصولات خود بازاریابی کرده و کسب درآمد داشته باشید .

همچنین برای شروع کار به وسایل پر هزینه ای احتیاج ندارید و حتما لازم نیست مکان بزرگی را برای شروع حرفه خود انتخاب کنید و متحمل هزینه سنگین اجاره بها شوید. شما می توانید با لوازم ابتدایی در اتاق خود شروع به تولید تابلو های رزینی کنید. در کل هنر آبستره فقط محدود به تابلو های نقاشی نیست و از آن در تهیه ی انواع ظروف، لوازم منزل ، بدیلیجات ، وسایل رزینی و … استفاده می شود.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش ساخت مصنوعات رزینی

  1. مینا

    واااای چقدر دنبال همچین آموزشی بودم ممنون از سایت خوبتون

  2. شهین ساری

    سلام برای شروع این آموزش پیش نیاز خاصی لازمه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1021

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد