پکیج آموزش کشاورزی و پرورش گل

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

1,580,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/21

زمان آموزش: 150 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/30

زمان آموزش: 150 ساعت

پکیج کشاورزی و پرورش گل شامل آموزش‌های مانند ساخت گلخانه، آموزش کشت هیدروپونیک، آموزش کشت صیفی جات هیدرو پونیک، آموزش کشت علوفه هیدرو پونیک ، آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی، آموزش تولید و پرورش قارچ، آموزش پرورش آلوئه ورا می‌باشد.

آموزش گام به گام و صفر تا صد در این دوره‌ها باعث می‌شود شما به طور کامل متوجه چگونگی کشت و اصول نگهداری از گیاهان را به طور کامل متوجه شوید.

علاوه بر همه‌ی نکات بالا، به شما فروشگاه‌هایی را که می‌‌توانید از آن‌ها وسایل مورد نیاز را تهیه کنید، معرفی می‌شود؛ تا خدایی ناکرده در پیدا کردن تجهیزات لازم اذیت نشوید 🙂 

آموزش ساخت گلخانه

آموزش ساخت گلخانه با بیش از 35 ساعت ویدئوی آموزشی، صفر تا صد مراحل ساخت گلخانه های تونلی، گوتیک، یک طرفه، شیشه ای، گنبدی، گلخانه با سقف شیروانی تک واحدی، گلخانه گوتیک با کشت آکواپونیک، ساخت و بازسازی گلخانه نیمه دوطرفه و گلخانه سقف شیروانی داخل زمین را آموزش می دهد.
همچنین آموزشگاه 118 فایل، معرفی وسایل و تجهیزات لازم را توسط استادکاران و کشاورزان با تجربه در طی ویدیوهای جذاب ارائه کرده است.

ساخت گلخانه در ایران جزء مشاغل کشاورزی و ساختمانی محسوب می‌شود از این رو می‌توان گفت یکی از مشاغل پردرآمد است. به‌طور میانگین درآمد شغل راه اندازی و ساخت گلخانه مبلغی حدود 5 تا 30 میلیون است.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت گلخانه

5 ساعت

3 ساعت

9 ساعت

3 ساعت

13 ساعت

2 ساعت

آموزش کشت هیدروپونیک

به دنیای مدرن و عجیب پرورش گل و گیاه خوش آمده‌اید 🙂 در این دنیا به جای کشت گیاهان در خاک، در آب و مواد معدنی پرورش داده می‌شوند. در فضای خانه یا گلخانه می‌توانید بدون توجه به دما و شرایط آب و هوایی در فصول مختلف هر نوع گل و گیاهی را پرورش دهید. اگر روش کشت هیدروپونیک را انتخاب کنید قادر خواهید بود در زمان کمتر محصول با کیفیت‌تری را تولید کنید.

کاهش هزینه‌ها، افزایش تولید و کیفیت بالا از مهم‌ترین دلایلی به شمار می‌رود که سبب شده بسیاری از تولیدکنندگان به آموزش کشت‌ هیدروپونیک نیازمند باشند.  از آن جا که شناسایی آفت‌ها در خاک بسیار دشوار است. موجب شده روش هیدروپونیک بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به طور  میانگین یک هکتار از محصولات کشت شده به روش هیدروپونیک بین 200000 تا 250000 دلار در سال درآمد خواهد داشت.

سرفصل‌های اصلی آموزش کشت هیدروپونیک

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

7 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش کشت علوفه هیدروپونیک

آموزش کشت علوفه هیدروپونیک 118فایل بابیش از 5 ساعت ویدئوآموزشی ارائه شده است. در این مجموعه به ‌صورت گام‌به‌گام مراحل کشت و کودهای مورد نیاز برای کشت علوفه به روش هیدروپونیک، آموزش داده می‌شود. آموزش کشت علوفه‌ هیدروپونیک در ابتدا موضوعاتی از قبیل طریقه مخلوط کردن کودها، اهمیت جنس سینی،نصب سیستم آب‌پاش برای آبیاری، انکوباسیون علوفه هیدروپونیک، طریقه کشت علوفه به روش اصولی و خیس کردن بذر علوفه می‌پردازد.

کشت علوفه‌ هیدروپونیک روشی مقرون‌ به ‌صرفه است که موجب می‌شود تولیدکنندگان علوفه بتوانند درآمد بالایی را در کمترین زمان به دست‌آورند. لازم است بدانید که بلافاصله پس از برداشت باید علوفه فروخته شود. فقط دو روز بعد از برداشت قابل استفاده دام خواهد بود.

سرفصل‌های اصلی آموزش کشت علوفه هیدروپونیک

2 ساعت

3 ساعت

آموزش کشت صیفی جات هیدروپونیک

مجموعه‌ی کشت صیفی جات هیدرو پونیک با بیش از  22 ساعت مواردی مانند، شرایط نور، شرایط آب، اصول پرورش انواع صیفی‌ جات و غیره را به طور جامع آموزش می‌دهد. همانطور که می‌دانید هیدروپونیک مکانیزمی است که بر پایه آب طراحی شده است. ریشه در تماس با جریان آب قرار می‌گیرد، از این رو می‌توانید با اضافه کردن کود مناسب برای رشد به مخزن آب همه محصولات را به طور همزمان کود دهید و محصولی باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کنید.

 کاشت صیفی‌ جات هیدروپونیک یک روش عالی برای کسب درآمد است. به طوری که در هر برداشت می‌توانید بیش از 12 میلیون تومان درآمد داشته باشید. توجه داشته ‌باشید که هر دوره کشت صیفی‌ جات هیدروپونیک بسته به نوع صیفی‌ جات بین یک‌ ماه تا سه‌ماه طول می‌کشید.

آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی

آموزشی پرورش گل و گیاه آپارتمانی 118فایل با بیش از 44 ساعت ویدئو آموزشی، به پرورش و نگهداری بسیاری از انواع گیاهان آپارتمانی می پردازد. این مجموعه آموزشی شامل هشت بخش می باشد. در این بخش‌ ها گیاهان بوستون فرن، پر سیاوش، دیفن باخیا، زاموفیلیا، کاج مطبق، گیاه بامبو، گیاه آگلونما، گیاه پیرومیا در کنار موارد زیادی از گیاهان آپارتمانی معرفی می‌شود. سپس شیوه تکثیر، هرس، کود دهی و قلمه زدن را به همراه شرایط نگهداری توضیح می دهد. همچنین در این مجموعه ابزار مورد نیاز برای کاشت گیاهان، اسامی گیاهان آپارتمانی و نحوه نگهداری آنها و موارد کلی نگهداری از گیاهان آپارتمانی برای شما هنرجویان عزیز ارائه شده است.

درآمد حاصل از رشته پرورش گل‌ و گیاه آپارتمانی را چیزی حدود ۱۰ میلیون تومان به بالا در نظر گرفت.

آموزش تولید و پرورش قارچ

آموزش تولید و پرورش قارچ 118فایل با بیش از 25 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده و تمام مراحل پرورش انواع قارچ به صورت گام به گام آموزش داده می شود. آموزش تولید و پرورش قارچ با ساخت محفظه خاک اره برای پرورش قارچ شروع می شود و سپس پرورش قارچ در خاک اره و نحوه پرورش قارچ ها در نایلون را آموزش می‌دهد. 

این مجموعه حتی تعدادی از انواع مختلف میسیلوم روی آگار، تهیه و آماده سازی دانه قارچ اسپارا، نحوه ساخت بذر قارچ – تلقیح غلات استلیزه شده، نحوه کلون کردن قارچ، پاستوریزاسیون آهک آب سرد برای رشد قارچ و غیره را به صورت جامع توضیح می‌دهد.

با توجه به اینکه این نوع قارچ‌ها در بازارهای محلی خواهان بیشتری دارند؛ اگر بتوانید در این بازارها جایی برای خود پیدا کنید و همه از شما به عنوان یک فرد ارگانیک فروش یاد کنند؛ درآمد قابل تجهی خواهید داشت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تولید و پرورش قارچ

4 ساعت

8 ساعت

4 ساعت

9 ساعت

آموزش پرورش گیاه آلوئه ورا

در پکیج آموزش پرورش گیاه آلوئه ‌ورا در طی ویدیوهایی که به‌ صورت آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد یاد می‌گیرید که چگونه از این گیاه مراقبت کرده و با راه‌های تکثیر آن و انواع آلوئه‌ ورا آشنا می‌شوید. همچنین در طی ویدیوهای آموزشی شما یاد می‌گیرید که چطور با آفت‌ها و بیماری‌های گیاه مقابله کرده و از بروز آن‌ها جلوگیری نمایید. سپس بعد از این‌ که ویدیوها را کامل آموزش دیدید می‌توانید وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید. دوره آموزش پرورش گیاه آلوئه ورا 118فایل با بیش از 4 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه پرورش گیاه آلوئه ورا خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

اگر به‌ طور متوسط محاسبه کنیم که برای هر یک هکتار مزرعه آلوئه ‌ورا تا ۶ میلیون تومان سرمایه احتیاج باشد درآمد این شغل سالانه به ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

سرفصل‌های اصلی آموزش پرورش گیاه آلوئه ورا

2 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن هرکسی پیش بیاید بازار کار و درآمد پرورش این محصولات است. کشت این محصولات یک روش عالی برای کسب درآمد است؛ زیرا این روش‌ها، از روش‌های مقرون به صرفه در ایران و هرکجای دنیا هستند.

علاوه بر اینکه با کشت این محصولات می‌توانید درآمد قابل توجهی داشته باشید، با آموزش مجازی یا حضوری به افرادی که به این حرفه‌ها علاقه دارند؛ به راحتی به درآمدهای بالا خواهید رسید.

فقط کافی است این پکیج را با تخفیف ویژه ای که در نظر گرفتیم خریداری نموده و شروع کنید 🙂

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 3 نظر ثبت شده است

3 دیدگاه برای پکیج آموزش کشاورزی و پرورش گل

  1. فرهاد نجم الدین

    سلام و احترام
    این آموزش ها دوبله هستند یا ترجمه فارسی؟ یا آموزش ها تصویری و بدون توضیح اند؟

  2. سروش 900

    بهترین هستین

  3. کامران مولوی

    چه محصولاتی رو میشه با هیدرو پونیک کاشت؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 1030

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz