آموزش تعمیرات مک بوک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر مک بوک_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

720,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/07/23

حجم آموزش: 16.58 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/23

زمان آموزش: 26 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/07/23

حجم آموزش: 16.58 گیگابایت

زمان آموزش: 26 ساعت

با پیشرفت امکانات و وسایلی مانند گوشی‌های هوشمند و مک بوک، شغل‌های جدیدی نیز به وجود آمده است. از این شغل‌ها می‌توان به تعمیرات مک بوک اشاره کرد. شغل تعمیرات مک بوک یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در سطح جهان است. با توجه به استفاده زیاد مردم از تکنولوژی خرابی این وسایل نیز بیشتر شده است. در نتیجه افرادی که در زمینه‌ی تعمیرات آن مشغول هستند؛ درآمد قابل توجهی دارند. خدمات فردی که تعمیر کامپیوتر و لپ‌تاپ مک‌بوک را انجام می‌دهد؛ می‌تواند شامل حوزه‌های مختلفی باشد. زیرا که مک بوک‌ها و وسایل الکترونیکی از ۲ بخش سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری تشکیل شده‌‌اند. آموزش تعمیرات مک بوک 118فایل با بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی به تعمیرات یکی از محبوب‌ترین تولیدات شرکت اپل می‌پردازد. این آموزش، تعمیر و تعویض بخش های مختلف مدل‌های ، مک بوک ایر و مک بوک پرو را به صورت دقیق و جامع توضیح می‌دهد. در آموزش تعمیرات مک‌بوک ایر تعویض پارت مدل‌های متنوعی از سال 2011 تا 2019 را به طور جامع آموزش داده می‌شود. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

همان‌ طور که می‌دانید درآمد شغل تعمیرات مک بوک بالا است. علت این موضوع این است که امروزه در جوامع رشد بسیار زیادی در زمینه تعمیرات کامپیوتر و لپ‌تاپ صورت‌ گرفته است. برای‌ اینکه این موضوع را متوجه شوید تنها کافی است که میزان استفاده از این وسایل را با ۱۰ سال پیش مقایسه کنید. فردی که تعمیر مک ‌بوک را انجام می‌دهد باید ابتدا مشکلات آن را عیب ‌یابی کرده و بعد برای تعمیر آن اقدام نماید. بنابراین لازم است این فرد در رشته تعمیر مک بوک تخصص داشته باشد. در صورتی‌ که شما نیز تمایل دارید حرفه تعمیر تخصصی مک بوک را یاد بگیرید، باید به مهارت خوبی در این زمینه دست پیدا کنید. در این صورت می‌توانید از دوره آموزش تعمیر مک بوک استفاده کرده و از این طریق حرفه‌ای شوید.

آموزش تعمیرات مک‌بوک در بخش مک بوک به جداسازی قطعات مک بوک 13 اینچی، جداکردن صفحه نمایش مک بوک 2015، تعویض قاب مک بوک، تعویض یا تمیزکردن کلیدهای کیبورد مک بوک، تعویض CPU مک بوک، تعویض باتری، رم و تعمیر هارددرایو مک بوک A1181 و غیره پرداخته است.

علاوه بر این موارد، آموزش تعمیرات مک بوک رفع مشکلاتی نظیر مشکل هارد درایو و CPU مک بوک 2016، مشکل شارژ نشدن باتری مک بوک را شرح می‌دهد. روش اصولی تعویض قطعات اصلی و مهم مک بوک از قبیل ال‌ سی‌دی، کارت گرافیک، آداپتور، باتری، مادربورد و غیره که هنگام تعویض ممکن است آسیب ببینند، در آموزش تعمیرات مک‌ بوک، آورده شده تا با توجه به نکاتی که در حین تعویض بیان می‌شود بتوانید قطعات را به درستی تعویض کنید.

در آموزش تعمیرات مک‌بوک ایر تعویض پارت مدل‌های متنوعی از سال 2011 تا 2019 را به طور جامع آموزش می‌دهد. از مهمترین ویدئوهای آموزش تعمیرات مک‌ بوک ایر می‌توانیم به تعویض بلوتوث، وای‌فای، اسپیکر، هدفون و پورت USB اشاره کنیم. مواردی مانند تعویض درایو اپتیکال، تعمیر آب خوردگی، تعمیر پورت HDMI، USB و SD Card، تعویض باتری مک بوک پرو 13 اینچی (A1278)، آپدیت RAM مک بوک پرو 13 اینچی و غیره را نیز آموزش می‌دهد.

مزایای یادگیری آموزش تعمیرات مک بوک

1. هزینه اولیه راه‌ اندازی شغل تعمیر مک بوک ناچیز است.

2. با توجه به استفاده روزافزون افراد از این دستگاه‌ها می‌توان بازار کار آن را پرسود در نظر گرفت.

3. با توجه به این‌ که این شغل یک شغل پاره وقت است شما می‌توانید حجم کاری خود را انتخاب کنید و متناسب با توانایی‌های خود کار کنید.

4. این شغل سقف درآمد ندارد و شما بسته به مهارت و سابقه خود می‌توانید از آن به‌ عنوان یک منبع درآمد خوب استفاده کنید.

5. شغل تعمیر مک بوک نیاز به کار جسمانی و فیزیکی ندارد و از این بابت کار ساده‌ای محسوب می‌شود.

چرا تعمیرات مک بوک 118فایل را فرا بگیریم؟

آموزش تعمیرات مک بوک یک آموزش کاربردی و مفید برای تعمیرکاران لپ تاپ می‌باشد. آموزش تعمیرات مک‌ بوک به ویژه برای کسانی که به صورت تخصصی، لپ‌ تاپ‌های تولیدی شرکت اپل را تعمیر می‌کنند مفید است. سعی شده تعمیر و تعویض قطعه‌هایی که بیشتر دچار آسیب می‌شوند، آموزش داده شود. آموزش تعمیرات مک‌بوک، تعمیر و تعویض قطعات متنوعی از مک‌ بوک، مک‌ بوک ایر و مک‌ بوک پرو را به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهد.

تعمیرکاران تازه‌کار هم می‌توانند همراه با آموزش تعمیرات مک‌ بوک مهارت خود را افزایش دهند. به گونه‌ای که همانند یک فرد مجرب این تعمیرات را انجام دهند. دلایل بسیاری وجود دارد که به تعمیرکاران مک بوک توصیه می‌کنیم آموزش تعمیرات مک بوک را فرابگیرند. اما بیان ترفندها و تکنیک‌های منحصر به‌ فرد تعویض قطعات هارددرایو، رم، مادربورد و غیره مهمترین دلیل تهیه آموزش تعمیرات مک‌ بوک می‌باشد.

هزینه‌های مربوط به آموزش تعمیر مک بوک در مقایسه با هزینه آموزش رشته‌های دیگر مقرون‌ به‌ صرفه است. از طریق یادگیری و آموزش حرفه‌ای تعمیر مک بوک برای کاربردهای مختلف می‌توان استفاده کرد. از طریق در اختیار گرفتن آموزش تعمیر مک بوک و یاد دادن این رشته به دیگران می‌توان کسب درآمد کرد. از آنجایی‌ که در سالیان اخیر از مک بوک استفاده‌های زیادی می‌شود، بازار کار رشته تعمیر مک بوک پررونق است.

آموزش تعمیرات مک بوک مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیرات مک بوک!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع تعمیرات مک بوک

افرادی که تمایل داشته باشند در زمینه تعمیر مک بوک شغل خود را راه‌ اندازی کرده و از این طریق یک کسب ‌و کار راه بیندازند، می‌توانند از طریق تحصیل در رشته کامپیوتر یا آی تی در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین افراد می‌توانند از طریق سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های حضوری که در سطح شهر وجود دارد این رشته را به‌ صورت حضوری آموزش ببینند. اما بهترین روش برای یادگیری حرفه تعمیر مک بوک استفاده از پکیج تصویری آموزش تعمیر مک ‌بوک است. زیرا در این دوره آموزشی افراد در مدت زمان بسیار کوتاه با تمامی سرفصل‌ها و پیش‌ نیازهای رشته تعمیر مک بوک آشنا شده و می‌توانند به‌ صورت ماهرانه و حرفه‌ای انواع مک بوک را تعمیر نمایند.

افرادی که تعمیر تخصصی مک بوک را انجام می‌دهند باید علاوه‌ بر دارا بودن دانش‌های فنی روز بتوانند در مورد مهارت‌های ارتباطی نیز سطح خود را افزایش دهند. این افراد باید بتوانند خدمات بهتری به مشتری ارائه بدهند و کیفیت کار خود را افزایش دهند. همچنین باید درک کاملی از صحبت‌های افرادی که برای تعمیر مک بوکشان به آن‌ها مراجعه می‌کنند داشته باشند. این افراد باید بتوانند در زمینه حل مشکلات توانایی حل مسئله خوبی داشته باشند. همچنین نحوه ارتباطات و صحبت کردن آن‌ها نیز از جمله مهارت‌هایی است که باید یاد بگیرند.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیرات مک بوک چقدر است؟

مدت زمان یادگیری رشته تعمیر مک بوک مشخص و معلوم نیست و بسته به توانایی‌های فرد و روشی که برای یادگیری آن انتخاب می‌کند این مدت زمان می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی‌ که افراد بخواهند از طریق تحصیل در رشته کامپیوتر یا آی تی در رشته تعمیر مک بوک به مهارت برسند به مدت زمانی چند ساله احتیاج دارند تا بتوانند به‌ خوبی و مهارت‌های آن آشنا شوند. در صورتی‌ که افراد بخواهند از طریق آموزشگاه‌های سازمان‌های فنی حرفه‌ای این رشته را فرا بگیرند این مدت‌ زمان کاهش پیدا می‌کند و به حدود چند ماه می‌رسد. اما باید بدانید که بهترین روش برای یادگیری تعمیر مک بوک از طریق پکیج‌های آموزش جامع تعمیر مک بوک است. زیرا در این حالت مدت زمان یادگیری افراد به حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و پربازده تر می‌شود.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیرات مک بوک

همان‌ طور که می‌دانید انجام هر کاری در هر زمینه‌ای که باشد نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد. تعمیرات مک بوک نیز از این قاعده مستثنی نیست. انجام این کار تنها با استفاده از ابزارآلات مخصوص این کار صورت می‌گیرد. در ادامه این بخش به معرفی ابزاری می‌پردازیم که در رشته تعمیر مک بوک به آن‌ها نیاز خواهید داشت:

1. پیچ گوشتی

2. پنس

3. انبر

4. دست‌بند آنتی استاتیک

5. گیره

6. انبردست

7. دم باریک

8. سیم چین

9. کف چین

10. لوپ ذره‌بین

11. اسپاتول

12. قاب بازکن

13. مولتی متر

14. هویه

15. انواع نوک هویه

16. تمیز کننده نوک هویه

17. سیم لحیم

18. وکیوم فتیله‌ای

19. هیتر

20. خمیر لحیمش

21. برس

22. تمیز کننده‌ها و محلول‌ها

23. روغن لحیم

24. خمیر فلکس

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیرات مک بوک

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز تعمیرات مک بوک قیمت (تومان)
1 مجموعه 24 عددی پیچ گوشتی جغجغه ای رونیکس 230,000
2 مولتی متر ویکتور 570,000
3 دستبند آنتی استاتیک 290,000
4 انواع سیم چین (در مدل های متنوع) 500,000 - 30,000
5 دم باریک رونیکس سایز 6 اینچ 200,000
6 انواع پنس (براساس مدل) 60,000 - 30,000
7 انواع خمیر فلکس (براساس مدل) 320,000 - 100,000
8 کف چین سایز 5 اینچ 60,000
9 انواع انبردست (براساس مدل) 690,000 - 41,000
10 گیره برد فک نسوز رونیکس 1,200,000 - 800,000
11 انواع روغن لحیم گوت (براساس مدل) 135,000 - 37,000

سرمایه لازم برای شروع تعمیرات مک بوک

همان‌ طور که می‌دانید برای شروع کار تعمیر مک بوک شما ابتدا باید در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشید. دقت کنید که هزینه‌ای که برای یادگیری این شغل می‌پردازید بخشی از سرمایه شما است که در ادامه به شما بازمی‌گردد. در واقع این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است زیرا شما با یادگیری آن می‌توانید سطح کاری خود را افزایش داده و از این طریق درآمد بیشتری کسب کنید. در مرحله بعدی شما باید ابزارآلات لازم برای تعمیر مک‌ بوک را خریداری نمایید و آن‌ها را آماده کنید‌.

همچنین شما نیاز دارید که بسته به مکانی که در آن مشغول به کار می‌شوید سرمایه‌ای جهت اجاره یا خرید آن در نظر بگیرید. در ادامه باید بدانید که هزینه قطعاتی که تعویض می‌کنید نیز می‌تواند جزئی از سرمایه شما  باشد. البته در ابتدا شما می‌توانید این هزینه را از خود مشتری دریافت کرده و از این طریق از سرمایه خود بکاهید. در کل سرمایه لازم که برای راه‌اندازی یک مغازه‌ی تعمیر مک بوک در نظر می‌گیرید، بعد از مدت زمان کوتاهی جبران خواهد شد. به‌ همین منظور گفته می‌شود که شغل تعمیر مک بوک شغلی پرسود و با سرمایه اولیه اندک است. دقت داشته باشید که شما در صورتی‌ که سرمایه کافی جهت اجاره یا خرید مغازه را نداشته باشید می‌توانید به‌ صورت تعمیرکار مک بوک در محل و در شرکت‌های خدماتی فعالیت کنید یا آن که در مغازه‌هایی که کار تعمیرات انجام می‌دهند میز اجاره نمایید و به‌ صورت درصدی کار خود را شروع کنید.

در پایان آموزش تعمیرات مک بوک چه اتفاقی می‌افتد؟

شما در طول این آموزش‌های تعمیر مک بوک با انواع مدل مک بوک آشنا می‌شوید. سپس قطعات آن را می‌شناسید و یاد می‌گیرید که چطور از ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر مک بوک استفاده کنید. همچنین شما در طول این دوره‌ها عیب‌یابی این دستگاه‌ها را به‌ طور کامل می‌آموزید و در این زمینه اطلاعات خود را کامل می‌کنید. در ادامه شما می‌توانید از طریق ورود به بازار کار کسب درآمد کنید. این کار می‌تواند به‌ صورت مغازه تعمیر مک بوک، تدریس این رشته یا اجاره میز در شرکت‌های خدماتی و غیره باشد.

لازم است بدانید در پایان آموزش دانش‌ آموختگان قادر خواهند بود طیف وسیعی از مدل‌های مک‌بوک، مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو را تعمیر کنند. مهم ترین بخش یک لپ تاپ، مادربورد، رم، CPU و هاردرایو آن می‌باشد. موقع تعویض و تعمیر، تعمیرکاران باید دقت و مهارت بالایی را به کار ببرند. همین موضوع سبب شده آموزش تعمیرات مک‌ بوک به این قطعات توجه ویژه‌ای داشته‌ باشد و تعویض آن‌ها را ارائه دهد.

در انتهای آموزش تعمیرات مک بوک دانش‌ آموختگان می توانند مادربورد، رم، CPU و هارد درایو مدل‌های پرمخاطب مک بوک را به درستی تعویض و یا تعمیر کنند. گرد و غبار یک عامل اصلی در خرابی قطعات داخلی لپ‌تاپ به شمار می‌رود. به‌همین‌دلیل در آموزش تعمیرات مک‌ بوک تمیز کردن قطعاتی نظیر کلیدهای کیبورد و heatsink را در پایان آموزش فرا می‌گیرید.

بازار کار تعمیرات مک بوک در ایران چگونه است؟

با توجه به گسترش و پیشرفت روزافزون تکنولوژی در دنیای کنونی و استفاده‌های زیاد افراد از دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر و لپ‌تاپ و گوشی می‌توان بازار کار رشته تعمیرات مک بوک را بسیار پر رونق در نظر گرفت. با توجه به قیمت بالای دستگاه‌های مک‌ بوک و نوسانات اقتصادی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم بسیاری از افراد تمایل دارند به‌ جای خرید دستگاه مک ‌بوک جدید از مک ‌بوک قبلی خود استفاده کنند که آسیب‌ دیده است. در این حالت این افراد مک ‌بوک آسیب ‌دیده خود را برای تعمیر به نزد تعمیرکاران می‌برند بنابراین می‌توان بازار کار رشته تعمیر مک بوک را پررونق و داغ در ‌نظر گرفت. همچنین در نظر داشته باشید که با توجه به سرمایه اولیه اندکی که برای این رشته در نظر می‌گیریم این رشته کاملاً پرسود است.

کسب درآمد بالاتر یکی از دلایل اصلی، در ورود به تعمیرات تخصصی می‌باشد. باید گفت مک بوک، سیستم سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری قدرتمندی دارد که به ندرت دچار مشکل می‌شود. خرابی ناشی از ضربه یا ورود‌ آب به بخش‌های حساس لپ‌ تاپ بیشترین دلیلی است که دارندگان مک‌ بوک با آن مواجه هستند. تعویض قطعات مک بوک کار بسیار حساسی است و کوچکترین اشتباه خسارات جبران ناپذیر را به همراه خواهد داشت.

این موضوع سبب شده کمتر تعمیرکاران لپ‌ تاپ به سراغ مدل‌های مک بوک بروند. در نتیجه یک فرد متخصص و مجرب در این شغل می‌تواند با سرمایه کم درآمد بالایی را به دست آورد. آموزش تعمیرات مک‌بوک با ارائه جامعی از تعویض و تعمیرات قطعات مک‌ بوک، مک‌ بوک ایر و مک‌ بوک پرو  به یک متخصص تبدیل می‌شود. به طور کلی می توان گفت

درآمد تعمیرات مک بوک در ایران

مشاغل تعمیراتی چون به‌ صورت مستقل هستند و به‌ شکل آزادانه انجام می‌شوند، درآمد ثابت و مشخصی ندارند. اما می‌توان در نظر گرفت که با توجه به پتانسیل خوب این رشته و براساس بازار کار پررونق آن می‌توان گفت که تعمیر مک‌ بوک دارای درآمد بالایی است. در این رشته شما هر چقدر بتوانید به‌ صورت ماهرانه‌تر و تخصصی‌تر عمل کنید، رضایت مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و از این طریق درآمد بالاتری کسب می‌کنید. دقت داشته باشید که درآمد تعمیر مک بوک به عوامل متعددی بستگی دارد.

از جمله این عوامل می‌توان به مهارتی که در این کار دارید، هزینه تعمیر مک بوک، سابقه‌ای که در تعمیر مک بوک دارید، میزان تعداد مشتریان شما و میزان افرادی که شما را می‌شناسند، میزان اشباع این شغل در شهر شما و سطح کاری که انجام می‌دهید، اشاره کرد. به‌طور کلی فردی که کار تعمیر مک بوک را انجام می‌دهد نباید در ابتدا انتظار درآمد بالایی داشته باشد اما در صورت کسب تجربه و سابقه کاری می‌توان در این شغل به درآمد حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هم دست پیدا کرد. البته این در صورتی است که فرد به سطح کاری خوبی رسیده باشد و بتواند خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

تعمیر مک بوک

4 ساعت

تعمیر مک بوک ایر

6 ساعت

تعمیر مک بوک پرو

8 ساعت

تعمیر imac

8 ساعت

نمایان شدن نقاط سیاه(لکه های سیاه) نمایان شدن لکه ها زرد نمایان شدن خطوط رنگی(خطوط صورتی) پرش تصویر لرزش تصویر هرچند باید توجه کنید،برخی از مشکلات مربوط به ال سی دی میتواند بواسطه خرابی فلت ال سی دی و یا برد دستگاه باشد.
به مرور زمان با پر شدن حافظه مک بوک، سرعت این دستگاه کند می شود و نمی توان برنامه های جدیدی بر روی آن نصب کرد. همانطور که می دانید هیچ یک از مشکلات لپ تاپ آزاردهنده تر از این مسئله نیست که مدت طولانی را منتظر بوت شدن این دستگاه یا اجرا شدن برنامه ها بر روی آن بمانیم. هر کاربری با بروز چنین مشکلاتی در مک بوک خود به فکر ارتقا آن می افتد.
ترک پد مک بوک نیز مانند کیبورد در معرض خرابی قرار دارد،معمولا خرابی ترک پد مک بوک بواسطه خرابی باتری مک بوک و یا بروز صدمات فیزیکی میباشد. دقت کنید خرابی باتری مک بوک معمولا با افزایش حجم باتری همراه است.این موضوع باعث میشود تا فشار زیادی به کیبورد و ترک پد وارد شود و در صورت تعویض نکردن به موقع باتری دستگاه شما دچار آسیب می شود.
یکی دیگر از خرابی های رایج در مک بوک،خرابی پورت ها میباشد.کار نکردن برخی پورت ها،شارژ نشدن دستگاه با برخی از پورت ها،عدم انتقال دیتا با برخی پورت ها و… همه و همه از نشانه های خرابی پورت ها میباشند. مشکل خرابی پورت ها میتواند بواسطه سوختگی پورت و یا خرابی اتصالات برد مک بوک باشد.
ال سی دی مک بوک ها یکی از حساس ترین قطعات مک بوک ها میباشند.از این رو باید مراقب باشید تا تحت هیچ عنوان تحت فشار قرار نگیرند. برای حفظ سلامت صفحه نمایش مک بوک میتوانید از محافظ ال سی دی (مانند گلس ال سی دی گوشی) استفاده نمایید. از جمله مهم ترین موارد که میتواند باعث شکستگی ال سی دی شود،بروز صدمات فیزیکی می باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیرات مک بوک

  1. محسن مولایی

    چقدر طول می کشه تا بشه وارد این حرفه شد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با پشتکار و تلاش می توانید بین 3 تا 6 ماه کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و در کمترین زمان به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. amirhasan

    علت بوت نشدن مک بوک چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دلیل این اتفاق ممکن است یک ایراد نرم افزاری در سیستم عامل یا سایر بخش‌ها باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. zafar

    مجموعه کامل و خوبیه ممنون از سایتتون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از لطف شما نهایت سپاس را داریم.
      سپاس از همراهی شما

  4. شهرام سلمانی

    میشه آموزش تعمیرای مدلای جدید رو هم به مجموعتون اضافه کنین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیرات مک بوک هر شش ماه آپدیت می شود. با ما همراه باشید تا بخش‌های جدید را از دست ندهید.
      سپاس از همراهی شما

  5. masoudka998

    تعمیر اسپیکر آیفون 4 رو هم تو آموزشتون دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مشکلات آیفون 4 از قبیل تعمیر اسپیکر، دوربین عقب، دوربین جلو، بلندگو، جک هدفون و کابل تغییر صدا، تعمیر پورت شارژ و… در این مجموعه آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. hormoz

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می‌توانید به یکی از روش‌های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. صالح70

    مدرک بین المللی رو چطور می تونم بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت مدرک بین المللی با واحد صدور گواهینامه تماس بگیرید.
      شماره واحد صدور گواهینامه : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. a.dh

    درآمد این شغل چقدر؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور کلی میزان درآمد یک تعمیرکار موبایل را می‌توان بین 7 تا 15 میلیون تومان در نظر گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  9. vahidrezakafai

    تعمیر چه سری هایی از مک بوک رو آموزشتون داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیرات تخصصی مک بوک تعمیر قطعات مختلف مدل‌های گوشی آیفون از آیفون 4 گرفته تا آیفون 11 و سری های اس، ایکس، ایکس آر، ایکس اس، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرومکس و… را به صورت تخصصی آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

  10. shaghayegh.za

    تعمیر چه بخش هایی از مک بوک رو دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه تعمیر صفحه نمایش انواع آیفون، دکمه خانه انواع آیفون، باتری آیفون انواع آیفون، تراشه وای فای و… ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3294

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz