دوره آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ (لب تاب)+آنلاین+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

22 تخفیف

690,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/5/24

حجم آموزش: 17.30 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/5/24

زمان آموزش: 32 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/5/24

حجم آموزش: 17.30 گیگابایت

زمان آموزش: 32 ساعت

این روزها قیمت لپ تاپ در بازار آنقدر بالا رفته که تهیه یک لپ تاپ جدید برای بسیاری از افراد دشوار شده است. در این بین اگر کسی بتواند این سیستم‌ها را تهیه کند باید در مراقبت از آن بسیار کوشا باشد. اما این سیستم‌ها به هر دلیلی بعد از مدتی دچار نقص می‌شوند. استفاده از پکیج آموزش کامل تعمیر لپ تاپ به شما کمک می‌کند این ایرادات را شناسایی و برطرف کنید. یا به عبارت دیگر با این دوره می‌توانید برای خود کسب و کاری داشته باشید و کسب درآمد کنید. همچنین با این کار می‌توانید مشکلات سیستم خود و دیگران را برطرف کنید و از هزینه اضافی تعمیرات این سیستم‌ها خلاص شوید.

 


آموزش تعمیر لپ تاپ 118فایل با بیش از 32 ساعت ویدئو آموزش ارائه شده است. در این دوره به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد با قطعات و تجهیزات مختلف داخل و بیرون لپ تاپ آشنا شوید. این پکیج به شما کمک می‌کند در کمتر از دو ماه به یک تعمیرکار حرفه‌ای لپ تاپ تبدیل شوید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.


 

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم به دنیای تکنولوژی گره خورده است و خواسته یا ناخواسته همه‌ی ما به گونه‌ای با این دنیا درگیر شده‌ایم. کامپیوتر و لپ تاپ جز وسایلی هستند که امروزه داشتن آن‌ها به یک ابزار اساسی تبدیل شده است. همه‌ی ما می‌دانیم لپ تاپ وسیله‌ای است که اطلاعات خام را از ما می‌گیرد و به اطلاعات پردازش ‌شده و قابل ‌فهم تبدیل می‌کند. لپ تاپ به رایانه‌های شخصی کوچک، سبک و قابل حمل گفته می‌شود که در مقابل رایانه‌های رومیزی قرار گرفته است. وزن لپ تاپ­ها معمولا بین 1 تا 7 کیلوگرم است و قادر خواهد بود به وسیله یک باتری به کار خود ادامه دهد. این وسیله به گونه‌ای کار ما را راه می‌اندازد و با استفاده درست می‌تواند تا سالیان سال عمر مفیدی داشته باشد.

اما این وسایل نیز همانند دیگر وسایل برقی و تجهیزات الکترونیکی از قطعات و وسایلی ساخته شده‌اند که ممکن است به هر دلیلی بعد از مدتی دچار نقص شوند و لازم باشد آن را به تعمیرکار این حرفه بسپارید. اما در برخی مواقع این مشکلات بسیار جزئی هستند و با داشتن کمترین اطلاعات از کامپیوتر و لپ تاپ می‌توان آن را تعمیر کرد. برای این کار لازم است آموزش تعمیر لپ تاپ را فرا بگیرید تا بتوانید در مواقع حساس مشکلات سیستم خود را حل کنید.

آموزش تعمیر لپ تاپ 118فایل به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. روش کار کلی تعمیر به این صورت است که کارکرد وسیله از ورودی یعنی کابل برق تا خروجی تصویر باید بررسی گردد.

اگر لپ تاپ شارژ دارد و روشن نمی شود، علت های مختلف آن در این مجموعه بیان شده است که می تواند مشکل در کابل، پورت، بورد الکتریکی و اجزای روی آن باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به ما می آموزد که چگونه با وسیله ای ساده به نام مولتی متر که ولتاژ و جریان دو سر یک قطعه را نشان می دهد، می توان به علت مشکلات لپ تاپ پی برد. پس از یافتن قطعه ی معیوب، نوبت به تعمیر و تعویض قطعه می رسد. در این مجموعه آموزشی می بینیم که چگونه با هویه قطعه ی معیوب را از برد جدا کنیم و آن را جایگزین نماییم.

در این آموزش ترفندهای مختلفی مانند روش تزریقی برای به کار انداختن فن ها، افزایش خنک کنندگی، چسباندن لولاها، مشکلات رایج و ویژگی های خاص مارک های متفاوت لپ تاپ را نیز در مجموعه آموزشی گنجانده است. به مباحثی مانند آشنایی و روش کار با ابزار، باتری، مادربرد، نمایشگر، کیبورد، تعمیر لپ تاپ آب خورده، تست برق، هارددیسک و… نیز به طور کامل پرداخته شده است.

در بخش دوم آموزش تعمیر لپ تاپ، با روش های عیب یابی لپ تاپ هایی که روشن نمی شوند، تعمیر لولاها، کابل روبانی نمایشگر، نقشه ی مدارهای مادربرد، روش تعویض پورت شارژر و تست قطعاتی مانند هارد دیسک در مدل های مختلف لپ تاپ آشنا می شوید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  690.000 ⇒ 890.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد تعمیر لپ تاپ در ایران

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انسان‌ها تمایل پیدا کرده‌اند که از جدیدترین کامپیوترها، تبلت‌ها، موبایل‌ها و انواع لپ تاپ‌ها استفاده کنند. بنابراین کاملا مشخص است که هر چه تعداد کاربران این دستگاه‌ها بیشتر شود نیاز به تعمیرکار متخصص برای تعمیر آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. همین مسائل  باعث شده است که بازار کار تعمیرکاران لپ‌تاپ رونق بیشتری داشته باشد. همچنین وجود تحریم‌ها، بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت این دستگاه‌ها موجب گرم‌تر شدن بازار کار این حرفه و به طبع افزایش درآمد شاغلان این حرفه شده است. البته میزان درآمد هر کس در این حرفه متفاوت خواهد بود و درآمد شما به میزان تبلیغات، میزان سرعت عمل، دقت، حوصله، روابط عمومی و … بستگی دارد. اما به ‌طور میانگین می‌توانید 15 الی 35 میلیون در ماه از شغل تعمیرات لپ تاپ درآمد داشته باشید. آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ به شما کمک می‌کند در این حرفه به موفقیت و درآمد بسیار بالایی برسید.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر لپ تاپ

این حرفه بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که نیاز دارد مهارت و توانایی لازم در این زمینه است که صفر تا صد تعمیر لپ تاپ را بلد باشید. شما می‌توانید از طریق پکیج آموزش کامل تعمیرات لپ تاپ نیز برای افزایش اطلاعات و توانایی و مهارت خودتان استفاده کنید. سرمایه‌ای که برای این کار نیاز دارید در حدود 20 الی 50 میلیون تومان است که بتوانید یک مغازه برای خود اجاره کنید و ابزار و وسایل مورد نیاز این حرفه را خریداری نمایید. در این حرفه به ابزارهایی مانند انبردست، پیچ گوشتی، ابزار لحیم کاری و… نیاز خواهید داشت.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر لپ تاپ

این حرفه بدون داشتن سرمایه کلانی قابل راه اندازی است و با حداقل سرمایه و با داشتن یک مغازه کوچک می‌توانید این کسب و کار خود را راه اندازی کنید. درآمد و بازار کار خوبی دارد.

چرا تعمیر لپ تاپ را فرا بگیریم؟

این روزها قیمت لپ تاپ در بازار آنقدر بالا رفته که تهیه یک لپ تاپ جدید برای بسیاری از افراد دشوار شده است. در این بین اگر کسی بتواند این سیستم‌ها را تهیه کند باید در مراقبت از آن بسیار کوشا باشد. اما این سیستم‌ها به هر دلیلی بعد از مدتی دچار نقص می‌شوند البته یادگیری و استفاده از پکیج آموزش کامل تعمیر لپ تاپ به شما کمک می‌کند این ایرادات را شناسایی و برطرف کنید. با این کار می‌توانید مشکلات سیستم خود و دیگران را برطرف کنید و از هزینه اضافی تعمیرات این سیستم‌ها خلاص شوید.تعمیرات لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آن ها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به تعمیرات لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد.

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصول آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار نداشته باشید؛ زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی ایجاد می گردند.

آشنایی ساده با تعمیرات لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید. همینطور با این آموزش ها می توانید در این حرفه متخصص شده و شغل خود را راه اندازی کنید.

آموزش تعمیر لپ تاپ 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر لپ تاپ!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تعمیر لپ تاپ

برای اینکه بتوانید در شغل تعمیرات لپ تاپ مشغول به کار شوید و از این طریق ماهیانه درآمد ثابت و بالایی داشته باشید می‌توانید بدون اینکه تحصیلات خاص و مرتبط با این شاخه را داشته باشید وارد این حرفه شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش تعمیر لپ تاپ صفر تا صد این شغل را یاد بگیرید. این حرفه به تحصیلات دانشگاهی و مدرک خاصی نیاز ندارد و می‌توانید با داشتن تحصیلات ساده و داشتن علاقه به کارهای فنی این حرفه را یاد بگیرید. از طرفی می‌توانید این شغل را با شاگردی کردن کنار دست استاد ماهر در این حرفه یاد بگیرید. راه دیگر ورود به این حرفه تحصیلات دانشگاهی است که می‌توانید بعد از گذراندن دوره متوسطه و قبولی در رشته کامپیوتر به صورت تخصصی این شغل را یاد بگیرید و با داشتن این مدرک آموزشگاه یا مغازه تعمیراتی خود را راه اندازی کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر لپ تاپ چقدر است؟

فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد با قطعات و تجهیزات مختلف داخل و بیرون لپ تاپ آشنا شوید و با چگونگی عیب یابی و برطرف کردن مشکلات آن کارهای لازم را انجام دهید. این پکیج به شما کمک می‌کند در کمتر از دو ماه به یک تعمیرکار حرفه‌ای لپ تاپ تبدیل شوید فقط باید در این حرفه تکرار و تمرین را سر لوحه کارتان قرار دهید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر لپ تاپ

برای راه اندازی این کسب و کار ابتدا به یک مکان نیاز دارید و بهتر است برای این کار در محل پر رفت و آمد مغازه اجاره یا خریداری کنید. در مرحله بعد به ابزار و وسایل مثل پیچ گوشتی، انبردست، سیم چین، دم باریک، انواع مختلف آچارها، لحیم و سیم لحیم، بردها و قطعات مختلف لپ تاپ و… نیاز دارید. بدون داشتن این وسایل قادر به انجام کار نخواهید بود.

در پایان آموزش تعمیر لپ تاپ چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری این حرفه ابتدا مهم‌ترین خدمت را به خود و کسانی که لپ تاپ دارند و در اطراف شما زندگی می‌کنند کرده‌اید. زیرا با یادگیری تعمیر لپ تاپ به راحتی می‌توانید مشکلات سیستم‌های خود و دیگران را برطرف کنید. همچنین می‌توانید به راحتی یک کسب و کار با درآمد بالا و بدون سرمایه کلان راه اندازی کنید. دوره آموزش گام به گام تعمیر لپ تاپ در این مسیر برای رسیدن به موفقیت به شما کمک خواهد کرد.

در انتهای آموزش تعمیر لپ تاپ شما به تمام مباحث مربوط به این حرفه مسلط خواهید شد و می توانید انواع مدل های لپ تاپ را تعمیر کنید. از جمله مشکلاتی که تعمیر آنها را فرا می گیرید عبارتند از: لپ تاپ آب خورده، تست برق، هارد دیسک، تعمیر لولاها، کابل روبانی نمایشگر، نقشه ی مدارهای مادربرد، روش تعویض پورت شارژر و تست قطعاتی مانند هارد دیسک در مدل های مختلف لپ تاپ. شما هنر جوی عزیز بعد از اتمام آموزش ها به تخصص و مهارت بالا در تعمیرات لپ تاپ رسیده اید و می توانید فعالیت خود را چه به صورت مستقل و چه با همکاری با نمایندگی ها در بازار کار شروع کنید.

بازار کار تعمیر لپ تاپ در ایران چگونه است؟

امروزه در هر خانه‌ایی حداقل یک لپ تاپ یا کامپیوتر پیدا می‌شود. در بسیاری از خانه‌ها چندین عضو خانواده یک لپ تاپ شخصی دارند. وقتی مصرف یک کالا در جامعه تا این اندازه بالا باشد، نیاز به تعمیرات هم بیشتر می‌شود.همچنین  این روزها قیمت لپ تاپ در بازار آنقدر بالا رفته که تهیه یک لپ تاپ جدید برای بسیاری از افراد دشوار شده است. بنابراین تعمیر لپ تاپ‌های قدیمی و معیوب برای بیشتر افراد اولویت اول است.

برای همین بازار کار این حرفه بسیار داغ و پر رونق است و کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند به آینده شغلی این حرفه امیدوار باشند زیرا نیاز جامعه به این افراد همیشگی خواهد بود. پکیج و جزوه آموزش تعمیرات لپ تاپ به شما کمک می‌کند به راحتی با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

تعمیرات لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. تعمیرات لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف و محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارد دیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است.

آموزش تعمیر لپ تاپ 118 فایل تمام موارد مورد نیاز برای یادگیری این حرفه را به طور صفر تا صد و جامع برای شما هنر جوی عزیز ارائه داده است. شما بعد از اتمام آموزش ها و ورود به بازار کار، می توانید به طور مستقل کارگاه تعمیرات خود را برپا کنید و یا با نمایندگی ها و شرکت های خدماتی همکاری کنید.

خاک گرفتگی قطعات مختلف لپ تاپ یا آلودگی قطعات داخلی آن می تواند در لپ تاپ ها دردسرساز شود. از طرفی نیز اگر تهویه مناسبی در سیستم وجود نداشته باشد یا این که فن سیستم به درستی کار نکند و لپ تاپ خنک نشود، تمام این موارد می تواند روی عملکرد کلی سیستم اثر منفی گذاشته و موجب کند شدن سرعت لپ تاپ شود. خصوصا در صورت اجرای برنامه های سنگین تر، این آلودگی، خاک گرفتگی و تهویه نامناسب سیستم مشکل ساز شده و سرعت سیستم را کم می کند. با یک سرویس تخصصی سیستم مورد نظر توسط تعمیرکاران مجرب و تعمیر فن لپ تاپ و رفع مشکلات احتمالی فن لپ تاپ می توان مشکل را برطرف کرد. به صورت کلی خود داغ شدن بیش از حد قطعات داخلی لپ تاپ نیز می تواند موجب کندی آن شود. از این رو خنک کردن سیستم برای جلوگیری یا رفع کندی لپ تاپ اهمیت زیادی دارد.
گاهی اوقات خرابی قطعات اصلی لپ تاپ دلیل کند شدن آن است. معمولا خرابی هارد می تواند موجب کند شدن سرعت لپ تاپ مورد نظر شده و مشکلاتی را در عملکرد آن به وجود بیاورد. خصوصا اگر مشکلات هارد مشکلات فیزیکی باشد، این خرابی ها می تواند روی عملکرد کلی ویندوز تاثیر منفی گذاشته و آن را کاهش دهد. حتی پر بودن فضای هارد دیسک هم می تواند موجب کندی سیستم شود. خرابی فریم وری هارد، خرابی قطعات داخلی آن مانند PCB هارد و … می تواند روی عملکرد لپ تاپ تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه برای رفع مشکل کندی سیستم به تعمیر هارد لپ تاپ به صورت تخصصی نیاز است.
ویروس ها و بدافزار ها همیشه سیستم ها، خصوصا سیستم های ویندوزی را تهدید می کنند. یکی از دلایل بسیار رایج و اصلی در کند شدن سرعت لپ تاپ ها، ویروسی شدن سیستم یا وجود بد افزار هاست. معمولا با ویروسی شدن سیستم، لپ تاپ دائما هنگ می کند و در اجرای برنامه ها مشکل دارد. خود بدافزار ها به دلیل اشغال فضای هارد دیسک و حافظه و مصرف سی پی یو، می توانند عامل کندی سیستم باشند. بسیاری از نرم افزار های مضر و خطرناک نیز سرعت و کارایی سیستم را کاهش می دهند. بنابراین بهتر است با یک اسکن کامل به کمک یک آنتی ویروس قوی، ویروس ها و بد افزار های مخرب را از روی سیستم پاک کرده تا مشکل افت سرعت لپ تاپ و کندی بیش از حد آن را برطرف کنید.
تغییر رنگ صفحه نمایش لپ تاپ می تواند دلایل ریز و درشت بسیاری داشته باشد. اما اصلی ترین دلیل پیدایش این مشکل، خرابی کابل های درونی مانیتور است. در کامپیوترهای رومیزی زمانی که تصویر مانیتور به رنگ خاصی تغییر می کند، اولین کار بررسی وضعیت سلامت کابل هایی است که مانیتور را به کیس متصل ساخته است. فرسودگی و قطعی این کابل ها به تغییر رنگ منجر می شود. در چنین شرایطی خیلی ساده یک تعویض کابل برای رفع اختلال موجود کافی است. اما برای تغییر رنگ نمایشگر لپ تاپ کاربر عادی قادر به تعویض کابل نبوده و تعمیرات تخصصی ضرورت می یابد. حضور میدان های مغناطیسی ناشی از دستگاه های جانبی، ناکارآمدی کارت گرافیک و از کار افتادگی ساختار ال سی دی لپ تاپ نیز از دیگر مواردی هستند که در خرابی رنگ نمایشگر لپ تاپ نقش دارند.
همان طور که گفته شد، حرارت نرمال آداپتور لپ تاپ مسئله ی دور از تصوری نبوده و جای نگرانی ندارد. اما اگر شدت این حرارت میزان قابل توجهی باشد، احتمال خرابی اجزای داخلی لپ تاپ بالاست. داغی بیش از حد آداپتور باتری لپ تاپ معمولا نمایانگر این مسئله است که لپ تاپ برای استفاده ی درست از باتری و در واقع تقسیم بندی انرژی با مشکل رو به رو است. البته اینکه شما از کابل و آداپتور اصلی و اورجینال لپ تاپ استفاده کنید نیز بسیار مهم است. فرسودگی یا تقلبی بودن کابل تاثیر به سزایی در وضعیت آداپتور دارد. اگر نیاز به تعویض یا تعمیر شارژر لپ تاپ مصرفی خود دارید؛ به نمایندگی تهران لپ تاپ مراجعه نمایید تا متناسب با نوع و برند سازنده ی دستگاه، آن را تعمیر یا شارژر جدیدی تهیه کنید.
از کاربران همیشگی لپ تاپ باشید، مطمئنا با مشکل داغی بیش از حد آداپتور باتری لپ تاپ آشنا هستید. طبق عقیده ی کارشناسان بهتر است استفاده از دستگاه در حال شارژ را فراموش کنید. رعایت این مسئله در لپ تاپ ها گاهی برای کاربر غیر ممکن می شود. یکی از دلیل های اصلی داغی آداپتور لپ تاپ همین موضوع استفاده از دستگاه در حال شارژ می باشد. حرارت نرمال آداپتور جای نگرانی ندارد. اما اگر حرارت موجود در آداپتور در حدی است که نمی توانید آن را لمس کنید، باید فکری به حال شارژر کرد
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای دوره آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ (لب تاب)+آنلاین+مدرک معتبر

  1. محمد احسان

    سلام و احترام
    دلیل ناگهانی صدای لپ تاپ از چی میتونه باشه نرم افزاری مشکلی نداره اینو مطمئنم ،اسپیکر ها هم سالمه چون تست کردم ،با اسپیکر خارجی هم قطع نمیشه،
    بعد چند ثانیه پخش آهنگ یا فیلم کلا قطع میشه
    مدل لپ تاپ توشیبا t451
    ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام دلیل وجود سروصدا درلپ تاپ احتمالا ناشی از وجود اشکال در کارکرد برخی از قطعات مانند فن، دیسک سخت ، غبارگرفتن قطعات، … می باشد. که نیاز به بررسی دقیق دارد. سپاس از همراهی شما

  2. سپهر

    سلام
    دلیل شطرنجی شدن صفحه در لپ تاپ
    Hp چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      اصلی ترین عامل شطرنجی شدن صفحه لپ تاپ مربوط به کارت گرافیک می باشد.در صورتی که با لپ تاپ تون خیلی کار کنین خصوصا بازی های سنگین،چیپ gpu کارت گرافیک دستگاه شما داغ میشه و هدسینک لپ تاپ توانایی خنک کردن این قطعه رو نداره و در نتیجه کارت گرافیک تصویر شطرنجی رو به شما نمایش میده.بهتره به لپ تاپ تون فرصت برای استراحت بدین. سپاس از همراهی شما

  3. امیرحسین

    سلام خسته نباشید تو ویدیو ها وسایل مورد نیاز رو هم میگید یا فقط تعمیر رو آموزش میدید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه حاوی لیست ابزار و وسایل هست و نمایندگی جهت تهیه وسایل لازم به شما معرفی می شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. arshiaa345

    دلیل روشن نشدن لپ تاپ چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی باتری اصلیترین دلیل روشن نشدن لپ تاپ است. شاید باتری شارژ نداشته باشد یا از کار افتاده باشد و مانع از روشن شدن لپ تاپ شود. گاهی سیستم روشن است و صدای فن به گوش می رسد، اماولی نمایشگر تصویری نشان نمی دهد. در این صورت مشخص است که ایراد از صفحه نمایش است و باید نسبت به تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام شود. خرابی دکمه پاور هم ممکن است یکی دیگر از دلایل روشن نشدن لپ تاپ باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. naviiid44

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  6. amirhosseinsa

    سلام این دوره به درد افراد مبتدی میخوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله از انجایی که این دوره از صفر تا صد است همه چیز را به صورت مبتدی تا پیشرفته به شما همراهان عزیز اموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  7. babak22

    دلیل این که لپ تاپ من مدام هنگ می کند، چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل در مراحل مختلف کار با سیستم و با شدت و ضعف متفاوت ایجاد می شود. در اغلب مواقع این مشکل نرم افزاری است و بسیار نادر است که مثلا باتری یا مادربرد صدمه دیده باشند. معیوب بودن دستگاه های جانب، ویروسی شدن سیستم، نصب نادرست درایورها، مشکلات بایوس اصلی ترین مواردی هستند که باعث هنگ یا قفل شدن لپ تاپ دل و دیگر برندها می شوند. برای تعمیر لپ تاپ dell باید هریک از این مشکلات را برطرف کرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. بامشاد شکیب

    سلام چند وقتیه که لپ تاپ من شارژ نمی شود، مشکل چیه بنظرتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مسئله یا به دلیل خرابی باتری است و یا به دلیل معیوب بودن کابل شارژ رخ می دهد. مواردی مانند عوامل نرم افزاری مانند ویروسی شدن هم می تواند در این موضوع تاثیر داشته باشد. در صورتی که لپ تاپ تان شارژ نمی شود، از یک شارژر دیگر استفاده کنید تا مطمئن شوید. به این ترتیب متوجه می شوید که ایراد از کابل شارژ است یا باتری آسیب دیده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. iman.kamyab

    دلیل صدای فن لپ تاپ در چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دلیل واقعی این مشکل، گیر کردن مواد در لابلای پره هاست. شاید موادی از قبیل ذرات گرد و غبار و … بین پره های فن گیر کرده و عملکرد این قطعه را دچار مشکل کند. البته همیشه فن آسیب ندیده و گاهی استفاده مداوم و طولانی از لپ تاپ سبب صدا دادن این قطعه می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  10. sorena

    علت وجود اشکال در صدای لپ تاپ چی هست کسی میتونه راهنمایی کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر هنگام کار کردن با لپ تاپ متوجه شدید که صدای لپ تاپ غیر طبیعی و گنگ و نامفهوم است علت این موضوع را می‌توان در این موارد جست وجو کرد: اگر هر دو صدای شنیده شده از بلندگو ها و هدفون غیر طبیعی باشد احتمالا نرم افزار مربوط به کارت صدا خراب شده است. برای رفع این عیب باید نرم افزار راه انداز کارت صدا را از نو نصب کنید.
      سپاس از همراهی شما

  11. masud.pejva

    آیا امکان تعمیر هارد لپ تاپ وجود دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      امکان یا عدم امکان تعمیر هارد لپ تاپ مورد دیگری است که آن را در سوالات متداول تعمیر لپ تاپ مورد بررسی قرار خواهیم داد. به طور کلی تعمیرات هارد لپ تاپ یا هاردی که بصورت اینترنال به لپ تاپ وصل شده است کمی پیچیده است، چون مشخص نیست هارد شما خراب است یا لپ تاپ شما به مشکل خورده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. متین جعفری

    داخل این مجموعه چه چیزایی آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در بخش خلاصه ای از محویات مجموعه مطالبی که می شود آموزش داد را توضیح داده اند.
      سپاس از همراهی شما

  13. shayanparvin

    دلیل خراب شدن مادربرد لپ تاپ چی میتونه باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی مادربرد به علل متفاوتی روی می دهد که در این بخش به برخی از شایع ترین آنها اشاره خواهد شد: گردو غبار، استفاده از کارت های گرافیک غیر استاندارد و عدم نصب صحیح این کارت ها درون شکاف AGP یا PCI-E، آبخوردگی چیپ و رسوب املاح و سولفاته شدن مدار میشوند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2576

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz