پکیج آموزش تعمیرات انواع موبایل

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

قیمت اصلی 5,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,650,000 تومان است.

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/05/18

تاریخ بروزرسانی: 1401/07/08

زمان آموزش: 250 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/05/18

زمان آموزش: 250 ساعت

پکیج جامع آموزش تعمیرات موبایل و آیپد با تخفیف 90درصدی این فرصت را برای شما عزیزان به وجود آورده است که به راحتی توانایی ثبت نام در چند نمونه دوره‌ی آموزشی را داشته باشید.

در این پکیج‌ها علاوه بر ویدئوهای آموزشی که به صورت دی وی دی یا لینک دانلود، در اختیارتان قرار خواهد گرفت، دفترچه‌ی آموزشی رایگانی هم به شما هدیه داده می‌شود که تمام نکات آموزشی در آن ذکر شده است.

از آن جا که تعمیر و تعویض قطعات حساس مانند رم با میکروسکوپ انجام می‌شود باید تعمیرکاران در زمان تعوض یا تعمیر قطعات آیپد دقت بالا داشته باشند تا از آسیب رساند به بخش های دیگر آیپد جلوگیری کنند. آموزش تعمیر انواع آیپد و موبایل به صورت مرحله‌ به‌ مرحله نحوه تعمیر و تعویض را یاد می‌دهد تا بتوانید به طور کامل این تعمیرات را انجام‌ دهید.

آموزش تعمیر آیپد مینی

 امروزه به علت اینترنتی شدن اکثر فعالیت‌های انسان مانند، پرداخت قبوض بانکی، اسنپ، خرید‌های اینترنتی و… استفاده از وسایلی همچون مینی آیپد نیز افزایش یافته است و با توجه به این موضوع مشاغلی مانند تعمیرات آیپد نیز افزایش چشم گیری یافته اند.

پکیج‌های آموزش تعمیرات آیپد شامل 21 ساعت مفید است. شما در این پکیج‌ها تعمیر نقص‌های فنی مانند خرابی دوربین، شکسته شدن قاب، ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص صدا، روشن نشدن آیپدو.. را یاد خواهید گرفت.

این دوره‌ها هیچ رده‌ی سنی ندارد؛ زیرا در این نوع حرفه‌ها، مردم به مستعد بودن شما توجه دارند نه سن بالا یا پایینتان! در نتیجه هر وقت که تصمیم گرفتید در این شغل فنی دستی در کار داشته باشید تنها کافی است در دوره‌های 118 فایل ثبت نام کرده و با تکرار و تمرین از خود یک فرد خبره بسازید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر آیپد مینی

8 ساعت

7 ساعت

6 ساعت

4 ساعت

5 ساعت

آموزش تعمیر آیپد پرو

فراگیری آموزش تعمیرات آیپد پرو باعث می‌شود وقتی وارد بازار کار می‌شوید؛ بازار تعمیراتی شما داغ باشد زیرا اپل و محصولات آن به گونه‌ای است که هر کسی نمی‌تواند آن را تعمیر و حتی عیب یابی کند.

آموزش تعمیر آیپد پرو یکی از برجسته‌ترین آموزش‌های ارائه شده توسط 118فایل می‌باشد که با بیش از 23 ساعت ویدئو آموزشی به تعمیرات انواع آیپد‌ پرو تولید شده می‌پردازد.

در انتهای آموزش تعمیر آیپد‌ پرو توانایی و مهارت قابل توجهی در کسانی که برای اولین بار می‌خواهند وارد کار تعمیرات شوند، حاصل شده و قادرند برای شروع در تعمیرگاه‌های گوشی و تبلت کار خود را شروع کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر آیپد پرو

5 ساعت

6 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش تعمیر آیپد ایر

در آموزش تعمیر آیپد ایر 118فایل با بیش از 15 ساعت ویدئوی آموزشی، به تعمیر، تعویض و عیب یابی سه تا از نمونه‌های پر مخاطب اپل پرداخته‌ایم.

لازم است بدانید هزینه تعمیرات گوشی، تبلت و لپ تاپ اپل همانند قیمت آن‌ها بالاست، به همین دلیل در آموزش تعمیر‌ آیپد ایر نحوه تعمیر، تعویض و عیب‌یابی سه مدل این آیپد را ارائه می‌دهیم تا تعمیرکاران بتوانند سه مدل این نمونه معروف و پرطرفدار را به راحتی تعمیر کنند و درآمد قابل توجهی را برای خود رقم بزنند.

 

اگر هنوز در انتخاب کسب و کار تردید دارید باید خدمتتان عرض کنم که تعمیر انواع آیپد به خصوص آیپد ایر از بهترین کارهای موجود است؛ زیرا کمتر کسی در این کار تخصص دارد و هزینه تعمیرات نیز بالا است.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر آیپد ایر

7 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

آموزش تعمیر آیپد

 با توجه به این موضوع که آیپدهای اپل بسیار میان مردم محبوب شده اند و قیمت بالایی دارند؛ زمانی که خراب می‌شوند، اکثر مردم به جای تعویض به تعمیر آن فکر می‌کنند.

در نتیجه اگر شما در حال انتخاب یک حرفه‌ی پرسود، با درآمد بالا هستید؛ تعمیرات آیپد را به شما پیشنهاد می‌دهم.

تعمیرات آیپد با اینکه درآمد بالایی دارد اما در ابتدا، تخصص شما را در شناخت همه‌ی اجزای آیپد و چگونگی تعمیر آن را می‌طلبد؛ پس به راحتی با تماشای ویدِئوهای آموزشی 118فایل که 65 ساعت است؛ در این زمینه مهارت لازم را به دست آورید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر آیپد

2 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

5 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

آموزش تعمیر موبایل اندروید

با توجه به این موضوع که اکثر ما اطلاعات زیادی را در گوشی موبایل خود ذخیره داریم و امکان خرابی آن به علت استفاده‌ی زیاد، بسیار است؛ بهتر است که چگونگی تعمیر آن را چه به صورت عملی یا آنلاین فرا بگیریم.

این آموزش‌ها باعث می‌شوند با ساده‌ترین مشکلات اندروید آشنا شوید و برای خود و دیگران این مشکلات را بر طرف کنید. همچنین می‌توانید به صورت تخصصی این حرفه را یاد بگیرید و کسب و کار تعمیرات موبایل راه اندازی کنید. در دوره‌های آموزش‌ تعمیرات موبایل به سخت افزار و نرم افزارهای آن پرداخته می‌شود و با انواع قطعات و برندهای مختلف تلفن همراه آشنا می‌شوید.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیر موبایل اندروید

3 ساعت

8 ساعت

7 ساعت

12 ساعت

23 ساعت

آموزش تعمیرات آیفون

همان ‌طور که می‌دانید بین گوشی آیفون و گوشی اندروید تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. بنابراین در صورتی ‌که گوشی آیفون دچار خرابی و مشکل شود، نمی‌توان به ‌راحتی مانند گوشی‌های اندروید آن‌ها را تعمیر نمود. بنابراین برای تعمیر گوشی آیفون نیاز است که قطعات اصلی آن شناسایی، عیب ‌یابی و بعد با مراجعه به فرد متخصص آن‌ها را تعمیر یا تعویض کرد.یک سری از مشکلات سخت افزاری که در اکثر گوشی ها از جمله آیفون نیز بسیار رایج است مشکل باتری گوشی، نور‌‌صفحه، ال سی دی، روشن نشدن گوشی، دکمه پاور، پورت شارژ، آب خوردگی گوشی، دوربین جلو و عقب، فیس آی دی، اسپیکرها، آنتن دهی، تاچ اسکرین و غیره خواهد بود که مجموعه آموزش تعمیرات آیفون نحوه رفع تمامی این مشکلات، برای هر نوع از گوشی های آیفون را بیان می کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش تعمیرات آیفون

4 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

9 ساعت

3 ساعت

12 ساعت

12 ساعت

4 ساعت

12 ساعت

6 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

در این قسمت باید در مورد بازار کار این پکیج بنویسم؛ اما به گفته یک ضربالمثل قدیمی « چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است!» 

همه‌ی افراد جامعه، نیاز به تعمیر موبایل یا آیپد خود پیدا می‌کنند و به دنبال فردی ماهر و مستعد در این زمینه خواهند گشت؛ پس چه بهتر که شما آن فرد باشید؟ 

شغل تعمیرات موبایل اندروید یکی از سودآورترین مشاغل محلی است و برای راه اندازی آن به سرمایه گذاری اندکی نیاز است. همچنین از آنجایی که بازار کار این حرفه هنوز اشباع نشده و نیاز به نیرو و تکنسین کار بلد بسیار زیاد است؛ به راحتی می‌توانید در این حرفه پیشرفت کنید.

درآمد شما در این حوضه متغیر است. قاعدتا هرچقدر بیشتر تعمیر کنید؛ درآمد بیشتری خواهید داشت. اما برای شروع درآمدی حدود 7 تا 5 میلیون را دریافت خواهید کرد.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش تعمیرات انواع موبایل

  1. Amir

    سلام من الان خرید کنم پکیج کی به دستم می رسه؟

  2. هوتن آرمان

    سلام این پکیج تخصصی تعمیرات آیپد رو یاد میده؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 1040

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد