پکیج آموزش ساخت مصنوعات چرمی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,070,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/14

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/8

زمان آموزش: 92 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/14

زمان آموزش: 92 ساعت

در این پکیج در ابتدا تمامی مباحث تئوری که برای چرم دوزی به آنها احتیاج دارید از جمله شناخت انواع ابزار کار و چرم طبیعی و مصنوعی و شناخت قسمت های مختلف آن، معرفی انواع نخ چرم دوزی، نحوه ی برش و چسب زدن، نحوه ی سوراخ کردن چرم، نحوه ی مقاوم سازی چرم برای دوخت چرم و در پایان آموزش شما دوخت و ساخت انواع مصنوعات چرمی از جمله کفش، کمربند، دستبند و کیف، بند ساعت و … را خواهید آموخت و قادر به ساخت آن ها در مدل های مختلف خواهید بود. به گونه ای که برای اجرا آن به صورت کارگاهی و خانگی کاملا آماده خواهید بود.

با توجه به استقبال روز افزون از محصولات چرمی، متقاضیان این آموزش هم روز به روز تعدادشان بیشتر می شود و همچنین تمامی هنرمندانی که قصد دارند با سرمایه اندک، کسب و کاری پر رونق را آغاز نمایند، در آموزش چرم دوزی کیف تمامی مهارت های مربوط به این هنر، از نحوه صحیح کشیدن الگو و آشنایی با وسایل چرم دوزی گرفته تا مرحله دوخت از سطح مبتدی تا پیشرفته خدمت علاقمندان این هنر ارزشمند و پر طرفدار، آموزش داده می شود.

آموزش چرم دوزی کفش

مجموعه آموزشی چرم دوزی کفش 118فایل با ارائه بیش از 27 ساعت فیلم آموزشی ارائه شده است. این مجموعه آموزشی، تمامی دانش و مهارتی را که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در صنعت چرم دوزی در حوضه دوخت انواع کفش نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

 در این مجموعه آموزشی تمامی مهارت های مربوط به هنر چرم دوزی، از نحوه صحیح کشیدن الگو کفش و آشنایی با وسایل چرم دوزی گرفته تا مرحله دوخت کفش از سطح مبتدی تا پیشرفته خدمت علاقه مندان به این هنر آموزش داده میشود. هنرجو با آموزشی که فرا گرفته است می تواند انواع مدل های کفش را طراحی و به سرانجام برساند.
 با فراگیری این آموزش می توانیم با ورود به صنعت چرم دوزی در حد وسیع یا برای خود و دوستانمان با استفاده از چرم های رنگی و با کیفیت محصولات زیبا و با دوامی را تولید کنیم.

سرفصل‌های اصلی آموزش چرم دوزی کفش

9 ساعت

1 ساعت

7 ساعت

6 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

بیش از 20 مدل

آموزش چرم دوزی کیف

آموزش چرم دوزی کیف با ارائه بیش از 30 ساعت ویدئو آموزشی برای شما علاقه مندان گردآوری شده است. این مجموعه ی آموزشی، تمامی دانش و مهارتی را که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای در صنعت چرم دوزی در حوزه دوخت انواع کیف نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. ما در این مجموعه ی آموزشی سعی کرده ایم تا جای ممکن از پرداختن به مباحث تئوری، غیر ضروری و حاشیه ای صرف نظر کنیم و تمرکز بیشتری بر روی مباحث عملی و کاربردی که مورد نیاز کار می باشد بگذاریم.

این دوره آموزشی برای تمامی هنرمندانی که قصد دارند با سرمایه اندک، کسب و کاری پر رونق را آغاز نمایند مناسب است.

می توانید به برند کیف دست دوز مبدل شوید و به منبع درآمد بالایی دست یابید؛ همچنین در این حیطه می توانید با برند ها و مزون های لباس قرار داد ببنید. در کل، بازار این حرفه پر رونق است و هواداران خاص خود را دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش چرم دوزی کیف

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات چرم

امروزه بیشتر خانم‌ها به‌ دنبال ساخت محصولاتی هستند که بتوان آن‌ها را در خانه تهیه کرد. ساخت زیورآلات چرمی به‌ صورت دست ‌ساز می‌تواند به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد برای افراد خانه‌ دار یا افرادی که بیکار هستند و قصد راه‌اندازی یک کسب ‌و کار خانگی را دارند مناسب باشد. همان‌طوری که می‌دانید چرم از پوست حیوانات به دست می‌آید. بنابراین یک محصول طبیعی بوده و دارای کیفیت بالایی است. 

آموزش ساخت زیور آلات چرم در بیش از 9 ساعت ویدئو آموزشی به آموزش یکی از جذاب‌ ترین اکسسوری‌ ها می‌پردازد. زیورآلات چرم در حال حاضر به دلیل استفاده از مروارید، سنگ‌های قیمتی و سایر جواهرات بسیار مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

آموزش حکاکی روی چرم

حکاکی روی چرم 118فایل با بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی، یکی از شاخه های هنری کار روی چرم است. حکاکی چرم سطوح مختلفی دارد اما اصول کلی این آموزش ایجاد فرورفتگی روی چرم می باشد. حکاکی‌ روی‌ چرم با وسایل مختلفی انجام می شود که هر یک ویژگی های خود را دارد. این حرفه را می‌توان با ساده‌ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله نوک تیز روی چرم تا پیشرفته‌ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد.

در انتهای این آموزش هنرآموزان مباحثی از قبیل معرفی ابزار و نحوه کاربرد ابزار مختلف، آموزش مقدماتی حکاکی روی‌ چرم، حکاکی با هویه، حکاکی کمربند و غیره در طرح‌ های مختلف را فرا‌ می‌گیرند. می‌توان گفت در پایان این آموزش نحوه کار با انواع قلم، چکش، هویه و غیره را یاد می‌گیرید.

در این حرفه میانگین دستمزد افراد مبتدی 2 الی 3 میلیون تومان و افراد مجرب بیش از 4 میلیون تومان می باشد. البته قابل ذکر است که تا حدی هم به تلاش هنرمند، فصل فروش، میزان تبلیغات، نقش حکاکی شده و.. بستگی دارد.

سرفصل‌های اصلی آموزش حکاکی روی چرم

3 ساعت

6 ساعت

1 ساعت

16 ساعت

 می‌توان درآمد حاصل از چرم دوزی کیف را چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفت که با سرعت عمل بالاتر و میزان تقاضای مشتریان بیشتر می‌توان این رقم را تا ۲ برابر نیز افزایش داد. دقت داشته باشید که در این کار شما می‌توانید از طریق انجام کارهای مشابه مانند چرم دوزی کفش، کمربند یا جاکلیدی درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین برای افزایش درآمد خود می‌توانید از تدریس این رشته به علاقه‌مندان چرم دوزی کیف نیز استفاده کنید تا از این طریق باعث افزایش درآمد خود شوید.

آموزش چرم دوزی اگر به‌ صورت اصولی و حرفه‌ای باشد، افراد می‌توانند بازار منحصربه ‌فرد آن را در دست بگیرند و درآمد بالایی را از آن خود کنند. همچنین می‌توان گفت افرادی که دارای خلاقیت و نوآوری در این‌گونه رشته‌ها هستند حتی می‌توانند با برندها و مزون‌های مختلف لباس قرارداد بسته و کیف هماهنگ با لباس آن‌ها را بدوزند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش ساخت مصنوعات چرمی

  1. f.ali

    عااااااالی

  2. کوروش

    شما وسایل چرم دوزی رو هم دارین؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

5.00

رضایت

شناسه آموزش: 1026

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz