پکیج آموزش هنرهای بافتنی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

70 تخفیف

1,614,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/04/14

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/12

زمان آموزش: 245 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/04/14

زمان آموزش: 245 ساعت

یادگیری کارهای هنری به خصوص بافتن موارد مختلف، مزایای زیادی دارد. اولین مزیت و دلیل یادگیری این حرفه این است که برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به سرمایه زیاد و آن‌چنانی ندارید. همچنین نیازی به کاغذ بازی و رفت و آمد‌های پر هزینه برای دریافت مجوز، اجاره محل کار و… نخواهید داشت. در محیط امن و آرام منزل و در کنار خانواده می‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر همه‌ی این‌ها آزادی عمل و استقلال بیشتری دارید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید با اختیار خودتان مشغول به کار می‌شوید.

برای وارد شدن به این حرفه و یادگیری بافتنی به سرمایه آنچنانی نیاز ندارید و فقط باید این حرفه را به خوبی یاد بگیرید و به کار ببندید

همچنین با شرکت در آزمون مربی گری و کسب نمره قبولی در آموزشگاه های هنری، مشغول به تدریس شوید یا با تولید بافتنی‌ هایی همراه با ایده‌ های جذاب، در بازارچه‌ های محلی یا نمایشگاه‌ هایی که سالانه دایر می‌گردد،شرکت کنید.

آموزش بافتنی مقدماتی

آموزش بافتنی مقدماتی اولین پارت از دوره آموزش گام به گام بافتنی است که شامل 3 بخش و بیش از 21 ساعت فیلم آموزشی می باشد و آموزش های اولیه و انواع بافت را با استفاده از دو میل و قلاب آموزش می دهد. این مجموعه به تمامی مبانی بافتن کاموا پرداخته و اصول اولیه را به همراه نکات حائز اهمیت که منجر به بافتی صحیح و زیبا می گردد را به گونه ای دقیق و واضح ارائه می کند.

مجموعه آمورش بافتنی مقدماتی شامل نحوه بافت دومیل به شکل (توری، یکنواخت، موربی چپ، راست مدرن، چین چسبیده به هم در انواع گوناگون، لانه زنبوری، مورب شکسته، ورقه ای، پروانه ای) و آموزش های اولیه بافت با دو میل و قلاب نظیر اتصال به وسیله سه سوزن، بافت با دستگاه لوم، بافتنی به صورت شماره بافی، قلاب بافی برای کلاه بون، قلاب بافی شال، قلاب بافی کلاه کنچیتا، قلاب بافی طرح روی کلاه و … می باشد.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافتنی مقدماتی

4 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

3 ساعت

8 ساعت

آموزش بافت کلاه و شالگردن

مجموعه بافت کلاه و شالگردن 118فایل با بیش از 42 ساعت ویدئو ارائه شده است. در این دوره‌ها آموزش بافت کلاه و شالگردن با دو میل به صورت‌ها و روش‌های مختلف را آموزش می‌دهند.

بافتن کلاه و شالگردن به تخصص نیاز دارد نه به تحصیلات! برای اینکه بتوانید کلاه و شالگردن‌های مناسب و دلخواهتان را ببافید می‌توانید در دوره‌های مخصوص این حرفه شرکت کنید و در نهایت مدرک بین المللی را دریافت کنید. بافت کلاه و شالگردن می‌تواند برای شما یک منبع درآمد و کاری برای کسب و کار باشد.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت کلاه و شالگردن

18 ساعت

19 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

بیش از 100مدل

آموزش بافت دستکش و جوراب

مجموعه ی آموزشی بافت دستکش و جوراب 118فایل با بیش از 25 ساعت ویدئو آموزشی در اختیار شما علاقمندان به این هنر قرار داده و در این آموزش نحوه ی بافت جوراب زنانه و بچگانه و مردانه ی اسپرت و فانتزی ساق بلند و ساق کوتاه و بافت انواع دستکش بدون انگشت و با انگشت و بافت ساق دست بلند و کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

 

در کنار آموزش بافت جوراب و دستکش تمام تکنیک های بافت با قلاب و دو میل، روش سر انداختن، از زیر و رو بافتن، تکنیک کور کردن، ساده بافی، بافت کشباف و بافت ابری و غیره را به شما آموزش میدهیم که با یادگیری موارد نام برده می توانید در کنار بافت دستکش و جوراب، بافت لباس و ژاکت و شلوار را تمرین کنید.

بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید کارگاه کوچک بافندگی و بافت دستکش و جوراب ایجاد کنید و از این طریق هم کارآفرینی کنید و هم خودتان منبع درآمدی داشته باشید.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت دستکش و جوراب

5 ساعت

5 ساعت

7 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

آموزش بافت پانچو

آموزش بافت پانچو 118فایل به صورت گام به گام با ارائه بیش از 60 ساعت ویدیو، نحوه بافت پانچو، پلیور و ژاکت در مدل و طرح های مختلف را آموزش می دهد. این حرفه یکی از مجموعه های کم نظیر در زمینه بافتنی می باشد که سعی کرده به روزترین مدل ها از جمله پانچو (یقه اسکی، آستین دار، کلاه دار، نوزاد، دخترانه، یقه هفت، مدل بهاره و فانتزی) را به همراه بافت پلیور و ژاکت در رنگ های شاد برای علاقمندان و بانوان با سلیقه و شیک پوش ارائه کند.

برای وارد شدن به این شغل مهم‌ترین سرمایه‌ای که نیاز دارید علاقه و پشتکار است تا بتوانید کامواها را به صورت حرفه‌ای کنارهم ببافید تا پانچو دلخواه‌تان را درست کنید.

 برای رقابت در بازارکار اشباع نشده این حرفه باید ایده و خلاقیت‌های مختلفی در زمینه نوع و مدل بافت پانچو ارائه کنید که در دوره‎‌های آموزشی 118 فایل چندین نمونه جدید و جذاب برای بافت پانچو به شما آموزش داده می‌شود.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت پانچو

5 ساعت

8 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

5 ساعت

5 ساعت

6 ساعت

5 ساعت

آموزش بافت لباس بچگانه

دوره آموزشی بافت لباس بچگانه 118فایل با بیش از 27 ساعت ویدئو برای شما علاقمندان به بافتنی ارائه شده است. در این مجموعه آموزشی بافت شلوار، جوراب، سارافون، ژاکت، لباس سرهمی، پاپوش بچگانه با دو میل و یک میل را به شما هنرجویان عزیز آموزش می دهد.
در پایان آموزش یاد خواهید گرفت که برای بافت لباس بچگانه باید از کامواهای نرم و لطیف و بدون پرز و ضد حساسیت استفاده کنید و همچنین به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بافت را بر اساس اندازه های کودک ادامه دهید.
یادگیری و آموزش بافت لباس بچگانه بسیار ساده و در دسترس است، افراد علاقمند و خلاق با کمترین سواد می­ توانند به راحتی یک دو سه گفتن و تنها با تمرین در آن حرفه‌ای شوند.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت لباس بچگانه

5 ساعت

5 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

آموزش بافت کیف تریکو

با اینکه هنر تریکوبافی یک نوع مهارت است که به‌ عنوان یک خلاقیت خانگی از آن یاد می‌شود؛ افرادی بسیاری با حرفه‌ای شدن درآن و به کار بردن خلاقیت به درآمدهای بالا رسیده‌اند.

در آموزش اصول اولیه به مواردی از قبیل نگهداری صحیح قلاب، بافت ساده، حلقه با تریکو،  زنجیره‌ای و اضافه کردن نخ جدید پرداخته شده است تا کسانی که هیچ شناخت و مهارتی در زمینه تریکوبافی ندارند بتوانند با کمک اصول اولیه نحوه انواع بافت و اصول مهم در تریکوبافی را فرابگیرند. پس از فراگیری این بخش علاقمندان آمادگی لازم برای بافت کیف تریکو را به دست می آورند.

انواع کیف‌هایی که در آموزش بافت کیف تریکو ارائه شده شامل کیف نیم‌دایره، بقچه‌ ای، کیف دوشی گرد با بند چرم و دکمه قفلی، کیف کلاچ، کیف مینی، کیف صدفی، کیف پاسپورتی و غیره می‌شود. در تمامی مراحل بافت تعداد گره‌ها و نحوه بافت مرحله به مرحله آموزش داده شده‌است.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت کیف تریکو

1 ساعت

10 ساعت

6 ساعت

1 ساعت

آموزش بافت سبد تریکو

آموزش بافت سبد تریکو از جمله هنرهای محبوب در بین بانوان می‌باشد که در سایت 118فایل با بیش از 16 ساعت ویدئو برای شما عزیزان ارائه شده است تا علاقمندان به این هنر جذاب و بی‌ نظیر بتوانند گام‌ به‌ گام مراحل بافت را فراگیرند. در این مجموعه ابتدا به آموزش نگهداری صحیح قلاب، بافت ساده، حلقه ای ، زنجیره ای و اضافه کردن نخ جدید پرداخته می‌شود.

این آموزش نحوه بافت سبد، با طرح حیواناتی مانند خرس، گاو، روباه، زرافه، خرگوش و جغد را آموزش می‌دهد. سبد نگه ‌داری حیوانات و نحوه بافت سبد‌تریکو از روی الگو را در انتهای مجموعه ارائه شده است. همه ویدئوهای آموزش بافت سبد تریکو گام‌ به‌ گام مراحل بافت را توضیح‌ می‌دهد به گونه‌ای که علاقمندان به این هنر صفر تا صد کار را یاد می‌گیرند. توجه داشته باشید که قلاب مناسب برای هر سبد متفاوت است بهتر است قبل از تماشای ویدئوها دو الی سه قلاب مناسب، تهیه کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش بافت سبد تریکو

3 ساعت

6 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

آموزش تریکو بافی پادری

آموزش تریکو بافی پادری با بیش از 16 ساعت ویدئو آموزشی در وب سایت 118فایل ارائه شده؛ در انتهای آموزش تریکو بافی پادری نحوه بافت تریکو هایی مانند کاور دستمال کاغذی، کوسن و بالشت، گلدان، کلاه و شالگردن، دمپایی روفرشی، پادری، پاف، ماگ مداد رنگی زیر لیوانی و کریر را فرامی‌گیرد. تریکو هایی که در آموزش تریکو بافی پادری ارائه شده از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل ‌های تریکو در بازار می‌باشد. به همین دلیل در پایان آموزش تریکو بافی پادری علاقمندان قادرند برای ورود به بازارکار آماده شوند.

آموزش تریکو بافی پادری برای ورود به یک شغل خانگی با درآمد بالا، بهترین گزینه برای علاقمندان به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید یک کسب و کار خانگی را شروع کنید و نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید؛ آموزش تریکو بافی پادری راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش تریکو بافی پادری

4 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

4 ساعت

2 ساعت

آموزش مکرومه بافی کیف

آموزش بافت کیف مکرومه یکی دیگر از مجموعه های وب سایت 118فایل می باشد. این دوره در قالب بیش از 17 ‌ساعت فیلم آموزشی با کیفیت به بافت انواع کیف‌ زنانه با نخ مکرومه می‌ پردازد.

در این مجموعه با تمام مراحل بافت کیف در مدل های متنوع نظیر کیف ریشه دار، ترکیب مکرومه با چرم و مهره، بافت چند رنگی و همچنین بافت کیف با دسته های چوبی، دوخت آستر و آسترکشی و … آشنا می شوید. در این حرفه فقط کافی است خلاقیت داشته باشید و انواع گره هایی را که یاد می گیرید، با روش های جدید و متنوع با هم ترکیب کرده و شکل های جدیدی بسازید.

میانگین درآمد ماهیانه این هنر دستی برای افراد مبتدی 1 الی 2 میلیون تومان و برای افراد مجرب 2 الی 4 میلیون تومان است.

سرفصل‌های اصلی آموزش مکرومه بافی کیف

4 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش مکرومه بافی دستبند

مکرومه اثری هنری است که هنرمند با گره زدن طناب یا بندهای مخصوص دور یک فریم یا چهارچوب خلق می‌کند. می‌توانید با استفاده از این هنر آویز دیوار، حاشیه و آویز آینه، دستبند مکرومه و کیف و… برای خود و دیگران بسازید. همچنین با یادگیری این هنر پرطرفدار می‌توانید برای خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید. برای وارد شدن به این هنر می‌توانید از پکیج تصویری آموزش کیف مکرومه که در 17 ساعت خلاصه شده است؛ استفاده کنید.

با یادگیری این حرفه می توانید با کمترین هزینه برای خود و دوستان و آشنایان کیف های زیبایی در طرح ها و رنگ های متنوع ببافید و از این طریق کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش مکرومه بافی دستبند

8 ساعت

12 ساعت

8 ساعت

بسیاری از افراد هستند که از طریق این هنر توانسته‌اند کارخانه و کارگاه‌های تولید تریکو را ایجاد کنند.

انجام هر نوع کار بافتنی چه تریکو باشد چه مکرومه و چه لباس، یکی از شغل‌های پردرآمد خانگی است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. این حرفه بازار کار خوبی دارد و هنوز اشباع نشده است بنابراین کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند از آموزش‌های مختلف این هنر استفاده کنند و آن را یاد بگیرند. برای موفق شدن در این حرفه باید کیفیت کارتان بالا باشد.

مشاغل خانگی از جمله مشاغلی است که بسیار از بانوان خانه‌ دار همواره به دنبال آن هستند. در بین آموزش‌های مربوط به مشاغل خانگی آموزش بافتنی‌های مختلف یکی از محبوب ترین آموزش‌ هاست.

با این پکیج می‌توانید علاوه بر بافتن موارد مختلف، همه‌ی این موارد را به علاقه‌مندان آن آموزش داده و درآمد قابل توجهی کسب کنید.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش هنرهای بافتنی

  1. حمیده

    من بافتنی بلدم این پکیجتون فقط برای تازه کارا خوبه؟

  2. کوثر

    آموزشای پکیجتون با قلابه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 1017

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz