پکیج آموزش ساخت انواع زیورآلات

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

3,240,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/30

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/10

زمان آموزش: 126 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/30

زمان آموزش: 126 ساعت

هنر ساخت زیورآلات و جواهر سازی و دیگر فلزات یکی از هنرهای پر جاذبه و در عین حال ارزشمند است که امروزه بیشتر خانم‌ها به‌ دنبال ساخت محصولاتی هستند که بتوان آن‌ها را در خانه تهیه کرد. ساخت زیورآلات و جواهرات به‌ صورت دست ‌ساز می‌تواند به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد برای افراد خانه‌ دار یا افرادی که بیکار هستند و قصد راه‌اندازی یک کسب ‌و کار خانگی را دارند مناسب باشد.

در حال حاضر اکسسوری ها و زیورآلات بسیار مورد توجه بانوان و آقایان قرار گرفته است، زیرا در استایل افراد نقش پررنگی ایفا میکند و این روزها مورد استفاده اکثر افراد جامعه قرار می گیرد. قیمت مناسب زیورآلات و همچنین تنوع و گستردگی مدل های آن باعث شده است افراد، قدرت انتخاب بیشتری برای استفاده از این وسایل زینتی داشته باشند؛ به همین خاطر، بازار این وسیلۀ تزیینی به شدت داغ است.

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

خلاصه توضیحات آموزش با مشاهده کامل مجموعه که در 10 ساعت خلاصه شده است. به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید ‌گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glass) از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می ‌باشد.

در صورت مشاهده کامل آموزش ساخت زیورآلات‌ رزینی و پیش رفتن مرحله به مرحله آن، در پایان قادر به ساخت انواع زیورآلات ‌رزینی خواهید‌ بود. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به گونه ای تهیه و گردآوری شده که برای افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه فعالیت در رابطه با اپوکسی مناسب بوده و صفر‌ تا‌ صد کار را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت زیورآلات رزینی

1 ساعت

5 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات چرم

امروزه بیشتر خانم‌ها به‌ دنبال ساخت محصولاتی هستند که بتوان آن‌ها را در خانه تهیه کرد. ساخت زیورآلات چرمی به‌ صورت دست ‌ساز می‌تواند به‌ عنوان یک منبع کسب درآمد برای افراد خانه‌ دار یا افرادی که بیکار هستند و قصد راه‌اندازی یک کسب ‌و کار خانگی را دارند مناسب باشد. همان‌طوری که می‌دانید چرم از پوست حیوانات به دست می‌آید. بنابراین یک محصول طبیعی بوده و دارای کیفیت بالایی است. 

آموزش ساخت زیور آلات چرم در بیش از 9 ساعت ویدئو آموزشی به آموزش یکی از جذاب‌ ترین اکسسوری‌ ها می‌پردازد. زیورآلات چرم در حال حاضر به دلیل استفاده از مروارید، سنگ‌های قیمتی و سایر جواهرات بسیار مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

آموزش ساخت زیورآلات مهره‌ ای

مجموعه آموزش ساخت زیورآلات مهره ای 118فایل با ارائه 15 ساعت ویدئو آموزشی تلاش کرده تا نحوه ساخت انواع مختلف زیورآلات از جمله گردنبند، گوشواره، دستبند و… را با استفاده از کریستال، مهره، منجوق، سنگ و مروارید را به هنرجویان علاقه مند به این حرفه آموزش کامل دهد. ما در این مجموعه آموزشی موضوعاتی را مطرح می کنیم که هم از لحاظ خلاقیت در ساخت زیورآلات و هم در زمینه مالی به شما کمک زیادی می کند. در ساخت این نوع زیورآلات نیاز به لحیم کاری و یا استفاده از ابزار و وسایل خاصی نیست و با چند وسیله ی ساده می توان آثاری زیبا خلق کرد.

می­توان گفت بازار کار و درآمد شغل ساخت زیورالات مهره ­ای با توجه به هزینه خرید مواد اندک دارای درآمد بالایی است به شرطی که فرد در این کار تمام ذوق و سلیقه خود را به کار گیرد.

سرفصل‌های اصلی آموزش زیورآلات مهره ای

5 ساعت

7 ساعت

3 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات مسی

آموزش ساخت زیورآلات مسی 118فایل با بیش از 52 ساعت ویدئوی آموزشی که انواع انگشتر، دستبند، گردنبند، تاج، گوشواره و انواع ست را در مدل های گوناگون برای شما هنر جویان عزیز ارائه داده ایم. و همچنین ساخت تمام زیورآلات را به کمک سیم مسی آموزش داده ایم.

آموزش ساخت زیورآلات با سیم مسی در مقایسه با سایر مجموعه‌های آموزشی از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار می‌باشد. در این آموزش انواع زیورآلات در طرح‌های جدید و گوناگون ارائه شده و توضیحاتی در مورد اندازه و مراحل ساخت با سرعت پایین آموزش می‌دهد. که همه این موارد موجب شده تا علاقمندان همراه با فیلم های آموزشی بتوانند مدل دلخواه خود را بسازند.

انسان به خلق کردن علاقمند است. از این رو ساخت زیورآلات مسی هنری سرگرم کننده و اعتیاد آور محسوب می گردد. اما شروع اصولی طراحی و ساخت زیورآلات مسی مهم است. که ما سعی کرده ایم در این مجموعه تمامی تکنیک ها، ابزارها و شیوه های شروع ساخت زیورآلات به طور جامع و قدم به قدم به شما معرفی کنیم.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت زیورآلات مسی

5 ساعت

9 ساعت

22 ساعت

1 ساعت

12 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش ساخت زیورآلات خمیری

آموزش ساخت زیورآلات خمیری با بیش از 7 ساعت ویدئوی آموزشی نحوه ساخت بیش از 90 مدل زیورآلات که شامل آموزش ساخت دستبند، گردنبند، گوشواره و زیورآلات خمیری می باشد. آموزش های ارائه شده در این مجموعه کاملا گام به گام بوده و شما با مشاهده هر یک از ویدئو ها می توانید مدل آموزش داده شده را بسازید.

همچنین نحوه کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد. تنها نکته قابل اهمیت هنگام کار با خمیر پلیمری تمیز بودن سطح کار و دستانتان است. زیرا که آلودگی به راحتی به خمیر چسبیده و از کیفیت محصول کاسته می‌شود.

امروزه به دلیل بالا نبودن قیمت این گونه زیورآلات همگی به این مدل اکسسوری ها روی آورده اند. تنها کافی است ذهنتان در ساخت زیورآلات خمیری خلاق باشد و تبلیغات کافی دراین زمینه داشته باشید تا درآمد خوبی داشته باشید.

سرفصل‌های اصلی آموزش ساخت زیورآلات خمیری

3 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش جواهرسازی

آموزش جواهر سازی 118فایل با بیش از 33 ساعت ویدئوی آموزشی که شامل چهار بخش می باشد. که شما را با تمامی اصول صحیح و ساخت زیورآلات با متد روز جهان آشنا خواهیم کرد. و به جای صرف وقت و انرژی در کارگاه های بازاری، به راحتی می توانید با این آموزش اصول صحیح و آکادمیک را تحت شرایطی عالی استاندارد و منحصر به فرد فرا بگیرید.

در آموزش جواهر سازی ابتدا کار آموز با خواص عمومی فلزات گران بها آشنا می شود. این شناخت در حیطه ساختار میکروسکوپی اتم و کریستال استحکام کششی، عکس العمل را در مقابل اسیدها، هوا، آب، دما و… می باشد. سپس در کارگاه ابزارشناسی با ابزارهای مربوط هنر جواهر سازی آشنا، کاربرد و همچنین نحوه استفاده صحیح از  ابزارها را فرا می گیرید.

سرفصل‌های اصلی آموزش جواهرسازی

29 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

این مجموعه آموزشی می‌تواند مورد استفاده تمامی اشخاصی که نسبت به حرفه جواهرسازی علاقمند هستند قرار گیرد. همچنین با توجه به بازار کار و در آمد بسیار مناسبی که پیش‌ روی این حرفه می‌باشد گزینه بسیار مناسبی برای افراد جویای‌ کار است. اگر شما دارای طبع هنری و علاقمند به کارهای هنری و ظریف هستید و یا فارغ التحصیل رشته هایی نظیر طراحی صنعتی؛ گرافیک، نقاشی، هنر و… می باشید. این بسته آموزشی را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش ساخت انواع زیورآلات

  1. نازی 3

    چقدر بعد ثبت خرید لینکا برام ارسال میشه؟

  2. نسیمه آرامش

    سلام ساخت گوشواره هم داره پکیج؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 1028

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد