پکیج آموزش زبان‌های خارجی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

1,580,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/02/04

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/18

زمان آموزش: 197 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/02/04

زمان آموزش: 197 ساعت

دانستن هر زبانی باعث می شود فرصت های شغلی متفاوتی برای افراد شود.

طبیعی است که هر شخصی که زبانی جدید یاد بگیرد موقعیت های بیشتری در جامعه برایش فراهم خواهد شد. یادگیری زبان‌های این پکیج نیز از این قاعده مستثنی نبوده و افرادی که یکی از این زبان‌ها را بیاموزند می توانند در موسسات مختلف آموزش زبان با ارائه مدارک خود مشغول به تدریس زبان روسی شوند و یا مقاله ها را ترجمه کرده و کسب درآمد کنند.
علاوه بر مترجمی در بخش تدریس هم می توانند دانش آموختگان ورود پیدا کنند. زیرا بسیاری برای تحصیل یا کار قصد سفر به این کشور را دارند. به این دلیل دنبال معلمی مسلط برای آموزش زبان ترکی هستند.

آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه 118فایل شامل دو بخش می باشد که بخش اول دربردارنده بیش از 20 درس بوده و برای افراد سطح مبتدی مناسب است و بخش دوم این مجموعه بیش از 50 درس را در برگرفته است که برای سطوح پیشرفته تر تهیه شده است.

مدرس این مجموعه آموزشی الکسا (Alexa Polidaro’s) نام داشته که به شیوه ای جذاب و همراه با طنز به آموزش زبان فرانسه می پردازد. در طول آموزش با اعداد در زبان فرانسه، نحو تلفظ هرعدد، روزهای هفته و دیگر مباحث آشنا خواهید شد. تلفظ و لهجه درست در هر زبانی که یاد می گیرید بسیار مهم است. از آنجایی که الکسا یک فرانسوی زبان است، شما به خوبی نحوه تلفظ کلمات فرانسوی را فرا می گیرید.

در ایران کمتر کسی به زبان فرانسه مسلط است. شما با یادگیری زبان فرانسه و مسلط شدن به این زبان، شاهد بازار کار بسیار خوب آن خواهید شد. از جمله فرصت های شغلی برای  فرانسه زبان ها می توان به ترجمه متون، تدریس، استخدام به عنوان کارمند وزارت خارجه و … اشاره کرد.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان فرانسه

1 ساعت

1 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

آموزش زبان فرانسه مکالمه

آموزش زبان فرانسه مکالمه 118فایل با بیش از 17 ساعت ویدئو آموزشی،مکالمه را از طریق مصاحبه با افراد مختلف که تعداد زیادی از آن‌ها فرانسوی زبان می‌باشند موضوعات مختلفی را آموزش داده‌ است.

وجه تمایز این مجموعه آموزشی با تمامی مجموعه های آموزشی دیگر در شیوه آموزشی آن است. در این رابطه باید افزود تمامی قسمت های این مجموعه به صورت پرسش و پاسخ با فرانسوی زبانان می باشد. به عبارت دیگر تماشای مجموعه آموزش زبان‌ فرانسه مکالمه، علاوه بر اینکه دانش زبانی شما را تا حد زیادی ارتقا می دهد، موجب آشنایی شما با فرهنگ فرانسه نیز می شود.

اگر به دنبال ایجاد تغییرات در شرایط کاریتان می‌باشید یا قصد مهاجرت به یک کشور فرانسوی زبان را دارید؛ حتی اگر علاقمند به ادامه تحصیل در یکی از کشورهای فرانسوی زبان هستید، مجموعه زبان فرانسه مکالمه انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان فرانسه مکالمه

8 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

آموزش زبان آلمانی با استاد ماریا

آموزش زبان آلمانی استاد ماریا 118فایل با بیش از 52 ساعت ویدئو آموزشی نکات اساسی و تکمیل کننده را به علاقمندان آموزش داده است. آموزش زبان‌ آلمانی استاد ماریا در چند بخش که شامل سری آموزش های واژگان، سری آموزش های مربوط به افعال زبان آلمانی و آموزش های مربوط به تلفظ کلمات می باشد مطابق با سطح بندی استاد مجموعه برای سطوح A_1 تا C_1 مناسب می باشد.

حال اگر این زبان، زبان آلمانی باشد که یکی از 5 زبان مهم دنیاست. قاعدتاً شرایط بهتری را برای افراد به دنبال خواهد داشت. همچنین در صورت فراگیری زبان‌ آلمانی در سطوح پیشرفته، افراد می توانند به تدریس و ترجمه زبان‌ آلمانی بپردازند. یادگیری یک زبان جدید علاوه‌ بر حس خوبی که در فرد ایجاد می‌کند، آینده شغلی وی را نیز تغییر می‌دهد.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان آلمانی با استاد ماریا

6 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

18 ساعت

20 ساعت

1 ساعت

آموزش زبان آلمانی مکالمه

آموزش زبان آلمانی 118فایل یکی از کامل‌ترین مجموعه‌ها در زمینه آموزش زبان می‌باشد که از سطح A1 برای افراد مبتدی آغاز کرده و تا سطح C1 برای گروه‌های پیشرفته‌تر پیش می‌رود. آموزش زبان آلمانی با بیش از 45 ساعت ویدئو به آموزش جامع و صفر تا صد زبان آلمانی می‌پردازد.

شما هم با تلفظ حرف (ر) مشکل دارید؟ در آموزش زبان آلمانی مکالمه 118 فایل اما به طور ویژه به آموزش نحوه تلفظ صحیح این حرف در بسیاری از کلمات آلمانی می پردازد.

در سطح A2-B1 شرح کامل قیدهای زمان، زمان حال کامل و بیش از صد عبارت کاربردی و ضروری مناسب برای سطح A2 پرداخته و اطلاعات بسیاری در اختیار علاقمندان به زبان‌ آلمانی قرار می‌دهد. باید افزود حروف ربط در زبان‌ آلمانی، تفاوت میان schon-schȫn و نحوه تشکر از دیگر مباحثی است که آموزش زبان‌ آلمانی ارائه داده است.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان آلمانی مکالمه

2 ساعت

6 ساعت

15 ساعت

15 ساعت

آموزش زبان روسی

آموزش زبان روسی 118فایل با بیش از 34 ساعت ویدئو آموزشی نکات مقدماتی از قبیل حروف روسی و نحوه تلفظ آنها و … را به علاقمندان آموزش داده است. آموزش زبان‌ روسی در چند بخش که شامل سری آموزش های واژگان روسی، اصطلاحات روسی ، افعال زبان روسی و گرامر زبان‌ روسی می باشد.

همچنین در مجموعه آموزش زبان‌روسی در مورد تکنیک های Reading و Speaking آموزش های مقدماتی نیز داده شده است. در مجموعه آموزش زبان روسی از ویدئوهای آموزشی سه استاد استفاده شده است که شیوه آموزش آنها به صورت کلاس درس و روی تخته وایت برد و همچنین به شکل مصاحبه برای تقویت Listening و Speaking شما، می باشد.

شیوه آموزش حروف و نحوه تلفظ آنها ، کلمات و اصطلاحات و گرامر به شکل کلاس درس می باشد و همچنین آموزش های پیشرفته تر برای بهبود درک مطلب ، Listening و Speaking به صورت خارج محیط کلاس و در زندگی و جامعه به صورت مصاحبه نیز است.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان روسی

6 ساعت

15 ساعت

7 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

آموزش زبان روسی مکالمه

پس از پایان آموزش زبان روسی مکالمه، صحبت کردن شما و نحوه تلفظ لغات شما پیشرفت چشم‌گیری خواهد کرد. همچنین اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار در مکان های عمومی را فرا خواهید گرفت.

شایان به ذکر است که در پایان مجموعه آموزش زبان‌روسی مکالمه شما قادر خواهید بود تمامی مشکلات خود را در رابطه با زبان‌ روسی از جمله مشکلات نحوه صحیح تلفظ کردن لغات، داشتن دایره لغات کم و نداستن اصطلاحات و ضرب المثل های زبان روسی را برطرف کنید.

از آنجایی که کشور روسیه و سایر کشورهای روسی زبان بسیار توریست پذیر هستند، بسیاری از تورهای‌ گردشگری به دنبال تور لیدری هستند که به زبان‌ روسی مسلط بوده و بتواند به راحتی ارتباط برقرار کرده و مکالمه‌ کند.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان روسی مکالمه

2 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

آموزش زبان ترکی استانبولی

از اساتید مجموعه‌ی زبان ترکی که در  31 ساعت خلاصه شده است؛ می توان به استاد Yasin durak و استاد Mehmet اشاره کرد که از برجسته ترین اساتید آموزش زبان ترکی به شمار می روند. آموزش زبان‌ ترکی در ابتدا الفبای زبان‌ترکی و نحوه تلفظ حروف را به شما آموزش می دهد و سپس با گذراندن مهارت های اصلی زبان که شامل Speaking و Listening و Reading در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته، آموزش را فرا خواهید گرفت.

پس از پایان آموزش زبان ترکی شما با لغات و اصطلاحات پر کاربرد زبان‌ ترکی آشنا خواهید شد. همچنین قادر خواهید بود با دیدن ویدئوهای Speaking در کنار آموزش لغات، مهارت مکالمه خود را به طور چشم‌گیری افزایش‌ دهید.

همان طور که می دانید تشخیص دادن زمان جمله در کنار شناخت موصوف صفت، مضاف و مضاف الیه و همچنین تمرین های کاربردی استاد Mehmet کمک شایانی به ترجمه مقالات و قبولی در آزمون تومر (TÖMER) خواهد کرد.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان ترکی استانبولی

2 ساعت

6 ساعت

4 ساعت

19 ساعت

آموزش زبان ترکی مکالمه

آموزش زبان ترکی مکالمه 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی، زبان‌ ترکی را به افراد مبتدی آموزش می دهد. در آموزش زبان‌ترکی مکالمه نام در ابتدا کلمات پایه ای زبان‌ ترکی را فرا گرفته، سپس موقعیت مکانی بیان می شود تا حروف اضافه مکان مانند کنار، مقابل و غیره نیز آموزش داده شود. جملات کاربردی و پرتکراری و جملات ساده که برای شروع ارتباط به آن نیاز است در آموزش زبان ترکی مکالمه قرار گرفته است.

25 فعل و 100 کلمه کاربردی و اساسی ارائه شده تا مبتدیان بتوانند با آموزش زبان‌ ترکی مکالمه جملات پایه ای این زبان را یاد بگیرند. علاوه بر این روزهای هفته و ماه ها حتی کلمات مربوطه به روز از قبیل فردا، پس فردا، دیروز و غیره آموزش داده می شود. نحوه معرفی کردن ساده در ویدئویی مجزا در آموزش زبان ترکی مکالمه گفته شده است تا افراد مبتدی بتوانند با ترک زبان ها ارتباط برقرار کنند.

سرفصل‌های اصلی آموزش زبان ترکی مکالمه

1 ساعت

4 ساعت

مترجمی زبان یکی از مشاغل پر درآمد محسوب می شود. به گونه‌ای که موجب شده در حال حاضر افراد بسیاری برای یادگیری آن اقدام کنند. آموزش زبان‌ به صورت گرامری یا مکالمه برای ورود به سطح بالاتر این زبان بسیار مفید خواهد بود. بسیاری از تجار ایرانی در ترکیه، فرانسه و آلمان فعالیت‌ می‌کنند و بیشتر آن‌ها با این زبان آشنایی‌ ندارند و برای تجارت پر سودتر نیازمند یک مترجم‌ حرفه‌ای هستند.

با مشاهده ویدئوهای این آموزش‌ها صحیح ترین عبارتی را که در حال حاضر توسط افراد محلی آن کشور، مورد استفاده قرار می گیرد در موقعیت های مختلف، فرا می گیرید. این مجموعه‌ها اصولا دارای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد و هر فردی می تواند به راحتی زبان مورد نظر را تا سطح مورد نظر خود یاد بگیرد.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش زبان‌های خارجی

  1. ساشا1999

    بیشتر مکالمه هست آموزشاتون فقط مکالمه رو تقویت می کنه؟

  2. کیانا ناصری

    چه پکیج خوبی همه زبانایی که می خوام رو داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 1025

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz