پکیج آموزش ورزش‌ های تناسب اندام

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

5,045,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/13

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/22

زمان آموزش: 285 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/13

زمان آموزش: 285 ساعت

در پکیج تناسب اندام ورزش‌‌هایی مانند آموزش پیلاتس، آموزش پیلاتس آقایان، آموزش پیلاتس در خانه، آموزش پیلاتس با دستگاه، آموزش زومبا، آموزش هیپ هاپ، آموزش یوگا و آموزش ماساژ را به صورت کامل و گام به گام آموزش داده شده است.

آموزش ورزش‌های تناسب اندام، می‌توانند انتخابی خوب برای افرادی باشد که قصد چربی سوزی و کاهش وزن‌ سریع دارند. کاهش تنش و بهبود حرکت و همچنین افزایش انعطاف‌پذیرشدن بدن ازجمله ویژگی‌های این ورزش هستند. یکی دیگر از فواید این ورزش‌ها، سرگرم ‌کننده بودن آن‌ها است. انجام آن‌ها در طولانی ‌مدت در بهبود عملکرد سیستم قلبی، عروقی، بسیار مؤثر است.با این ورزش‌ها استرس از بین رفته و خلق ‌و خوی شما بهبود می‌یابد چرا که این ورزش‌ها یک نوع ورزش اجتماعی و گروهی است که باعث آزاد شدن اندورفین و انتقال ‌دهنده‌های عصبی می‌شود. 

آموزش پیلاتس

آموزش‌ پیلاتس که در 40 ساعت خلاصه شده است؛ در بخش اول با آموزش تمرینات پا، تمرینات شکمی و مجموعه ای از تمرینات برای خوش فرم شدن عضلات آغاز شده که ادامه دادن این تمرینات موجب عضله سازی و خوش فرم شدن بدن می شود. بخش دوم مجموعه آموزش‌ پیلاتس در خانه دربردارنده مجموعه ای از تمرینات پیلاتس با توپ تعادلی است که شنا تعادلی، اسکات با توپ و غیره از سری حرکات آموزشی این بخش می‌باشد.

آموزش‌ پیلاتس در بخش اول با آموزش تمرینات پا، تمرینات شکمی و مجموعه ای از تمرینات برای خوش فرم شدن عضلات آغاز شده که ادامه دادن این تمرینات موجب عضله سازی و خوش فرم شدن بدن می شود. بخش دوم مجموعه آموزش‌ پیلاتس در خانه دربردارنده مجموعه ای از تمرینات پیلاتس با توپ تعادلی است که شنا تعادلی، اسکات با توپ و غیره از سری حرکات آموزشی این بخش می‌باشد.

سرفصل‌های اصلی آموزش پیلاتس

3 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

6 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

5 ساعت

7 ساعت

2 ساعت

4 ساعت

آموزش پیلاتس با دستگاه

آموزش پیلاتس با دستگاه با بیش از 33 ساعت ویدئوی آموزشی، که می‌توانید با‌ مشاهده کامل هر‌ یک از ویدئو‌ها همراه با مدرس حرکت مورد نظر خود را انجام‌ داده و به تمرین‌ پیلاتس بپردازید.

در مجموع بیش از 150 حرکت مختلف مخصوص عضلات شکم، شانه، بازو، ران، باسن، کمر، گردن و تمامی بدن که با استفاده از ریفورمر، کادیلاک، صندلی های پیلاتس و استوانه های مخصوص انجام می شود؛ را با تمامی نکات و قدم به قدم به شما هنر جویان عزیز آموزش داده ایم.

آموزش پیلاتس با دستگاه مجموعه حرکاتی است که از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص در جهت افزایش مقاومت، ثبات و قدرت ماهیچه های بدن استفاده می کند. در این مجموعه آموزشی به شما علاقمندان نحوه استفاده از این دستگاه‌ها را ارائه داده ایم.

سرفصل‌های اصلی آموزش پیلاتس با دستگاه

3 ساعت

18 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

6 ساعت

آموزش پیلاتس آقایان

پس از یادگیری پیلاتس می‌توانید به عنوان مربی این حرفه را به دیگران آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین یادگیری این ورزش باعث سلامتی و انعطاف پذیری، قدرت بدنی بالا و… شما می‌شود. در کل ورزش کردن باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس و شادابی برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

نه تنها پیلاتس بلکه سایر رشته‌های ورزشی اگر برای ایجاد سلامتی و تناسب اندام باشد نیازی به تحصیلات ندارد و همه با رفتن در باشگاه یا کلاس‌های آموزشی رشته‌های مورد نیاز می‌توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند. پیلاتس مردان  نیز به همین صورت آموزش داده می‌شود. 

 

مدت زمان یادگیری پیلاتس با توجه به انگیزه و هدف و همچنین پشتکار شما برای انجام دادن این ورزش تعیین می‌شود. دوره کامل آموزش پیلاتس آقایان به شما این امکان را می‌دهد در کمتر از چند ماه این ورزش را یاد بگیرید و حتی به دیگران نیز آموزش دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش پیلاتس آقایان

3 ساعت

4 ساعت

4 ساعت

آموزش زومبا

آموزش زومبا 118فایل با بیش از 36 ساعت ویدئو در سه پارت “ زومبا کودکان”، “ زومبا مقدماتی” و “ زومبا پیشرفته” با بهترین آموزش ها در خانه برای تناسب اندام به شما هنر جویان عزیز ارائه داده ایم. زومبا یک ورزش هوازی است که به انرژی بالایی برای انجام آن نیاز دارید.

با کمک این مجموعه همه افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان می توانند این ورزش را انجام دهند. زیرا تمامی تکنیک ها و حرکات ورزشی زومبا را از پایه و قدم به قدم آموزش داده ایم. اگر همراه با ویدئوهای زومبا از مبتدی تا پیشرفته ورزش کنید در حدود یک ساعت بسته به انرژی که صرف می کنید قادرید بین 500 تا 1000 کالری چربی بسوزانید و پس از مدتی تغییر قابل ملاحظه ای را مشاهده کنید.

این مجموعه شامل تمرینات مختلف با آهنگ های متنوع و وسایلی مانند صندلی است. علاقمندان زومبا می توانند تمام حرکات را به طور صحیح و هماهنگ با موسیقی مرحله به مرحله در خانه یاد بگیرند. حرکات ورزشی در زومبا به دو صورت آهسته و سریع است.

آموزش یوگا

آموزش یوگا 118فایل با بیش از 18 ساعت ویدئوی آموزشی در دو پارت مجزای “ آموزش یوگا ترمیمی “، آموزش تناسب اندام ” ارائه داده ایم. که شما را از سطح مبتدی به صورت قدم به قدم با مربی حرفه ای، از ساده ترین حالات و حرکات تا سطح پیشرفته بالا خواهیم برد.

 با انجام تکنیک ها و تمرینات یوگا، روح و ذهن خودتان را رها کنید به اصطلاح ریلکس کنید.

علاوه بر موارد فوق یوگا در درمان بسیاری از بیماری‌ها و بهبود عملکرد بسیاری از سیستم‌های بدن مانند بهبود تنفس، بهبود سلامت قلب، کمک به درمان اعتیاد، کاهش استرس، اضطراب، افسردگی و درد مزمن، بهبود خواب، افزایش رفاه عمومی و کیفیت زندگی و… کمک می‌کند. همچنین با آموزش حرفه‌ای این ورزش می‌توان مربی این حرفه شد و از این طریق کسب درآمد کرد.

سرفصل‌های اصلی آموزش یوگا

1 ساعت

8 ساعت

7 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

5 ساعت

3 ساعت

آموزش هیپ هاپ

آموزش رقص هیپ هاپ 118فایل با بیش از 38 ساعت ویدئوی آموزشی یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هر چه بهتر و رقص هایی که در سر تا سر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. هیپ هاپ فارغ از جنسیت است؛ هم مرد و هم زن حرکاتی تقریبا مشابه را انجام می دهند. در این آموزش شما باید به سرعت کافی، در تغییر فرم بدن دست یابید.

رقص هیپ هاپ را می توانید به صورت انفرادی ، دو نفره و یا حتی به صورت گروهی نیز انجام دهید. این حرفه سبک‌ های مختلفی دارد که تمامی سبک ها را مرحله به مرحله به هنرجو آموزش می دهیم.

آموزش هیپ هاپ به طور جداگانه در سالن یا باشگاه مخصوصی انجام نمی‌شود و بسیاری از مربیان رشته‌های ورزشی مثل ایروبیک، زومبا و… علاوه بر آموزش این ورزش‌ها به آموزش رقص هیپ هاپ، سالسا و… نیز می‌پردازند. از این رو بازار کار این افراد سکه است زیرا این افراد برای هر هنر جو برای هر یک ساعت 150 تا 300 هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش هیپ هاپ

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

3 ساعت

آموزش تی آر ایکس در خانه

آموزش تی آر ایکس در خانه 118فایل با بیش از 38 ساعت ویدئوی آموزشی توانسته با ارائه تمرینات گوناگون همراه با مربیان حرفه ای، هنرجو را به یادگیری و رسیدن به اندامی زیبا و خوش فرم کمک نماید. این ورزش مانند بسیاری از ورزش ها مختص سن خاصی نبودهو بهترین حرکات را در خانه به شما هنر جویان عزیز آموزش میدهد.

این مجموعه شامل پنج بخش می باشد؛ که برای آقایان در دو پارت، برای سالمندان و بانوان در سه پارت ارائه شده است. هر کدام از این بخش ها به تمامی آموزش ها و نکات موجود می پردازد. در ابتدا به نحوه انجام ورزش در باشگاه و خانه پرداخته و در ادامه شیوه نصب کش های تی آر ایکس را فرا خواهید گرفت.

سرفصل‌های اصلی آموزش تی آر ایکس در خانه

1 ساعت

2 ساعت

3 ساعت

7 ساعت

3 ساعت

16 ساعت

6 ساعت

آموزش ماساژ

دوره آموزش ماساژ 118فایل با بیش از 50 ساعت ویدئو آموزشی به زبان انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی تحت‌الفظی ارائه شده که در این مجموعه آموزش انواع ماساژ تایلندی، سوئدی، شیاتسو، آروماتراپی و غیره به طور اصولی آموزش داد می‌شود. همچنین نحوه ماساژ ماهیچه‌ها و قسمت‌های مختلف بدن را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد. آموزش ماساژ در ابتدا با معرفی ماساژ، آشنایی با لوازم و ابزارکار و موارد بهداشتی شروع می‌شود سپس نحوه انواع ماساژ تایلندی، آرماتراپی و غیره گام به گام توضیح داده خواهد شد.

 به طور میانگین زمان ماساژ بین ده دقیقه الی یک ساعت بوده و هزینه برای این بازه زمانی بین 80 هزار تومان تا 300 هزار تومان خواهد بود. آموزش ماساژ یک مجموعه کامل و جامع است که به افراد مبتدی و حرفه‌ای کمک می‌کند این شغل را به صورت اصولی و حرفه‌ای فرا بگیرند.

سرفصل‌های اصلی آموزش ماساژ

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های این رشته‌های ورزشی که با سلامتی بدن سرکار دارد و به گونه‌ای است که کل عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد بازار کار بسیار پر رونقی دارد و بسیاری از افراد خواهان یادگیری آن هستند. از طرفی مردان شناخت بیشتری و بهتری نسبت به این ورزش پیدا کرده‌اند و تقاضا برای ان افزایش پیدا کرده است. بسیاری از افراد به عنوان مربی این حرفه را اموزش می‌دهند که این اموزش‌ها به صورت خصوصی انجام می‌شود و این یعنی درامد و نرخ ثابتی نمی‌توان برای مربیان این حرفه در نظر گرفت. اما به طور کلی درآمد یک مربی در رشته‌های ورزشی بالا، حدود 10 الی 30 میلیون تومان در ماه است.

در سال های اخیر این ورزش بسیار به اوج رسید و در اکثر باشگاه‌های ورزشی شاهد آموزش این ورزش جذاب هستیم. افراد با داشتن توانایی لازم و کسب مدرک مربیگری می توانند در جایگاه مربی در باشگاه ها، اماکن نگهداری سالمندان و معلولین و حتی در کنار تمرینات تخصصی ورزشکاران حرفه ای حضور پیدا کنند.

 

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش ورزش‌ های تناسب اندام

  1. afra

    چطور می تونم خرید آنلاین انجام بدم هر چی می زنم خطا می ده

  2. عسل

    سلام میشه با کمک این پکیج لاغر شد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 1027

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد