پکیج آموزش ورزش های تفریحی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

3 تخفیف

قیمت اصلی 3,420,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,320,000 تومان است.

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/01/06

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/01

زمان آموزش: 166 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/01/06

زمان آموزش: 166 ساعت

ورزش همواره یکی از تفریحات مفرح محسوب می شود که اگر به صورت گروهی و رقابتی انجام شود جذابیت آن را چندین برابر می کند. ورزش‌هایی که در این پکیج از آن‌ها نام برده شده؛ از این قاعده مستثنی نیستند، چون این بازی‌ها از دسته بازی هایی هستند که اگر به صورت رقابتی بازی شود بازیکنان جذابیت بیشتری را تجربه می کنند؛ پس اگر می خواهید در اوقات فراقت خود ورزشی هیجان انگیزی را بازی کنید یادگیری یکی از بازی‌های این پکیج را شروع کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که علاوه بر دوره‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، یک کتابچه رایگان با همه‌ی نکات مهمی که در ویدئوها گفته شده به صورت رایگان، هدیه خواهید گرفت.

آموزش بیلیارد

بازی بیلیارد یکی از جذابترین بازی‌ها است که می‌توان آن در گروه‌های مختلف خانوادگی و دوستانه انجام داد و لذت برد. پس از یادگیری این بازی می‌توانید اوقات فراغت خوبی برای خود و دیگران رقم بزنید و از طرفی می‌توانید این بازی را به دیگران نیز آموزش دهید و کسب درآمد کنید؛ همچنین بسیاری از افراد بیلیارد را به صورت حرفه‌ای یاد می‌گیرند و می‌خواهند در مسابقات داخلی و خارجی این حرفه شرکت کنند و جز مقام آوران باشند.

آموزش اسنوکر، آموزش بیلیارد ایت بال و… جز آموزش‌هایی هستند که شما می‌توانید برای یادگیری این بازی از آن‌ها استفاده کنید و به دیگران نیز آموزش دهید. مربی بودن در بیلیارد نیز می‌تواند انگیزه خوبی برای یادگیری این ورزش باشد. بعد از آشنایی کامل و با شرکت در کلاس‌های مربیگری بیلیارد می‌توانید کارت مربیگری این ورزش مهیج را دریافت کنید و به دیگران آموزش دهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش بیلیارد

2 ساعت

4 ساعت

3 ساعت

6 ساعت

آموزش شطرنج

اگر به دنبال روشی برای ارتقای رشد مغز و سلامت روانی مادام‌العمر می‌باشید، بازی شطرنج بهترین پیشنهاد برای شما می‌باشد. بازی شطرنج باعث افزایش ضریب هوشی افراد می شود. 

اگر به دنبال روشی برای ارتقای رشد مغز و سلامت روانی مادام‌العمر می‌باشید، بازی شطرنج بهترین پیشنهاد برای شما می‌باشد. بازی شطرنج باعث افزایش ضریب هوشی افراد می شود. بازی شطرنج از 3 بخش، ابتدا، وسط و پایان بازی تشکیل شده که هریک از این بخش ها تاکتیک و سبک منحصر به خودش را دارد.

مجموعه آموزش شطرنج 118فایل با بیش از 4 ساعت ویدئو به آموزش شطرنج به صورت حرفه ای پرداخته‌ است. این مجموعه در ابتدا مقدمات اولیه شطرنج، آشنایی با مهره‌های شطرنج و اصطلاحات شطرنج را به شما ارائه می‌دهد. سپس در ادامه با قوانین و اشتباهات رایج درشطرنج، راه‌های سریع کیش و مات و حرکت‌های طلایی در شطرنج آشنا خواهید.

سرفصل‌های اصلی آموزش شطرنج

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش شنا

در این مجموعه آموزشی؛ شنا کرال سینه، 2400 متر، کرال پشت، پروانه، قورباغه، شنا برای کودکان، شنا برای بزرگسالان، غریق نجات، نکات جامع تخصصی شنا و تجهیزات شنای حرفه ای را به صورت کامل و جامع به شما عزیزان آموزش میدهیم.

پس از یادگیری شنا قادر خواهیم بود به عنوان غریق نجات یا مربی شنا مشغول به کار شویم. علاوه بر این می‌توانیم این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال کنیم و در مسابقات شرکت کنیم. برای یادگیری این ورزش هیجان انگیز می‌توانید از آموزش حرفه‌ای غریق نجات و یا آموزش اصولی شنا استفاده کنید.

افراد با مشاهده کامل مجموعه آموزش شنا، حتی با نداشتن هیچ اطلاعات و مهارتی در این زمینه از انواع شنا و نحوه انجام آنها مطلع می گردند.

سرفصل‌های اصلی آموزش شنا

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

آموزش غریق نجات

 آموزش غریق نجات 118فایل با بیش از 5 ساعت ویدئو آموزشی به ارائه تمامی اصول و تکنیک های نجات‌ غریق پرداخته و شما را برای آزمون دریافت گواهی نامه آماده می کند.

در پایان آموزش غریق نجات، شما با تمامی اصول، تکنیک‌ها و ابزارهای غریق نجات به صورت گام‌ به‌ گام آشنا می‌شوید. و همچنین تکنیک دفاع از حمله غریق و اقدامات بعد از نجات مانند استفاده از دستگاه‌های CPR و AED را نیز فرا میگیرید.

در این مجموعه آموزشی شما مهارت‌های لازم برای نجات افراد غرق شده که مصدوم یا بیهوش شده‌اند را فرا خواهید گرفت. در پایان شما می توانید در آزمون نجات‌ غریق درجه دو شرکت کنید. همچنین اقدام به دریافت مدرک معتبر از فدراسیون و غواصی جمهوری اسلامی ایران کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش غریق نجات

1 ساعت

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

آموزش اوریگامی

در پایان آموزش نحوه تا کردن اصولی و اشکال ساده نظیر حیوانات، گل، هواپیما و… را یاد می‌گیرید. طرح‌های خلاقانه این مجموعه به مادران کمک می‌کند بتوانند با کمک این طرح‌های سرگرمی مفرحی را برای فرزندانشان ایجاد کنند. در انتهای آموزش، بیش از 30 مدل و طرح مختلف را فرا می‌گیرید.

پس از یادگیری اوریگامی می‌توانید با درست کردن اشکال مختلف بازار فروش ثابتی پیدا کنید و محصولات و کاردستی‌های خود را به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید. از طرفی می‌توانید با این هنر اعضای خانواده و حتی کودکان خود و دیگران را سرگرم کنید و اوقات فراغت خوبی را ایجاد کنید. علاوه بر این می‌توانید با آموزش آسان  اوریگامی به دیگران منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. برای یادگیری بهتر این هنر می‌توانید از پکیج آموزش حرفه‌ای اوریگامی استفاده کنید.

سرفصل‌های اصلی آموزش اوریگامی

12 ساعت

8 ساعت

10 ساعت

2 ساعت

9 ساعت

8 ساعت

3 ساعت

12 ساعت

آموزش شعبده بازی

آموزش شعبده بازی با بیش از 55 ساعت ویدئوی آموزشی به یک هنر جذاب می‌پردازد. در این مجموعه بیش از 90 ترفند و تکنیک شعبده‌ بازی ارائه شده است. که می‌توانید در جمع‌های خانوادگی و یا مجامع عمومی متناسب با مراسم و جشن‌ها شعبده بازی‌های جذاب و متنوعی را اجرا کنید. این آموزش ها توسط شعبده بازان مجرب و مشهور ارائه شده است. که در ابتدا حقه های شعبده‌ بازی را اجرا کرده و نحوه انجام آن را به طور دقیق توضیح داده ایم. تا بتوانید همانند شعبده بازان مشهور اجرایی منحصر به‌ فرد داشته باشید.

با توجه به این موارد می‌توانید شما می توانید در سیرک‌ها، همکاری با گروه های موسیقی و نیز تورها و کنسرت ها مشغول به کار شوید. و همچنین شما می توانید با برگزاری کلاس های خصوصی، آموزش در فضای مجازی به علاقمندان در این زمینه به در آمد ماهیانه بین 5 الی 20 میلیون تومان برسید. که این در آمد با توجه به میزان حرفه ای بودن و فعالیت شما در کار می تواند متغیر باشد.

سرفصل‌های اصلی آموزش شعبده بازی

3 ساعت

4 ساعت

1 ساعت

12 ساعت

18 ساعت

آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی 118فایل با بیش از 12‌ ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده‌ است. این مجموعه به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع‌ شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong به شما هنر جویان عزیز آموزش داده است.

این مجموعه شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک ها را به راحتی فرا می گیرید. بخش اول بهترین تکنیک‌های دفاع در خیابان، تکنیک های مبارزه شخصی و دفاع در برابر هل‌ دادن را آموزش داده ایم. بخش دوم  آموزش 3 حرکت خطرناک، حرکات دفاع‌ شخصی، اساس مبارزه شخصی و نحوه مبارزه با افراد قدرتمند اختصاص یافته است.

شما با یادگیری تمرینات بسیار ساده در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود با دست خالی از خودتان و دوستانتان دفاع کنید.

در پایان مجموعه به شما آموزش داده میشود که چگونه در مواقع خطر با حفظ خونسردی و آرامش خود بهترین تصمیم را گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن فن مناسب برای شرایط مختلف را انتخاب و اجرا کرده و به این شکل امنیت خود را حفظ کرده و خود را از خطر نجات میدهید.

 

سرفصل‌های اصلی آموزش دفاع شخصی

1 ساعت

1 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

2 ساعت

1 ساعت

3 ساعت

بازار کار هر کدام از دوره‌های این پکیج متفاوت است به همین دلیل نمی‌توان به صورت کلی در این مورد صحبت نمود؛ در بازی بیلیارد بعد از فرا گرفتن همه‌ی نکات به صورت کامل، می‌توانید با مهارتی که در این مجموعه فرا می‌گیرید؛ حتی در بازی‌های داخلی و بین‌المللی بیلیارد شرکت کنید و جوایز ارزنده بسیاری را به دست آورید. علاوه براین در انتها آموزش بیلیارد به یک فرد حرفه‌ای تبدیل می‌شوید و قادرید به عنوان مربی بیلیارد شروع به کار کنید.

بازار کار شطرنج برای افرادی که دارای مدرک معتبر هستند یا این‌ که در این رشته موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

در حال حاضر درآمد غریق نجات در ماه بین 3 تا 5 میلیون تومان است که میزان درآمد غریق نجات به میزان مهارتش و منطقه ای که در آن کار می کند بستگی دارد. مربیان شنا در صورتی که شاگردان خصوصی داشته باشند به ازای هر شاگرد در هر ترم یک تا یک میلیون تومان شهریه دریافت می کنند. همچنین در شهرهای بزرگ درآمد ماهیانه‌ی آموزش اوریگامی به بیش از 15 میلیون تومان نیز می‌رسد.

از آنجایی که امروزه تقاضا برای یادگیری دفاع شخصی بیشتر شده است مربیان این رشته درآمد خوبی دارند و ماهانه بین 5 الی 10 میلیون تومان درآمد دارند.

دریافت گواهینامه بین‌المللی

ارائه گواهینامه بین المللی یکی از بهترین خدمات 118فایل می باشد که می توانید با دریافت این گواهینامه مدرکی مستدل از مهارتی که کسب کرده اید را در اختیار داشته باشید. همچنین گواهینامه بین المللی می تواند تضمینی از کیفیت مهارت شما هم در داخل و هم در خارج از کشور باشد.

00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای پکیج آموزش ورزش های تفریحی

  1. سجاد

    سلام چند روز بعد سفارش بسته به دستم میرسه؟

  2. afra

    عالیه این پکیج

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 1011

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد